Zie ondertitel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Agree
En hebben jullie nog geneukt?
Motorrijden is veel leuker.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, motorrijden is voor mij hetzelfde als neuken, dus in dat geval..
Als ik het goed begrijp gewoon lekkere casual sex gehad zonder verplichtingen? Mooi toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
Zie ondertitel.Meer was en is ze niet van plan. Maar volgende week weer een afspraak.
![]()
ja, zo'n motor zeurt tenminste niet als je eens flink gas geefquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:53 schreef hollander172 het volgende:
Motorrijden is veel leuker.![]()
Mijn vriendin ook niet, net nog uitgeprobeert. Wel wordt ze opstandig als ik haar in een versnelling hoger wil kicken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ja, zo'n motor zeurt tenminste niet als je eens flink gas geef
heej!quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Kawasaki bakken ook altijd
Ik zal maar niet tegen mijn vriendin zeggen dat je vindt dat ze op een kawasaki lijkt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Kawasaki bakken ook altijd
Laten we het er maar op houden dat mijn vriendin minder vergeeflijk is dan een motor als je rare dingen uit gaat halen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij maakt vrienden
Dat casual was ik niet op uit, en zij wel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Motorrijden is veel leuker.![]()
[..]
Als ik het goed begrijp gewoon lekkere casual sex gehad zonder verplichtingen? Mooi toch?
Ik snap alleen dat blauwtje niet in deze context.
Tja je hebt vriendinnen met een "early" Fireblade temperament, en je hebt huislijke BMW type's.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat mijn vriendin minder vergeeflijk is dan een motor als je rare dingen uit gaat halen.
Je wilde niet verklappen hoe oud je bent maar ik gok zo rond de 30. Als zij ook van die leeftijd is en vrij snel lichamelijk contact zoekt dan kan je er bijna wel vanuit gaan dat dit eenmalig/vrijblijvend is. Jongere dames blijven trouwens veel sneller plakken, dus sla je slag in de dorpsdisco.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
Dat casual was ik niet op uit, en zij wel.Maar idd geen verplichtingen dus die heb ik liever wel in haar geval.
Maar ik had het niet willen missen.Alleen een iets betere afloop.
![]()
Ik zal tegen d'r zeggen dat ze op een Honda lijkt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja je hebt vriendinnen met een "early" Fireblade temperament, en je hebt huislijke BMW type's.![]()
Ja ze heeft daarna al gezegd dat ze niet meer aan relatie's doet .. ze is 27 maar ziet er jaren jonger uit.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je wilde niet verklappen hoe oud je bent maar ik gok zo rond de 30. Als zij ook van die leeftijd is en vrij snel lichamelijk contact zoekt dan kan je er bijna wel vanuit gaan dat dit eenmalig/vrijblijvend is. Jongere dames blijven trouwens veel sneller plakken, dus sla je slag in de dorpsdisco.![]()
Heeft ze het meteen verder afgekapt of is er nog een kans dat je het hele avontuur nogmaals kan beleven? Sex zonder relatie valt ook wel iets voor te zeggen toch?
van 90? dan is ze nog net geen 16, dat mag nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:35 schreef hollander172 het volgende:
Ik zal tegen d'r zeggen dat ze op een Honda lijkt.Een fireblade van begin jaren '90 om precies te zijn.
Iemand die dit las onthoudt zich van commentaar.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja je hebt vriendinnen met een "early" Fireblade temperament, en je hebt huislijke BMW type's.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:56 schreef Patrick281 het volgende:
Iemand die dit las onthoudt zich van commentaar.
Post wel net in een ander topic .. dus gelezen zeker .. Niet dat het uitmaakt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |