quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:25 schreef gijsbert2002 het volgende:
Aan wat voor prijsklasse zat je te denken? Als je meer uitgeeft is het namelijk altijd beter. ikzelf heb Bang en Olufsen speakers. Hele dure boxen en heel mooi geluid. Meer geschikt voor klassiek dat wel, de drums komen er niet zo heel hard uit in verhouding.
Ga maar gauw een setje Bose Acoustimass kopen.... ook heel duur "dus" ook heel goed geluid
Merken als B&O en Bose bewijzen dat prijs niet per definitie gelijk is aan kwaliteit. Tuurlijk zal het best leuk klinken maar voor dat geld kan je echt beter krijgen...
TS: als ik het zo lees (je lijkt me een jong persoon met een beperkt budget) denk ik dat je het beste een setje goedkope "PA"-achtige speakers bij bijvoorbeeld de
Conrad kan kopen icm met een goedkope versterker van dezelfde shop. Da's goedkoop prul waar de liefhebber zijn neus voor ophaalt maar je haalt voor weinig geld wel een hoop herrie in huis. Als je het toch alleen maar gebruikt voor bij het drummen en dus niet naar pure kwaliteit gaat zitten luisteren, denk ik dat je van zo'n setje heel vrolijk kan worden. Of ga tweedehands zoeken!
quote:
Maardat maakt voor jou niet zoveel uit als ik je zo hoor. Maar een prijsklasse noemen is wel heel handig.
Daar heb je dan weer wél gelijk in.
[ Bericht 6% gewijzigd door MrTinux op 10-03-2004 16:37:18 ]