Ik wordt op het moment door 2 collega's in een dwangbuis gestopt en hier tegen mijn wil vastgehoudenquote:Op maandag 8 maart 2004 15:49 schreef Doodmetaal het volgende:
Ga naar de winkel.
Lijkt me best moeilijk, typen als je een dwangbuis aanhebt.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wordt op het moment door 2 collega's in een dwangbuis gestopt en hier tegen mijn wil vastgehouden
BIER!
t lukw t ookk nog net !quote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef koston het volgende:
[..]
Lijkt me best moeilijk, typen als je een dwangbuis aanhebt.
met je tenenquote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef koston het volgende:
[..]
Lijkt me best moeilijk, typen als je een dwangbuis aanhebt.
*Overhandigt een grolsch.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
kattepis met alcohol
Niet geloofwaardigquote:Op maandag 8 maart 2004 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
t lukw t ookk nog net !
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
Bier is voor mietjes. Wodka, voor echt mannen.
Tijdens mijn verblijf in een dwangbuisquote:
waar is ie dan me een beetje lekker lopen maken hèquote:Op maandag 8 maart 2004 15:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
*Overhandigt een grolsch.
Dwangbuizen. Voor echte mannen.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tijdens mijn verblijf in een dwangbuis
Die is Bioslock blijven slapen, en zodoende nog steeds bezopen.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:01 schreef Skaai het volgende:
En ik maar denken dat FF dit topic had geopend
domdomdom
*Dquote:Op maandag 8 maart 2004 16:07 schreef frenzy2003 het volgende:
bier!
*biertje pakt
Daar krijg ik zo`n tering koppijn vanquote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:01 schreef Skaai het volgende:
En ik maar denken dat FF dit topic had geopend
domdomdom
lol,bb staat op mijn andere forum boor buttonbasherquote:Op maandag 8 maart 2004 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is mij BB
ohquote:Op maandag 8 maart 2004 17:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lol,bb staat op mijn andere forum boor buttonbasher![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
en bier met tequilla danquote:Op maandag 8 maart 2004 17:59 schreef SPIRO het volgende:
[..]
![]()
sterf af met je vrolijk verder!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:06 schreef Shark.Bait het volgende:
verkapt topic voor een gesloten reeks![]()
Dan heb jij het toch mooi mis!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
Echte mannen drinken Absintquote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
shockerendquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:04 schreef Intxaurraga het volgende:
tomatensap
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
oF BeTuR N0g BoSbEaTLe sAp !!
doe het dan kutkloonquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
oF BeTuR N0g BoSbEaTLe sAp !!
fuk ik post onder de bosbreazah kloon maar hij post hem telkens onder mijn naamquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
doe het dan kutkloon
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:15 schreef Hirogen_hunter het volgende:
Sjonge sjonge... Stoer hoor, sorry hoor maar ik vind het een beetje meeloperij.![]()
Dat je het zo en zo al stoer vind om zo veel biertjes naar binnen te kelderen, erg triest.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:28 schreef Hirogen_hunter het volgende:
Zeg maar gerust een cultuur... een puber cultuur...
gnanana lukt ook goedquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:31 schreef Hirogen_hunter het volgende:
Ik doe m'n best
ff serieus, Ik drink bier omdat ik het lekker vindt !!! ( En omdat alcohol verslavend is natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:31 schreef Hirogen_hunter het volgende:
nee maar ff serieus waarom drink je jezelf te pletter, wat motiveert je om zo veel te drinken?? Is het de gezelligheid? of is het omdat iedereen dat doet?
Achja ongeveer dezelfde reden als waarom je stoned wil zijn of wil trippen op iets.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:43 schreef Hirogen_hunter het volgende:
Maar vind je 10/15 biertjes niet iets te veel van het goede?
Misschien is dit niet relevant voor jou maar.....
Waar ik me niet in kan vinden is dat "dronken zijn" een hele stoere actie is. Dat is puur meeloperij en niet nadenken waar je mee bezig bent (zeker wanneer je dronken bent).
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:44 schreef Hirogen_hunter het volgende:
'Lekker" vinden vind ik ook geen slechte motivatie om bier te drinken, wel als het uit de hand loopt.
Bier drinken is niet het punt. Wel als je het doet omdat iedereen het doet en vooral veel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja ongeveer dezelfde reden als waarom je stoned wil zijn of wil trippen op iets.
Verleg u grens !!!
En het is natuurlijk puur persoonlijk en niet stoer om dronken te zijn. Om bier te drinken daarentegen is natuurlijk wel stoer
Maar ik snap jouw meeloop argument niet zo goed. Sinds wanneer is bierdrinken meelopenAls je toch zin hebt in bier drink je toch bier ?
*D
Maar we zitten hier in ONZ
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:52 schreef Hirogen_hunter het volgende:
[..]
Bier drinken is niet het punt. Wel als je het doet omdat iedereen het doet en vooral veel.
En te lekker... tja uhm.... get a live![]()
dat is koequote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:56 schreef Hirogen_hunter het volgende:
Sorry dat ik zo persoonlijk op je afreageer, maar ik heb er echt problemen mee. Ik zie het zo vaak gebeuren, mensen die roken.. en waarom?? omdat ze als een horde schapen achter een enkele idioot aangaan.
En kom niet met het idioote argument, omdat het gezellig is, want dat is![]()
waarom ?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:03 schreef Hirogen_hunter het volgende:
je vraagt er om "buddy"![]()
gek!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:08 schreef -Clowntje- het volgende:
bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier
worstje worstje!
bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier
worstje worstje!
Melk! melk! aaah het is melk!
Shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarmaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is koeschapen
shoarma
oh sorry ik dwaal af
*burp
gezellig hier *peuk opsteekt
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma
shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma
auto radio weg!
Shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma shoarma