In Spanje heb je te maken met Real, Valencia en Depor, waar Barça niet tegenop kan over een heel seizoen genomen. Arsenal is eenzame klasse in Engeland, die zullen niet snel voorbij gestreefd worden, maar de FA cup is ieder seizoen een reëele optie en die spreekt meer aan de de Coppa Del Rey.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk je dat echt?.
Chelsea heeft veel concurrentie in de Engelse competitie.. Meer dan een Barca (wat goed draait)..
Ik acht Chelsea niet in staat de race naar het kampioenschap te winnen van SCUM of Arse.. Daar is het simpelweg te weinig team voor..
Het Ajax topic is dan ook het voetbaltopic.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:27 schreef The_Hives het volgende:
leuk zo'n Ajax topic
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is Ajax ook. De kans dat je een Europese prijs bij Ajax pakt is vele malen groter dan bij Chelsea.
Hij doet 't!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:test
hoevaak heeft chelsea wat gewonnen Europees?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:45 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was vóór Abramovic. Als Chelsea nog even zo doorgaat, zie ik ze in een van de komende seizoenen best de CL winnen, heel misschien zelfs dit seizoen al.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
hoevaak heeft chelsea wat gewonnen Europees?![]()
De kans dat ze dit seizoen een Europese prijs pakken is groter voor Chelsea groter dan voor Ajax maar over alle seizoenen genomen heeft Ajax een veel grotere kans. Man United ligt er ook uit die zijn zeker ook slechter dan Chelsea. Pas 2 keer kwartfinale Europacup1 wauw chelsea is echt een grootmachtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat was vóór Abramovic. Als Chelsea nog even zo doorgaat, zie ik ze in een van de komende seizoenen best de CL winnen, heel misschien zelfs dit seizoen al.
Europese prijzen zijn helaas te koop, zie ook Real.
Én : wie speelt er nog CL, en wie speelt er niet eens UEFA cup meer?
Feijenoord natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
...en wie speelt er niet eens UEFA cup meer?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
De kans dat ze dit seizoen een Europese prijs pakken is groter voor Chelsea groter dan voor Ajax maar over alle seizoenen genomen heeft Ajax een veel grotere kans. Man United ligt er ook uit die zijn zeker ook slechter dan Chelsea. Pas 2 keer kwartfinale Europacup1 wauw chelsea is echt een grootmacht
Sinds kort wel ja, waarom anders wil iedereen er spelen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:35 schreef Chadi het volgende:
wauw chelsea is echt een grootmacht
Of zullen we ze lekker laten denken dat ze kans hebben om iets in Europa te bereiken, zodat de klap weer harder aankomt straks?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sinds kort wel ja, waarom anders wil iedereen er spelen?
10 jaar geleden was ajax een Europese grootmacht, nu niet meer, 10 jaar geleden stelde Chelsea niet veel voor, nu wel
simpel
nee johquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:03 schreef baziz het volgende:
Jimmy Floyd.... iets voor ons?
Lijkt me wel leuk, maar kunnen we hem gebruiken?
is nog niet eens zo'n gek idee als Kezman weggaat van de zomer. Denk dat ie voor PSV heel nuttig kan zijn. Maar is ie ook wat voor Ajax?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
nee joh
jullie hebben al superspitsen Sonck en Zlatan![]()
wij hebben slechts Kezman, dus wij hebben hem echt nodig
aangezien Kezman HE-LE-MAAL niks is volgens jullie
Past niet in het ajax systeem denk ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:03 schreef baziz het volgende:
Jimmy Floyd.... iets voor ons?
Lijkt me wel leuk, maar kunnen we hem gebruiken?
Afgezien daarvan is zijn salaris niet op te brengen door Ajax.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Past niet in het ajax systeem denk ik
Lazer eens op met je PSV in dit Ajax-topic.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:13 schreef ASSpirine het volgende:
met Haisselbank heb je een constantere spits volgens mij, hij heeft al bewezen dat hij overal kan scoren, en veel
zou een geschenk uit de hemel zijn als hij naar PSV zou komen, maar zijn salaris is daar gewoon te hoog voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |