Ja iddquote:Op maandag 8 maart 2004 19:43 schreef Andyvie het volgende:
Goeie serie!
Ik zit ergens in seizoen 3 nu met downloadenDit is echt zo'n serie die beter wordt gedurende de tijd.
Ik zit nu halverweg 309, 310 heb ik ook al, en de rest moet ik nog downloaden, maar dat moet niet zo'n groot probleem zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 19:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja idd
Seizoen 1 was geweldig..
seizoen 2 was iets minder..
en seizoen 3 is veeel beter
misschien omdat het maar 14 afleveringen is ipv 22; en dat daarom de vaart er wat meer inzit..
bij welke aflevering ben je?
ik heb hem helemaal en OEH is de laatste aflevering leuk zeg
Ik heb ze helaas niet meer op mijn harddisk. Heb ik te weinig ruimte voor. Maar bij mij deed Emule wonderen. Het duurt ff, maar dan krijg je ze uiteindelijk wel binnenquote:Op maandag 8 maart 2004 23:34 schreef Faith5321 het volgende:
heb je heel seizoen 1 en 2 al? ik mis nog zooo veel afleveringen :-( Seizoen 3 vind ik het leukst
De Americaanse versie is echt veel expliciter (al was het alleen maar omdat in elke aflevering wel een vrij expliciete scene.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:18 schreef Jansman het volgende:
Volgens mij is de britse serie expicieter dan de amerikaanse hoor. Ik heb twee afleveringen van de 1e serie amerikaanse QaF gezien en ik vond het maar matig. De britse steekt er met kop & schouders bovenuit!
(plus charlie hunnam is natuurlijk erg leuk)
http://images.google.nl/i(...)nnam&sa=N&tab=wi&lr=
Ok. Nu zijn expliciete naaktscenes niet meteen mijn criterium voor kwaliteit btw. Maar ik had vooraf de britse serie al gezien, dus toen ik de amerikaanse zag keek ik er niet onbevooroordeeld naar (je gaat toch vergelijken).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:05 schreef Andyvie het volgende:
De Americaanse versie is echt veel expliciter (al was het alleen maar omdat in elke aflevering wel een vrij expliciete scene.
Nee, bij mij ook niet. Als zo'n scene niks toevoegt, dan kun je hem er maar beter uitlaten, denk ik dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:40 schreef Jansman het volgende:
[..]
Ok. Nu zijn expliciete naaktscenes niet meteen mijn criterium voor kwaliteit btw. Maar ik had vooraf de britse serie al gezien, dus toen ik de amerikaanse zag keek ik er niet onbevooroordeeld naar (je gaat toch vergelijken).
Ik vind de britse serie meer 'naturel' en dichter bij huis dan de amerikaanse remake en dat spreekt mij persoonlijk meer aan. Maar de amerikaanse loopt blijkbaar al veel langer? ik wist niet dat er al 4 seizoenen van zijn..
Ik heb alleen 401 nog maar gezienquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:52 schreef Andyvie het volgende:
Zijn er meer mensen die nu aan het downloaden zijn geslagen en het nieuwe seizoen volgen?
Ik vind dit tot nu toe weer een steengoed seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faith5321 heeft er nog meer..
geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway afl 2 was wel okej, niet heel bijzonder. beetje vage dingen erin, je kunt lezen wat er is gebeurd op tvtome.com
ik weet niet of ik de verhaallijnen wel leuk vind qua wat er komt voor justin en brian snik
Das waar, maar ik vind het wel heel realistisch.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:21 schreef Faith5321 het volgende:
ik weet niet of ik de verhaallijnen wel leuk vind qua wat er komt voor justin en brian snik
Door welke zender wordt het dan uitgezonden?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:24 schreef Yoron het volgende:
Het wordt tijd dat Nederland het net als Vlaanderen ook gewoon op televisie gaat uitzenden!
Kanaal 2, de Vlaamse Yorin zeg maar. Ze zenden op die zender ook series als Friends en 24 uit...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Door welke zender wordt het dan uitgezonden?
Hmz, das in Nederland zeker niet op de kabel?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:52 schreef Yoron het volgende:
[..]
Kanaal 2, de Vlaamse Yorin zeg maar. Ze zenden op die zender ook series als Friends en 24 uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad raar dat de serie nog niet is opgepikt door een Nederlandse zender... En daar heb ik gelukkig ook niet op gewacht...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
We moeten een mailactie gaan opzetten, toch raar dat zo'n "homoland" als nederland deze serie nog niet uitzend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |