Huh? Hoezo? Wat is hier mis mee? Ik heb niet begrepen dat jij je aan eerdere topics van mij hebt gestoord.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:12 schreef static het volgende:
Blijf je aan de gang met dit soort topics?
Echt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Kroketeer het volgende:
Iedereen kent ze wel: de rasechte (computer)nerds. Ik zie ze ook wel eens lopen en dan soms aan hun zij zelfs een meid, die er vaak ook nog eens ontzettend goed uitziet. Mijn vraag is, zijn er meiden (mischien kunnen de dames hier dat eventueel ook bevestigen) die zich echt seksueel aangetrokken voelen tot nerds? Als dat zo is, waarom precies?
Wat is er mis met dit soort topics?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:12 schreef static het volgende:
Blijf je aan de gang met dit soort topics?
Sorry, zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:13 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Huh? Hoezo? Wat is hier mis mee? Ik heb niet begrepen dat jij je aan eerdere topics van mij hebt gestoord.
Raar. Je zou denken dat je toch wat beters kan krijgen dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef Salem het volgende:
Ben zelf een niet onaantrekkelijke succesvolle extroverte jonge vrouw, maar heb toch de neiging om voor Nerds te vallen..wel die met een beetje een goed lichaam, maar ze mogen behoorlijk contact gestoord zijn, wist ik maar waarom, dan kon ik er iets aan doen.
Oke, ik had het verkeerd begrepen danquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef static het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet.
Je start veel topics met dezelfde strekking, daar doelde ik op.
Kun je er ook op vallen, verliefd en geil op worden is denk ik zijn vraag?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:13 schreef dafjedaf het volgende:
Nerds kunnen heel aantrekkelijk zijn als ze maar geen acne en lelijke kleren hebben. Er zijn ook hippe nerds. Ik vind ze wel wat hebben omdat ze meestal niet zo meelopen met de massa en als je goed naar ze luistert hebben ze vaak heel interessante originele meningen over dingen.
Ja, maar dat is dus de vraag. Wat noem jij beter? Is een nerd per definitie slecht?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Raar. Je zou denken dat je toch wat beters kan krijgen dan.
Ja, maar deze zijn makkelijker naar haar hand te zetten. En ze verlaten haar niet snel, omdat ze al blij zijn dat ze überhaupt aandacht hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef megajelquer het volgende:
Kun je er ook op vallen, verliefd en geil op worden is denk ik zijn vraag?
nerd (de ~ (m.), ~s)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef Overlast het volgende:
definieer nerd
Ach, het is natuurlijk allemaal maar wat nou precies een nerd is..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn makkelijker naar haar hand te zetten. En ze verlaten haar niet snel, omdat ze al blij zijn dat ze überhaupt aandacht hebben.
Zekerheid is dan het sleutelwoord.
Goede vraag, maar ik doelde op het stereotype nerd. Ook al kan aan de definitie nerd een hele andere invulling gegeven worden. Als ik zeg nerd in de gangbare zin, dan weet iedereen wel over wat voor soort type ik spreek.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef Overlast het volgende:
definieer nerd
Haha.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
(bron: Van Dale)
De vraag kan hier ook gesteld worden: definieer sociaal vlakquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
nerd (de ~ (m.), ~s)
1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
Nou, dat is mij nog eens een originele openingszinquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:21 schreef tong80 het volgende:
Hallo ik heet gerwin.
Wat is jouw wachtwoord ?
Achterblijven op sociaal vlak, okee. Dat kan ook een keuze zijn. Naar mijn mening hoeven nerds niet per se achter te blijven op alledrie die vlakken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:20 schreef Flex82 het volgende:
nerd (de ~ (m.), ~s)
Zit zeker wat inquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:18 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ja, maar deze zijn makkelijker naar haar hand te zetten. En ze verlaten haar niet snel, omdat ze al blij zijn dat ze überhaupt aandacht hebben.
Zekerheid is dan het sleutelwoord.
Goh, toevallig wij ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:22 schreef Kroketeer het volgende:
Overigens ken ik een computernerd die toevallig ook Gerwin heet..
Ik begrijp het. In eerst instantie durven ze geen gesprek te voeren, omdat ze "bang" zijn. Ze komen in eerste instantie dan ook vaak wat zenuwachtig over en een beetje houterig. Maar als ze zich dan eenmaal op hun gemak voelen, dan begint de betweterigheid.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:23 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Het probleem van nerds vind ik dat als ze zich eenmaal "veilig" genoeg voelen om wel een gesprek met iemand aan te gaan, ze vaak juist erg betweterig overkomen: ze doen alsof ze het allemaal beter weten. Ook staan ze niet echt vaak open voor andermans meningen of moeten die meningen meteen weerlegd worden. Natuurlijk zijn niet alle nerds zo, maar een groot gedeelte wel.
Voor degenen die iets met nerd willen: check een keer de TU van Eindhoven
Mijn ervaringen met nerds zijn anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:23 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Het probleem van nerds vind ik dat als ze zich eenmaal "veilig" genoeg voelen om wel een gesprek met iemand aan te gaan, ze vaak juist erg betweterig overkomen: ze doen alsof ze het allemaal beter weten. Ook staan ze niet echt vaak open voor andermans meningen of moeten die meningen meteen weerlegd worden. Natuurlijk zijn niet alle nerds zo, maar een groot gedeelte wel.
Vertaalt:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
nerd (de ~ (m.), ~s)
En weer de vraag, is dit alles niet behoorlijk subjectief? Wie bepaalt wanneer iemand sociaal vaardig is? Dat is gewoon een opvatting van de tijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:26 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Vertaalt:
Je hebt geen vrienden en maakt ze erg moeilijk. Wat je sociaal incompetent maakt,
Je bent emotioneel verkloot en denkt niet aan/met anderen omdat je niet gewend bent om in de normale samenleving mee te draaien (zie sociaal vlak),
Je bent een motorische mislukking, kracht heb je niet en de toetsen van het toetsenbord zijn je grootste uitdagingen.
denk ik dan....
daar komt toevallig mijn ex vandaan,, en inderdaad een behoorlijke nerd, niet op motorisch, maar wel op sociaal vlak, ze zijn allemaal een beetje Barabas en Zonnebloem.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:23 schreef Last_Action_Hero het volgende:
hmm een keuze?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:22 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Achterblijven op sociaal vlak, okee. Dat kan ook een keuze zijn. Naar mijn mening hoeven nerds niet per se achter te blijven op alledrie die vlakken.
Je zei eerder dat je wel op een goed lichaam valt. Wat zie jij als een goed lichaam? En hoe zit het met het hoofd van de persoon in kwestie? Een stereotype nerd is alles behalve mooi. Of wens jij wel een mooie nerd?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef Salem het volgende:
[..]
daar komt toevallig mijn ex vandaan,, en inderdaad een behoorlijke nerd, niet op motorisch, maar wel op sociaal vlak, ze zijn allemaal een beetje Barabas en Zonnebloem.
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:24 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Ik begrijp het. In eerst instantie durven ze geen gesprek te voeren, omdat ze "bang" zijn. Ze komen in eerste instantie dan ook vaak wat zenuwachtig over en een beetje houterig. Maar als ze zich dan eenmaal op hun gemak voelen, dan begint de betweterigheid.
Tja... sorry, kan het ook niet helpen....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef tailey17 het volgende:
internationale vrouwen dag??? niks van gemerkt hoor meneer :-p
Sommige mensen zijn gewoon introvert en hebben niets met uitgaan en machogedrag. Sommige mensen zijn gewoon niet zo sociaal ingesteld, omdat ze daar voor kiezen. Niet omdat ze het niet zouden kunnen, maar omdat ze de behoefte niet hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef Overlast het volgende:
[..]
hmm een keuze?
Er wordt eerder contactgestoordheid mee bedoeld denk ik.
En dat is geen keuze.
Kortom, het is allemaal persoonlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:29 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Je zei eerder dat je wel op een goed lichaam valt. Wat zie jij als een goed lichaam? En hoe zit het met het hoofd van de persoon in kwestie? Een stereotype nerd is alles behalve mooi. Of wens jij wel een mooie nerd?
hahaha een nerd ken wel eens handig zijn (zegt een 100% compu nerdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:30 schreef dafjedaf het volgende:
De meesten zijn of nogalof gewoon lief
![]()
Maar ik val niet op lief. Of, niet op alleen maar lief.
Ik zie een nerd niet zo snel aan mijn meer duistere behoeften voldoen.
Maar mocht ik er een tegen komen zou ik m niet uit mn bed schoppen vanwege nerd-zijn.
Mag ie mooi in bed met mn laptop spelen![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:30 schreef dafjedaf het volgende:
Mag ie mooi in bed met mn laptop spelen![]()
Ik zie de relatie tussen machogedrag en sociaal zijn niet helemaal. Overigens ook niet tussen uitgaan en sociaal zijn. Er zijn zoveel manieren om sociaal te zijn. Intelligent sociaal zijn is bijvoorbeeld een mogelijkheid, waarbij je lid wordt van een sociëteit. Ik noem maar wat. Het heeft overigens ook niets te maken met introvert zijn. Er kunnen mensen zijn, die veel uitgaan maar toch introvert zijn en andersom.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon introvert en hebben niets met uitgaan en machogedrag. Sommige mensen zijn gewoon niet zo sociaal ingesteld, omdat ze daar voor kiezen. Niet omdat ze het niet zouden kunnen, maar omdat ze de behoefte niet hebben.
Stimmt. Hoewel ze meestal wel moeten rijpen. Maw als ze nog 16 zijn is het meestal niets, zo halverwege de 20 trekt het soms bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef miss_bleu het volgende:
Er zijn trouwens ook heeeeeeele aantrekkelijke nerds hoor![]()
heb er meerdere gezien![]()
Je kunt je afvragen natuurlijk in hoeverre je wel graag wilt behoren tot die samenleving. We kunnen nu niet echt spreken van een beschaafde samenleving, waar men precies weet hoe het zou moeten. Als we nu nog steeds zoveel belang hechten aan spieren, hoe durven we dan te praten over een ontwikkeling van de menselijke beschaving? Die is er kennelijk nooit geweest. We zijn nog steeds hetzelfde als toen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:33 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Kortom, het is allemaal persoonlijk.
Maar algemeen gezien vind de meerderheid van de wereldbevolking een nerd nou niet echt aantrekkelijk. En staat deze meestal net buiten de samenleving. Wat hem nog minder aantrekkelijk maakt.
Gespierd en goed uitzien staat nou eenmaal boven slim en goed kunnen leren. Ook zeker nu nog. En misschien is dat verschil nu nog wel het ergst aangezien de kenniskloof tussen mensen die veel ocmputeren en internetten en mensen die nauwelijks dat doen steeds groter wordt imo.
En als je de exacte redenen van de uitleg van het woord "nerd" wilt hebben moet je Van Dale ff aanschrijven denk ik.
okey, ik als pc nerdje leert NIET graag, in zekere zin dan, computers intreseren me best veel en het contact met de buitenwereld is mee genomenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:20 schreef Flex82 het volgende:
[..]
nerd (de ~ (m.), ~s)
~quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:38 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
ik stop ook met mijn opleiding omdat ik niet echt met dit soort personen kan opschieten ze willen nooit iets leuks doen behalve een computerspel ....
Ik mag toch aannemen dat jij een opleiding kiest voor jezelf en niet voor je klasgenoten? En wat maakt de vriendenkring van je eventuele partner uit? Moet een meisje veel vrienden hebben, vind je, wil jij iets met haar willen beginnen? Vind ik niet echt logisch.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:38 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
ik doe ook ict (ga stoppen na dit jaar) en wat ik kan zeggen over de meisjes is dat ze allebehalve aantrekkelijk zijn.
Zit maar bij 1 meisje in de klas dit opzich ergert mij al maar ik kan supergoed met haar praten maar dan houd ook alles op ik zou me nooit aangetrokken kunnen voelen tot zon persoon qua uiterlijk niet en qua innerlijk ook niet ze is te opgesloten en weinig vrienden/geen echte hobbies.
ik stop ook met mijn opleiding omdat ik niet echt met dit soort personen kan opschieten ze willen nooit iets leuks doen behalve een computerspel ....
wel lelijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:22 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb nooit een meid naast me lopenben geen pot
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Stimmt. Hoewel ze meestal wel moeten rijpen. Maw als ze nog 16 zijn is het meestal niets, zo halverwege de 20 trekt het soms bij.![]()
Klopt, maar dan met computersquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:38 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen natuurlijk in hoeverre je wel graag wilt behoren tot die samenleving. We kunnen nu niet echt spreken van een beschaafde samenleving, waar men precies weet hoe het zou moeten. Als we nu nog steeds zoveel belang hechten aan spieren, hoe durven we dan te praten over een ontwikkeling van de menselijke beschaving? Die is er kennelijk nooit geweest. We zijn nog steeds hetzelfde als toen.
Dit is wel een beetje waar, maar men sterkt elkaar ook vaak in dit soort opvattingen. Doormiddel van vooroordelen ga je selectief luisteren wat de nerds tegen elkaar zeggen en dan pik je altijd die dingen op, die de vooroordelen juist ondersteunen. Maar goed, die vooroordelen komen niet uit de lucht vallen. Het grootste gedeelte van de nerds maakt er zich wel schuldig aan denk ik. Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt in de trein. Een groepje van drie nerds die de hele reis zaten te kwekken over bits en bytes. Ik werd er niet goed van en ben een wagon verder gaan zitten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
~
Heb eens een jaartje ´n kantine moeten delen met mensen van een Informatica opleiding en ze hadden het werkelijk nooit maar dan ook helemaal nooit over iets wat niets te maken heeft met netwerken, gamen en computers....
Snie waar..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
~
Heb eens een jaartje ´n kantine moeten delen met mensen van een Informatica opleiding en ze hadden het werkelijk nooit maar dan ook helemaal nooit over iets wat niets te maken heeft met netwerken, gamen en computers....
Je bent me net een slag voor. ik wil dol graag een opleiding ict doen en ben toch een meisje hoor :| en als er iemand vraagt of we wat leuks gaan doen sla ik dat ook zeker niet af, maar ja, zit nu al een dikke 5 jaar achter de pc en nu ik in frankrijk woon ken ik niet anders dan achter de computer kruipen voor een beetje gezelligheid van de buiten wereld.. opgescheept zitten met je ouders verveeld snel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat jij een opleiding kiest voor jezelf en niet voor je klasgenoten? En wat maakt de vriendenkring van je eventuele partner uit? Moet een meisje veel vrienden hebben, vind je, wil jij iets met haar willen beginnen? Vind ik niet echt logisch.
Klopt, dit is precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:42 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan met computers![]()
Zie jij minder oorlogen of moorden dan? Of verkrachtingen of gevallen van incest oid?
Nee, we zijn nog exact hetzelfde als 1000 jaar gelden. Alleen met wat meer technologie.
Het was maar een voorbeeld, ik bedoelde meer dat mensen iemand daarom snel een nerd zouden noemen. Wat is er zo intelligent aan een societeit?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:36 schreef Kroketeer het volgende:
Ik zie de relatie tussen machogedrag en sociaal zijn niet helemaal. Overigens ook niet tussen uitgaan en sociaal zijn. Er zijn zoveel manieren om sociaal te zijn. Intelligent sociaal zijn is bijvoorbeeld een mogelijkheid, waarbij je lid wordt van een sociëteit. Ik noem maar wat. Het heeft overigens ook niets te maken met introvert zijn. Er kunnen mensen zijn, die veel uitgaan maar toch introvert zijn en andersom.
Persoon heb ik niets met machogedrag, omdat ik het maar onderontwikkeld en onbeschaafd vind.
Omdat iemand niet aan machogedrag doet is diegene een nerd? Lijkt me sterkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:44 schreef dafjedaf het volgende:
Het was maar een voorbeeld, ik bedoelde meer dat mensen iemand daarom snel een nerd zouden noemen.
Da's niet intelligent, da's triest. Die denken beter te zijn of boven anderen te staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:46 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Niets, maar er zijn societeiten waar je alleen wordt toegelaten, wanneer je bijvoorbeeld academisch geschoold bent.
Klopt los van dat heb ik geleerd dat als je teveel met computers omgaat het heeel erg saai wordt loop nu stage en zie hoe alles er dus later aan toe gaat en mede daardoor komt de beslissing om te stoppen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat jij een opleiding kiest voor jezelf en niet voor je klasgenoten? En wat maakt de vriendenkring van je eventuele partner uit? Moet een meisje veel vrienden hebben, vind je, wil jij iets met haar willen beginnen? Vind ik niet echt logisch.
Ja sure en jij denkt dat meisjes hierop vallen vriend waarmee ik fittness is alles behalve wat jij omschrijft.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
Wij Nerds zijn de grootste bedreiging voor eenieder die zichzelf stoer, gaaf, strak, de bom, helemaal de shit, en helemaal lauw noemt. Wij zijn degenen die wel gevoelig durven te zijn, wij zijn degenen die geen indruk op onze vrienden hoeven te maken, wij zijn degenen die zo'n lak hebben aan enige vorm van sociale controle dat wij wel onszelf kunnen zijn. Wij zijn degenen die wel nuchter blijven op een feestje en de bob kunnen spelen, in plaats van over iemand heenkotsen, wij zijn degenen die wel aardig zijn.
Kortom, vrees met grote vreze, jullie 'kreukel-effect'-shirtjes-dragers! Jullie tijd is over. Mannen moeten weer mannen worden, in plaats van bierzuipende, zelfingenomen, pochende semi-machos.
De echte man, die heeft een bijl. Om mensen mee neer te meppen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
Wij Nerds zijn de grootste bedreiging voor eenieder die zichzelf stoer, gaaf, strak, de bom, helemaal de shit, en helemaal lauw noemt. Wij zijn degenen die wel gevoelig durven te zijn, wij zijn degenen die geen indruk op onze vrienden hoeven te maken, wij zijn degenen die zo'n lak hebben aan enige vorm van sociale controle dat wij wel onszelf kunnen zijn. Wij zijn degenen die wel nuchter blijven op een feestje en de bob kunnen spelen, in plaats van over iemand heenkotsen, wij zijn degenen die wel aardig zijn.
Kortom, vrees met grote vreze, jullie 'kreukel-effect'-shirtjes-dragers! Jullie tijd is over. Mannen moeten weer mannen worden, in plaats van bierzuipende, zelfingenomen, pochende semi-machos.
Omg, zonder punten of komma's ga ik dit niet eens lezen hoor. Doet gewoon pijn aan mijn ogen zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
Klopt los van dat heb ik geleerd dat als je teveel met computers omgaat het heeel erg saai wordt loop nu stage en zie hoe alles er dus later aan toe gaat en mede daardoor komt de beslissing om te stoppen.
Ik heb ook niet al m´n vrienden gevolgd die economie hebben gedaan maar heb voor mezelf ict gekozen.
Daardoor zag ik ze haast nooit en het enige wat ik had was de pc het heeft echt een half jaar geduurd voordat ik nieuwe vrienden had in mijn buurt en nu heb ik weer regelmatig contact met die andere vrienden.
Kortom ik wil nooit maar dan ook nooit meer zoiets meemaken.
ten 2e vindt ik het een serieus probleem dat er haast geen meisjes op school zitten ik ben al een type dat moeilijk contact legt als ik ze dan ook nog elke keer zelf op moet zoeken gaat het helemaal mis.
Ik heb de opleiding inderdaad voormezlef gekozen met als gevolg dat ik niets leuks meer deed behalve computeren en nu zit ik dus op fittness en ga ik bijna iedere dag zwemmen omdat ik dus een beetje afstand heb gedaan van de pc.
ook ga ik vaker uit omdat ik daarvoor gewoon belde dat ik geen zin had en dus weer 8ter de pc kroop.
en nee ik wil niets met haar beginnen ze is leuk om mee te praten ze vindt mij ook wel leuk denk ik want ze zoekt me altijd op of en ik het belangrijk vind dat ze geen vrienden heeft niet heel erg maar heb wel liever iemand die ook sociale dingen doet vraag mij niet waarom is gewoon zo.
Ook ben ik ergens bang dat mijn vrienden haar lelijk zullen vinden en durf ik niet eens heb ik al een keer eerder gehad was superverliefd op een meisje in spanje zelfs gezoend maar daarna contact dus verbroken omdat ik me veel aantrek van m´n vrienden die allemaal met superlekkere babes rondlopen..
Sorry is een beetje lang verhaal geworden let alsjeblieft niet op de spelfouten heb net gefittnessed en gezwommen en ben vet moe maar dat krijg je ongerveer een indruk van hoe en waarom.
Je durft een hoop: gevoelig zijn, geen indruk maken, lak hebben aan sociale controle, nuchter blijven, aardig zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
-knip-
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
Kortom, als je geen lul bent tegenover anderen en je niet gedraagt zoals elke "proest"sukkel"proest" die denkt de tofste te zijn dan leef je niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:00 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je durft een hoop: gevoelig zijn, geen indruk maken, lak hebben aan sociale controle, nuchter blijven, aardig zijn.
Durf eens te leven. Geef het een kans.
Uit dit bericht maak ik op dat je niet al te intelligent bent en ook niet veel presteert op intellectueel gebied. Ik kan me in dat geval voorstellen dat je niet wilt aanvaarden, dat meisjes niet meer vallen op spiermassa's en machogedrag, maar eerder op intellect.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:59 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
Ja sure en jij denkt dat meisjes hierop vallen vriend waarmee ik fittness is alles behalve wat jij omschrijft.
Maar hij is erg sterk doet fittness en zit op freefight egt supergespierde armen we gingen vergelijken in de spiegel van de lift niet normaal cker 3 keer groter dan mij armen.
en daar vallen alle leuke meisjes op serieus als je binnen zit dan weten de meisjes niet eens dat je bestaat..
+ die nerds kunnen haast niets behalve computeren vandaag voor het eerst salto gedaan in het zwmbad en voor het eerts van de hoge duikplank terwijl ik dit een half jeer geleden never nooit gedaan had omdat die kinderen uit mn klas dat ook nooit zouden doen laat staan dat ze gaan zwemmen.
Een echte man heeft een bijl :S wat is dat nou weer voor een crap.
als je dat leest dan denk je ook kom maar op ik versla je zelf nog met blote vuisten omdat je de toetsen van de bijl niet kan vinden![]()
![]()
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:02 schreef Tagnar het volgende:
Heej, Shadow.
Ik ben een nerd. 4e jaars informatica, larper, je kent het wel. Op zich freefight ik ook alweer een paar jaartjes, ben ik voorzitter van de grootse LARP organisatie van nederland, ben ik fysiek best wel in orde, en heb ik een erg prettig sociaal leven. O ja, en ik heb de salto wel eens gedaan. Zonder duikplank, of met, of zonder water.
Kijk als jij nog ff bij mij in de klas komtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:02 schreef Tagnar het volgende:
Heej, Shadow.
Ik ben een nerd. 4e jaars informatica, larper, je kent het wel. Op zich freefight ik ook alweer een paar jaartjes, ben ik voorzitter van de grootse LARP organisatie van nederland, ben ik fysiek best wel in orde, en heb ik een erg prettig sociaal leven. O ja, en ik heb de salto wel eens gedaan. Zonder duikplank, of met, of zonder water.
Betekent dit dat we niet gaan vechten?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:08 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
Kijk als jij nog ff bij mij in de klas komt.
Neej,wat ik bedoel is dus dat het grootste gedeelte dit niet doet en ik snap ook wel waarom ik ben zelf een nerd geweesd zeg maar
want de kinderen in mijn klas blijven dus op school nadat ze uitzijn en gaan couterstriken.
dit deed ik vroeger ook nu ga ik lekker zwemmen + fittnessen zo ontmoet je ook nog leuke mensen. + als je salto's staat te doen zie je wel dat er allemaal mensen kijken dit geeft wel een soort van kick.
(ik ben geen showoff ofzo) ik ben gewoon blijk dat ik eindelijk ook iets durf want echt vroeger stond ik te trillen op mn benen als ik een salto probeerde om vervolgens nog stijf het water in te vallen.
Eerlijk gezegd vind ik fitness maarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:08 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
Kijk als jij nog ff bij mij in de klas komt.
Neej,wat ik bedoel is dus dat het grootste gedeelte dit niet doet en ik snap ook wel waarom ik ben zelf een nerd geweesd zeg maar
want de kinderen in mijn klas blijven dus op school nadat ze uitzijn en gaan couterstriken.
dit deed ik vroeger ook nu ga ik lekker zwemmen + fittnessen zo ontmoet je ook nog leuke mensen. + als je salto's staat te doen zie je wel dat er allemaal mensen kijken dit geeft wel een soort van kick.
(ik ben geen showoff ofzo) ik ben gewoon blijk dat ik eindelijk ook iets durf want echt vroeger stond ik te trillen op mn benen als ik een salto probeerde om vervolgens nog stijf het water in te vallen.
als je toevallig goed bent in een sport dan is het leuk om het anderen te laten zien. maar verders kan het mij dus ook niks intreseren.. ga me na deze topic ook steeds meer afvragen OF ik wel een nerd ben...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:10 schreef Kroketeer het volgende:
Wat is toch steeds die fixatie van jongens om te laten zien hoe goed ze wel niet in sport zijn enzo. Wat boeit mij dat zeg. Het zal me echt een ruk interesseren of ik wel of niet een salto kan maken. Ik lever liever prestaties binnen mijn carriere.
niet al te inteligent hmm ik ben ook niet echt dom.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:05 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Uit dit bericht maak ik op dat je niet al te intelligent bent en ook niet veel presteert op intellectueel gebied. Ik kan me in dat geval voorstellen dat je niet wilt aanvaarden, dat meisjes niet meer vallen op spiermassa's en machogedrag, maar eerder op intellect.
Haha dude ook zoiets ik heb nog nooit van mij leven gevochten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:12 schreef Tagnar het volgende:
[..]
Betekent dit dat we niet gaan vechten?![]()
IK val dus niet echt op gespierde mannen.. ken 1 iemand die ook op fitnes zit en vind het een mietje... hij denk dat ie stoer kan over komen door er gespierd en groot uit te zien en in de beveiliging werken maar van binnen??? neej, vind die mannen die DENKEN WAT TE WEZEN maar watjes en van mij mogen ze gewoon hun zelf wezen.. val ik veel sneller op dan hun...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:16 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
niet al te inteligent hmm ik ben ook niet echt dom.
slim genoeg om een hbo opleiding te voltooien zegmaar.
wel via een omweg hoor 2 jaar havo 2 jaar mavo en nu dus 2 jaar mbo 3 jaar hbo.
Echt slim dus niet nee iq van rondt de 112 ofzo.
maar ik denk dat jij niet wil aanvaarden dat meisjes juit op gespierde type's vallen want altijd zie ik hun met de lekkerste chicks weggaan.
en ja ik trek me heel veel aan van wat anderen zeggen is gewoon zo ik wil gewoon dat anderen positief over mij denken en wil ik voldoen aan hun ideaalbeeld zegmaar.
Laatst een boek gelezen over hoe je andere mensen in je omgeving kan worden (nadoen zegmaar qua gedag)
Merkte dat ik dit zelf vaak doe dat ik op andere wil lijken ook leek het net alsof ik dat boek had geschreven een paar sitaties waren gewoon net als ik ze heb ervaren.
Misschien dat jij maar eens moet nadenken, of je niet een beetje op de verkeerde toer bent. Je bent ten slotte een eigen individu met eigen goede eigenschappen. Waarom zou je op een ander willen lijken en waarom zoek je voortdurend de goedkeuring van anderen? Kies voor jezelf, iets prettigers bestaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:16 schreef ShAdOw-BlAde het volgende:
[..]
niet al te inteligent hmm ik ben ook niet echt dom.
slim genoeg om een hbo opleiding te voltooien zegmaar.
wel via een omweg hoor 2 jaar havo 2 jaar mavo en nu dus 2 jaar mbo 3 jaar hbo.
Echt slim dus niet nee iq van rondt de 112 ofzo.
maar ik denk dat jij niet wil aanvaarden dat meisjes juit op gespierde type's vallen want altijd zie ik hun met de lekkerste chicks weggaan.
en ja ik trek me heel veel aan van wat anderen zeggen is gewoon zo ik wil gewoon dat anderen positief over mij denken en wil ik voldoen aan hun ideaalbeeld zegmaar.
Laatst een boek gelezen over hoe je andere mensen in je omgeving kan worden (nadoen zegmaar qua gedag)
Merkte dat ik dit zelf vaak doe dat ik op andere wil lijken ook leek het net alsof ik dat boek had geschreven een paar sitaties waren gewoon net als ik ze heb ervaren.
Dat van die sport was een gevolg van sommigen om aan te geven hoe erg het wel/niet nerd zijn in hun geval is of kan zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:10 schreef Kroketeer het volgende:
Wat is toch steeds die fixatie van jongens om te laten zien hoe goed ze wel niet in sport zijn enzo. Wat boeit mij dat zeg. Het zal me echt een ruk interesseren of ik wel of niet een salto kan maken. Ik lever liever prestaties binnen mijn carriere.
Woei dude ik loop daar om 7.45 rondt maar lees mijn een na laatste post maar dan lach je je vast kapot P.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:10 schreef Tagnar het volgende:
Heej, Blade,
nou lees ik opeens dat je wat aan je post toegevoegd hebtHad ik het bijna gemist... For the record, ik heb een bijl, en een zwaard, op zich, maar de bijl is wel het belangrijkst. Maar goed, als je graag wil vechten, any time
Wie ben ik om de confrontatie met jou te ontwijken. Ik laat mijn bijl thuis, die krijg ik niet mee in de trein, dat vinden conducteurs griezelig. Woon je ergens in de buurt van Utrecht? Morgenochtend loop ik langs het trefpunt op Utrecht CS, ik gok rond 8.45, als ik iemand dan heel hard TAGNAR hoor roepen, weet ik dat jij het bent
Nuecken?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
kun je wel zeggenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:26 schreef DABAMaster het volgende:
-lekker bezig-
[offtopic]quote:
What part of nuecken don't you understand?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:28 schreef Tagnar het volgende:
You were saying?
Ook leuk aan nerds: het maakt ze geen reet uit hoe het er uit ziet, als ze er maar wat in mogen steken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:35 schreef Tagnar het volgende:
Nou, hoppa, niet moeilijk doen... Hoe laat kan jij in Utrecht zijn? Ik zit er de hele dag, ik kan wel een uurtje tijd vrijmaken, rond het middaguur, of na 5en. Of je moet op CS staan, dan mag je meteen mee
Absoluut niet. Ik heb alleen het idee dat mensen die van zichzelf zeggen dat ze zo aardig zijn en de wereld zo boos is, alleen ontzettend onzeker zijn en niet durven 'tof' te zijn. Been there, done that. Heb zelfs een (dramatisch) jaar informatica achter de rug. Nooit meer wil ik met een dergelijke groep sociaal gestoorden in de dagelijkse omgang verkeren. Fatsoenlijke grappen snappen ze niet, lopen continu in de pas, doen nooit iets ongewoons want dan schamen ze zich, komen zelden voor zichzelf op in de angst dat er iets zou gebeuren. Slechts hun beschermde wereld van ASCII kan genoeg zekerheid geven om de boze wereld af te schermen. Stiekem zouden ze allemaal eens een dag doen wat ze zelf willen. Doen wat diep in hun hart brandt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:04 schreef Flex82 het volgende:
Kortom, als je geen lul bent tegenover anderen en je niet gedraagt zoals elke "proest"sukkel"proest" die denkt de tofste te zijn dan leef je niet?
Youquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:05 schreef Tagnar het volgende:
Oosthoek,
dankjewel, echt waar. Ik zie nu in hoe ik WEL drugs en drank zou moeten gebruiken, eens helemaal los zou moeten gaan, wild zou moeten leven.... Hoe kan ik ooit geleefd hebben, zonder deze dingen gedaan te hebben...
Nou. Zo dus. Gelukkig hoef ik dat allemaal niet te doen, en ben ik zonder opsmuk en verschillende vormen van hersendodende middelen ook heel gezellig, en gelukkig met mezelf
Eigenlijk mag Tagnar nu best zeggen wat hij van je vind, aangezien je nu in deze topic als enige vrouwelijke nerd je foto post....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:44 schreef tailey17 het volgende:
hahaha vandaar dat je mijn foto vroeg Tagnar??
Zo herkenbaar volgens mij is dat idd vooral op oudere leeftijd een pa/opa hoort vrthalen van vroeger te vertellen aan kinderen/kleinkinderen wat verteld deze generatie dan? een computerspel dat ze op hard hebben gehaald??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:44 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb alleen het idee dat mensen die van zichzelf zeggen dat ze zo aardig zijn en de wereld zo boos is, alleen ontzettend onzeker zijn en niet durven 'tof' te zijn. Been there, done that. Heb zelfs een (dramatisch) jaar informatica achter de rug. Nooit meer wil ik met een dergelijke groep sociaal gestoorden in de dagelijkse omgang verkeren. Fatsoenlijke grappen snappen ze niet, lopen continu in de pas, doen nooit iets ongewoons want dan schamen ze zich, komen zelden voor zichzelf op in de angst dat er iets zou gebeuren. Slechts hun beschermde wereld van ASCII kan genoeg zekerheid geven om de boze wereld af te schermen. Stiekem zouden ze allemaal eens een dag doen wat ze zelf willen. Doen wat diep in hun hart brandt.
Helaas zijn ze te bang om zichzelf tof te vinden, dat is namelijk wel de enige manier om te doen wat je zelf wilt doen. Ik vind mezelf wel tof, waarom? Soms zuip ik tot ik de plee onderkots..
haha sorry tagnar, heb verkeerd gelezen :s Kroketeer vroeg om m'n fotoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:49 schreef Tagnar het volgende:
Ha, saillant detail, ik vroeg niet om je foto TaileyJou woorden spreken voor je, en vormen een beeld dat mooier is dan een simpele momentopname.
Oosthoek, je bent wel een nerd. Met 'lak hebben aan sociale controle' bedoel ik niet te zeggen dat je asociale dingen doet, maar dat je dingen doet waar andere mensen een 'doe maar gewoon' wenkbrauw bij optrekken. Dat je doet wat je leuk vindt, zonder daar goedkeuring van je omgeving voor nodig te hebben.
Spelen die dan vastgebonden maagden of hebben ze ook zo'n bijl?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:00 schreef Tagnar het volgende:
Iedereen daar is vaag aangekleed, in een of ander ridderpakkie, iedereen speelt een character. De helft van die iemanden is vrouw.
*raakt geinteresseerd*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:08 schreef Tagnar het volgende:
Wat ze willenVind jij het leuk om vastgebonden maagd te spelen? In het spel ben je gewoon weer maagd
Vind jij het leuk om levensgevaarlijke amazone te spelen, en elke man die je tegenkomt aan je zwaard te rijgen. Tsja, dat kan ook
Wil je misschien gewillig slachtoffer van een Ritueel van Vruchtbaarheid worden dan? Dafjedaf? Valt te regelen hoor... Daar wil ik best moeite voor doen
*wakkerschrikt*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:12 schreef Tagnar het volgende:
dafjedaf?
Mijn god, dat lijkt me echt fantastisch. Lekker op zondagmiddag de barbaar uithangen. (serieus)quote:
Ik heb college.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:14 schreef Tagnar het volgende:
morgenochtend? station? Vruchtbaarheidsritueel?
*tikt ongeduldig met voet*
Hahaha, kom ik daar morgen, staan er hele volksstammen mn naam te roepen....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:20 schreef Tagnar het volgende:
Dafjedaf, ik durf ook nietZullen we samen in Utrecht niet durven
Gaan we allebei ergens laat in de middag, zeg, kwart over 5, bij het trefpunt op CS staan. Als je heel hard DAFJEDAF hoort, ben ik het waarschijnlijk
dit is inderdaad de echte "nerd" waar het hier in het gesprek vooral over gaat! Maar er zijn verschillende soorten "nerds", waarvan het merendeel niet in de buurt van deze definitie komt..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Een echte nerd, geloof me, die wil je niet.
Die zit liever achter z'n computer te programmeren dan naar z'n vriendin kijken.
En niet een dag van het weekend, nee, het HELE weekend.
Neuh zo te lezen ben jij echt wel een nerdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:50 schreef Tasma het volgende:
Ik geloof dat ik wel onder het type "nerd" val, maar tegelijkertijd een apart soort "nerd" ben..
en ik geloof dat er zo nog velen meer zijn..
Vind ik nogal meevallen eerlijk gezegd. Wat is de reden waarom jij hem een echte nerd vindt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Neuh zo te lezen ben jij echt wel een nerd
Niet negatief bedoeld.
Alle dingen bij elkaar die jou bezig houden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:54 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Vind ik nogal meevallen eerlijk gezegd. Wat is de reden waarom jij hem een echte nerd vindt?
JIj defineerd jezelf als nerd, en iedereen vraagt zich af wat een nerd is, nou, luister naar wat hij zegt, en dan denk je dus dat een nerd iemand die D&D leuk vind, en alles wat daarmee te maken heeft doet (ikke ooook), handig met computers is, zich nix aantrekt van anderen. En zich natuurlijk interesseerd voor SF.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:34 schreef Tagnar het volgende:
Dating? Date? *Kijkt volledig onschuldig, en is dat uiteraard ook* Fok-topic-id-505447-micro-meet noem ik dit.
pff, date
Als je dat zo wil noemen, be my guest.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:47 schreef Kroketeer het volgende:
Erodome, kunnen we in het geval van mensen die voortdurend achter de televisie zitten niet spreken over "televisienerd"?
dat is onzin, dan mis je de hele betekenis van NERD , en als je televisie nerds zou "bedenken", dan valt daar de halve wereld bevolking over, en dan is het al niet meer nerdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:47 schreef Kroketeer het volgende:
Erodome, kunnen we in het geval van mensen die voortdurend achter de televisie zitten niet spreken over "televisienerd"?
Sinds waneer valt , skaten, fietscrossen, en uitgaan en een lekkere vriendin onder "nerd-bezigheden" ?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:56 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Alle dingen bij elkaar die jou bezig houden.
Daar krijg ik echt een totaalbeeld van een nerd bij.
Ik zeg niet dat nerds geen sociale contacten hebben
volgens mij is iedereen door de war met "wizz-kids" (ofso)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:03 schreef Tasma het volgende:
[..]
Sinds waneer valt , skaten, fietscrossen, en uitgaan onder "nerd-bezigheden" ?
Dat is een goeie inderdaad. Mensen vinden het vreemd als je zit te internetten, maar elke dag uren achter elkaar TV kijken daar is niks mis mee. Persoonlijk vind ik de TV bijna nooit meer interessant genoeg om naar te blijven kijken. Op internet kun je naar onderwerpen zoeken die je interesseren en sociale contacten hebben, wat met de TV nogal lastig gaatquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:47 schreef Kroketeer het volgende:
Heeej, een columnquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:24 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Dat is een goeie inderdaad. Mensen vinden het vreemd als je zit te internetten, maar elke dag uren achter elkaar TV kijken daar is niks mis mee. Persoonlijk vind ik de TV bijna nooit meer interessant genoeg om naar te blijven kijken. Op internet kun je naar onderwerpen zoeken die je interesseren en sociale contacten hebben, wat met de TV nogal lastig gaat
blaaaaaaablablablablabl (anders is de quote gigantisch)
Overigens begrijp ik nooit wat er nou zo stoer en aantrekkelijk is aan iemand die zich in het weekend lam zuipt, de boel onder kotst en dan met een mega kater wakker wordt. Ik vind dronken mensen enorm irritant, belachelijk en sneu. Een disco heeft me nooit geďnteresseerd, maar met je vrienden wat drinken ofzo is vaak super gezellig.
EDIT:
Kelere wat een lap tekst en dat 's ochtends
Whahaha. tja, ik studeer zelf informatica en t klopt idd behoorlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Salem, jij geeft de nerd weer hoopquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:31 schreef Salem het volgende:
Ik denk dat dt typisch een (...) en ik hoop dat dit voor de meeste mensen geld.
Joh. stel je voor. jij doet een informatica opleiding, en pc's zijn je hobby. de hele kantine zit vol met mensen die dezelfde hobby hebben. waar zou jij 't over hebben? ik bedoel, je wil 't er buiten die kantine niet al te veel over hebben, omdat niemand er wat van snapt....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
~
Bij alle opleidingen heb je dat wel een beetje, daar is ook niet zoveel mis mee. Als je een hele hoop intelligente mensen met een specifieke interesse bij elkaar gooit krijg je dat. Twee vrienden van mij doen scheikunde, en de een begroet de ander met WATERSTOFCHLORIDE!!! (de initialen van diegene zijn CL).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:27 schreef erikkll het volgende:
Joh. stel je voor. jij doet een informatica opleiding, en pc's zijn je hobby. de hele kantine zit vol met mensen die dezelfde hobby hebben. waar zou jij 't over hebben? ik bedoel, je wil 't er buiten die kantine niet al te veel over hebben, omdat niemand er wat van snapt....
Ja als je naar zo'n supergrote LANparty gaat zomers (ben naam ff vergetenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:28 schreef miss_bleu het volgende:
Er zijn trouwens ook heeeeeeele aantrekkelijke nerds hoor![]()
heb er meerdere gezien![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:31 schreef BB-King het volgende:
Weet je wat het is.
Stoere jongens denken tijdens de sex alleen aan sport.
En nerds, tja die denken tijdens de daad alleen aan sex wat zorgt bij meer genot bij de vrouw.
Sorry, ik ken ze echt niet..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Kroketeer het volgende:
Iedereen kent ze wel: de rasechte (computer)nerds. Ik zie ze ook wel eens lopen en dan soms aan hun zij zelfs een meid, die er vaak ook nog eens ontzettend goed uitziet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:59 schreef Thrilled het volgende:
wat is er zo erg aan om een nerd te zijn? ik word vaak uitgescholden voor nerd op school (ben 16) , het enigste wat ik anders doe als "de groep" is: niet roken, niet drinken, niet "hangen", en niet uitgaan (kheb krantenwijk, moet er vroeg uit, maar dat "vergeten" ze dan ff), zelf heb ik al een paar keer een vriendin gehad en ik moet zeggen dat ik het naar mn zin heb hoe ik nu leef. ik zit vrij regelmatig achter de pc maar praat niet in computertaal ofzo. ik vind niet dat iedereen die anders is als de rest gelijk voor nerd moet worden uitgemaakt. maarja....
edit//
owjah, nerds is een belediging en het klinkt erg onvriendelijk om het steeds te zeggen, zouden jullie ze willen noemen met: ZE ?
Je hoeft toch niet elke dag uit te gaan? Na het uitgaan kun je het beste dan gewoon op blijven (meestal toch rond 4:00 als je weer thuis bent) en je krantjes lopen en daarna gaan slapenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:08 schreef Thrilled het volgende:
sorry hoor, maar als ik om half 5 's ochtends begin met werken, trek ik het niet om tot 12en (doordeweeks) en in het weekend tot weet ik hoe laat rond te hangen in willekeurige tent...jij wel dan?? hoeveel uren slaap heb je nodig. ik kan in het begin misschien wel, maar na een weekje heb ik wallen zo groot als die van wim kok.
Nee ik zie ze wel in het echte leven. Ken je ze niet, of wil je ze gewoon niet kennen. Vaak zijn mensen niet bereid om hun bevooroordeeld beeld bij te stellen. Zelfs niet, wanneer feiten die het beeld tegenspreken aangereikt worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:15 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Sorry, ik ken ze echt niet..
Als ik zo een gast zie lopen, loopt ie alleen of een slungelig vriendje ernaast.
Maar je zal wel net American Pie 1 gekeken hebben: "ow Nadia"
Wat valt er bij jou onder nerds? Wat valt er bij jou onder computernerds? Nerd betekend meer iets als iemand die meer aan zijn hobby besteed, als aan sociaal contact. En omdat dat vaak gepaart gaat met uren achter internet hangen, trekken mensen vaak een verkeerde conclusie.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:10 schreef Kroketeer het volgende:
Iedereen kent ze wel: de rasechte (computer)nerds. Ik zie ze ook wel eens lopen en dan soms aan hun zij zelfs een meid, die er vaak ook nog eens ontzettend goed uitziet. Mijn vraag is, zijn er meiden (mischien kunnen de dames hier dat eventueel ook bevestigen) die zich echt seksueel aangetrokken voelen tot nerds? Als dat zo is, waarom precies? Het zou overigens ook vreemd zijn, wanneer een nerd niet aan de vrouw zou kunnen komen, maar toch voldoen ze totaal niet aan het ideaalbeeld.
Ik denk dat dat de nieuwe trend is, na de oudere man en blond fotomodel aan de arm, nu de nerd met de klasse dame.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef Salem het volgende:
en dan ben jij straks ook zon ubernerd met een klasse dame aan je arm.
hoe ik 't doe:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:08 schreef Thrilled het volgende:
sorry hoor, maar als ik om half 5 's ochtends begin met werken, trek ik het niet om tot 12en (doordeweeks) en in het weekend tot weet ik hoe laat rond te hangen in willekeurige tent...jij wel dan?? hoeveel uren slaap heb je nodig. ik kan in het begin misschien wel, maar na een weekje heb ik wallen zo groot als die van wim kok.
Wat een walgelijke opmerking.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nerd reporting!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:06 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Ja als je naar zo'n supergrote LANparty gaat zomers (ben naam ff vergeten) dan heb je wel veel kans dr 1 toevalig tegen te komen
. (van de duizenden contactgestoorde nerds
![]()
).
dude, of je gaat naar de verkeerde tent, of je woont in een verkeerd deel van het land.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:43 schreef TAB het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon elke zaterdagavond stappen met vrienden en vriendinnen, maar als je dan ff iemand verkeerd aankijkt heb je al bijna een klap voor je smoel.
Mooi tochquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:16 schreef Verstreujem het volgende:
bij ons op school bestaat de nerd-gang uit mannen én vrouwen, dus soort blijft gelukkig bij soort (zonder lekkere nerdmensen van het vrouwelijke geslacht). nerdvrouwnerdmannetje
idd, helemaal mee eens (was vorig jaar op campzone)quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:43 schreef TAB het volgende:
[..]
Nerd reporting!
je hebt het waarschijnlijk over Campzone.
ben er al 3 jaar geweest en ook deze zomer kan je mij er vinden.
we gaan met een groep van +- 12 man, dus hoezo zijn nerds contact-gestoord
wat mij juist opvalt is de sfeer die er hangt, nooit problemen, nooit gekloot.
Ik ga ook gewoon elke zaterdagavond stappen met vrienden en vriendinnen, maar als je dan ff iemand verkeerd aankijkt heb je al bijna een klap voor je smoel.
voor mij dus reden genoeg om een hekel te hebben aan die popie-jopies.
Go nerds!!![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:36 schreef novah het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opmerking.
Alsof zon Breezah gozer, met stekeltjes en de laatste mode kleding een beter persoon is dan iemand die wat alternatiever is. Iemand die wat beter over het leven heeft nagedacht, die over het algemeen beter over dingen nadenkt. Al die oppervlakkige mensen die er dan wel wat beter uitzien ben ik zat, en zijn alles behalve 'beter' dan iemand die gewoon wat meer diepgang heeft. En jah... uiterlijk, als je dan onder een nerd verstaat iemand met puistjes, bril enzo. Das wel heel stereotype, over het algemeen dragen nerds gewone kleding, hebben over het algemeen niet vaak een bril en de puistjes zijn bij nerds niet erger dan bij andere groepen in de zelfde leeftijds catagorie.
Trap mij maar in elkaar danquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:03 schreef SEX het volgende:
Nerds zijn sukkels, ne zo overbodig als muggen. Als ik er weer 1 zie trap ik hem of haar.
WELquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:07 schreef pjay het volgende:
[..]
Trap mij maar in elkaar danIk lust je rauw!
Nerd OR NOT
[[url= http://home.wanadoo.nl/p.nienhuis/picca.jpg ]afbeelding[/url]]
Iemand die zijn "gespierde" (ahum) lijf tentoonstelt binnen de kadertjes van een gebruikersicoon heeft overduidelijk last van een minderwaardigheidscomplex. Dat je je dan zo uitlaat over je medemens (nerds zijn immers mensen) versterkt die gedachte alleen maar. Misschien is een psychiater iets voor jou?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:03 schreef SEX het volgende:
Nerds zijn sukkels, ne zo overbodig als muggen. Als ik er weer 1 zie trap ik hem of haar.
Ben jij zelf aantrekkelijk en knap? Of wordt je in ieder geval als zodanig door je omgeving (mannen) gewaardeerd? Want dat is ook een beetje de strekking van dit topic zoals ik begrepen heb. Was het dus zo, dat jij een knappe meid bent, die regelmatig relaties heeft gehad met niet knappe/lelijke nerds?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:01 schreef Neverending het volgende:
Gaaf topic, iets wat mij jarenlang heeft beziggehouden.
(...)
Anyway: nerds zijn best oke....je moet alleen niet overdrijven!
haha minderwaardigheidscomplex, ga spelen man met je analyse. Wie had het hier ooit over een 'gespierd' lijf en ik neem aan dat we het over nerds hadden niet over mijn gebruikersicon.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:20 schreef TheoLeo het volgende:
Iemand die zijn "gespierde" (ahum) lijf tentoonstelt binnen de kadertjes van een gebruikersicoon heeft overduidelijk last van een minderwaardigheidscomplex. Dat je je dan zo uitlaat over je medemens (nerds zijn immers mensen) versterkt die gedachte alleen maar. Misschien is een psychiater iets voor jou?
Waarom heb je dat eigenlijk als icon? Ben je homo? Is dat je vriendje?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef SEX het volgende:
(blabla icon blabla)
Of een relnicht kan natuurlijk ook. Gezien zijn postgedrag niet ver van de waarheid hehehequote:Op zondag 14 maart 2004 01:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Waarom heb je dat eigenlijk als icon? Ben je homo? Is dat je vriendje?
Of ben je gewoon zo'n bodybuildende show off?
(zo ja, hoop dat je homo niet als belediging opvat want zo bedoel ik het niet)
Ja ik dacht.... Hij legt steeds de nadruk op zn icon....quote:Op zondag 14 maart 2004 01:04 schreef Najra het volgende:
Of een relnicht kan natuurlijk ook. Gezien zijn postgedrag niet ver van de waarheid hehehe
Eikel.... Ook ondanks je PI...quote:Op zondag 14 maart 2004 01:37 schreef SEX het volgende:
Ik ben een clone / relnicht, trek je niets van me aan. Alles wat ik zeg is berust op een leugen.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:36 schreef novah het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opmerking.
Alsof zon Breezah gozer, met stekeltjes en de laatste mode kleding een beter persoon is dan iemand die wat alternatiever is. Iemand die wat beter over het leven heeft nagedacht, die over het algemeen beter over dingen nadenkt. Al die oppervlakkige mensen die er dan wel wat beter uitzien ben ik zat, en zijn alles behalve 'beter' dan iemand die gewoon wat meer diepgang heeft. En jah... uiterlijk, als je dan onder een nerd verstaat iemand met puistjes, bril enzo. Das wel heel stereotype, over het algemeen dragen nerds gewone kleding, hebben over het algemeen niet vaak een bril en de puistjes zijn bij nerds niet erger dan bij andere groepen in de zelfde leeftijds catagorie.
Ja, dat vergat ik misschien nog te zeggen. Het werkt wel mee dat ik echt geen probleem heb om een goede gesprek te voeren of gewoon in het honderd te lullen. Maar ik denk dat dat samen hangt met mijn staat van gevoelsmens zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:24 schreef S03P het volgende:
Vlotte babbel en een goede kledingstijl doet een hoop![]()
dafje waar ik heel benieuwd naar ben... wat is je missie ???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, ja en ja.
Girlysprite's broer zijnde, kan ik firsthand vermelden dat deze persoon zelfs mij iets te ver ging. Dit blauwe magiër zijn was niet in het kader van LARP, maar zo ging ie gewoon naar de kroeg zeg maar. En hoe vol ie ook zat met interessante verhalen en hoeveel wereldlijke ervaring hij ook had (voornamelijk ervaring van de fietsroute tussen amsterdam en st petersburg) hij woonde op zijn 24ste wel nog steeds bij zijn ouders thuis. En tja, dat vind ik niet echt een teken van zelfstandigheid... (sorry zusje, je weet hoe het de taak van broers is om zich te bemoeien met het liefdesleven van hun zusjesquote:Hij verkleedde zich wel eens als 'blauwe magier' voor de lol, had met een vriend van hem een heel fictief koningkrijk gebouwd, fietste elke zomervakantie naar rusland, studeerde russisch, en had als hobby windmolens.
en de echte nerds hebben geen 1337 nickname welke eindigd op -0rz o.i.d. en zijn niet alleen maar in mannelijke vorm verkrijgbaarquote:Op zondag 21 maart 2004 18:24 schreef Mask0rz het volgende:
nerds weten welke commands bij een vrouw werken...
ja hoor Thijs, het is goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:01 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik ga ook wel naar parties en zo dus dat maakt ook niet uit en vanwege mn grote kennis krijg ik ook wel respect.
Hmmm, ik snap geloof ik het verschil niet echt...quote:Op zondag 21 maart 2004 14:30 schreef Nuek het volgende:
Kajel ik denk dat je ipv het woord nerd beter het woord geek kunt gebruiken in jouw verhaaltje...
Maar een nerd ziet er toch nooit goed uit?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:23 schreef Queenofnoize het volgende:
Een goed uitziende nerd is niet verkeerd! Meestal zijn ze erg aardig en juist heel gevoelig...
Beter dan al die ed-jesmetl die opgeschoren koppies... die ff naar de discotheek gaan om 'lekkere wijfen te playen'!!! En alleen maar geintreseerd zijn in bier en trance feesten Nee doe mij dan maar een hippe nerd die lief en gevoelig is!
en meestal nog slim is ook!
I beg to differ :pquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:18 schreef kriele het volgende:
[..]
Maar een nerd ziet er toch nooit goed uit?
Dat maakt ook niet uit, hij bedoeld t ook meer als flame dan dat ie daadwerkelijk een verschil aan wil geven. Daar moet je maar niet op letten, sommige mensen hebben dergelijke one-line posts nodig om zich meer te voelen dan een ander. En dan nog wel op een forum, kun je nagaan...quote:Op maandag 22 maart 2004 11:18 schreef Kajel het volgende:
[..]
Hmmm, ik snap geloof ik het verschil niet echt...
Het is maar hoe je het bekijkt. Als je een nerd bedoelt die zich ook nog eens slecht kleedt, acne heeft enz enz: dan zal dat vast kloppen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:18 schreef kriele het volgende:
[..]
Maar een nerd ziet er toch nooit goed uit?
Angst voor te directe assertieve mannen?? Of is dat die zgn "onbereikbaarheid" die nieuwsgierig maakt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:14 schreef Salem het volgende:
Ben zelf een niet onaantrekkelijke succesvolle extroverte jonge vrouw, maar heb toch de neiging om voor Nerds te vallen..wel die met een beetje een goed lichaam, maar ze mogen behoorlijk contact gestoord zijn, wist ik maar waarom, dan kon ik er iets aan doen.
Het internet zit inderdaad vol met mensen die onderinvloed van anonimiteit en een publiek opeens enorme sukkels worden. Zie hiervoor ook John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory. Fuckwad Theoryquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit, hij bedoeld t ook meer als flame dan dat ie daadwerkelijk een verschil aan wil geven. Daar moet je maar niet op letten, sommige mensen hebben dergelijke one-line posts nodig om zich meer te voelen dan een ander. En dan nog wel op een forum, kun je nagaan...Overigens moet ik zeggen dat jouw stuk in dit topic erg mooi beschreven is. Je geeft duidelijk aan waar jij je bevindt in het hele NERD <--> NIET-NERD gebeuren.
Vind ik ook....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:44 schreef Kroketeer het volgende:
Eigenlijk verdienen we ook een ondergang van onze soort.
En dat zit dan weer bij mij in de klasquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef Phate het volgende:
* Phate proud 2 B a nerd...
En 'kwil mezelf niet tot het stereotype rekenen, maar er is voor mij inderdaad niet veel meer in het leven dan mijn computer... alhoewel ik wel uitga hoor! (zo erg is het nou ook nog weer niet met mij gesteld)
Meiden die op nerds vallen, die zoek ik nog(tot nu toe maar een enkele gevonden)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |