abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17595505
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Heb eens een jaartje ´n kantine moeten delen met mensen van een Informatica opleiding en ze hadden het werkelijk nooit maar dan ook helemaal nooit over iets wat niets te maken heeft met netwerken, gamen en computers....
Whahaha. tja, ik studeer zelf informatica en t klopt idd behoorlijk Maar geloof me, ech nie alle mensen die informatica studeren zijn nerd en contact gestoord. Wel is t zo dat iedereen die informatica studeert zeker graag over computers praat (maarja, dat doe je dan lekker in de kantine met mensen die t ook tof vinden en de rest van de wereld val je dr nie mee lastig)

Zelf ben ik nu 1e jaars informatica en t bevalt me perfect, zitten idd wel wat nerds maar valt verder reuze mee. (en met nerds valt over t algemeen goed te praten hoor zolang je maar niet vraagt wat voor toffe dingen ze int weekend gedaan hebben) Wel is t jammer dat dr maar weinig mensen zitten waarmee je eens gezellig n avondje kan gaan stappen (weinig betekent niet GEEN) ofzow....en meiden zijn er helemaal zeldzaam ...maarja,daarvoor heb ik verder zat vrienden/vriendinnen die geen informatica studeren:P
Wel grappig zijn de reacties van meiden altijd als ik ze vertel dat ik informatica studeer...verschilt van "Wat, jij?!" tot "Valt me wel van je tegen hoor" ...mensen zijn toch wel errruugg bevooroordeeld als t gaat om mensen met computeren als (een van hun) hobby(s)
pi_17595963
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 12:31 schreef Salem het volgende:
Ik denk dat dt typisch een (...) en ik hoop dat dit voor de meeste mensen geld.
Salem, jij geeft de nerd weer hoop .
Vlieg hem de pan in.
pi_17596034
aah. Ik denk, dat de enige manier dat mensen je niet echt "nerd" gaan vinden, is gewoon niet met hen over pc's praten, en alleen met mensen die daar ook in zijn geïnteresseerd... als ze verder merken dat je toch redelijk sociaal bent enzo, dan valt 't nog best mee hoor....

owja, ik ga volgend jaar ict-beheer studeren (sue me) en ik ben 't ff eens met PccH, dat je daarvoor niet nerd en contact gestoord hoeft te zijn, maar dat de enige voorwaarde interesse in computers is....

*ff naar edah gaat, en dus geen replies leest
pi_17596123
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

~

Heb eens een jaartje ´n kantine moeten delen met mensen van een Informatica opleiding en ze hadden het werkelijk nooit maar dan ook helemaal nooit over iets wat niets te maken heeft met netwerken, gamen en computers....
Joh. stel je voor. jij doet een informatica opleiding, en pc's zijn je hobby. de hele kantine zit vol met mensen die dezelfde hobby hebben. waar zou jij 't over hebben? ik bedoel, je wil 't er buiten die kantine niet al te veel over hebben, omdat niemand er wat van snapt....

ik heb trouwens wel invloed op mensen.... mijn moeder is nu 'n site aan 't maken 't lukt 'r (boven verwachting) goed, met een beetje hulp.... (spam alert)
(http://www.kleinlangenhorst.nl/marieke)
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:21:59 #180
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17597450
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:27 schreef erikkll het volgende:
Joh. stel je voor. jij doet een informatica opleiding, en pc's zijn je hobby. de hele kantine zit vol met mensen die dezelfde hobby hebben. waar zou jij 't over hebben? ik bedoel, je wil 't er buiten die kantine niet al te veel over hebben, omdat niemand er wat van snapt....
Bij alle opleidingen heb je dat wel een beetje, daar is ook niet zoveel mis mee. Als je een hele hoop intelligente mensen met een specifieke interesse bij elkaar gooit krijg je dat. Twee vrienden van mij doen scheikunde, en de een begroet de ander met WATERSTOFCHLORIDE!!! (de initialen van diegene zijn CL).
Ik ga liever niet teveel om met mensen van mijn studie, er zit een hoog percentage "probleemmeisjes" bij en daar kick ik niet zo op. Ik heb dan ook het voordeel dat iedereen wel iéts van psychologie weet, dus ik heb de behoefte niet zo om me onder gelijkgestemden te bewegen. Maar je deelt wel een eigen soort humor en opmerkingen met mensen die hetzelfde doen, en dat is prima.
Het is alleen wel vervelend als ze er geen rekening mee houden dat er mensen bij zijn die al die kennis niet hebben (en vaak ook de interesse niet). Maar dat is een kwestie van sociaal zijn, niet van al dan niet nerd zijn.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17597642
Kity hier is nog altijd heel happy met haar tweaker/geek/nerd (ik vindt geek iets liever klinken)
Leren kennen op msn (wat had je gedacht ) paar keer mee uit geweest en nu al een jaar samen

Ik heb er mee moetten leren leven dat ik hem met de computer moet delen maar ik kan me zelf ook goed bezig houden op de PC dus dat is geen probleem (als er 2 PC's zijn).
Als hij natuurlijk aan het programmeren is (en het is niet voor school/werk) moet je soms wel eens aandacht durven opeisen. Een paar kusjes in de nek, een knuffel,... (vul aan en maak zo kinky al je wilt ) doen wonderen soms.

ziezo mijn basishandleiding voor relaties met geeks. nog een laatste tip, als je zelf ook een beetje in informatica bent geïntresseerd nu en dan eens de frontpage van tweakers of GOT lezen. Als je intresse toont in zijn hobby gaat hij heeeeel blij zijn (schattig toch, hoe mkkelijk je ze tevreden kan houden )
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:31:48 #182
15600 BB-King
Long live the King!
pi_17597700
Weet je wat het is.

Stoere jongens denken tijdens de sex alleen aan sport.
En nerds, tja die denken tijdens de daad alleen aan sex wat zorgt bij meer genot bij de vrouw.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_17598450
wat is er zo erg aan om een nerd te zijn? ik word vaak uitgescholden voor nerd op school (ben 16) , het enigste wat ik anders doe als "de groep" is: niet roken, niet drinken, niet "hangen", en niet uitgaan (kheb krantenwijk, moet er vroeg uit, maar dat "vergeten" ze dan ff), zelf heb ik al een paar keer een vriendin gehad en ik moet zeggen dat ik het naar mn zin heb hoe ik nu leef. ik zit vrij regelmatig achter de pc maar praat niet in computertaal ofzo. ik vind niet dat iedereen die anders is als de rest gelijk voor nerd moet worden uitgemaakt. maarja....

edit//

owjah, nerds is een belediging en het klinkt erg onvriendelijk om het steeds te zeggen , zouden jullie ze willen noemen met: ZE ?
pi_17598615
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef miss_bleu het volgende:
Er zijn trouwens ook heeeeeeele aantrekkelijke nerds hoor
heb er meerdere gezien
Ja als je naar zo'n supergrote LANparty gaat zomers (ben naam ff vergeten ) dan heb je wel veel kans dr 1 toevalig tegen te komen . (van de duizenden contactgestoorde nerds ).
pi_17598733
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 14:31 schreef BB-King het volgende:
Weet je wat het is.

Stoere jongens denken tijdens de sex alleen aan sport.
En nerds, tja die denken tijdens de daad alleen aan sex wat zorgt bij meer genot bij de vrouw.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:15:28 #186
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_17598876
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Kroketeer het volgende:
Iedereen kent ze wel: de rasechte (computer)nerds. Ik zie ze ook wel eens lopen en dan soms aan hun zij zelfs een meid, die er vaak ook nog eens ontzettend goed uitziet.
Sorry, ik ken ze echt niet..
Als ik zo een gast zie lopen, loopt ie alleen of een slungelig vriendje ernaast.

Maar je zal wel net American Pie 1 gekeken hebben: "ow Nadia"
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_17599319
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 14:59 schreef Thrilled het volgende:
wat is er zo erg aan om een nerd te zijn? ik word vaak uitgescholden voor nerd op school (ben 16) , het enigste wat ik anders doe als "de groep" is: niet roken, niet drinken, niet "hangen", en niet uitgaan (kheb krantenwijk, moet er vroeg uit, maar dat "vergeten" ze dan ff), zelf heb ik al een paar keer een vriendin gehad en ik moet zeggen dat ik het naar mn zin heb hoe ik nu leef. ik zit vrij regelmatig achter de pc maar praat niet in computertaal ofzo. ik vind niet dat iedereen die anders is als de rest gelijk voor nerd moet worden uitgemaakt. maarja....

edit//

owjah, nerds is een belediging en het klinkt erg onvriendelijk om het steeds te zeggen , zouden jullie ze willen noemen met: ZE ?
Iedereen die ik ken met een krantenwijk gaat uit, nou ja, bijna iedereen, including me... dat kan niet de reden zijn.... (na je wijk kun je zo lang slapen als je wil)
pi_17600283
sorry hoor, maar als ik om half 5 's ochtends begin met werken, trek ik het niet om tot 12en (doordeweeks) en in het weekend tot weet ik hoe laat rond te hangen in willekeurige tent...jij wel dan?? hoeveel uren slaap heb je nodig. ik kan in het begin misschien wel, maar na een weekje heb ik wallen zo groot als die van wim kok.
pi_17600401
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:08 schreef Thrilled het volgende:
sorry hoor, maar als ik om half 5 's ochtends begin met werken, trek ik het niet om tot 12en (doordeweeks) en in het weekend tot weet ik hoe laat rond te hangen in willekeurige tent...jij wel dan?? hoeveel uren slaap heb je nodig. ik kan in het begin misschien wel, maar na een weekje heb ik wallen zo groot als die van wim kok.
Je hoeft toch niet elke dag uit te gaan? Na het uitgaan kun je het beste dan gewoon op blijven (meestal toch rond 4:00 als je weer thuis bent) en je krantjes lopen en daarna gaan slapen .

K hebzovaak een nacht overgeslagen.
pi_17604964
ow en school telt niet mee?
pi_17605302
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 15:15 schreef tommie_b het volgende:

[..]

Sorry, ik ken ze echt niet..
Als ik zo een gast zie lopen, loopt ie alleen of een slungelig vriendje ernaast.

Maar je zal wel net American Pie 1 gekeken hebben: "ow Nadia"
Nee ik zie ze wel in het echte leven. Ken je ze niet, of wil je ze gewoon niet kennen. Vaak zijn mensen niet bereid om hun bevooroordeeld beeld bij te stellen. Zelfs niet, wanneer feiten die het beeld tegenspreken aangereikt worden.
Vlieg hem de pan in.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:37:53 #192
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_17605521
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Kroketeer het volgende:
Iedereen kent ze wel: de rasechte (computer)nerds. Ik zie ze ook wel eens lopen en dan soms aan hun zij zelfs een meid, die er vaak ook nog eens ontzettend goed uitziet. Mijn vraag is, zijn er meiden (mischien kunnen de dames hier dat eventueel ook bevestigen) die zich echt seksueel aangetrokken voelen tot nerds? Als dat zo is, waarom precies? Het zou overigens ook vreemd zijn, wanneer een nerd niet aan de vrouw zou kunnen komen, maar toch voldoen ze totaal niet aan het ideaalbeeld.
Wat valt er bij jou onder nerds? Wat valt er bij jou onder computernerds? Nerd betekend meer iets als iemand die meer aan zijn hobby besteed, als aan sociaal contact. En omdat dat vaak gepaart gaat met uren achter internet hangen, trekken mensen vaak een verkeerde conclusie.

Maarja, even back 2 subject.

Ik doe ICT opleiding, doe thuis niets anders als achter de PC hangen, omdat me vrienden toch dezelfde opleiding doen, en ook niet veel meer intressants te vertellen dan wat ze op school doen. Toch heb ik perfect sociaal leven doordat ik echt niet meer als 2 uur naar me monitor kan kijken.

Daar komt bij dat ik IMO, een beeldschone vriendin heb. Maar wat maakt het uit, het gaat toch om het karakter? En iets wat iemand doet, wat maakt het uit....
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_17605744
BB-king... *kuch* Revenge of the Nerds *kuch*

En Thrilled, wat is dat nou voor instelling? Nerd een scheldwoord? Ben jij niet trots op wie je bent? Niet trots op waar jij voor staat? Als jij een Nerd bent, ga je toch zeker niet klagen als mensen dat bevestigen? Als de Fiat-eigenaar klaagt over 'van die patsers, met hun mercedes' doen ze dat echt niet omdat ze nooit een mercedes willen, maar gewoon omdat het er voor hen niet in zit. Nerds worden gezien als een bedreiging. En terecht
pi_17605899
haha ok, maar tog vind ik nerd niet vriendelijk klinken....
pi_17606526
Nerd meld zich
En toch! Blijf je maar klikken!
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:17:18 #196
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_17611538
Nerd meld zich ook .
Tenminste, ik zit elke dag een hefty amount of time voor de PC. Niet zozeer omdat ik anders helemaal flip, maar meer door totale verveling. Naast spelletjes probeer ik ook beetje creatief bezig te zijn (Feuto-sjop e.d.).

Ik lees net op de 1e pagina dat nerds vaak ook mensen zijn die niet met de meute meelopen. Ook DAARAAN voldoe ik . Bijna iedereen om mij heen die neemt wel es wat...soft-drugs tot zich zullen we het noemen, ik ben de enige die het blijft weigeren. Dat en ik ben nooit dronken; ik drink wel wat maar nog nooit doorgetankt.

Tel daar de puistjes en het dichtklappen bij het praten met een leuk meisje op en je hebt mij .
Ik sport echter wel (fitness+hockey) dus helemaal uitgemergeld en wit als een blad papier.
*Zucht...*
pi_17611845
Het bovenstaande is ook helemaal op mij van toepassing.
pi_17612273
ken je de film revenge of the nerds ... dat zijn nerds
pi_17612619
Om maar even het antwoord op de vraag van de TS te beantwoorden, ja Nerds zijn aantrekkelijk, omdat ze vaak toch staan voor een vorm van Succes..en dat trekt vrouwen aan, mooie en lelijke vrouwen, dus Nerds, kijk af en toe (niet te vaak natuurlijk want dan ben je geen nerd meer) ook een beetje in het rond, misschien vang je die blik van die leuke dame wel op, en dan ben jij straks ook zon ubernerd met een klasse dame aan je arm.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
  woensdag 10 maart 2004 @ 00:04:40 #200
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17612655
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef Salem het volgende:
en dan ben jij straks ook zon ubernerd met een klasse dame aan je arm.
Ik denk dat dat de nieuwe trend is, na de oudere man en blond fotomodel aan de arm, nu de nerd met de klasse dame.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')