quote:Op maandag 8 maart 2004 21:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En moest ik een vrouw zijn geweest, dan had ik zijn liefdesbaby wil dragen.
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:01 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
Hangt er van af. Hoeveel krijg ik ervoor om jouw vriend te zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 22:01 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
gevraagde votoh meeltquote:Op maandag 8 maart 2004 22:38 schreef SunChaser het volgende:
sunchaser@fok.nl
ooooooooo, november rain..........mooi!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Sunnie toch...killer mom is vast een zwarte weduwe!
was maar een geintjequote:Op maandag 8 maart 2004 22:47 schreef Killer_Mom het volgende:
ooooooooo, november rain..........mooi!
en ik ben geen weduwe, ook niet zwart.
kleding meestal wel, mja
Rammstein fanquote:Op maandag 8 maart 2004 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
was maar een geintje
Zwart.. hmmm.. zeker een Metal Mom?
Krijg maar niets binnen, doe nog eens naar sunfactorx@hotmail.comquote:Op maandag 8 maart 2004 22:34 schreef Killer_Mom het volgende:
wat is je mail adres?
Ja, ik besefte mijn fout later pasquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:55 schreef Swetsenegger het volgende:
je hebt ze nooit gehad sun, dus laat dat 'nog' maar weg.
Kewle Killer_Mom dusquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
Rammstein fan
en Boekie fan![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:53 schreef deantoine het volgende:
je hebt e-mail![]()
Mensen die lief zijn voor jequote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat zijn vrienden
Ja jij welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ooh.
maar die heb ik wel.
Ik heb nooit met jou op goede voet gestaan hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
ten 2e: kun je in een online community spreken van vrienden eigenlijk? Je wordt hier sneller dan in de buitenwereld in de rug gestoken door mensen met wie je op goede voet staat.
Toevallig is de TS daar een voorbeeld van...
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
Heb je ooit vrienden gehad?
ten 2e: kun je in een online community spreken van vrienden eigenlijk? Je wordt hier sneller dan in de buitenwereld in de rug gestoken door mensen met wie je op goede voet staat.
Toevallig is de TS daar een voorbeeld van...
mjah, ik had nooit ruzie met je op fok, wienig meningsverschillen, je staat in m'n msn lijst en we babbelden zo nu en dan eens wat over koetjes en kalfjes. Ik kwam zelfs even opdraven bij je voor Fokradio, dat had ik echt niet egdaan als we een pishekel aan elkaar hadden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb nooit met jou op goede voet gestaan hoor.
Dat was 5 jan, zal ik de topics en postings er even bijzoeken die je maanden daarvoor al plaatste en waarin je me over van alles en nogwat aanviel?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:28 schreef MikeyMo het volgende:
Maar ja, toen moest je zonodig een column waarin je me met woorden even executeert schrijven, verspreiden en publiceren
Ik kan me niet heugen met jou voor de Fokradio uitzending (medio december) ooit echt in de clinch te hebben gelegen...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat was 5 jan, zal ik de topics en postings er even bijzoeken die je maanden daarvoor al plaatste en waarin je me over van alles en nogwat aanviel?
De column was notabene aanleiding van jouw topics diezelfde dag waarin ik steeds voorkwam.
Niet zo zeuren Mike.
onzin,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:11 schreef Bastard het volgende:
Jij kan geen vrienden hebben.
Jij hebt zeker de donald duck gelezen?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:13 schreef DonFlipmo het volgende:
Voor jou geldt beter een verre vriend dan een goede buur![]()
![]()
Nationaal beroemdquote:Op woensdag 10 maart 2004 07:26 schreef DaMook het volgende:
ach maak je niet druk... Je bent WERELDBEROEMD op Fok!, dat is ook wat waard !!!
alsof dat moeilijk is, dat is bijna iedereen met meer dan 30.000 postsquote:Op woensdag 10 maart 2004 07:26 schreef DaMook het volgende:
ach maak je niet druk... Je bent WERELDBEROEMD op Fok!, dat is ook wat waard !!!
nah......... ik ookquote:Op zondag 14 maart 2004 23:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik blijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |