Des te groter de kickquote:Op zondag 7 maart 2004 22:33 schreef Strolie75 het volgende:
Het zal me benieuwen hoe SC2 op de XBox speelt. Ik heb deel 1 namelijk op de PC gespeeld....vooral quick save en quick load waren erg handig. En dat is op de kruisdoos niet.
Usericonquote:Op zondag 7 maart 2004 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Des te groter de kick
"Bob's your uncle.."quote:Op zondag 7 maart 2004 22:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Usericon
(bron)quote:Hollywood acteur Dennis Haysbert zal zijn stem verlenen aan Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Dennis Haysbert, bekend om zijn rol als David Palmer in de hitserie "24", is de tweede bekende acteur die een stem verleent aan een personage in Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
Naast Dennis Haysbert, die de stem van Irving Lambert voor zijn rekening neemt, neemt Michael Ironside weer de rol aan van Sam Fisher. Niemand minder dan Lalo Shifrin, componist van de Mission Impossible theme, verzorgt de muziek.
*unknip*quote:1. Min Requirements:
Supported OS : Windows® 98/ME/2000/XP
Processor: 1Ghz Pentium® III or AMD Athlon processor
RAM: 128 MB of RAM
Video card: 64MB video card, ATI 8500 (or higher), GeForce 3 (or higher)
Sound card: Direct X8 compatible
CR-Rom: CD-Rom 8X
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard required
Network: Broadband modem 64Kbit upload
Hard Drive space needed: 2Go
2. Recommended Requirements:
Supported OS : Windows® XP
Processor: 1,8 Ghz Pentium® IV
RAM: 512 MB of RAM
Video card: GeForce FX 128MB or ATI 9800
Sound card: Direct X8 compatible and EAX
CR-Rom: CD-Rom 16X
Peripherals: Windows compatible mouse with wheel
Network: Broadband modem 128Kbit upload
Hard Drive space needed: 2,5Go
3. Supported chipsets:
ATI 8500/9000/9500/9700
Nvidia GeForce3 family
Nvidia GeForce4 family but GeForce4 MX and GeForce4 Go
4. Not Supported:
GeForce 4MX and GeForce 4Go, Game Pad
en waar lichten ook invloef op de Gameplay hebbenquote:Op maandag 8 maart 2004 01:05 schreef Steve-O het volgende:
spel met mooiste licht effecten
voor als jullie het missen, dit zei ik dus, maar helaas had GeFrenzy al gepost toen ik dit edite, dus misschien leest niemand hetquote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Xrenity het volgende:
ik vind het bestzegt het maar, mensen!
heb aangemeld met [RoS!] nu moet iemand van WAR het beoordelen en krijgen we vanzelf te horen of alles voldoet aan de eisen
ben je wel online? Ik geloof dat dat moet namelijk, dan moet ik je toevoegen vanuit een dropdown menu :xquote:Op maandag 8 maart 2004 18:44 schreef HomerJ het volgende:
Raptor
count me in
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:48 schreef GeFrenzy2 het volgende:
http://www.war-ladders.com/scpt/modules.php?name=Units_List_GFX
RoS! Yeah baby!
vast wel nep hoop ik (of juist nietquote:Splinter Cell Pandora Tomorrow Ships!
As the title proclaims, Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow has shipped to stores for both the Xbox and PC. PlayStation 2 and GameCube fans will unfortunately have to wait awhile for their versions to release though, with a current shipping date of later this year on target for them. Lucky PC and Xbox gamers, meanwhile, can pick it up for an MSRP of $49.99.
Hoe weet je dit nu al?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:31 schreef Tribal_Souljah het volgende:
en ik kan SC:PT draaien op de hoogste instellingen (bijna)
Min en Recom. requirements zijn al bekend...quote:Op maandag 8 maart 2004 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe weet je dit nu al?.
Mja, das absoluut nog geen garantie voor eventuele prestaties hoor (denk aan virusscanners e.d. die een computer vertragen))quote:Op maandag 8 maart 2004 20:35 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Min en Recom. requirements zijn al bekend...
met Recom. requirements kun je SC:PT echt niet op 1600x1200x32 met alle opties op high aan spelen!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:35 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Min en Recom. requirements zijn al bekend...
Metal Gear Solid: The Twin Turtles?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:19 schreef HomerJ het volgende:
Ben ik nou gek ik zien geen SC 2 clan topic
Maar na lang denken heb ik besloten SC 2 eerst een paar weekjes te laten liggen. Eerst Battlefield Vietnam en Metal gear solid:TTT
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Metal Gear Solid: The Twin Turtles?
Is er ook niet. Eerst moeten we weten of er animo voor is hequote:Op maandag 8 maart 2004 22:19 schreef HomerJ het volgende:
Ben ik nou gek ik zien geen SC 2 clan topic
Dat doe ik al een maand of wat niet. Ik wil weggeblazen worden door het spelquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:51 schreef Xrenity het volgende:
Maar ik heb besloten ze niet te kijken (alleen nog maar MP vids) want anders dan zit je in het spel zo van: Oja, das van dit en dat filmpje! En dat wil ik niet
Hij is zeker zeer aardig!quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:46 schreef Tribal_Souljah het volgende:
de rom is wel leuk![]()
alleen speel ik nie verder dan training
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:53 schreef Tribal_Souljah het volgende:
online wordt ie erg dope![]()
en die GC gaat vermoedelijk niet onlinequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:01 schreef gieling het volgende:
Ik denk dat ik hem voor de PC ga kopen, als ik een wat betere heb (als het goed is soon)
Want het online aspect lijkt me wel heel erg cool(heb verder alleen GC)
Omdat je bij elke poep en scheet kunt quicksavenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:59 schreef Tribal_Souljah het volgende:
waarom is de pc versie het makkelijkst!
![]()
dat is niet waaaar
Geld ook voor mijquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik hem iets later ga aanschaffen, ik heb een beetje een financieel probleem...
je mist niks.. is niet veel bijzondersquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:03 schreef Tribal_Souljah het volgende:
die training werkt bij me niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
dacht ik alquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:27 schreef apengek het volgende:
[..]
je mist niks.. is niet veel bijzonders
Jep klopt en ook MGS:TTS maar tog wil ik dit spel ookquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:00 schreef Xrenity het volgende:
Ja maar jij gaat wel weer vrolijk BF vietnam kopen (was jij toch?) duseuh...
beetje ter voorkoming van het Viewtiful joe syndroom..quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat je bij elke poep en scheet kunt quicksaven
Ik denk trouwens dat ik hem iets later ga aanschaffen, ik heb een beetje een financieel probleem...
En wat vond je het moeilijkst?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:45 schreef Tribal_Souljah het volgende:
doe maar iene miene mute![]()
edit: heb eindelijk Splinter Cell 1 uitgespeeld!!!!
* Tribal_Souljah doet een rondedansje
Lijkt me een beetje een onhandige positie maar kan ook aan mij liggen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
tip: pijpen aan het plafond!
de clan is idd niet alleen voor de PC, maar waar wij de clan hebben geregistreerd wel. Omdat dat een PC vs PC ladder is. Niks aan te doenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:03 schreef Pimmy het volgende:
Ik kan ook niet meer wachten op dit spel. Ik zou wel bij die clan willen maar helaas is die voor de pc. Ik heb m al op de xbox besteld en vind het beetje zonde om m ook op de pc te gaan kopen. Maar mocht ik m ook op de pc krijgen dan zal ik graag bij die clan willen
Moet je dat filmpje in de restricted area. VetvetNja nog 12 daagjes. Moet te halen zijn!
Niet gaan mierenneuken Tribalquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:36 schreef Tribal_Souljah het volgende:
rays of shadow=stralen van schaduw
maar een schaduw straalt niet![]()
je meent hetquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:36 schreef Tribal_Souljah het volgende:
Volgens jouw redenatie is rays of sun dus goed aangezien de zon straaltquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:36 schreef Tribal_Souljah het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:09 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie is rays of sun dus goed aangezien de zon straalt
Genoeg offtopic geblaat nu...
Ik las in de review in de PU dat er een missie tussenzat die de zon in real-time iet opkomen zodat je steeds minder gebruik kunt maken van schaduw (). Ik vraag me af of het ook andersom plaats zal vinden en dat er dan andere risico's de hoek om komen kijken. Iemand?
26 maart mag ik hopen...dat bevestigen meerdere bronnenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:26 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ok,ik las op het pt forum dat SC :pt aka splintercell 2
pas op 2 april uitkomt op de pc in engeland,vreemd :s
/gefrenzy2 : ik lees de review bijna elke dag :p
pc versie komt 2 april en xbox versie 26 maart, dat zijn de releasedates in engelandquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:34 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
26 maart mag ik hopen...dat bevestigen meerdere bronnen
Elke dag? Zeg 'm eens op dan
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:58 schreef Tribal_Souljah het volgende:
¡Topetón Disimulado!
waarom? bij gcshop is zowel de xbox als de pc versie 15 euro goedkoper dan bol.comquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:58 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem besteld bij bol.com, daar staat de release op 25 maart
dat is sneaky bump in het spaans .quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:15 schreef Mister_T het volgende:
[..]
misschien dat je iets sneller opgemerkt werd als je achter iemand aan liep, maar echt intelligenter gedrag, nee..quote:Op zondag 14 maart 2004 15:32 schreef gieling het volgende:
Niks kwa AI
Nope gebeurt niequote:Op zondag 14 maart 2004 20:06 schreef Tribal_Souljah het volgende:
hoop ook dat er bloed uit een lichaam komt dit keer als ie dood is (een badguy)
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Meer heb je ook niet nodig. Anders wordt het een shooter i.p.v. een stealth'em up en dat zou ik eigenlijk een grotere doodzonde vinden.
precies. Ik hoef geen bloed hoor...quote:Op maandag 15 maart 2004 13:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Meer heb je ook niet nodig. Anders wordt het een shooter i.p.v. een stealth'em up en dat zou ik eigenlijk een grotere doodzonde vinden.
hoezo, 99% van het spel ben je geen vuurwapens nodig als je het echt goed probeert te spelen!quote:Op maandag 15 maart 2004 10:24 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik vind het jammer dat je bij deze opvolger weer maar de beschikking over twee vuurwapens hebt. Beetje een tegenvaller
Dito hier, tot die tijd speel ik de demo's wel platquote:Op maandag 15 maart 2004 21:51 schreef HomerJ het volgende:
Vetik laat hem nog een maandje liggen(Geen geld)
ik ben ook druk zoekende naar een goeie headset!quote:Op maandag 15 maart 2004 22:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Die multiplayer trailer!
Ik huil van blijdschap.
"No need for you anymore".quote:Op maandag 15 maart 2004 22:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
om u geile dingen in uw oor te fluisteren, net voordat ik je nek breek!
"bob's your uncle"quote:Op maandag 15 maart 2004 22:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
"No need for you anymore".
De genialiteit.
tweakers.net -> best Buy guide, zit wel een aardige bijquote:Op maandag 15 maart 2004 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik wil 'm
ik wil 'm
ik wil 'm
maar wat is nou een goeie headset eig?
"Dude, your momma's fat..."quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"bob's your uncle"
speel dan maar lekker MGS 2 : Substancequote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:37 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik bedoel ook niet dat je ene heel arsenaal tot je beschikking moet hebben, maar een beetje afwisseling is wel leuk.
Speel de demo dan ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:51 schreef Tribal_Souljah het volgende:
hoop dat ze alleen het training level in de demo stoppen,meer levels,missies enz zou het te veel verpesten.................![]()
gewoon het topic niet meer lezenquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:50 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Speel de demo dan ook niet
Totde release vraag ik aan iedereen eventuele vragen/opmerkingen over de levels in de demo tussen spoilertags te zetten. Anders moet ik dit topic heel zenuwachtig door gaan scrollen
Ik kan niet zonder dit topic! Neee!quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:46 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
gewoon het topic niet meer lezen
Serieus?? BEEEETEEER!quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:48 schreef HomerJ het volgende:
Vet level speelt zich af in de trein!!!!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Links?
Gamershell
zeker aan te raden, 85 kb/s atm
quote:>> Currently Full <<
Nog 5 min. en dan ben ik wegquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Hmmja...en de eerste Splinter Cell was een rukspelquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef Xrenity het volgende:
ja daaaaag, je kijkt maar een tijdje niet in deze thread, zodra de MP demo hier is zullen we toch wel vanalles zeggen enz.
Download die demo gewoon, misschien vind je er geen reet aan, hoef je de game ook niet te kopen
Btw, even compleet offtopic:quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:09 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Yup...wat mij betreft wel
Jij bent ShadowSpy?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef Tribal_Souljah het volgende:
Welkom in da clan!![]()
Ik kan je nog niet selecteren om je op de lijst te zetten. Weet je zeker dat je een CallSign hebt aangemaakt? (Dus niet aleen een account, maar ook een CS die je later kunt veranderen indien nodig)quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Btw, even compleet offtopic:
Ik heb zo'n Probeersel t-shirteven kijken of hij nog online staat:
hier
Volgens mij doordat ik op die link in jou sig klikteHet t-shirt was wel een beetje te klein, maar ach, een gegeven paard mag men niet in de bek kijken
ed: heb me al geregd, onder mijn regular callsign: Mzraki
Q, aan de wall, hurken, dan om het hoekje kijken en dan action (Default Space)quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:10 schreef Tribal_Souljah het volgende:
heb demo uitgespeeld,maar hoe doe je in gods naam die swat move!![]()
Sorry, je hebt gelijk, ik had nog geen CS gemaakt, nu wel, Mzrakiquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:01 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ik kan je nog niet selecteren om je op de lijst te zetten. Weet je zeker dat je een CallSign hebt aangemaakt? (Dus niet aleen een account, maar ook een CS die je later kunt veranderen indien nodig)
Als je nu ingelogd op de mainpage van de SCPT ladder komt, staat er dat je nog geen CallSign hebt en dat je er dus een kunt aanmaken. Doe dat en dan kunnen we je op de [RoS!] lijst zetten.
Inderdaad, vooral de 2e is echt gewoon een klein stukje doorlopen. En opzich vind ik er niet heel veel veranderd met Splinter Cell.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat een kut demo!!!
veels te kort!
True, maar deze SP demo is wel erg karigquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:12 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik koop 'm voor zowel de singleplayer als de multi...allebei even tof IMHO
Bij mij ziet het er zelfs beter uitquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
zo ziet het er bij mij dus NIET uit?
Ik zag hetquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Je staat op de memberslist nu Mzraki
wees maar niet bang, mercs lijkt mij eigenlijk ook wel tof...vooral omdat ik multiplayer in first person beter gewend ben!quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zag het
Ben klaar om flinkt te gaan oefenen met dit spel
Ik ben alleen wel bang dat iedereen de spy's wil gaan spelen, niemand de flut mercenaries
Al lijkt me het vechten tegen super spy's ook wel grappig, maarja, als je dan de keuze krijgt
Nu je het zo zegt...agreedquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wees maar niet bang, mercs lijkt mij eigenlijk ook wel tof...vooral omdat ik multiplayer in first person beter gewend ben!
Welke kaart heb je dan, of meer: wat heb je vertweakt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
zal wel aan die kut video kaart van me liggen
SC: PT is niet heel veel zwaarder dan SC, dus als dat liep, zal dit ook nog wel gaanquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:52 schreef gieling het volgende:
**Downloading
Ik heb hier trouwens een GF2, en op de andere een radeon 7500, zou dat nog kunnen?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:05 schreef Smots het volgende:
HOLIE MODDERFOKKING SHIT!
Ubisoft heeft me vandaag de volledig Xbox-versie gestuurd.
HRRRWWWOOOAAARRRGH!!!!
Dat wordt een weekend met héél weinig slaap.
Maar nu ga ik eerst even een paar collega's ziek maken van jaloezie.
Dude for real, hoe kom jij aan die connectiesquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:05 schreef Smots het volgende:
HOLIE MODDERFOKKING SHIT!
Ubisoft heeft me vandaag de volledig Xbox-versie gestuurd.
HRRRWWWOOOAAARRRGH!!!!
Dat wordt een weekend met héél weinig slaap.
Maar nu ga ik eerst even een paar collega's ziek maken van jaloezie.
ééntje probeerde 'm uit mijn handen te grissen om ermee weg te rennenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:17 schreef gieling het volgende:
[..]
Cool, gijs!
En, hoe reageerde de collega's
All in a day's work...quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude for real, hoe kom jij aan die connecties
Ja, maar niet voor niks: ik moet er natuurlijk wel een leuke review over schrijven.quote:Ik ga later als ik groot ben, ook freelance games journalist worden![]()
Wij moeten ALLEMAAL nog wachten tot 26 of 27 maarten jij KRIJGT hem gewoon
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef Smots het volgende:
[..]
All in a day's work...
[..]
Ja, maar niet voor niks: ik moet er natuurlijk wel een leuke review over schrijven.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een paar grote veren in de hol van Ubi te steken?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef Smots het volgende:
[..]
All in a day's work...
[..]
Ja, maar niet voor niks: ik moet er natuurlijk wel een leuke review over schrijven.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:28 schreef Smots het volgende:
[..]
ééntje probeerde 'm uit mijn handen te grissen om ermee weg te rennen
een ander wilde 'm van mijn bureau jatten
de derde zei: "wat moet je ervoor hebben?"
"Hey ik heb gisteravond toch een leuk spel gespeeld joh!"quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:34 schreef gieling het volgende:
[..]
![]()
Wel ze goed blijven inlichten hoe leuk het wel niet is he
Voor pc?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:12 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik koop 'm voor zowel de singleplayer als de multi...allebei even tof IMHO
Yup. Ben geen console-eigenaar.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Voor pc?
Dat niet, nee. Het is iets moeilijker om een onbevooroordeeld oordeel te vellen over een game waar zo'n beetje de halve wereld op zit te wachten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een paar grote veren in de hol van Ubi te steken?
SCHEIT!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:43 schreef HomerJ het volgende:
@smots werkt niet
True, truequote:Op donderdag 18 maart 2004 19:07 schreef Smots het volgende:
[..]
Dat niet, nee. Het is iets moeilijker om een onbevooroordeeld oordeel te vellen over een game waar zo'n beetje de halve wereld op zit te wachten.
Dude, je hebt Splinter Cell: Pandora Tomorrowquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:53 schreef Smots het volgende:
[..]
SCHEIT!
Dat betekent dat dus echt dat onze FTP-server is afgesloten voor iedereen die geen Tiscali-lid is.
Nah, mooi kut dus.![]()
![]()
![]()
(Thanks HomerJ)
Smots, sterf, nu en pijnlijk!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef Smots het volgende:
Dat zal hij vandaag vast wel vaker gehoord hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Smots, sterf, nu en pijnlijk!
Doodverwensing!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, lacht het best!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, je hebt Splinter Cell: Pandora Tomorrow![]()
[cartman-modus]quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Was dat niet vandaag? Vanavond geloof ik...?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
en de MP-demo, is daar al een datum voor geprikt?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Nog één weekje!
Dus 25th in de USA, 26 in de UK, word het nu 26 of 27 voor ons?quote:PPC: Will the PS2 Xbox and GameCube versions all be the same this time around?
Domitille: Xbox and PC will be released in March: the 25th (26th in UK)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |