OMG! she's hooked!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:27 schreef Lolalala het volgende:
Ze zien er zo raar uit, zo klein
![]()
Wanneer ga jij op de radio???quote:Op maandag 8 maart 2004 22:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zo wat een titel haha
beloftes...beloftes....quote:Op maandag 8 maart 2004 22:31 schreef nietzman het volgende:
EN DEZE KEER DRAAIEN JULLIE THE DOORSTouch me.
HELEMAAL ANDERS MEP IK ER OP!
BHFH wordt aangetrokken op topics met sex in de titel als strontvliegen op een stronthoop.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zo wat een titel haha
Oh welquote:Op maandag 8 maart 2004 22:31 schreef Paxlie het volgende:
Readme Koe
NEE ECHT. IK GA MEPPEN.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:31 schreef Shark.Bait het volgende:
beloftes...beloftes....
22.35quote:Op maandag 8 maart 2004 22:32 schreef Vleermuis het volgende:
hoe laat begint kontebonken ?
Doei!!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:32 schreef RoelerMF het volgende:
Tot volgende week allemaal
Bedankt voor de gezellige uitzending
Doegquote:Op maandag 8 maart 2004 22:33 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Doei!!
jij bent wel geweestquote:Op maandag 8 maart 2004 22:34 schreef _bigmac_ het volgende:
nou nog bezig. ik ben neit eens geweest!!. nu ben ik nuchter aapjes!!.
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:35 schreef hp22 het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En dat gebeurt ook nietquote:Op maandag 8 maart 2004 22:34 schreef _bigmac_ het volgende:
nou nog bezig. ik ben neit eens geweest!!. nu ben ik nuchter aapjes!!.
Ha ha ha haquote:Op maandag 8 maart 2004 22:35 schreef RoelerMF het volgende:
Maar 1 cd?
Ik heb een koffer vol
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:36 schreef Broekie het volgende:
We willen NU de Kontenbonken .mp3 versie MET ZANG!
www.kazaalite.tkquote:Op maandag 8 maart 2004 22:36 schreef Broekie het volgende:
We willen NU de Kontenbonken .mp3 versie MET ZANG!
Flikker op.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:35 schreef hp22 het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
frankie boyquote:Op maandag 8 maart 2004 22:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
mn lay out wat doe je
WHZ*quote:Op maandag 8 maart 2004 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
*ook opstapt en probeert nog een uurtje iets van zijn leven te maken*
Doei
Jij maakt vriendenquote:Op maandag 8 maart 2004 22:35 schreef Lolalala het volgende:
Niet mijn naam zeggen![]()
ik wilde het nog erbij zeggen.
Ja BHFH!! En RoelerMF ja!!
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:37 schreef WebForce het volgende:
Stop dan tenminste Kontebonken in het automatische verzoekjes systeem
Ik ben hier niet de radiofrequentie hoor!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:39 schreef SPIRO het volgende:
RoelerFM ik spreek je weer, anders zet me ff in je msn TheTazzer@hotmail.com![]()
Vergeet de camera nietquote:Op maandag 8 maart 2004 22:39 schreef miss_bleu het volgende:
inpaklijstje volgende week
[afbeelding] 2 liter fles
[afbeelding] Knorretje haar paraplu
[afbeelding]Pakje bleuband
[afbeelding]Hardstyle/hardcore cd
www.miss-bleu.nl bij fotoboek staan de oude nogquote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vergeet de camera niet
*late reactie*quote:Op maandag 8 maart 2004 22:37 schreef Romek het volgende:
[..]
Dicht tegen Mirjam aan gaat zitten en....
*Opwarmt....
*Warme choco geeft.....
FF bookmarken...morgen neuzen...heb ik tenminste wat vertier op mijn werkquote:Op maandag 8 maart 2004 22:41 schreef miss_bleu het volgende:
www.miss-bleu.nl bij fotoboek staan de oude nog
Neem jij het gelijk allemaal op?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:42 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
"Touche me"?
Volgende keer doen jullie het voor straf maar een keertje over.
ook lichamelijk dit keerquote:Op maandag 8 maart 2004 22:43 schreef RoelerMF het volgende:
Nu ben ik echt pleite!![]()
Bedankt voor de uitzending SunChaser en Nolius (ondanks dat je ziek bent, echtdat je er toch staat
)
![]()
Die neem ik meequote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vergeet de camera niet
*Meldt je hier voor konte bonke @ Fok!radio op 15-3-2004quote:Op maandag 8 maart 2004 22:45 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
ook lichamelijk dit keer
Je bent op tijdquote:Op maandag 8 maart 2004 22:46 schreef WebForce het volgende:
[..]
*Meldt je hier voor konte bonke @ Fok!radio op 15-3-2004
Nee. Is misschien wel een idee, dan knip ik de kutmuziek en de saaie kutcrewinterviews ertussenuit, en knal ik de resterende zeseneenhalve seconden online voor de users die wel kotsen op Fokradio, maar die toch de hoogtepunten willen horen.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:44 schreef WebForce het volgende:
Neem jij het gelijk allemaal op?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee. Is misschien wel een idee, dan knip ik de kutmuziek en de saaie kutcrewinterviews ertussenuit, en knal ik de resterende zeseneenhalve seconden online voor de users die wel kotsen op Fokradio, maar die toch de hoogtepunten willen horen.
veel te ver weg, of / off / als zij mijn zachte G horen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:32 schreef SunChaser het volgende:
Ruby, kom een keer in de studio. En KillerMom ook natuurlijk
ach, dan zal ik je brengen en weer netjes thuis brengen, is het dan minder ver ?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
veel te ver weg, of / off / als zij mijn zachte G horen.
ruige naam, zachte stemruige taal....
maar bedankt voor de uitnodiging...wie weet.
aanvragen als wij er samen binnenkomen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:49 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
ach, dan zal ik je brengen en weer netjes thuis brengen, is het dan minder ver ?
ik heb wel veel over voor fok radio he, maar dan wil ik wel dat je KONTEBONKEN van Franky Boy aanvraagd als verzoekje
Moet jij ook geen Konte bonke icoontje?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
aanvragen als wij er samen binnenkomen?
grapjas, eisen heet dat,
meteen nu draaien, of we nemen FOk over!
ik stel voor om SC meteen in gijzeling te nemen , jij draait jouw muziek.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:20 schreef WebForce het volgende:
[..]
Moet jij ook geen Konte bonke icoontje?
Ik weet niet of ik durf... Al die grootheden daarzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:32 schreef SunChaser het volgende:
Ruby, kom een keer in de studio. En KillerMom ook natuurlijk
Gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 14 maart 2004 16:29 schreef Vleermuis het volgende:
o ja, doe als onderwerp GEEN kontebonken, anders kunnen ze het eruit filteren
Na het kontebonken !!!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:04 schreef RoelerMF het volgende:
Dat gebonk is nog erger als die ChrisJX hype van een paar weken geleden
Wanneer komt de Frans Baur hype?![]()
ik weet niet eens hoe ik dat klote ding erop moet zetten!quote:
Was jij niet degene die zei dat SunChaser neukbaar wasquote:Op maandag 15 maart 2004 00:27 schreef Killer_Mom het volgende:
En gelijk dat ze hadquote:Op maandag 15 maart 2004 00:29 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zei dat SunChaser neukbaar was![]()
![]()
oh, nu niet meer dan ?quote:Op maandag 15 maart 2004 00:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En gelijk dat ze had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |