quote:Op maandag 8 maart 2004 17:32 schreef dafjedaf het volgende:
Maar ik ben een meisje, dus ik moet mn mond houden en gewoon pijpen
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:32 schreef dafjedaf het volgende:
Maar ik ben een meisje, dus ik moet mn mond houden en gewoon pijpen
Het respect spat echt van elke letter afquote:Op maandag 8 maart 2004 17:36 schreef Toryu het volgende:
afhankelijk van het vrouwtje, maar over het algemeen is pijpen lekkerder
en 50 euro lichter zeker?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
eerst pijpen dan neuken en vervolgens snel naar huis.
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
en 50 euro lichter zeker?
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:33 schreef CreativeMind het volgende:
Mannen die gepijpt worden lekkerder vinden dan neuken zijn waarschijnlijk lui.
Een goeie kapitein vaart ook door de rode zeequote:Op maandag 8 maart 2004 17:36 schreef frantic het volgende:
Neuken is beter!
Pijpen is voor als de dame ongesteld is!
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
en 50 euro lichter zeker?
Jij hebt zeker Phileine zegt Sorry gezien... Die zin komt namelijk uit de film...quote:Op maandag 8 maart 2004 20:28 schreef alstar het volgende:
Pijpen is ook bedoelt als 2de vagina?? Als een meisje goed is kan pijpen ckerder lekker zijn dan neuken. Zolang ze maar geen gekke dingen doen met hun tongIk bedoel een kut heeft tog ook geen tong
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:33 schreef Modafinil het volgende:
misschien als je slechts gevoel hebt in je schaamregio - of je daar teveel op fixeert - dat pijpen lekkerder kan zijn dan neuken...
NIET bij pijpen, WEL bij neuken (missionaris-houding dan): * je kan haar lichaam omarmen, * je kan haar borsten tegen je borstkas voelen,* bovenal kan je haar aankijken in haar geile ogen zodat je eigen geilheid ook weer oploopt!!!
Klopt is inderdaat uit de film, maar waarheid is het zekerquote:Op maandag 8 maart 2004 20:36 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Phileine zegt Sorry gezien... Die zin komt namelijk uit de film...
Ik zie een roterende tong alleen maar aan als extra genot, tenminste voor mijn exvriend wel...
eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
eerst pijpen dan neuken en vervolgens snel naar huis.
Hier ga ik ook voor denk ikquote:Op maandag 8 maart 2004 19:53 schreef Kaensterle het volgende:
Liever een goeie pijpbeurt dan neuken.
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:10 schreef dafjedaf het volgende:
Hoe kan ik nou pijpen met mn mond dicht, jullie maken het mij wel moeilijk zeg...
En dat je met je mond een kut moet nadoen vind ik wel echt belachelijk.... Ik vraag jullie toch ook niet met je tong een penis na te doen met beffen? There's more to explore....
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:36 schreef Lucille het volgende:
Elke dag appeltaart eten gaat ook vergeten, af en toe mokkagebak is ook lekker. Ofwel tis de afwisseling die mijn voorkeur heeft.
Dat snap ik nou niet, ik kan echt niet iemand aankijken als ik aan het pijpen ben hoor.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:17 schreef megajelquer het volgende:
Voordeel is dat het visueel heel gaaf om aangekeken te worden door je vriendin met van dan die grote geile ogen terwijl ze dan je lul in de mond heeft![]()
Oefening baart kunstquote:Op maandag 8 maart 2004 23:51 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat snap ik nou niet, ik kan echt niet iemand aankijken als ik aan het pijpen ben hoor.
Dan moet je je hoofd wel zo opstellen dat die pik geen kant meer opkan in je mond!
Laat jij maar eens je vriendin deepthroaten terwijl ze je in je ogen aankijkt.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:56 schreef megajelquer het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
Dat valt bij mij idd niet mee neequote:Op maandag 8 maart 2004 23:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Laat jij maar eens je vriendin deepthroaten terwijl ze je in je ogen aankijkt.
Bij deepthroat kan het niet goed.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Laat jij maar eens je vriendin deepthroaten terwijl ze je in je ogen aankijkt.
Zeker weten. Neuken komt niet in de buurt zelfsquote:Op maandag 8 maart 2004 17:29 schreef Dr.Dre het volgende:
Welke man vindt gepijpt woren lekkerder dan neuken? Ik in ieder geval wel! Eigenlijk een mooi onderwerp voor een poll, maar weet niet hoe ik die hier moet lanceren....
Standje 69 werkt prima hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:42 schreef Newien het volgende:
You gotta please the girl..Dus ben voor neuken
daar hou ik weer niet van. ik kan me dan niet meer concentrerenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 03:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Standje 69 werkt prima hoor.
Zoiets ja, ga toch voor neuken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 03:43 schreef Caesu het volgende:
pijpen is lekkerder maar neuken geeft meer bevrediging.
Zo is hetquote:Op maandag 8 maart 2004 23:00 schreef Dangerous_Dave1 het volgende:
Volgens mij heb je nog nooit geneukt als je deze stelling maakt...
ik heb alleen nog maar lekkere pijpertjes gehad dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:23 schreef kirpeknots het volgende:
Neuken is beter.
Niet iedereen kan lekker pijpen
quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:22 schreef speknek het volgende:
Ik kom lekkerder klaar van pijpen. Maar neuken is overall lekkerder om te doen.
Denk het wel en al helemaal als ze erna niet meer willen neuken maar hun pretje gehad hebben.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:33 schreef CreativeMind het volgende:
Mannen die gepijpt worden lekkerder vinden dan neuken zijn waarschijnlijk lui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |