abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17590330
haha ik en ideaal?? mooi niet dus maar hier onder een foto van mij (ik ben de rechtse)

[img] [url=http://members.lycos.nl/kleinewittetijger/Mijn%20afbeeldingen/DeesDoos.jpg[/img]]http://members.lycos.nl/kleinewittetijger/Mijn%20afbeeldingen/DeesDoos.jpg[/img][/url]
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:26:08 #102
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_17590337
-lekker bezig-
pi_17590338
Oe, dafjedaf is je voor Je weet waar ik ben, morgenochtend, en de rest van de week, eigenlijk Ik schijn te reageren op Tagnar

Ow, Flex, wees gerust, ik was echt niet gaan knokken. De kracht van woorden is zoveel groter dan die van knokkels. Ik had denk ik gewoon even handjes geschudt. Als je een conflict hebt met iemand, en voorstelt te gaan vechten, en je bedenkt dat je het dat totaal niet waard is, zie je vaak pas hoe klein ruzie of onenigheid vaak is... Tenminste, dat heb ik dan..
pi_17590340
pi_17590351
nou ik durf te wedden dat als aan 10 knappe dames vraag hoe hun drromvent eruitziet dat kenmerken gespierd,sportief en knap erg vaak worden genoemd.

terwijl "prototype" nerds niet echt sportief niet echt knap en niet echt gespierd zijn.
The ShAdOw-BlAde Cuts deep bitch!
pi_17590357
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:26 schreef DABAMaster het volgende:
-lekker bezig-
kun je wel zeggen
pi_17590358

You were saying?
pi_17590370
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:28 schreef Tagnar het volgende:
[afbeelding]

You were saying?
[offtopic]
Dude strak wapen hoe heet zoiets? ik ben bezig een eigen wapen te ontwerpen The ShAdOw-BlAdE gaat ie heten.
[/offtopic]
pi_17590380
Das mijn bijl, blade Hij is stiekem niet van staal, maar van fiberglas, foam en latex, en je kan er mensen hard mee meppen zonder dat ze er echt blauwe plekken aan overhouden Live Roleplay, iedereen zou het moeten doen
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:34:06 #110
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590386
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:28 schreef Tagnar het volgende:
You were saying?
What part of nuecken don't you understand?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17590391
Nou, hoppa, niet moeilijk doen... Hoe laat kan jij in Utrecht zijn? Ik zit er de hele dag, ik kan wel een uurtje tijd vrijmaken, rond het middaguur, of na 5en. Of je moet op CS staan, dan mag je meteen mee
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:37:43 #112
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590400
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:35 schreef Tagnar het volgende:
Nou, hoppa, niet moeilijk doen... Hoe laat kan jij in Utrecht zijn? Ik zit er de hele dag, ik kan wel een uurtje tijd vrijmaken, rond het middaguur, of na 5en. Of je moet op CS staan, dan mag je meteen mee
Ook leuk aan nerds: het maakt ze geen reet uit hoe het er uit ziet, als ze er maar wat in mogen steken.
pi_17590403
topicstarter gaat wel alleen maar uit van de stereotype uiterlijkheden van een nerd met pleister om zijn bril....
er zijn ook knappe nerds hoor!
pi_17590405
haha van een nerd naar een date?? :p
pi_17590410
haha denk niet dat Tagnar het op die maniet bedoelde Daf (75 xf??
pi_17590416
idd wat bdoelt ie nou ?
Leg het eens uit
Sorry we gaan trouwens vet offtopic
pi_17590422
Ghehe, jij wil neucken, dafjedaf, ik wil je eerst wel eens zien Tijd voor een goed gesprek heb ik altijd.

Ha, weer een kwaliteit van Nerds, wij zijn erg open over onze gevoelens. Want als je het ze gewoon kon vragen, zijn alle semi-macho's al helemaal op 1 ding uit... Een uurtje met iemand met hersens praten is voor een echte Nerd vaak al zat.
pi_17590425
Het ging over Nerds met knappe vrouwen aan hun zijde, blade... Ik probeer zo snel mogelijk te laten zien dat je best knappe vrouwen aan je zijde kan hebben, die je bijvoorbeeld op een of ander forum ontmoet hebt

*ieks, dubbelpost... waarom postte niemand nou iets tussen mijn berichtjes in
pi_17590428
<<<---- is dus geen echte nerd
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:44:35 #120
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_17590431
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:04 schreef Flex82 het volgende:
Kortom, als je geen lul bent tegenover anderen en je niet gedraagt zoals elke "proest"sukkel"proest" die denkt de tofste te zijn dan leef je niet?
Absoluut niet. Ik heb alleen het idee dat mensen die van zichzelf zeggen dat ze zo aardig zijn en de wereld zo boos is, alleen ontzettend onzeker zijn en niet durven 'tof' te zijn. Been there, done that. Heb zelfs een (dramatisch) jaar informatica achter de rug. Nooit meer wil ik met een dergelijke groep sociaal gestoorden in de dagelijkse omgang verkeren. Fatsoenlijke grappen snappen ze niet, lopen continu in de pas, doen nooit iets ongewoons want dan schamen ze zich, komen zelden voor zichzelf op in de angst dat er iets zou gebeuren. Slechts hun beschermde wereld van ASCII kan genoeg zekerheid geven om de boze wereld af te schermen. Stiekem zouden ze allemaal eens een dag doen wat ze zelf willen. Doen wat diep in hun hart brandt.

Helaas zijn ze te bang om zichzelf tof te vinden, dat is namelijk wel de enige manier om te doen wat je zelf wilt doen. Ik vind mezelf wel tof, waarom? Soms zuip ik tot ik de plee onderkots en me niks meer herinner, soms scheld ik iemand uit omdat ie asociaal doet tegen iemand die ik helemaal niet ken, soms vertel ik iemand lachend dat ie voor lul loopt met die lelijke poedel van m, soms zit ik de hele avond in mn kamertje een beetje te niksen, uit mn raam te staren en muziek te luisteren, soms pak ik de auto en rijd ik urenlang naar de meest vreemde dorpjes waar ik nog NOOIT van gehoord heb, loop daar de lokale kroeg binnen en knoop n gesprek aan met de barman, soms zit ik dagenlang in mn schuurtje aan mn ouwe brommertje te knutselen, waarmee ik altijd uitgelachen werd omdat hij zo lelijk en sloom zou zijn. Nooit zal ik me echter schamen voor een van die dingen, en vooral niet voor wie ik ben. Zolang ik doe wat ik wil en waar mijn gevoel ligt, ben ik mezelf. Tof zijn heeft met normale omgang en respect voor anderen te maken, en helemaal niets met asociaal gedrag. Mensen die wel denken dat ze tof zijn bij hun vrienden door asociaal te zijn, worden nog wel eens heel eenzaam wanneer die vrienden er genoeg van hebben, of die vrienden moeten uiteraard idioten van dezelfde orde zijn.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_17590432
hahaha vandaar dat je mijn foto vroeg Tagnar??
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:48:17 #122
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_17590447
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:05 schreef Tagnar het volgende:
Oosthoek,
dankjewel, echt waar. Ik zie nu in hoe ik WEL drugs en drank zou moeten gebruiken, eens helemaal los zou moeten gaan, wild zou moeten leven.... Hoe kan ik ooit geleefd hebben, zonder deze dingen gedaan te hebben...

Nou. Zo dus. Gelukkig hoef ik dat allemaal niet te doen, en ben ik zonder opsmuk en verschillende vormen van hersendodende middelen ook heel gezellig, en gelukkig met mezelf
You

did

not

get

me.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 9 maart 2004 @ 01:49:13 #123
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17590448
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:44 schreef tailey17 het volgende:
hahaha vandaar dat je mijn foto vroeg Tagnar??
Eigenlijk mag Tagnar nu best zeggen wat hij van je vind, aangezien je nu in deze topic als enige vrouwelijke nerd je foto post....
pi_17590450
Ha, saillant detail, ik vroeg niet om je foto Tailey Jou woorden spreken voor je, en vormen een beeld dat mooier is dan een simpele momentopname.

Oosthoek, je bent wel een nerd. Met 'lak hebben aan sociale controle' bedoel ik niet te zeggen dat je asociale dingen doet, maar dat je dingen doet waar andere mensen een 'doe maar gewoon' wenkbrauw bij optrekken. Dat je doet wat je leuk vindt, zonder daar goedkeuring van je omgeving voor nodig te hebben.
pi_17590457
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 01:44 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Absoluut niet. Ik heb alleen het idee dat mensen die van zichzelf zeggen dat ze zo aardig zijn en de wereld zo boos is, alleen ontzettend onzeker zijn en niet durven 'tof' te zijn. Been there, done that. Heb zelfs een (dramatisch) jaar informatica achter de rug. Nooit meer wil ik met een dergelijke groep sociaal gestoorden in de dagelijkse omgang verkeren. Fatsoenlijke grappen snappen ze niet, lopen continu in de pas, doen nooit iets ongewoons want dan schamen ze zich, komen zelden voor zichzelf op in de angst dat er iets zou gebeuren. Slechts hun beschermde wereld van ASCII kan genoeg zekerheid geven om de boze wereld af te schermen. Stiekem zouden ze allemaal eens een dag doen wat ze zelf willen. Doen wat diep in hun hart brandt.

Helaas zijn ze te bang om zichzelf tof te vinden, dat is namelijk wel de enige manier om te doen wat je zelf wilt doen. Ik vind mezelf wel tof, waarom? Soms zuip ik tot ik de plee onderkots..
Zo herkenbaar volgens mij is dat idd vooral op oudere leeftijd een pa/opa hoort vrthalen van vroeger te vertellen aan kinderen/kleinkinderen wat verteld deze generatie dan? een computerspel dat ze op hard hebben gehaald??

PLee onderkosten is mee ook wel eens gelukt jah maar trots ben ik er niet op..
Maar ik ben niet bang omzelft tof te vinden en doe vaak ook vreemde dingen buikschuiver in school (vorige school) alle mensen kijken (aandachtsgeil ofzo) mja dat zouden hun nooit durfen waarchijnlijk ook omdat hun zouden worden uitgelagen van wtf doen doe nou terwijl ons groepje bekend stond als de wat stoerdere die kunnen dat wel doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')