Het is maar net wat voor eisen je aan een motor stelt, en wat je zelf het belangrijkst vindt. Wil je echt een beetje comfort op langere ritten, dan kun je beter naar een toermotor kijken. Maar vindt je een supersport leuker qua uiterlijk, en wil je toch een beetje zitcomfort, kun je kijken naar bijvoorbeeld een Kawasaki ZZR600 of ZZR1100/1200 (afhankelijk of je een beginner bent of nietquote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje aan die gasten met een sport-motor, is het nou zo dat je last van je rug krijgt door de houding op zo'n motor of valt dit wel mee? als je er wat langer mee rijdt natuurlijk ...
Had ik ook de eerste keer dat ik mijn brommer echt open trok.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
* knip *
En Makster.. wheelie? Vertel es?
Ik had dat echt niet in de gaten. Ik dacht alleen dat hij ver uit z'n veerpoten kwam.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn vis was wel 4 meter lang en woog 70kg....
Hee, omdat ik een BMW K1100LT heb gekocht wil niet zeggen dat ik supersport niks vind, ergo, supersports zijn gewoon gaaf om te zien, en gaaf om er 5 minuten op te rijden (mits blok en banden al warm zijn natuurlijk). Maar tja... soms moet je een keuze in het leven maken over wat je nu het allerliefst wil. De een wil een GSX-R600, de ander een GSX-R750, weer een ander een GSX-R1000, en nog weer een ander een GSX-R1300.... en ik... doe mij maar een toerbuffelquote:Op maandag 8 maart 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM, k wist niet dat er ook nog (relatief) zinnige dingen uit jou konden komen?
Blijf jij nu maar BMW rijden, dan doe je al gek genoeg.
De Gatso meters van vandaag de dag zijn allemaal met de "nieuwe" spullen. Vroega konden die tot 250 km/u flitsen, dit is aangepast omdat de plietse meer-en-meer merkte dat er voertuigen die dat gemakkelijk haalden.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:29 schreef yup het volgende:
[..]
Je hebt gatso's en multanova's, gatso is niet zo echt goed, maar voldoet in Nederland, multanova is fokking ziek en die kon volgens mij een F16 flitsen. Er zijn veel gatso's in NL maar Multanova's... dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Edit:
Heb net gelezen dat de geavanceerde (multanova's dus) flitspalen tot ong. 800 km/u gaan om een perfecte foto te kunnen krijgen... daarna word het volgens mij wazig, maar nog steeds herkenbaar...
In iedere versnelling zeg je hierquote:Op maandag 8 maart 2004 23:17 schreef ZX9R het volgende:
maar het bleek dat hij het voorwiel in iedere versnelling net zo'n 5 à 10 cm van de grond trok.
Dat leer je met de tijd wel. In het begin moet je zo-ie-zo wennen aan het rijden, dan ben je na 200km al kapot. Ook de spierpijn die je dan krjigt voelt vreemd.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje aan die gasten met een sport-motor, is het nou zo dat je last van je rug krijgt door de houding op zo'n motor of valt dit wel mee? als je er wat langer mee rijdt natuurlijk ...
zucht...quote:Op maandag 8 maart 2004 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar PatM, ik dacht dat jij SuperSports uberhaupt niks vondMeen me iets te herrineren over ongeluk op de Baars en dat jij dan diegene gaat uitlachen oid
En ze zijn toch veel te gevaarlijk... ?
Man, get a life, een BMW (En dan vooral zo'n K1100LT) op je 24e (?)
Triest en kansloos.. afgeschreven
Met +125pk, nah, niets bijzonders, je koppel is groot. Daarnaast heb je daar ook een rauwe sportfiets die vermogen leveren kan, dus het is niet vreemd wanneer je boven de 150km/u (derde versnelling) nog eens een power-wheelie trekt.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:22 schreef ZX9R het volgende:
bijzonder....
Lijkt me dan wel meer werk voor een R1 of soortegelijke brommer dacht ik zo... Ik denk dat je met een 600cc supersport hem in zijn 3 niet meer in de lucht krijg puur op vermogen...quote:Op maandag 8 maart 2004 23:29 schreef Rosco_P_Coltrane het volgende:
[..]
Met +125pk, nah, niets bijzonders, je koppel is groot. Daarnaast heb je daar ook een rauwe sportfiets die vermogen leveren kan, dus het is niet vreemd wanneer je boven de 150km/u (derde versnelling) nog eens een power-wheelie trekt.
Met een beetje kunst en oefenwerk kan je dat wiel helemaal omhoog halen en doorrijden op dat ene wiel
En ZX10R (welke volgens een test in de Moto73 net zo makkelijk in zijn 2 een powerwheelie maakt als in zijn 1)quote:Op maandag 8 maart 2004 23:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuwe R1 misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |