ik dacht precies hetzelfde...ik was daarom maar ff aan t schaken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn jullie weer allemaal even dood ofzo
helemaal vergetenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:53 schreef hollander172 het volgende:
Nou.......... Mijn smileys kan ik niet plaatsen........ Snap niet wat er aan de hand is maar hij weigert een plaatje te laten zien. Ik zie enkel de link in de preview.
schaken is zeker cool, zien of je het nog kunt? www.gamecolony.comquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Schaken is cool!
Leerde wij op de basisschool altijd.. maar is weer tijdje geleden. Ben benieuwd of ik het nog kan
Maakt niet uit, ik heb er eentje en kan hem niet eens plaatsen. Er is toch niks veranderd aan die [img] tags? Ik zie elke keer weer gewoon een link. Ik heb ze nog geoptimized voor het geval dat het daar aan lag maar niks helpt. Ook gelinkt vanaf andere webspace doen ze niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helemaal vergeten![]()
Morgen misschien, ik vind het leuker als het gewoon meteen werkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plaats die link eens dan.
Ik zie zijn Avitar wel gewoon hoor. Misschien toch iets bij jouzelf aan de hand.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Morgen misschien, ik vind het leuker als het gewoon meteen werkt.
En nu zie ik rietvaerders usericon ook ineens niet meer. Moeten we g#dverd*mme soms zelf forumsoftware gaan schrijven om dit soort simpele dingen werkend te krijgen?![]()
helaas.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:25 schreef hollander172 het volgende:
Dit moet hem zijn, geen idee of ik hem nu wel zie.
[afbeelding]
Edit: in de preview dus wel maar als ie geplaatst is dus niet meer en dat ligt echt niet aan mijn provider.
Speel eens met je back en forward knopjes. Rara hoe kan dat? (euh, ik gebruik een engelse windows dus vervang back en forward maar door woorden uit ons eigen kromme taaltje.)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn usericon doet het idd niet omdat Wanadoo webspace overbelast is
(Max datatraffic exceeded)
ik niet, werd sneeuw voorspeld. morgen ga ik ook nog niet, maar do en vr welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef SuperFour het volgende:
Trouwens nog iemand die gereden heeft vandaag, in ieder geval chill weer gehad...!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef hollander172 het volgende:
Iemand had hier toch iets van fokmc.tk ergens? Pleuren we daar wel een forumpje op wat wel werkt.
Had er echt zin in om wat leuke smileys te maken en te plaatsen maar dat gaat dus niet door met dank aan Breuls zijn geweldige php kennis. Goddomme, zo moeilijk is een filehandler toch ook weer niet?
Okee genoeg gezeurd ik ga weer vrolijk doen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik niet, werd sneeuw voorspeld. morgen ga ik ook nog niet, maar do en vr welmissch richting westland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |