Whahaha. tja, ik studeer zelf informatica en t klopt idd behoorlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb eens een jaartje ´n kantine moeten delen met mensen van een Informatica opleiding en ze hadden het werkelijk nooit maar dan ook helemaal nooit over iets wat niets te maken heeft met netwerken, gamen en computers....
Salem, jij geeft de nerd weer hoopquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:31 schreef Salem het volgende:
Ik denk dat dt typisch een (...) en ik hoop dat dit voor de meeste mensen geld.
Joh. stel je voor. jij doet een informatica opleiding, en pc's zijn je hobby. de hele kantine zit vol met mensen die dezelfde hobby hebben. waar zou jij 't over hebben? ik bedoel, je wil 't er buiten die kantine niet al te veel over hebben, omdat niemand er wat van snapt....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
~
Heb eens een jaartje ´n kantine moeten delen met mensen van een Informatica opleiding en ze hadden het werkelijk nooit maar dan ook helemaal nooit over iets wat niets te maken heeft met netwerken, gamen en computers....
Bij alle opleidingen heb je dat wel een beetje, daar is ook niet zoveel mis mee. Als je een hele hoop intelligente mensen met een specifieke interesse bij elkaar gooit krijg je dat. Twee vrienden van mij doen scheikunde, en de een begroet de ander met WATERSTOFCHLORIDE!!! (de initialen van diegene zijn CL).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:27 schreef erikkll het volgende:
Joh. stel je voor. jij doet een informatica opleiding, en pc's zijn je hobby. de hele kantine zit vol met mensen die dezelfde hobby hebben. waar zou jij 't over hebben? ik bedoel, je wil 't er buiten die kantine niet al te veel over hebben, omdat niemand er wat van snapt....
Ja als je naar zo'n supergrote LANparty gaat zomers (ben naam ff vergetenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef miss_bleu het volgende:
Er zijn trouwens ook heeeeeeele aantrekkelijke nerds hoor![]()
heb er meerdere gezien![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:31 schreef BB-King het volgende:
Weet je wat het is.
Stoere jongens denken tijdens de sex alleen aan sport.
En nerds, tja die denken tijdens de daad alleen aan sex wat zorgt bij meer genot bij de vrouw.
Sorry, ik ken ze echt niet..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Kroketeer het volgende:
Iedereen kent ze wel: de rasechte (computer)nerds. Ik zie ze ook wel eens lopen en dan soms aan hun zij zelfs een meid, die er vaak ook nog eens ontzettend goed uitziet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:59 schreef Thrilled het volgende:
wat is er zo erg aan om een nerd te zijn? ik word vaak uitgescholden voor nerd op school (ben 16) , het enigste wat ik anders doe als "de groep" is: niet roken, niet drinken, niet "hangen", en niet uitgaan (kheb krantenwijk, moet er vroeg uit, maar dat "vergeten" ze dan ff), zelf heb ik al een paar keer een vriendin gehad en ik moet zeggen dat ik het naar mn zin heb hoe ik nu leef. ik zit vrij regelmatig achter de pc maar praat niet in computertaal ofzo. ik vind niet dat iedereen die anders is als de rest gelijk voor nerd moet worden uitgemaakt. maarja....
edit//
owjah, nerds is een belediging en het klinkt erg onvriendelijk om het steeds te zeggen, zouden jullie ze willen noemen met: ZE ?
Je hoeft toch niet elke dag uit te gaan? Na het uitgaan kun je het beste dan gewoon op blijven (meestal toch rond 4:00 als je weer thuis bent) en je krantjes lopen en daarna gaan slapenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:08 schreef Thrilled het volgende:
sorry hoor, maar als ik om half 5 's ochtends begin met werken, trek ik het niet om tot 12en (doordeweeks) en in het weekend tot weet ik hoe laat rond te hangen in willekeurige tent...jij wel dan?? hoeveel uren slaap heb je nodig. ik kan in het begin misschien wel, maar na een weekje heb ik wallen zo groot als die van wim kok.
Nee ik zie ze wel in het echte leven. Ken je ze niet, of wil je ze gewoon niet kennen. Vaak zijn mensen niet bereid om hun bevooroordeeld beeld bij te stellen. Zelfs niet, wanneer feiten die het beeld tegenspreken aangereikt worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:15 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Sorry, ik ken ze echt niet..
Als ik zo een gast zie lopen, loopt ie alleen of een slungelig vriendje ernaast.
Maar je zal wel net American Pie 1 gekeken hebben: "ow Nadia"
Wat valt er bij jou onder nerds? Wat valt er bij jou onder computernerds? Nerd betekend meer iets als iemand die meer aan zijn hobby besteed, als aan sociaal contact. En omdat dat vaak gepaart gaat met uren achter internet hangen, trekken mensen vaak een verkeerde conclusie.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Kroketeer het volgende:
Iedereen kent ze wel: de rasechte (computer)nerds. Ik zie ze ook wel eens lopen en dan soms aan hun zij zelfs een meid, die er vaak ook nog eens ontzettend goed uitziet. Mijn vraag is, zijn er meiden (mischien kunnen de dames hier dat eventueel ook bevestigen) die zich echt seksueel aangetrokken voelen tot nerds? Als dat zo is, waarom precies? Het zou overigens ook vreemd zijn, wanneer een nerd niet aan de vrouw zou kunnen komen, maar toch voldoen ze totaal niet aan het ideaalbeeld.
Ik denk dat dat de nieuwe trend is, na de oudere man en blond fotomodel aan de arm, nu de nerd met de klasse dame.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef Salem het volgende:
en dan ben jij straks ook zon ubernerd met een klasse dame aan je arm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |