quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:00 schreef frenzy2003 het volgende:
kut,zelfs voor mij is dit leerzaam
* zich niet aangesproken voeltquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Dit is helaas leerzaam voor een heleboel users.
gij zijt dan ook een kloterige kut-n00b-user-iets..quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:00 schreef frenzy2003 het volgende:
kut,zelfs voor mij is dit leerzaam
* mcDavid zich (helaas voor zijn medeusers) niet aangesproken voeltquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
naam topics zijn oké!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:57 schreef jogy het volgende:
[afbeelding] VRAGEN NAAR AANLEIDING VAN EEN LOPEND TOPIC [afbeelding]
Als je vragen hebt over opmerkingen in een topic, bijvoorbeeld deze, vraag het dan in het desbetreffende topic zelf en open niet voor elke vraag een nieuw topic, dit voorkomt irritatie bij andere gebruikers en onnodige slotjes.
Die is classified, Maud-Dib, maar gewoon iedereen die zich negatief profileert inquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:45 schreef Maud_Dib het volgende:
Misschien een beetje off-topic maar wie staat er allemaal nog meer op de "to-watch list"?
jogy
Dat kan ik dan nooit zijn, ik ben altijd heeel erg postitief over Fokquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Die is classified, Maud-Dib, maar gewoon iedereen die zich negatief profileert inONZ
![]()
.
Optiefen!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
naam topics zijn oké!
I love it when you talk durtyquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Optiefen!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:57 schreef jogy het volgende:
[afbeelding] VRAGEN NAAR AANLEIDING VAN EEN LOPEND TOPIC [afbeelding]
Als je vragen hebt over opmerkingen in een topic, bijvoorbeeld deze, vraag het dan in het desbetreffende topic zelf en open niet voor elke vraag een nieuw topic, dit voorkomt irritatie bij andere gebruikers en onnodige slotjes.
maak er dan een centraal iets van en koppel het niet aan woutabestquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:20 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
maak er dan een centraal iets van en koppel het niet aan woutabest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |