Is 'Nee, bedankt' nou zo moeilijk? Als ik andere berichten hoor, zoals wijken waar je helemaal niet meer indurft, zijn die greenpeace mensen schatjes.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:06 schreef kohinoor het volgende:
En die mensen in de stad die altijd een enquette willen afnemen of een abonnement willen aansmeren in de stad zijn oowk vrij irritant
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:05 schreef bob_the_builder het volgende:
Je hebt een paar junks maar dat zijn altijd de zelfde dus die kun je makkelijk ontlopen...
Niet echt moeilijk hoor, maar na 10 keer is het toch vrij vervelend, maar het is inderdaad niet het aller ergste wat je kan tegenkomen. Maar dat was toevallig iets wat ik vervelend vond.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:08 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Is 'Nee, bedankt' nou zo moeilijk? Als ik andere berichten hoor, zoals wijken waar je helemaal niet meer indurft, zijn die greenpeace mensen schatjes.
quote:Messen vind ik gewoon mooi. Ik geloof dat ik al vanaf mijn achste messen koop. Heb er al heel wat gehad. Van ordinaire vlindermes tot vergulde siermes.
En ik was een paar weken geleden getuige van een steekpartij in de Amsterdamse metro. Toen schoot het me opeens te binnen dat ik al maanden onbewapend rondloop. Dus trek ik maar weer de knip open.
Arnhem....quote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef rickywilliams het volgende:
Arnhem is veel beter
Ik krijg altijd zo'n hoofdpijn als ik in die richting over de waalbrug rijdt...quote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef rickywilliams het volgende:
Arnhem is veel beter
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef rickywilliams het volgende:
Arnhem is veel beter
Maastricht is toch ook ongeveer zo oud? Volgens mij zijn daarover nog hevige discussies op Fok! geweestquote:Op maandag 8 maart 2004 23:31 schreef Miesjel het volgende:
Nijmegen is niet alleen de oudste stad van Nedeland, ook nog eens de gezelligste.
Maar ik ben behoorlijk bevooroordeeld.
Nijmegen werd platgegooit door de amerikanen en heropgebouwd na de oorlog dus echt oud is de stad niet meer.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maastricht is toch ook ongeveer zo oud? Volgens mij zijn daarover nog hevige discussies op Fok! geweest
Heel Nijmegenquote:Nijmegen werd platgegooit door de amerikanen en heropgebouwd na de oorlog dus echt oud is de stad niet meer
Daarintegen kreeg Nijmegen wel als eerste in Nederland stadsrechten.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nijmegen werd platgegooit door de amerikanen en heropgebouwd na de oorlog dus echt oud is de stad niet meer.
Bijna, heb je nooit filmbeelden gezien op discovery?quote:Op maandag 8 maart 2004 23:41 schreef Flumina het volgende:
[..]
Heel Nijmegen
Ow kewl, ik woon voor 50% van de tijd in maldenquote:Op maandag 8 maart 2004 22:48 schreef Borax het volgende:
...
Die zigeuner vrouw komt trouwens uit Malden
Rotterdam ook.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nijmegen werd platgegooit door de amerikanen en heropgebouwd na de oorlog dus echt oud is de stad niet meer.
Naar de afgrond zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:42 schreef nozem het volgende:
Nijmegen, met afstand de beste stad van Nederland.. Zelfs in de zogenaamde probleemwijken is het nog steeds gezellig, het bewijs dat links werkt
Nee, die "eer" waas aan de Duitsers.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:09 schreef wonko het volgende:
[..]
Rotterdam ook.
Blijkbaar nog steeds nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Naar de afgrond zul je bedoelen.
Wat hierboven staat, maar dan zonder spelfouten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:12 schreef Da-Ali-G het volgende:
Nijmegen roelsmn vriendin woond er
en heb er op sgool gezeten, super gezellige stad, leuk om uit te gaan, maar ook om ff lekker in de middag te poolen of te shoppen!
Bottendaal vol tuigquote:Op maandag 8 maart 2004 22:11 schreef Mikkie het volgende:
Verder qua criminaliteit valt het ook nog wel mee. Er zijn een paar wijken (Bottendaal, Waterkwartier, Willemskwartier) waarvan bekend is dat er wat meer tuig woont dan in de rest van Nijmegen, maar goed... ook daar kun je 's nachts nog in je eentje over straat.
Dit is toch het leukste plein van heel Nijmegen!! Heerlijk om daar over heen te scheuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:32 schreef Klonk het volgende:
Ik weet toch 3 kleine minpuntjes aan Nijmegen te noemen, ze hebben alledrie met verkeer te maken:
1: het keizerkarelplein, het grootste ik verzin zelf mijn regels plein van Nederland (nog nooit een ongeluk gezien)
behalve met rijexamen als een moter die afslaat, zo heb ik vorige week ondervondenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:43 schreef Duimelijntje het volgende:
[..]
Dit is toch het leukste plein van heel Nijmegen!! Heerlijk om daar over heen te scheuren.
Heerlijk om daar van vijf tot zes 's ochtends op een bank midden op het plein te zitten en de stad te zien ontwaken. Een stoffen bank, wel te verstaan...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:43 schreef Duimelijntje het volgende:
[..]
Dit is toch het leukste plein van heel Nijmegen!! Heerlijk om daar over heen te scheuren.
Rond de middernacht is die bank ook wel handig, als je stoned bent wel te verstaanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heerlijk om daar van vijf tot zes 's ochtends op een bank midden op het plein te zitten en de stad te zien ontwaken. Een stoffen bank, wel te verstaan...
Oh ja, klopt, er staan ook parkbankjes, maar ik had het over een echte sofa die een paar honderd meter verderop bij het grof vuil stond. Dat zat toch net wat relaxterquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:44 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Rond de middernacht is die bank ook wel handig, als je stoned bent wel te verstaan![]()
Helemaal mee eens!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef rickywilliams het volgende:
Arnhem is veel beter
Dit roepen alleen Arnhemmers zelf, de rest van Nederland gaat toch voor Nijmegen. Trek je conclusies.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:40 schreef teig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!!!!!!!
ODW, daar wil ik nog ni begraven worden!!!!!
Goh waarom zou Arnhem dan de hoofdstad van gelderland zijn???quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:03 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Dit roepen alleen Arnhemmers zelf, de rest van Nederland gaat toch voor Nijmegen. Trek je conclusies.![]()
Al sla je me dood... Dat vraag ik me inderdaad al jaren af.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:37 schreef teig het volgende:
[..]
Goh waarom zou Arnhem dan de hoofdstad van gelderland zijn???![]()
uuhhhh....... je komt uit nijmegen...???quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:52 schreef De_Hypotheker het volgende:
Al sla je me dood... Dat vraag ik me inderdaad al jaren af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |