Dan kan ik me shirt nog bewarenquote:Op zondag 7 maart 2004 22:05 schreef AltamirA het volgende:
[..]
helaas, das in 2005 pas![]()
Mannen in een roze overhemdquote:Op zondag 7 maart 2004 22:09 schreef voodoolady het volgende:
beter groen dan dat verschrikkelijke roze
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 7 maart 2004 22:09 schreef voodoolady het volgende:
beter groen dan dat verschrikkelijke roze
Wat niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Roze is best okay ... tenminste als je een troetelbeertje of een pony bentquote:Op zondag 7 maart 2004 22:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Oef, gelukkig, alleen mode voor nichterige mannenquote:
hij zou het niet aan willen/durven ofquote:Op zondag 7 maart 2004 23:10 schreef schatje het volgende:
Wel mooi.
Maar ik zie mijn vent er niet mee lopen![]()
.
Nee, hij vindt het vast te bekakt.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij zou het niet aan willen/durven of
jij zou er niet meer naast willen/durven lopen
Wit is altijd goed, zeker in de zomerquote:Op zondag 7 maart 2004 23:13 schreef GWD het volgende:
Geloof mij nou maar .. groen gaat floppen ... groen is dood lang leve wit
* Hagedis vind dat ie nu teveel op de afgebeelde persoon lijkt...quote:Op zondag 7 maart 2004 23:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oef, gelukkig, alleen mode voor nichterige mannen.
Als dat zo is moet je eens gaan soliciteren bij Ralph Lauren ... ik denk dat die nichterige jonge in dat groene pakje met zijn wereldwijde campagne waar hij model voor is namelijk nogal wat euri's beter is gewordenquote:Op zondag 7 maart 2004 23:51 schreef Hagedis het volgende:
[..]
* Hagedis vind dat ie nu teveel op de afgebeelde persoon lijkt...
Maar het zou wel verklaren waarom ik ze aantrek![]()
Orchestra of death, backprint: Just say yesquote:Op zondag 7 maart 2004 21:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kan ik mijn Type O Negative-shirts weer aan doen.
jij vind het meer een nick-kleur?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:05 schreef RemCow het volgende:
Ik heb echt 0,0 aan groene kleren.
Zie mezelf er ook niet echt in lopen, misschien lichtgroen ofzo of een klein beetje groen in de kleren....
Mooie slogan om de kleur groen te promotenquote:[b].
Groen is de kleur van de hoop. Groen is de toekomst! Groen is mooi.
Leiden is sowieso een kutstad.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:12 schreef Virus.NL het volgende:
Vandaag mocht ik in een parkeergarage in Leiden gratis parkeren met mijn groene auto omdat groen de kleur van de zomer isMaar ik kon wel gratis parkeren
{offtopic}quote:Op zondag 7 maart 2004 21:50 schreef ParanoidEv het volgende:
Mode dit, mode dat, gatverdamme hou er nou eens mee op mensen.
Dat shirt is inderdaad erg kewl, ik zou 'm best willen hebben alleen ligt iets boven mijn budget, tis namelijk van Boss...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:51 schreef miki het volgende:
Leuk! (sommige kleuren groen dan -->appeltjesgroen). Truitje van Adelante is leuk! Van Tommy Hilfiger?
jah deze heeft wel wat .. mooie kleur en lijkt me gewoon wel lijp ding.. en het logo valt ook nie zo op.. het het is nogeen beetje apart met een beetje stijlquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:06 schreef Elegy het volgende:
Olijfgroen vind ik wel mooi
bedenk dat je ook nog een acceptgirootje van fedex gaat ontvangen voor invoerrechtenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:02 schreef Ickeane het volgende:
Deze zag ik ook al eerder:
[afbeelding] besteld voor maar 49 dollar= 41 euro lijkt me niet super duur.. moet er alleen nog verzendkosten overheen...
is gelijk ook het enige mooie wat ze hebben op die site :S ik heb 2 van dat model in 2 verschillende kleuren omdat ik zoeits wil en al heel lang zoek maar nergens kan vinden eigelijk.
Mooi shirtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:02 schreef Ickeane het volgende:
Deze zag ik ook al eerder:
[afbeelding] besteld voor maar 49 dollar= 41 euro lijkt me niet super duur.. moet er alleen nog verzendkosten overheen...
is gelijk ook het enige mooie wat ze hebben op die site :S ik heb 2 van dat model in 2 verschillende kleuren omdat ik zoeits wil en al heel lang zoek maar nergens kan vinden eigelijk.
3 matenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Mooi shirtZe hebben alleen geen maten op hun site staan, hoe weet jij dan of het past?
Nou ik heb polo's van zowel Ralph Lauren en Lacoste. Als ik een maat L van Ralph Lauren pas is deze veel te groot, bij Lacoste is maat M juist te klein en ben ik beter af met maat L. Ik zit net op de grens misschien, vandaar dat ik huiverig ben online te bestellen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:31 schreef Ickeane het volgende:
[..]
3 maten
S
M
L
ik heb enkele polo's en overhemden van A&F, gewoon leuk spul enquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:36 schreef Ickeane het volgende:
pfff gelukkig maar..
Dus jij hebt er al een? beetje mooie shirts dan? ik heb er nog noooit een gehad. maar zoek alt ijden zoeits.. het is gewoon een ding wat je naar je werk, school en mishcien tijdens het uitgaan aankan lijkt me best wel netjes zitten..
mischien heb je wel een foto waar iemand op staat met zon ding aan
* Adelante Jullie mogen wel wat meer fotowtjes posten van jullie ideale groene kledingstuk hoordas leuk om te kijken..
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef lapente het volgende:
[..]
{offtopic}
*vraagt zich af waarom jij op dit topic reageert
**kijkt naar jouw foto en weet het antwoord op 1e vraag....leuk he,..overal tegenaan schoppen![]()
Vergeleken met dat t-shirt hierboven niet echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:26 schreef veldmuis het volgende:
Wat een felle kleur, dat vest.
Best mooi idd.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:27 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Dat shirt is inderdaad erg kewl, ik zou 'm best willen hebben alleen ligt iets boven mijn budget, tis namelijk van Boss...
nog een plaatje:
[afbeelding]
Misschien ken je het merk Forecast. Die hebben dus shirts die ook best groen zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:26 schreef veldmuis het volgende:
Wat een felle kleur, dat vest.
Ze hebben ook een soort geelgroenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:59 schreef veldmuis het volgende:
Vind het eigelijk nog best gaaf ook, zo superfel groen.
Weer alleen vrij zeker dat het mij niet zal staan.
ik heb ook zo'n soort overhemd gekocht voor onder mijn pak, met een los boordje. Staat wel fris eigenlijk!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:26 schreef Chillmeister het volgende:
ik hoop het wel. heb nu een groene overhemd (florida green) gekregen. eerst vond ik het niks, maar toen ik het aanhad vond ik het supergaaf! kleur is in het echt wel iets feller dan op de foto
[afbeelding]
Zal wel meeij vallen... die komt wel door de douane heen met een beetje geluk..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
bedenk dat je ook nog een acceptgirootje van fedex gaat ontvangen voor invoerrechten
Waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:17 schreef Ickeane het volgende:
schopje/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |