Ik zal vanavond kijken of ik het goede voorbeeld kan geven, iemand suggesties voor een smiley?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja hoor, als ik tijd heb knutsel ik wel iets. Alleen kan ik geen bewegende smileys maken.
Vreemd, stond er geen tel.nummer bij? De prijs was in ieder helemaal goed.quote:Das minder. Hoop je voor je dat het allemaal gaat lukken want het weer wordt binnenkort echt wel beter!
[quote]
Ach je kan niet alles hebben maar op deze dingen had ik even niet gerekend en dat is wel minder
Waarschijnlijk toch echt een nieuwe kat halen, van het weekend nog maar een laspoging doen.
[quote]
Nope. Mail gestuurd maar niks terug.
dus je hebt de knoop doorgehakt? Heb je dat iig gehad, nu lekker geld verdienen voor die Gixxerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb binnenkort ook weing tijd.. want ik ben gestopt met school en ga nu werken tot de vakantie, en daarna naar een andere school...
Zal ik eerst moeten downloaden dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:50 schreef hollander172 het volgende:
Ik zal vanavond kijken of ik het goede voorbeeld kan geven, iemand suggesties voor een smiley? Met PSP kan je heel eenvoudig animated gif's maken.
hij is verwijderd van marktplaats, kijk hier maar.quote:Vreemd, stond er geen tel.nummer bij? De prijs was in ieder helemaal goed.
! Ik ook hoor ..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb mijn voornaam gewoon in mn profiel staan, snap niet wat er zo erg aan is als mensen je voornaam weten, of je moet je er voor schamen
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, of voor de Bandit1200
Gaat iig weer een hoop van op aan de vakantie in juli.. (Italie)
Op de motor natuurlijk
ja ik weet t niet, beetje kinky...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, dat klinkt niet zo positief
Ik had eerst dezelfde, maar 1 ligt er dus nu op Gorinchen...
ja ok maar zet er eens een zwaardere broer (met een vergelijkbare inhoud) naast van de Gixxer...en de looks van een SS vind ik gewoon mooier dan een naked.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik mag 5 november 2005 pas vol vermogen
Waarom Gixxer 600 vetter... stuurt alleen strakker. Een Bandit1200 loopt qua vermogen VET uit op een Gixxer, zelfs op een R1.. behalve op top.
Maat van mij heeft een Bandit1200 namelijk, en no way dat een R1 (2003 model) hem bijhoudt... pas bij de 220 ofzo komt die R1 hem voorbij
Wolf in schaapskleren dus...
Enne met een setje Hyperpro's stuurt ie net zo straks als een Gixxer600.
Yamaha YZF-R1 2003:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik mag 5 november 2005 pas vol vermogen
Waarom Gixxer 600 vetter... stuurt alleen strakker. Een Bandit1200 loopt qua vermogen VET uit op een Gixxer, zelfs op een R1.. behalve op top.
Maat van mij heeft een Bandit1200 namelijk, en no way dat een R1 (2003 model) hem bijhoudt... pas bij de 220 ofzo komt die R1 hem voorbij
Kinky? Er zitten niet eens leren lapjes aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ik weet t niet, beetje kinky...
Het begin van deze discussie doet me ergens aan denken. Mij geeft het een behoorlijk lesmotor gevoel, ik duik liever af en toe achter een ruitje dan dat ik die wind in mijn bakkes krijg. Naked is niks voor mij, daar ben ik al achter.quote:ja ok maar zet er eens een zwaardere broer (met een vergelijkbare inhoud) naast van de Gixxer...en de looks van een SS vind ik gewoon mooier dan een naked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |