Dus jij wist wat ie in z'n zak had zitten neem ik aanquote:Op zondag 7 maart 2004 20:48 schreef Poogie het volgende:
je had uit moeten stappen en die gast ffkes een lesje moeten leren
Als zijn "werkterrein" het ns hoofdstation / de straat ervoor van Rotterdam is en hij een witte donzen jas aanheeft met bij de rits links en rechts een brede zwarte baan verticaal erop dan mag je dit wat mij betreft als een aangifte zien.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Oeh... dat moet haast wel één van de 'mijne' zijn !
neej maarjah voor een mesje hoef je niet aan de kanten te gaan, en als het een geweer is zal het toch wel zo'n plastic balletjes pistool zijn uit spanjequote:Op zondag 7 maart 2004 20:49 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus jij wist wat ie in z'n zak had zitten neem ik aan
Right, en wat heeft die in zn jaszak? Ik heb geen zin om na 3 uur te treinen in 5 minuten nadat ik in Rotterdam ben aangekomen richting de Intensive care van het erasmus te moeten worden vervoerd.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:48 schreef Poogie het volgende:
je had uit moeten stappen en die gast ffkes een lesje moeten leren
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:52 schreef indus het volgende:
Alle fokkers cq brillen ....zijn wel tjappies hoor kom op zeg die jongen wil aan jou zitten afmaken die gast en dan niets meer heel van hem laten. Laat ze maar voelen dat ze dat niet kunnen doen.
En dat is precies de reden waarom ik altijd als eerste dat soort gasten direct met grof geweld neerhoek. Aan mijn lijf geen polonaise. Iemand begint moeilijk te doen---> ik mep direct en net zo lang totdat hij niet meer beweegt. Is de kust weer veilig.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:52 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
edit
uhuh... naar het station zeker... En daarom trekt die het portier open van de enige auto op een plek waar je als voetganger niet zomaar komt terwijl 15 meter verderop 10tallen mensen lopen van en naar het station? Mag dan wel uit Groningen komen, maar zo naief ben ik niet gelukkigquote:Op zondag 7 maart 2004 20:56 schreef stame het volgende:
lloll dadelijk wou ie alleen de weg vragen
Stoer zegquote:Op zondag 7 maart 2004 20:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ik altijd als eerste dat soort gasten direct met grof geweld neerhoek. Aan mijn lijf geen polonaise. Iemand begint moeilijk te doen---> ik mep direct en net zo lang totdat hij niet meer beweegt. Is de kust weer veilig.
editquote:Op zondag 7 maart 2004 20:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom ik altijd als eerste dat soort gasten direct met grof geweld neerhoek. Aan mijn lijf geen polonaise. Iemand begint moeilijk te doen---> ik mep direct en net zo lang totdat hij niet meer beweegt. Is de kust weer veilig.
Jij wel... kijk, in de tijd dat jij nodig hebt om je veiligheidsriem los te maken en uit te stappen heeft die kerel, mocht het een mes wezen wat hij had, dat mes al op je keeltje.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En daarom zit er met tai-ripjes onder mijn stoel een klein aluminium knuppeltje bevestigd. Word niet opgemerkt bij politie-controle en is binnen een halve seconde eronder vandaan te pakken.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:00 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
edit-
mja gelijk heb je hoor!quote:Op zondag 7 maart 2004 20:54 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Right, en wat heeft die in zn jaszak? Ik heb geen zin om na 3 uur te treinen in 5 minuten nadat ik in Rotterdam ben aangekomen richting de Intensive care van het erasmus te moeten worden vervoerd.
Daarnaast, die lui zijn vast en zeker nooit alleen....
Beter idee voor 'volgende keer' is om die gast met je bumper te lanceren.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar toch volgende keer die vingers beter timen! heb je namelijk meteen vingerafdruk om aangifte te gaan doen!
Heeft hij door een stuk tuig een leuke avond verpest zien worden, ga je zo tegen hem lopen doen.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:15 schreef dendriet het volgende:
edit
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja gelijk heb je hoor!
maar toch volgende keer die vingers beter timen! heb je namelijk meteen vingerafdruk om aangifte te gaan doen!
Ach... als jij mij zou zijn in die auto op dat moment... Ik ga er verder geen woorden over vuil maken, zinloze discussie. En als jij denkt dat Groningen uit geiten en schapen bestaat zegt dat meer over jouw kijk op de wereld dan de mijne. Ik vraag me af wie de looser is in zn afgesloten wereldje...quote:Op zondag 7 maart 2004 22:27 schreef dendriet het volgende:
edit
Mag je nog blij zijn dat je niet door de politie werd aangehouden omdat je door rood reedquote:Op zondag 7 maart 2004 20:44 schreef tvdleur het volgende:
Vond het wat raar dus hou m in de gaten in mn ooghoek. Opeens probeert die de deur open te trekken. Ik was precies op tijd om hem weer dicht te trekken, het slot erop te doen en tegen mn vriendin te roepen om te rijden.
Lullig wel, maar de verhalen die je altijd hoort kan je zelf ook overkomen (hou ik in mn achterhoofd). Mn avond was goed verpest, en daarnaast mn 1e helft van de zaterdag door die eikel.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:31 schreef Hephaistos het volgende:
Erg lullig voor je dat dit gebeurd is, denk ook dat je de volgende keren dat je in een auto zit geregeld om je heen gaat kijken of er niemand aankomt, ook al zit de deur op slot...
Weet trouwens niet of dit soort dingen nou zo extreem veel vaker in mijn geliefde Rotterdam voorkomen dan in een a'dam of Den Haag...
zoals ik het zie trok je de deur te vroeg dicht... je had moeten wachten tot zn klauwen ertussen zaten en dan die deur kei en keihard dicht slaanquote:Op zondag 7 maart 2004 20:44 schreef tvdleur het volgende:
Kom ik vrijdag uit Groningen om mn meisje op te zoeken, lange treinreis achter de rug. Ik stap bij haar in de auto en we rijden voor het station waar we willen keren. Wachten op een stoplicht. Komt daar een +- 18 jarige jongen (dure nikes, dure jas, zn stekelhaar in een pot wax) typisch gangster stoer aanlopen in een vreemde looprichting (achter ons was alleen maar straat/tramspoor) en 1 hand in zn jaszak...
Vond het wat raar dus hou m in de gaten in mn ooghoek. Opeens probeert die de deur open te trekken. Ik was precies op tijd om hem weer dicht te trekken, het slot erop te doen en tegen mn vriendin te roepen om te rijden.
Was ik maar 2 seconden later met dichttrekken zodat die zn vingers tussen het portier had gehad
Gelijk heb je, in Zuid Afrika is dit het algemene advies voor het hele land.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:09 schreef frankuitouddorp het volgende:
Gister ook door rotterdam getuft, en ik als plattelander heb het er helemaal niet op. Ik heb altijd de instinctieve neiging de deurtjes op slot te doen als ik door rotterdam kom. Das dus blijkbaar niet voor niks. Die gewoonte ga ik er maar in houden denk ik.
Hahahaha, jij hebt echt geen enkel benul van waar je het over hebt....quote:Op maandag 8 maart 2004 01:15 schreef Oud_student het volgende:
Gelukkig komt in Nederland alles later, maar we kunnen nu al zien aankomen hoe de
situatie er of 10 jaar zal uitzien:
gewoon kijken hoe het is in landen als USA en Z-Afrika.
In Rotterdam probeert men nu de harde aanpak, dat zegt men altans.
Ik denk dat het te laat is, alleen een zeer harde aanpak kan het tij misschien nog
keren
gelukkig niet, ik beweeg mij niet in het criminele milieu.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:30 schreef Hephaistos het volgende:
Hahahaha, jij hebt echt geen enkel benul van waar je het over hebt....![]()
* Criminologie studentje meldt...quote:Op maandag 8 maart 2004 01:52 schreef Oud_student het volgende:
gelukkig niet, ik beweeg mij niet in het criminele milieu.
Blijkbaar heb jij wel inside informatie, ik hoor het graag![]()
Ik zou het er niet op gokken.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:52 schreef Poogie het volgende:
[..]
neej maarjah voor een mesje hoef je niet aan de kanten te gaan, en als het een geweer is zal het toch wel zo'n plastic balletjes pistool zijn uit spanje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |