Tieten, ik vind ze best leuk. Als je een lamme pols hebt van het liefdesbriefjes schrijven, kun je je hand er op laten rusten en een beetje over de stof van haar truitje kriebelen. Als je moet hoesten, smoren ze het geluid zodat de buren niet wakker worden, en ze zien er ook wel geinig uit. Met van die dopjes erop.
Nou ben ik een man, en ook mannen hebben tepels. Het schijnt dat bij sommige mannen de tepels zelfs erg gevoelig zijn. De mijne niet. Ik heb geen gevoelige tepels, en -afgezien van wat lichte vetophopingen van teveel bier en kippenpootjes met mayo- borsten heb ik evenmin. Misschien dat ze daarom zo'n mysterie voor me blijven. Ik heb gewoon geen idee hoe het voelt als ik een tiet kus danwel lik danwel streel danwel kneed. Danwel erin knijp. Strikt genomen heb ik ook geen kut (ik heb een penis), maar op de een of andere manier kan ik me in dat orgaan prima inleven. Met vagina's heb ik een prima verstandhouding. We communiceren, kutten en ik.
Tieten zeggen mij echter niet zoveel. Telkens weer blijf ik er even hangen, in de hoop dat de openbaring zich ditmaal aan me zal voltrekken, maar na wat laf geknauw en gekneed en een flauwe tepelerectie ga ik dan maar weer verder in mijn queeste naar alles doordrenkende orgasmes, door mij te richten op datgene waar ik meer talent voor heb: de rest van het vrouwelijk lichaam.
Ja, ik amuseer mij prima. Maar toch blijft het grote raadsel der borsten aan mij knagen: wtf moet ik er nou mee?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!