Dat zeg ik toch ook nergens.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Waxje is geen roze mammoet!!
ow...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens..
Even voor de zekerheid, het gaat hier om lichaamslengte, eh? Toch?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Poll: Wat is jouw lengte?
Ja want piemeltjes worden naar ik weet nooit zo langquote:Op maandag 8 maart 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, het gaat hier om lichaamslengte, eh? Toch?.
ik euhm...weet niet waar je het over hebt...geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
Biefje ben jij ookmini
?
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik euhm...weet niet waar je het over hebt...geloof ik
Je noemt geen eenheid, dus het zouden ook millimeters, centimeters of kilometers kunnen zijn. En ik dacht helemaal niet aan "piemeltjes" (wat een ril-woord is waarvoor we geen smiley hebben).quote:Op maandag 8 maart 2004 00:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja want piemeltjes worden naar ik weet nooit zo lang
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Volgens mij klopt mijn hele beeld niet wat ik van je heb
Minstens. Je komt zo stoer overquote:Op maandag 8 maart 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
jij dacht dat ik 1.90 was ofzo?
Ik dacht, dat is een doorgewinterde kroegtijger van 1.85 met stoere kleren aan en bij wie iedereen maar nadenkt wattie in het weekend doetquote:Op maandag 8 maart 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jij dacht dat ik 1.90 was ofzo?
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Minstens. Je komt zo stoer over
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je noemt geen eenheid, dus het zouden ook millimeters, centimeters of kilometers kunnen zijn. En ik dacht helemaal niet aan "piemeltjes" (wat een ril-woord is waarvoor we geen smiley hebben)..
*zwijmel bij zoveel stoerheid*quote:Op maandag 8 maart 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
![]()
*stoer probeert te kijken*
Grote Verwachtingen?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik ben wel benieuwd hoeveel namen ervoor een dokter zoal hoort in zijn/haar carriere
Plassertje, piemeltje, slurfje, pielemuisje, lul, koker, staaf, ding, geval, geslachtsdeel, lid.......
stoere kleren?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht, dat is een doorgewinterde kroegtijger van 1.85 met stoere kleren aan en bij wie iedereen maar nadenkt wattie in het weekend doet![]()
grapje hoor *aai*
Maar van die lengte klopt het
Oh, en rugby is ook zoooo iets voor sissy-boys.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
stoere kleren?
Man, ik draag RL en Tommy! En rugby-dingen! En opstaande kraagjes enzo!
quote:Op maandag 8 maart 2004 01:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
*zwijmel bij zoveel stoerheid*
ik speel geen rugby.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, en rugby is ook zoooo iets voor sissy-boys.
Stoer EN schattigquote:Op maandag 8 maart 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
shit!
euhm... ik bedoel natuurlijk...
sow.
Sweet Dreamsquote:Op maandag 8 maart 2004 01:05 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik ga slapen joh
Welterusten en tot morgen!![]()
5quote:Op maandag 8 maart 2004 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Er hebben 6 mensen gestemd, maar er zijn maar 4 mensen die hier posten..
quote:Op maandag 8 maart 2004 01:11 schreef wizarddragon het volgende:
5
ik wil echt een zwijmelsmiley!quote:Op maandag 8 maart 2004 01:14 schreef wizarddragon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 8 maart 2004 01:20 schreef NathaN het volgende:
En ik wil m'n bed. Liefst met nog iemand erin
Goedenmorgen trouwensquote:Op maandag 8 maart 2004 07:00 schreef Cybart het volgende:
aan punt 2 is voldaan
Goeiemorgen iedereen!
Ik gok zo dat aan het laatste punt ook is voldaan. Maar ik wil niet weten hoe, als zijn nick op IRC WizardWetDreams is....quote:Op maandag 8 maart 2004 07:00 schreef Cybart het volgende:
aan punt 2 is voldaan
Goeiemorgen iedereen!
okay ik was nieuwgierigquote:Op maandag 8 maart 2004 07:24 schreef Cybart het volgende:
allebei?
Dus jij bent homo en je post hier voor je plezier? Typisch, want we hebben je hier een tijd niet gezien...quote:Op maandag 8 maart 2004 07:27 schreef Riann het volgende:
[..]
okay ik was nieuwgierig
ik ben ook allebei hoor![]()
* Andyvie aai*quote:Op maandag 8 maart 2004 08:01 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie wil zich verschuilen</span>
<span class="me">* Andyvie is helemaal bont gekleurd door een allergische uitslag
*terugsught*quote:Op maandag 8 maart 2004 09:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
*sught*
Mogguh, mensen.
Wat gaat er dan gebeuren? O, en trouwens, liever niet, want tegen die tijd loop ik tegen de 60...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
was het maar alvast 2030 dat is het jaar waarin het allemaal te doen is.
Nou, slaap lekker dan maar....quote:Op maandag 8 maart 2004 10:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ga slapen, ik ga spijbelen om te kunnen slapen
Mogguh. Weet je dat je heel leuk bloost als je liegt?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:51 schreef Semisane het volgende:
Ik heb hem maar terug gemailt dat het hier ook heel erg leuk en fantastisch is en dat ik echt een goed leven heb...![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mogguh. Weet je dat je heel leuk bloost als je liegt?
Nou, dan klopt dat gezegde tenminste ook...quote:Op maandag 8 maart 2004 12:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi hè Heb er ook erg op geoefend.
Welk gezegde??quote:Op maandag 8 maart 2004 12:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, dan klopt dat gezegde tenminste ook...
Oefening laat kunst zonder keizersnede ter wereld komen.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:22 schreef Semisane het volgende:
Welk gezegde??
quote:Op maandag 8 maart 2004 12:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oefening laat kunst zonder keizersnede ter wereld komen.
klinkt pijnlijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oefening laat kunst zonder keizersnede ter wereld komen.
quote:Op maandag 8 maart 2004 12:30 schreef beaverhausen het volgende:
klinkt pijnlijk.trouwens
Ik had je toch slimmer gedacht...quote:Op maandag 8 maart 2004 12:34 schreef Semisane het volgende:
En nu het echte gezegde!! Ik heb ook helemaal niks aan jullie.
Kom twof ff zeggen dat gezegde....ik brand van verlangen om het te weten....echt.
Ik ben best slim hoor....maar ook erg suf soms.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik had je toch slimmer gedacht...
Oefening baart kunst
Nou, dat mag je dan van mij best een keer bewijzen...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ben best slim hoor....
"She's a teenage superstar" Lalalaquote:Op maandag 8 maart 2004 13:01 schreef Cybart het volgende:
Ang3l-Lian van der Meij
daar had ik nog niet over nagedacht...en het is dat je het nu zelf oppert!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"She's a teenage superstar" Lalala
Hmm, dan heb ik dus ook sex gehad met Sander Foppele?
Ik vind Angel-Lian iig een lievere bijnaam dan Bassie
Leuk. Nu heb ik dus de hele tijd Teenage Superstar in m'n hoofd zitten.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"She's a teenage superstar" Lalala
Hmm, dan heb ik dus ook sex gehad met Sander Foppele?
Ik vind Angel-Lian iig een lievere bijnaam dan Bassie
*Bief's hoofd openschroef*quote:Op maandag 8 maart 2004 13:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leuk. Nu heb ik dus de hele tijd Teenage Superstar in m'n hoofd zitten.
En bedankt.
*opgelucht ademhaal*quote:Op maandag 8 maart 2004 13:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
*Bief's hoofd openschroef*
*tiener superster uit hoofd haal*
*Bief's hoofd dichtschroef*
Zo beter?
Goed dat je het zegt, ik merk net dat ik hier nog 2 schroefjes heb liggen...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*opgelucht ademhaal*
Ja da's een stuk beter. Dank je TF!
euhm, je hebt toch wel alle schroefjes weer stevig vastgeschroefd hè?
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik merk net dat ik hier nog 2 schroefjes heb liggen...
Prego!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:32 schreef Prego het volgende:
mogguh
ik heb hoofdpijn
Dat komt gewoon omdat ik wat overbodige troep d'r uit heb gehaald. Je hebt nu meer ruimte voor zinnige dingen...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond het al een beetje rammelen als ik met m'n hoofd draai.
Je zou alleen maar dat tiener supersterding eruit halen!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat ik wat overbodige troep d'r uit heb gehaald. Je hebt nu meer ruimte voor zinnige dingen...
Studeren?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je zou alleen maar dat tiener supersterding eruit halen!
Wat moet ik nu met al die ruimte?!
niet veel, kheb na me werk een pul bier gehad maar meer ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
Prego!
hoeveel heb je gisteren gezopen?
je hebt het zwaarquote:Op maandag 8 maart 2004 13:43 schreef Prego het volgende:
[..]
niet veel, kheb na me werk een pul bier gehad maar meer ook niet eigenlijk.
bah bah, vanavond weer naar school, heb ik eindelijk wat vrij
hmmz..quote:Op maandag 8 maart 2004 13:42 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Studeren?
klinkt niet echt spannend.quote:studeren {studeerde, h. gestudeerd} I {onov.ww.} 0.1 zich met een tak van wetenschap of kunst bezighouden om er in door te dringen =>leren 0.2 {met 'op'} zich toeleggen (op iets), met aandacht bekijken 0.3 {met 'op'} denken over 5.1hard, veel ~;II {ov.ww.,ook abs.} 0.1 een zekere studie volgen aan een universiteit, hogeschool of H.B.O.-instelling.
O, je wil spannend? Bouw een dvdspeler in, met directe link naar de hersenen...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hmmz..
*woordenboek pak*
*studeren opzoek*
[..]
klinkt niet echt spannend.
lucky bastardo!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:52 schreef Prego het volgende:
in me eentje gezellig doen? nee das geen goed idee
dadelijk is me ma werken en heb ik ff rust hierin huis. radio aan. ik draai denk ik een joint ofzo. tja ik heb weekend he
Ligt eraan, toch? Punt 0.2 heeft wel wat, als datgene wat je met aandacht bekijk een beetje interessant is.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hmmz..
*woordenboek pak*
*studeren opzoek*
[..]
klinkt niet echt spannend.
een dvdspeler inbouwen klinkt weer erg pijnlijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, je wil spannend? Bouw een dvdspeler in, met directe link naar de hersenen...
En? Interessant?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Ligt eraan, toch? Punt 0.2 heeft wel wat, als datgene wat je met aandacht bekijk een beetje interessant is.
*beavje bestudeert*
mwa dat valt mee, zo zal het de komende weken gaan. ik weet niet of ik dat vol ga houden. de reistijd begint me nu al op te breken,. toch maar iets gaan zoeken in bredaquote:Op maandag 8 maart 2004 13:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
lucky bastardo!
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ligt eraan, toch? Punt 0.2 heeft wel wat, als datgene wat je met aandacht bekijk een beetje interessant is.
*beavje bestudeert*
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
En? Interessant?
Heel wat interessanter dan veel andere dingen die ik me op het moment kan bedenken hoor.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben niet interessant. Echt niet
en je was er nog zo blij mee....quote:Op maandag 8 maart 2004 13:58 schreef Prego het volgende:
[..]
mwa dat valt mee, zo zal het de komende weken gaan. ik weet niet of ik dat vol ga houden. de reistijd begint me nu al op te breken,. toch maar iets gaan zoeken in breda
quote:Op maandag 8 maart 2004 14:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heel wat interessanter dan veel andere dingen die ik me op het moment kan bedenken hoor.Ten eerste kan je praten, wat je al boven alles zet wat dat niet kan.
En das pas een begin.
![]()
nog steeds wel. en het is ook geen probleem om te verhuizen. alleen die school trek ik slecht. maar ja dit is studie nummer 3 al die ik niet leuk vind en ik heb al helemaal niet de disipline om er iets van te makenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je was er nog zo blij mee....
en hoe denk je het op te gaan lossen?quote:Op maandag 8 maart 2004 14:08 schreef Prego het volgende:
[..]
nog steeds wel. en het is ook geen probleem om te verhuizen. alleen die school trek ik slecht. maar ja dit is studie nummer 3 al die ik niet leuk vind en ik heb al helemaal niet de disipline om er iets van te maken
ik denk dat je me verkeerd begrijpt. ik trek de reistijden redelijk slecht. het werk trtek ik juist bijzonder goed. leuke collegas, geen stom werk enzo.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:24 schreef Cybart het volgende:
opleiding nummer 4 dus eigenlijk
maar als je nu al niet echt meer zin hebt om er te gaan werken....dan kan die baas zoveel lullen als ie wil, maar hou je het er nog niet uit
pfff dat is meer een msn-onderwerp zeg maarquote:Op maandag 8 maart 2004 14:29 schreef Cybart het volgende:
anders mischien helemaal maar met school kappen?
okquote:Op maandag 8 maart 2004 14:41 schreef Prego het volgende:
[..]
pfff dat is meer een msn-onderwerp zeg maar
Een groet uit de hoofdstad van Beieren: München!quote:Op maandag 8 maart 2004 14:46 schreef Cybart het volgende:
ok
also!quote:Op maandag 8 maart 2004 14:49 schreef tech het volgende:
[..]
Een groet uit de hoofdstad van Beieren: München!
en weer wegquote:Op maandag 8 maart 2004 14:51 schreef Prego het volgende:
ik kan geen mailadres vinden
voltooidquote:Op maandag 8 maart 2004 14:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
djcybart@hotmail.com
Volgens mij is het nu de bedoeling dat jij jouw post ook aanpast, zodat dat adres d'r niet meer staat...quote:Op maandag 8 maart 2004 14:55 schreef Prego het volgende:
[..]
voltooid
Prego zit me nu al 23 minuten aan te staren zou ie naar het veld moeten? nah vooruit dan maar
Zoals je merkt heb ik heel lang over nagedacht hoe ik dat moet gaan bewijzen.....helaas....quote:Op maandag 8 maart 2004 13:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, dat mag je dan van mij best een keer bewijzen...
1 (slaap)kamer maar? Is dat wel voldoende? Dan kun je dus nergens je bureau kwijt!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef Semisane het volgende:
* semisane gaat vrijdag naar een appartement kijken, in amsterdam-west bij de Adminiraal de ruiterweg...
Spannend hoor
75 m2 Woonkamer, slaapkamer, keuken, badkamer, balkon.![]()
Nu maar hopen dat de staat een beetje goed is. Wil namelijk niks meer doen dan een beetje schilderen, houd namelijk niet van klussenHeet geen Nico!
![]()
Tuurlijk...bureau zet ik in de woonkamer...heb ik nu ook...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:44 schreef Twoflower het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef Semisane het volgende:
* semisane gaat vrijdag naar een appartement kijken, in amsterdam-west bij de Adminiraal de ruiterweg...
Spannend hoor
Nu maar hopen dat de staat een beetje goed is. Wil namelijk niks meer doen dan een beetje schilderen, houd namelijk niet van klussenHeet geen Nico!
</div></blockquote>
1 (slaap)kamer maar? Is dat wel voldoende? Dan kun je dus nergens je bureau kwijt!
O ja, en een grote slaapkamer heb jij ook niet nodig, met die hangmat van je...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tuurlijk...bureau zet ik in de woonkamer...heb ik nu ook...
Oh-oh........daar woon ik ook........quote:Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef Semisane het volgende:
Spannend hoor
Ahhhh... Echoes...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:09 schreef Prego het volgende:
*pink floyd - medle*
yogho yogho is lekker
*iets met 3 kamers had maar een muur weg laten breken*quote:Op maandag 8 maart 2004 16:11 schreef NathaN het volgende:
*toch liever iets met 3 kamers zou hebben*
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:01 schreef Waxxer het volgende:
Nou Biefje, en anderen, lees dit dan maar eens:
Snelh.controle A50 Zwolle-Heerde EN een vraag over bezwaar
Ik heb nog wel een kamer overquote:Op maandag 8 maart 2004 15:44 schreef Twoflower het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef Semisane het volgende:
Spannend hoor
</div></blockquote> 1 (slaap)kamer maar? Is dat wel voldoende? Dan kun je dus nergens je bureau kwijt!
Ook Haiquote:Op maandag 8 maart 2004 17:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai
Haajquote:Op maandag 8 maart 2004 17:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai
Ah, daar kan ik mijn kantoor voor Zuid-Nederland dus inrichten?quote:Op maandag 8 maart 2004 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj
Maar echt, kheb nog een kamer van zo'n 7 bij 8 ofzo over en daar doe'k nix mee
Moeten ze wel ff stoffen hoor
"Hallo, met Waxxer, afdeling Zuid-Nederland"quote:Op maandag 8 maart 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik mijn kantoor voor Zuid-Nederland dus inrichten?
Heb je daar geen dansruimte van gemaakt?Met discobol en alles...
Nou er ligt dus wel een houtenvloer in van ongeveer 4 bij 4 dus da's wel ideaal daarvoor! Maar tis de rommelzolder en dus ei'k best lelijkquote:Op maandag 8 maart 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik mijn kantoor voor Zuid-Nederland dus inrichten?
Heb je daar geen dansruimte van gemaakt?Met discobol en alles...
Dark room aan huis van maken?quote:Op maandag 8 maart 2004 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Haaj
Maar echt, kheb nog een kamer van zo'n 7 bij 8 ofzo over en daar doe'k nix mee
Moeten ze wel ff stoffen hoor
Ja ik denk ik laat de vrouwen er maar buiten, die wil toch niemand hierquote:Op maandag 8 maart 2004 18:15 schreef Great_Expectations het volgende:.
Je vergeet de bisexuelen en de lesbische lurkersquote:Op maandag 8 maart 2004 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik denk ik laat de vrouwen er maar buiten, die wil toch niemand hier
Dan noem je'm maar ff anders!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding] heeft wel iets, maar als-ie Wesley heet, dan valt-ie af..
Je kan hem noemen wat je wil, voor mijn part noem je hem Mer..quote:Op maandag 8 maart 2004 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding] heeft wel iets, maar als-ie Wesley heet, dan valt-ie af..
.......ijn?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan hem noemen wat je wil, voor mijn part noem je hem Mer..!
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......ijn?
Even voor de goede orde, wat mogen we met de desbetreffende heren?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Nah, vooruit, veil ik mezelf mee, incl nieuw chocolade haar
Tis voor een goed doel
Ik ben bi en klopt dat je me al een hele tijd neit meer gezien hebt ik had even een tijdje genoeg van reeksen ik kon 2 reeksen ook niet bijhouden ennuh ik ben met de nachtbar btw ook helemaal gekaptquote:Op maandag 8 maart 2004 07:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dus jij bent homo en je post hier voor je plezier? Typisch, want we hebben je hier een tijd niet gezien...
Villen, kielhalen en vierendelen?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, wat mogen we met de desbetreffende heren?
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik je chocola beter vind staan dan euhm...bosbessen?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Nah, vooruit, veil ik mezelf mee, incl nieuw chocolade haar
Tis voor een goed doel
Of vruchtenyoghurt.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......ijn?
Ik denk dat ie het niet erg vind als je hem Ryo zou noemen hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 18:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of vruchtenyoghurt..
nee, ik vroeg niet wat desbetreffende heren met onze Ang3l gingen doenquote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef Twoflower het volgende:
Villen, kielhalen en vierendelen?
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
*inschrijf voor weekendarrangement*
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat wordt vechten met G_E, Waxje!
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:43 schreef Waxxer het volgende:
<i>Lieve Ang3l,
*knip*
Vaarwel,
Joey</i>
Ondertussen weet iemand een foto te maken van het moment dat Ang3l dit leest:
[afbeelding]
---->hoor
Nou ik dacht ik bedenk een homonaamquote:Op maandag 8 maart 2004 18:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
![]()
ow jeej, Waxje's fantasie gaat weer los!
btw wie's Joey? Is dat de schuilnaam van Jonathan?
Zeg, ik ken een Joey en die's keilief ja!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik dacht ik bedenk een homonaam
Hai!!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:48 schreef Vlarp het volgende:
En ook hallo enzo
Ik ben weer thuis.. en heb EINDELIJK weer een avond rust
hahahaha sssshhhhhquote:Op maandag 8 maart 2004 18:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, ik ken een Joey en die's keilief ja!
Wat is dan wel een stoere naam? En draagt jouw Joey wel stoere kleren enzo?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahaha sssshhhhhjamaar het is geen stoere naam
geen driftaanval krijgen he
StaatJoey
ergens??
Neuh, waren ook stipt 6 uur klaar, gebeurt bijna nooit.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
Aaawww maar geen sip gezichtje bij de poll doen hoor!! *aai*Maar uiteindelijk ben jij de grootste jongen van dit topic
En, was het druk vandaag??
Balthasar.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is dan wel een stoere naam?
Ja, die staat ergens..quote:Op maandag 8 maart 2004 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahaha sssshhhhhjamaar het is geen stoere naam
geen driftaanval krijgen he
StaatJoey
ergens??
Maar dan met een Z toch?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Balthasar..
Nou dan gaat Vlarp uit en dan heeft hij kleertjes uitgekozen en dan loopt hij in The Palace en dan ziet hij Joey en dan is het van "Joooeeeeyyyyyyy!!!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is dan wel een stoere naam? En draagt jouw Joey wel stoere kleren enzo?
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan gaat Vlarp uit en dan heeft hij kleertjes uitgekozen en dan loopt hij in The Palace en dan ziet hij Joey en dan is het van "Joooeeeeyyyyyyy!!!!!" en dan terug "Vlaaarrrreeeepppp!!!!
" en dan *smak*smak*smak* en dan "ooohhh hoe is het ja goed en met jou ja prima maar hoe ging het nou toen en toen nou zus en zo oh ja jaaaa joh maar gelukkig kwam het goed en wil je wat drinken ja lekker wat dan nou doe maar een bacootje ooohhh een bacootje gaan we dronken worden Vlarp nou nee dat is niet de bedoeling want ik moet wel weer werken he morgen hahahha oh is dat zo hahah ja nou dan moet je idd uitkijken" nou en zo gaat dat door en dan is het einde er al
![]()
Joey
eeeeeeven de dag evalueren met een kopje koffie?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, waren ook stipt 6 uur klaar, gebeurt bijna nooit.
Hadden nu gewoon nog tijd om even na te kleppen met de afdeling...
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:06 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ja, gevonden maar dat is een heel zielig verhaaldus daar ga ik ook niet vrolijk over doen
Ik drink geen baco, en Joey ook niet...quote:Op maandag 8 maart 2004 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan gaat Vlarp uit en dan heeft hij kleertjes uitgekozen en dan loopt hij in The Palace en dan ziet hij Joey en dan is het van "Joooeeeeyyyyyyy!!!!!" en dan terug "Vlaaarrrreeeepppp!!!!
" en dan *smak*smak*smak* en dan "ooohhh hoe is het ja goed en met jou ja prima maar hoe ging het nou toen en toen nou zus en zo oh ja jaaaa joh maar gelukkig kwam het goed en wil je wat drinken ja lekker wat dan nou doe maar een bacootje ooohhh een bacootje gaan we dronken worden Vlarp nou nee dat is niet de bedoeling want ik moet wel weer werken he morgen hahahha oh is dat zo hahah ja nou dan moet je idd uitkijken" nou en zo gaat dat door en dan is het einde er al
![]()
Joey
Geen koffiequote:Op maandag 8 maart 2004 19:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
eeeeeeven de dag evalueren met een kopje koffie?
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:14 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Nah, als dat verhuren van de zolder niet gaat lukken, dan maar weer ff die vrienden van me veilenHet doel was: Kadootje voor Pup! (27 maart wordt ie 21) Wie biedt!?
foto knip
oooo ze gaan me allemaal zo enorm haten nu![]()
Wie biedt! Maak me los!
Het moet een Playstation 2 worden he mensen, kom op!
Weet je wat Beau? Je mag hem hebbenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:12 schreef LeBeau het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]</div></blockquote>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bied ¤199,95 oftewel één Aqua Blue PS2 bij de Bart Smit.![]()
Good old Joey. Al lang niet meer gezienquote:Op maandag 8 maart 2004 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik drink geen baco, en Joey ook niet...
Van baco word ik ziek...
Niet zo geweldig.. maar geen spul om hier te vermeldenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Good old Joey. Al lang niet meer gezien. Hoe is het met de man die roze net zoveel haat als ik
Doe em de groeten en sterkte van mijquote:Op maandag 8 maart 2004 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo geweldig.. maar geen spul om hier te vermelden
Ik ben komend weekend weer eens een keer in Enschede
Ik hoop dat ik er erg in houd. Herinner me er anders vrijdag even aan..quote:Op maandag 8 maart 2004 20:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Doe em de groeten en sterkte van mij.
I will!!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er erg in houd. Herinner me er anders vrijdag even aan..
Is goed, Jef lijkt mij net zo leuk als welke rugby meneer ook. Spreekt tenminste Nederlands. Hoop ik... En dan die ogen?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je wat Beau? Je mag hem hebben
Ik ga wel voor een Franse rugbymeneer
[afbeelding]
Maar Jef fluistert geen spannende en onverstaanbare dingen in je oor met z'n zware rugbymenerenstemquote:Op maandag 8 maart 2004 20:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is goed, Jef lijkt mij net zo leuk als welke rugby meneer ook. Spreekt tenminste Nederlands. Hoop ik... En dan die ogen?![]()
![]()
![]()
Naja, als ie Angel kent is het misschien wel een beneden de rivieren meneer, die zijn af en toe net zo moeilijk te verstaan.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar Jef fluistert geen spannende en onverstaanbare dingen in je oor met z'n zware rugbymenerenstem*zuchtzwijmelsmelt*
Geloof mij, Brabo's praten nog duidelijk vergeleken met Friesen.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Naja, als ie Angel kent is het misschien wel een beneden de rivieren meneer, die zijn af en toe net zo moeilijk te verstaan.
Oi!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Naja, als ie Angel kent is het misschien wel een beneden de rivieren meneer, die zijn af en toe net zo moeilijk te verstaan.
*grin*quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef LeBeau het volgende:
Watch wat?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
Oi!
Watch it.
Heb je bijdehandje ook.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Watch wat?
Krijgen we eindelijk foto's?
Oeh vertel mij wat, ik smolt helemaal weg bij de Gay Krant en dan gaat'ie ook nog eens uitgebreid vragen over mijn studie en mijn schrijfwerk en het COC.......quote:Op maandag 8 maart 2004 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geloof mij, Brabo's praten nog duidelijk vergeleken met Friesen.
En Brabants is gewoon een geil accent![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je bijdehandje ook.
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Veiling?? hmmm ff teruglezen..quote:Op maandag 8 maart 2004 21:08 schreef NathaN het volgende:
Ow, en Ang3l? Hou de volgende keer de bezette jongens uit de veiling
Wat?! Er zijn er al bezet?!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:08 schreef NathaN het volgende:
Ow, en Ang3l? Hou de volgende keer de bezette jongens uit de veiling
We lopen mekaar ook altijd mis!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo geweldig.. maar geen spul om hier te vermelden
Ik ben komend weekend weer eens een keer in Enschede
Yup. afgezien van Ang3l zelf, dan, natuurlijk...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:13 schreef beaverhausen het volgende:
Wat?! Er zijn er al bezet?!
Eej, ik vin de beneden de rivieren accenten nog steeds wel erg leuk hoor. Één zachte g en ik ben verkocht.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oi!
Watch it.
Sacre bleuquote:Op maandag 8 maart 2004 21:15 schreef NathaN het volgende:
Yup. afgezien van Ang3l zelf, dan, natuurlijk...
Mogen we ook op jouw biedenquote:Op maandag 8 maart 2004 21:15 schreef NathaN het volgende:
Yup. afgezien van Ang3l zelf, dan, natuurlijk...
aandachtsgeil?quote:Op maandag 8 maart 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
Pardon.
gesundheitquote:Op maandag 8 maart 2004 21:18 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
Pardon.
bieden altijdquote:Op maandag 8 maart 2004 21:17 schreef wizarddragon het volgende:
Mogen we ook op jouw bieden??
iets zegt me dat de opbrengst dan niet naar de nieuwe PS2 van Pup gaatquote:Op maandag 8 maart 2004 21:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
bieden altijd
nee ik lurk even, schoot eruit, sorry.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aandachtsgeil?
okeej, dan negeer ik je verder welquote:Op maandag 8 maart 2004 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nee ik lurk even, schoot eruit, sorry.
Jij? Wij? Iemand anders? Of ben je plots fan van Britney Spears?quote:Op maandag 8 maart 2004 21:26 schreef Cybart het volgende:
creeeeeezie
Daar is dan altijd met Ang3l over te onderhandelenquote:Op maandag 8 maart 2004 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
iets zegt me dat de opbrengst dan niet naar de nieuwe PS2 van Pup gaat
*Namens beide groepen hoi terug zeg*quote:Op maandag 8 maart 2004 21:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Hallo Homo's en ander gespuis
Haai Homo!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Hallo...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Nah!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
okeej, dan negeer ik je verder wel
Nee!!!! Is die al uit danquote:Op maandag 8 maart 2004 21:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hallo...heb je nou die nieuwe van Cappella al gehoord???
comme ci, comme ca, n'est-ce pas?quote:Op maandag 8 maart 2004 21:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!
Hoest'ie verder?
En hai mark ook!En iedereen!
Promo wel ja...vinyl morgen. Klinkt een beetje Gigi...wel cool alleen ff wennen.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee!!!! Is die al uit dan
quote:Ryo shoots a Deathglare tm at Dee, who stares off into space, ignoring him and rolling his eyes.
Ik ben benieuwd, is zeker nog niet te "koop"????quote:Op maandag 8 maart 2004 21:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Promo wel ja...vinyl morgen. Klinkt een beetje Gigi...wel cool alleen ff wennen.
eMule en soulseek waren zo vriendelijk geweest om het voor mij te "kopen".quote:Op maandag 8 maart 2004 22:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, is zeker nog niet te "koop"????
Net alsof jij naar 't Bolke komtquote:Op maandag 8 maart 2004 21:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
We lopen mekaar ook altijd mis!
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik word op de uni telkens aangezien voor ene Sjoerd. Komt er vanmiddag een of andere nerd op me af: He Sjoerd alles oke man, lekker brak zo te zien"![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Yo Waxxquote:Op maandag 8 maart 2004 22:17 schreef Waxxer het volgende:mark
*aai*
Hai!
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:21 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. ik moet belastingaangifte gaan doen nog deze maand.. even regelen, ga volgens mij erg veel geld terug krijgen dit jaar
Je hebt een tiefushekel aan geld terug krijgen?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:36 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik een tiefushekel... *grmbl*
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt een tiefushekel aan geld terug krijgen?
Het lijkt me trouwens best lastig om een vriendje te hebben met dezelfde voornaam.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:36 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik een tiefushekel... *grmbl*
Ik wist al dat je raar wasquote:Op maandag 8 maart 2004 22:38 schreef Coolboy het volgende:
[..]
![]()
* Coolboy zijn bankrekening is gewoon tè vol.
Zou je misschien denken ja, maar in de praktijk valt dat reuze meequote:Op maandag 8 maart 2004 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het lijkt me trouwens best lastig om een vriendje te hebben met dezelfde voornaam..
En een vriendje met helemaal dezelfde naam is een complete ramp, lijkt me.
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef Vlarp het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 22:38 schreef Coolboy het volgende:
[..]
![]()
* Coolboy zijn bankrekening is gewoon tè vol.</div></blockquote> Ik wist al dat je raar was
Mietjequote:Op maandag 8 maart 2004 22:44 schreef Coolboy het volgende:
* Coolboy heeft opeens minder zin om snel weer us iets af te spreken met Vlarp.
Heey man, ja ckersquote:Op maandag 8 maart 2004 22:19 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Yo Waxx
alles ok met jou?
Bite mequote:Op maandag 8 maart 2004 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Mietje
HTML bagger uit quote weghaalde
Yep de hele dag en nog steeds bezigquote:Op maandag 8 maart 2004 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heey man, ja ckers
Ook weer druk aan projecten en alles gewerkt vandaag??
WOHOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 8 maart 2004 22:58 schreef Coolboy het volgende:
[..]
.. WDN is hier nou raar?
We gaan niet meer afsprekenquote:Op maandag 8 maart 2004 23:08 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Herb?![]()
Nou heb ik het weer gedaanquote:Op maandag 8 maart 2004 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan niet meer afspreken
Wilde je beweren dat het niet zo was?quote:Op maandag 8 maart 2004 23:09 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Nou heb ik het weer gedaan.
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:07 schreef Coolboy het volgende:
[..]
![]()
Jij deed eerst niet zo lievquote:Op maandag 8 maart 2004 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat het niet zo was?
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik wist al dat je raar was
't is de waarheidquote:Op maandag 8 maart 2004 23:13 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Jij deed eerst niet zo liev![]()
[..]
Onderbouw het eens?quote:Op maandag 8 maart 2004 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is de waarheid
*niet kan*quote:Op maandag 8 maart 2004 23:15 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Onderbouw het eens?![]()
..quote:Op maandag 8 maart 2004 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*niet kan*
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Mietje
Da's dan wel weer lief ...quote:Op maandag 8 maart 2004 23:26 schreef Coolboy het volgende:
[..]
*aai*![]()
* Coolboy probeert altijd wel lief enzo te doenquote:Op maandag 8 maart 2004 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's dan wel weer lief ...
met de nadruk op probeertquote:Op maandag 8 maart 2004 23:31 schreef Coolboy het volgende:
[..]
* Coolboy probeert altijd wel lief enzo te doen..
Vlarp in msn/gsm/icq/gay.nl/..quote:Op maandag 8 maart 2004 23:31 schreef Vlarp het volgende:
met de nadruk op probeert
*wegduik*
Ik had allang door dat je de [ s ] [ /s ] tegen me zou gaan gebruiken...quote:Op maandag 8 maart 2004 23:35 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Vlarp in msn/gsm/icq/gay.nl/..
alles wat je (op msn) zegt kan tegen je gebruikt worden
bla bla blaquote:Op maandag 8 maart 2004 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had allang door dat je de [ s ] [ /s ] tegen me zou gaan gebruiken...
Ik ben er dus totaal niet van onder de indruk
Niet echt een sterk verweer, vind je niet?quote:Op maandag 8 maart 2004 23:38 schreef Coolboy het volgende:
[..]
bla bla bla
*ahem* [HOMO] 793 - Het streefgewicht voor een Roze Mammoet */ahem*quote:Op maandag 8 maart 2004 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet echt een sterk verweer, vind je niet?
Vind je?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:07 schreef Prego het volgende:
soms zijn de titels hier zo vooroordeel bevestigend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |