Jah, doe ik ook altjid, en altijd de kaartjes in je kleren na kijken..... (hoe heet het gewassen moet worden enzo)quote:Op zondag 7 maart 2004 20:23 schreef schatje het volgende:
Als het niet echt vuil is kun je beter met 30 graden wassen.
Wat noem je laag... Trui : ?? Broek: ?? Shirtje: ??quote:Op zondag 7 maart 2004 20:26 schreef Henry het volgende:
De prijs is idd laag
Heb ik garantie op het asociaal krimpen van die kleren?quote:Op zondag 7 maart 2004 20:58 schreef LomarVe het volgende:
Ben ik het wel een beetje mee eens, dat het krimpt en/of stuk gaat. Ik werk er (nog een week) en moest dus werkkleding kopen. Broek 1(grijs, met biels, rechte pijp): Ging pluizen door wol, en werd veel te groot, broek 2 (grijs, met strepen, smalle pijp): naden aan binnenkant van de pijpen lieten los, ging ook pluizen, broek 3 (zwart, witte strepen, rechte pijp) : net nieuw, van de Fundamentals, aan te raden, pluist niet, mooie pasvorm. Heb een coltrui, is na 1 keer wassen hopeloos te kort, maar had ook eigenlijk een maatje groter moeten kopen. Ik koop in het vervolg, waar dan ook, en waarvoor dan ook, meer synthetisch, het idee dat het zweet en irriteert valt echt wel een beetje mee, en houdt z'n vorm en kleur. Voor vragen over de WE... ik weet het één en ander.
Nooit bij Vögele geweest zeker... dat is echt mutsen kledingquote:Op zondag 7 maart 2004 21:23 schreef LomarVe het volgende:
Voordat ik er aan het werk ging kwam ik er zelf NOOIT. Ik bne zelf meer een H&M mens. Want ik lees nu steeds dat jullie het goedkoop vinden...nou, wij hebben het er altijd over dat wij (als winkel) duurder verkopen, dus ook meer service aanbieden (slik) Ik merk niet echt veel van mensen die de kleding slecht vinden, niemand komt terug naar de winkel met dergelijke klachten. Maar ik zal nu mijn werktijd daar niet meer regelmatig kopen, de kleding spreekt mij niet heel erg aan, wat eerder gezegd werd, weinig variatie, klopt. Al moet ik wel zeggen dat het verbeterd is nu het WE is, en niet Hij en Zij, toen was het ECHT stoffig! Brrr.
Jij zult het weten hoe het met de kwaliteit gesteld is hequote:Op zondag 7 maart 2004 21:23 schreef LomarVe het volgende:
Voordat ik er aan het werk ging kwam ik er zelf NOOIT. Ik bne zelf meer een H&M mens. Want ik lees nu steeds dat jullie het goedkoop vinden...nou, wij hebben het er altijd over dat wij (als winkel) duurder verkopen, dus ook meer service aanbieden (slik) Ik merk niet echt veel van mensen die de kleding slecht vinden, niemand komt terug naar de winkel met dergelijke klachten. Maar ik zal nu mijn werktijd daar niet meer regelmatig kopen, de kleding spreekt mij niet heel erg aan, wat eerder gezegd werd, weinig variatie, klopt. Al moet ik wel zeggen dat het verbeterd is nu het WE is, en niet Hij en Zij, toen was het ECHT stoffig! Brrr.
Dat kunnen ze niet maken, dan moet je het maar krijgen ofzo, maar ze kunnen je niet verplichten WE-kleding te kopen en dat te dragen..quote:Op zondag 7 maart 2004 21:29 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Jij zult het weten hoe het met de kwaliteit gesteld is he
Bij de WE moest je toch je eigen WE-kleren kopen en dragen tijdens het werk hè, of vergis ik me?
Dat doen ze wel, maar je krijgt korting. Het stomme is alleen dat WE absoluut geen afwijkende maten heeft en als je dus anders dan standaard bent uitgevallen, moet je verplicht in slecht-zittende kleding werken.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:31 schreef daeri het volgende:
Dat kunnen ze niet maken, dan moet je het maar krijgen ofzo, maar ze kunnen je niet verplichten WE-kleding te kopen en dat te dragen..
Een kruising van karton en katoen?quote:Op zondag 7 maart 2004 20:52 schreef Henry het volgende:
Het gaat dus om Tshirts met lange mouwen. Er staat 40 graden op en het is bijna altijd 100 procent kartoen.
Bij de MEN werkt het anders blijkbaar, als je (als vrouw in ieder geval) werkt bij de WOMEN, moet je kleding van de winkel dragen, al zal er niet erg moeilijk worden gedaan over af en toe een eigen broek of shirt i.o.d. En het is nu al even de regel dat je zelfs alleen kleding van de dress aan mag,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:26 schreef Razorblade_Romance het volgende:
Ik werk ook bij de WE (MEN). En ik wil het fabeltje dat je tijden het werk WE kleding MOET dragen even uit de wereld helpen, ik draag ook gewoon een overhemd van de MEXX onder me jasje met een stropdas van de Setpoint... maar dat terzijde.
na de jaarswisseling is het beleid veranderd, je hoeft niet persé WE kleding want je krijgt ook geen 50% personeelskorting meer op informal en dress, maar gewoon 20% op alles.... daarvoor is het voor mij als parttimer heel onaantrekkelijk om kleding te kopen omdat ik het toch niet draag, ja alleen tijdens het werk, en ik moet er wel téveel voor betalen.... dat vind ik genaaid.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:03 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Bij de MEN werkt het anders blijkbaar, als je (als vrouw in ieder geval) werkt bij de WOMEN, moet je kleding van de winkel dragen, al zal er niet erg moeilijk worden gedaan over af en toe een eigen broek of shirt i.o.d. En het is nu al even de regel dat je zelfs alleen kleding van de dress aan mag,echt belachelijk, want als je kijkt hoeveel casual er nu is...en dat wil je toch ook graag verkopen als winkel?! Dus als er meiden zijn die dat mooi staat.... what's the problem?
![]()
Mijn beste vriendin werkt bij WE, zelfs pas sinds dit jaar, en moet per sé WE kleding aan (in een mannen-filiaal).quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:35 schreef Razorblade_Romance het volgende:
na de jaarswisseling is het beleid veranderd, je hoeft niet persé WE kleding want je krijgt ook geen 50% personeelskorting meer op informal en dress, maar gewoon 20% op alles.... daarvoor is het voor mij als parttimer heel onaantrekkelijk om kleding te kopen omdat ik het toch niet draag, ja alleen tijdens het werk, en ik moet er wel téveel voor betalen.... dat vind ik genaaid.
is dat jou niet meegedeelt dan na het nieuwjaar?
Nope, alleen dat we minder korting krijgen, maar niet dat de 'dresscode' versoepeld is...lulligquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:35 schreef Razorblade_Romance het volgende:
[..]
na de jaarswisseling is het beleid veranderd, je hoeft niet persé WE kleding want je krijgt ook geen 50% personeelskorting meer op informal en dress, maar gewoon 20% op alles.... daarvoor is het voor mij als parttimer heel onaantrekkelijk om kleding te kopen omdat ik het toch niet draag, ja alleen tijdens het werk, en ik moet er wel téveel voor betalen.... dat vind ik genaaid.
Vriend van me die bij de WE in Heerlen werkt, krijgt ook 20%, en daar gelden nog steeds de WE-voorschriften, en voor meisjes komen daar nog veel meer dingen bij, niet te bloot, niet te casual etc..quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:35 schreef Razorblade_Romance het volgende:
[..]
Ja, bij krimpen helemaal, bijna alles wordt geaccepteerd.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:03 schreef Henry het volgende:
[..]
Heb ik garantie op het asociaal krimpen van die kleren?
Broeken zijn echt goede kwaliteit, veel beter als de rest can het accortiment.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:34 schreef Henry het volgende:
Okee bedankt voor je tip.
De broeken van de WE vind ik tot nu toe erg goed, zitten precies goed en dat voor iemand met mijn lange benen. Ik hoop dat ik mijn kleren kan ruilen. Zoniet dan kom ik WE niet meer in.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:06 schreef Loontjah het volgende:
WE en goedkoop? Sorry maar dat is dus egt niet mijn indruk van hun. Oké ze hebben wel mooie kleren, maar niet dat ik 33 gld voor een spagettitopje ga betalen, toen het in de opruiming was. Egt belachelijk duur.
Idd.. Vroeg boden ze een combinatie van stijl en hip aan en tegenwoordig hangt er alleen nog maar saaie bagger in de rekkenquote:Op zondag 7 maart 2004 20:30 schreef drugsgebruiker het volgende:
Tis troep.De laatste tijd echt bagger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |