abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17560888
Ik ben het echt zat! De laatste 4 kledingstukken van de WE die ik heb gekocht krimpen na 1 keer wassen ontzettend veel en of laten een naad loos.

Toen de naad los liet heb ik netjes een nieuwe mogen uitzoeken maar ook die krimpen. Mn moeder wast altijd netjes op 40 graden enzo en het gaat niet in de droger.

Heb ik recht op een nieuw shirt als het gekrompen is? Of is dat normaal voor WE kleding?
pi_17560933
Daar is de prijs ook naar. Hoort dus zo.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zondag 7 maart 2004 @ 20:23:23 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_17560942
een maatje groter kopen misschien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 7 maart 2004 @ 20:23:36 #4
16715 Mylene
*schatje*
pi_17560947
Als het niet echt vuil is kun je beter met 30 graden wassen.
pi_17560988
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:23 schreef schatje het volgende:
Als het niet echt vuil is kun je beter met 30 graden wassen.
Jah, doe ik ook altjid, en altijd de kaartjes in je kleren na kijken..... (hoe heet het gewassen moet worden enzo)
pi_17561004
De prijs is idd laag, de iets duurdere kleding gaat idd langer meer maar ik vind het wel asociaal hoor. Het is toch geen wegwerpkleding?
pi_17561088
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:26 schreef Henry het volgende:
De prijs is idd laag
Wat noem je laag... Trui : ?? Broek: ?? Shirtje: ??

Ik koop namelijk altijd super goedkope kleding (op de zwarte markt enzo) en dat gaat niet stuk... kleding zou ook niet stuk moeten gaan na een keer wassen... tenzij je wol in de wasmachine stopt ofzo...

Geef ons anders eens wat informatie over de stof, en wat er op je was-kaartje staat dat in je kleren zit... misschien verklaart dat al een stuk...
pi_17561100
Tis troep. De laatste tijd echt bagger.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_17561483
40 graden is ook te warm.
Meestal staat er maar 30 graden op!!!
Dus was het ook op 30 graden!!
pi_17561620
Het gaat dus om Tshirts met lange mouwen. Er staat 40 graden op en het is bijna altijd 100 procent kartoen.
  zondag 7 maart 2004 @ 20:58:39 #11
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_17561793
Ben ik het wel een beetje mee eens, dat het krimpt en/of stuk gaat. Ik werk er (nog een week) en moest dus werkkleding kopen. Broek 1(grijs, met biels, rechte pijp): Ging pluizen door wol, en werd veel te groot, broek 2 (grijs, met strepen, smalle pijp): naden aan binnenkant van de pijpen lieten los, ging ook pluizen, broek 3 (zwart, witte strepen, rechte pijp) : net nieuw, van de Fundamentals, aan te raden, pluist niet, mooie pasvorm. Heb een coltrui, is na 1 keer wassen hopeloos te kort, maar had ook eigenlijk een maatje groter moeten kopen. Ik koop in het vervolg, waar dan ook, en waarvoor dan ook, meer synthetisch, het idee dat het zweet en irriteert valt echt wel een beetje mee, en houdt z'n vorm en kleur. Voor vragen over de WE... ik weet het één en ander.
pi_17561907
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:58 schreef LomarVe het volgende:
Ben ik het wel een beetje mee eens, dat het krimpt en/of stuk gaat. Ik werk er (nog een week) en moest dus werkkleding kopen. Broek 1(grijs, met biels, rechte pijp): Ging pluizen door wol, en werd veel te groot, broek 2 (grijs, met strepen, smalle pijp): naden aan binnenkant van de pijpen lieten los, ging ook pluizen, broek 3 (zwart, witte strepen, rechte pijp) : net nieuw, van de Fundamentals, aan te raden, pluist niet, mooie pasvorm. Heb een coltrui, is na 1 keer wassen hopeloos te kort, maar had ook eigenlijk een maatje groter moeten kopen. Ik koop in het vervolg, waar dan ook, en waarvoor dan ook, meer synthetisch, het idee dat het zweet en irriteert valt echt wel een beetje mee, en houdt z'n vorm en kleur. Voor vragen over de WE... ik weet het één en ander.
Heb ik garantie op het asociaal krimpen van die kleren?
pi_17562019
ik koop hewel vaak kleding bij de WE maar nog niet echt klachten erover, is meestal katoen, dus ik koop het zo ie zo een maat groter, omdat ik weet dat katoen krimt, maybe WE kleding meer dan andere merken, maar geen klachten over
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_17562175
Truitje dat ik gekocht heb bij de WE is inmiddels gekrompen, verkleurd en afgedankt.
Broek die ik bij de WE gekocht heb doet het wel goed eigenlijk maa ris ook niet al te vaak gedragen.
Kettinkje dat ik bij de WE gekocht heb is inmiddels gesneuveld.

Heb er maar 1 keer iets gekocht dus (alhoewel ik er wel altijd doorheen loop), en moet inderdaad zeggen dat de kwaliteit tegenvalt. Prijs is wel aantrekkelijk (reken bijvoorbeeld 15 euro voor een truitje), maargoed daarvan was de kwaliteit ook klote (al baseer ik dat slecht op 1 truitje).

Verder is de collectie van de WE ook niet echt leuk vindt ik. Erg weinig variatie en heel veel standaart dingen, zonder iets echt opvallend leuks. Toch?
pi_17562291
Kijk als WE nou alleen maar goedkope, slechte kleding verkocht dan had ik mijn lesje wel geleerd. Ik heb ook Shirts van WE (katoen, 1 kleur, zonder welke opdruk dan ook, heel klein FundamentalS achterop bij de nek) die pas krimpen/vervormen na heel vaak wassen. Dit zie ik als normale slijtage dus dan heb ik er ook geen problemen mee.

Maar als je op een gegeven moment je hele kast vol hebt hangen met WE Shirts en je kunt veel dingen niet meer omdat ze gekrompen zijn dan is het niet leuk meer hoor. Mijn moeder is ook niet echt blij want die vind dat ik te vaak nieuwe kleding koop.

Is kleding van The Sting bijvoorbeeld we redelijk goed? Ik hoef niet per se merkkleding als Gsus e.d.
  zondag 7 maart 2004 @ 21:23:06 #16
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_17562463
Voordat ik er aan het werk ging kwam ik er zelf NOOIT. Ik bne zelf meer een H&M mens. Want ik lees nu steeds dat jullie het goedkoop vinden...nou, wij hebben het er altijd over dat wij (als winkel) duurder verkopen, dus ook meer service aanbieden (slik) Ik merk niet echt veel van mensen die de kleding slecht vinden, niemand komt terug naar de winkel met dergelijke klachten. Maar ik zal nu mijn werktijd daar niet meer regelmatig kopen, de kleding spreekt mij niet heel erg aan, wat eerder gezegd werd, weinig variatie, klopt. Al moet ik wel zeggen dat het verbeterd is nu het WE is, en niet Hij en Zij, toen was het ECHT stoffig! Brrr.
pi_17562583
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:23 schreef LomarVe het volgende:
Voordat ik er aan het werk ging kwam ik er zelf NOOIT. Ik bne zelf meer een H&M mens. Want ik lees nu steeds dat jullie het goedkoop vinden...nou, wij hebben het er altijd over dat wij (als winkel) duurder verkopen, dus ook meer service aanbieden (slik) Ik merk niet echt veel van mensen die de kleding slecht vinden, niemand komt terug naar de winkel met dergelijke klachten. Maar ik zal nu mijn werktijd daar niet meer regelmatig kopen, de kleding spreekt mij niet heel erg aan, wat eerder gezegd werd, weinig variatie, klopt. Al moet ik wel zeggen dat het verbeterd is nu het WE is, en niet Hij en Zij, toen was het ECHT stoffig! Brrr.
Nooit bij Vögele geweest zeker... dat is echt mutsen kleding (het meeste dan)
pi_17562607
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:23 schreef LomarVe het volgende:
Jij zult het weten hoe het met de kwaliteit gesteld is he
Bij de WE moest je toch je eigen WE-kleren kopen en dragen tijdens het werk hè, of vergis ik me?

Edit: en Henry de Sting heb ik wel goede ervaringen mee, ik wilde hem eigenlijk al noemen toen zag ik hem bij jou staan

[ Bericht 9% gewijzigd door AltamirA op 07-03-2004 21:31:08 (Heinrich-redenen) ]
pi_17562639
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:29 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Jij zult het weten hoe het met de kwaliteit gesteld is he
Bij de WE moest je toch je eigen WE-kleren kopen en dragen tijdens het werk hè, of vergis ik me?
Dat kunnen ze niet maken, dan moet je het maar krijgen ofzo, maar ze kunnen je niet verplichten WE-kleding te kopen en dat te dragen..
  zondag 7 maart 2004 @ 21:42:01 #20
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_17562881
Yep, dat moet, klopt als een bus. Had ik in het begin ook best moeite mee, kon niet een goede broek vinden, heb het J.Lo model, dus dikke kont, holle rug, volle bovenbenen, dunne(re) kuiten, echt hopeloos. Maar dan nog moet zo'n kledingwinkel wel een broek met rechte pijp hebben vind ik. Toen ik begon was er van alle broeken maar 1 geschikte!
  zondag 7 maart 2004 @ 21:43:14 #21
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_17562908
Ik ga dus ook ff heel serieus shoppen komende week, lekker de H&M leegkopen, ghagha.
pi_17563091
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:31 schreef daeri het volgende:

Dat kunnen ze niet maken, dan moet je het maar krijgen ofzo, maar ze kunnen je niet verplichten WE-kleding te kopen en dat te dragen..
Dat doen ze wel, maar je krijgt korting. Het stomme is alleen dat WE absoluut geen afwijkende maten heeft en als je dus anders dan standaard bent uitgevallen, moet je verplicht in slecht-zittende kleding werken.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_17563225
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:42 schreef LomarVe het volgende:
heb het J.Lo model
pi_17563610
Ik ga morgen gewoon terug met mijn verhaal dat ik het netjes heb gewassen zoals aangegeven op het Label en dat toch gekrompen is. Ik heb bij aankoop zelfs nog gevraagd of het nog enigzins krimpt en dat was volgens haar niet het geval.

Ik wil mn geld terug of iets anders uitzoeken(iets duurders? en dan bijbetalen)
  zondag 7 maart 2004 @ 22:20:52 #25
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_17563815
TIP: Laat je nooit wijsmaken dat een kledingstuk absoluut niet krimpt (of het moet polyamide, enz. zijn) En over de afwijkende maten.... we hebben wel extra lang, in broeken dan en dat kunnen niet veel winkels zeggen!
pi_17564063
Okee bedankt voor je tip.

De broeken van de WE vind ik tot nu toe erg goed, zitten precies goed en dat voor iemand met mijn lange benen. Ik hoop dat ik mijn kleren kan ruilen. Zoniet dan kom ik WE niet meer in.
pi_17578752
Enne wat was het resultaat van je bezoek aan de WE?
  maandag 8 maart 2004 @ 17:45:49 #28
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_17578831
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:52 schreef Henry het volgende:
Het gaat dus om Tshirts met lange mouwen. Er staat 40 graden op en het is bijna altijd 100 procent kartoen.
Een kruising van karton en katoen?

Vandaar dat het niet zo goed tegen de wasmachine kan.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_17592644
Hehe lol dat was een typfout maar het is dus katoen.

Ik kom net weg bij de WE en die vrouw die daar was zei dat ze eerst moest kijken wat de oorzaak van het krimpen was en dat ze daar samen met iemand die er donderdag is naar gaat kijken.

De kleren zijn dus niet in de droger geweest. Ik vraag me af wat ze nu gaan zeggen donderdag. Ik denk dat als ik ooit nog Shirts koop bij de WE dat ik ze zelf maar op 30 graden ga wassen.

Edit: oja ze zei ook nog dat ze niet eerder klachten had gehad over die shirts.
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2004 @ 10:39:19 #30
43556 miss_dynastie
pi_17592765
Ik was de kleding van WE altijd op dertig graden en heb er nooit problemen mee.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:09:53 #31
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_17604895
Met kleding van de WE heb ik nooit problemen, juist bij kleding van de H&M heb ik last van krimpverschijnselen.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_17611774
Ik werk ook bij de WE (MEN). En ik wil het fabeltje dat je tijden het werk WE kleding MOET dragen even uit de wereld helpen, ik draag ook gewoon een overhemd van de MEXX onder me jasje met een stropdas van de Setpoint... maar dat terzijde.

De kleding kwaliteit vind ik zelf kut. naden die los gaan of kleding dat snel faal wordt, daar heb ik ervaring mee, krimpen niet, juist het tegendeel het rekt enorm uit, mouwen worden langer etc.

verder koop ik ook geen broeken daar, ik heb 1 stretch pantalon die wel van zeer goede dikke kwaliteit is. Ik ben zelf niet zo stevig dus al die broeken vallen mij te wijd op me kont en bovenbenen.

verder is het hele idee wel leuk, maar ik vind dat de nieuwe collectie het net NIET heeft. Daar komt bij dat WE ook de merknaam WE wil vastlegge op de kleding netals MEXX dat heeft bijvoorbeeld. alleen zit niet iedereen daar op te wachten naar mijn mening.

Wel is nu net een heel nieuw kleding thema binnen, het Sports thema daar zitten wel leuke shirts tussen......
There are 666 ways I love you and I hope you feel the same I'm for you....
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:03:03 #33
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_17619005
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:26 schreef Razorblade_Romance het volgende:
Ik werk ook bij de WE (MEN). En ik wil het fabeltje dat je tijden het werk WE kleding MOET dragen even uit de wereld helpen, ik draag ook gewoon een overhemd van de MEXX onder me jasje met een stropdas van de Setpoint... maar dat terzijde.
Bij de MEN werkt het anders blijkbaar, als je (als vrouw in ieder geval) werkt bij de WOMEN, moet je kleding van de winkel dragen, al zal er niet erg moeilijk worden gedaan over af en toe een eigen broek of shirt i.o.d. En het is nu al even de regel dat je zelfs alleen kleding van de dress aan mag, echt belachelijk, want als je kijkt hoeveel casual er nu is...en dat wil je toch ook graag verkopen als winkel?! Dus als er meiden zijn die dat mooi staat.... what's the problem?
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:47:49 #34
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_17620073
Ik koop ook wel eens kleding bij de WE, maar tot nu toe heb ik er nog geen klachten over gehad...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_17621140
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 12:03 schreef LomarVe het volgende:

[..]

Bij de MEN werkt het anders blijkbaar, als je (als vrouw in ieder geval) werkt bij de WOMEN, moet je kleding van de winkel dragen, al zal er niet erg moeilijk worden gedaan over af en toe een eigen broek of shirt i.o.d. En het is nu al even de regel dat je zelfs alleen kleding van de dress aan mag, echt belachelijk, want als je kijkt hoeveel casual er nu is...en dat wil je toch ook graag verkopen als winkel?! Dus als er meiden zijn die dat mooi staat.... what's the problem?
na de jaarswisseling is het beleid veranderd, je hoeft niet persé WE kleding want je krijgt ook geen 50% personeelskorting meer op informal en dress, maar gewoon 20% op alles.... daarvoor is het voor mij als parttimer heel onaantrekkelijk om kleding te kopen omdat ik het toch niet draag, ja alleen tijdens het werk, en ik moet er wel téveel voor betalen.... dat vind ik genaaid.

is dat jou niet meegedeelt dan na het nieuwjaar?
There are 666 ways I love you and I hope you feel the same I'm for you....
pi_17621644
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 13:35 schreef Razorblade_Romance het volgende:

na de jaarswisseling is het beleid veranderd, je hoeft niet persé WE kleding want je krijgt ook geen 50% personeelskorting meer op informal en dress, maar gewoon 20% op alles.... daarvoor is het voor mij als parttimer heel onaantrekkelijk om kleding te kopen omdat ik het toch niet draag, ja alleen tijdens het werk, en ik moet er wel téveel voor betalen.... dat vind ik genaaid.

Mijn beste vriendin werkt bij WE, zelfs pas sinds dit jaar, en moet per sé WE kleding aan (in een mannen-filiaal).
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:01:08 #37
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_17628452
quote:

[..]

Nope, alleen dat we minder korting krijgen, maar niet dat de 'dresscode' versoepeld is...lullig
pi_17628797
quote:

[..]

Vriend van me die bij de WE in Heerlen werkt, krijgt ook 20%, en daar gelden nog steeds de WE-voorschriften, en voor meisjes komen daar nog veel meer dingen bij, niet te bloot, niet te casual etc..
pi_17629710
Het is elke keer anders, soms is het goed en gaat het lang mee. En dan is het weer prut en is het snel versleten.

Ik koop er nu minder omdat het risico te groot is. Dan betaal ik liever het 3dubbele voor iets waarvan ik het wél zeker weet.
Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
  woensdag 10 maart 2004 @ 22:06:53 #40
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_17633245
quote:
Op zondag 7 maart 2004 21:03 schreef Henry het volgende:

[..]

Heb ik garantie op het asociaal krimpen van die kleren?
Ja, bij krimpen helemaal, bijna alles wordt geaccepteerd.
quote:
Op zondag 7 maart 2004 22:34 schreef Henry het volgende:
Okee bedankt voor je tip.

De broeken van de WE vind ik tot nu toe erg goed, zitten precies goed en dat voor iemand met mijn lange benen. Ik hoop dat ik mijn kleren kan ruilen. Zoniet dan kom ik WE niet meer in.
Broeken zijn echt goede kwaliteit, veel beter als de rest can het accortiment.

Heb 1,5 jaar in die toko gewerkt.
pi_17634715
Ik koop echt nooit wat bij de WE. Ik vind 't zo, sjah, tuttig.

Maar gewoon teruggaan met je klacht. Niet goed, geld terug toch?
pi_17634798
WE en goedkoop? Sorry maar dat is dus egt niet mijn indruk van hun. Oké ze hebben wel mooie kleren, maar niet dat ik 33 gld voor een spagettitopje ga betalen, toen het in de opruiming was. Egt belachelijk duur.
Sappig !!
  woensdag 10 maart 2004 @ 23:40:39 #43
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_17635621
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 23:06 schreef Loontjah het volgende:
WE en goedkoop? Sorry maar dat is dus egt niet mijn indruk van hun. Oké ze hebben wel mooie kleren, maar niet dat ik 33 gld voor een spagettitopje ga betalen, toen het in de opruiming was. Egt belachelijk duur.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_17637062
ik koop vaker kleding bij de WE en heb nog nooit zoiets meegemaakt :s ben eigenlijk wel tevreden over WE
  donderdag 11 maart 2004 @ 09:07:36 #45
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_17638711
quote:
Op zondag 7 maart 2004 20:30 schreef drugsgebruiker het volgende:
Tis troep. De laatste tijd echt bagger.
Idd.. Vroeg boden ze een combinatie van stijl en hip aan en tegenwoordig hangt er alleen nog maar saaie bagger in de rekken
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_17639257
Ik heb gister nog 6 paar sokken gehaald bij de WE... die zitten zoooo lekker en niet te duur.. én geen opdruk (feest).

Verder heb ik ooit eens een zonnebril gekocht (hij is nog heel en best stoer ) en een paar jaar terug een blouse met korte mouwen die nu ergens weggestopt in de kast ligt en niet meer wordt gedragen..

Ik vind de WE opzich een leukere winkel dan de H&M, daar zie je meer NL-ers in lopen..
Maar het concept is imo hetzelfde; doe mij maar duurdere kleding van betere kwaliteit, zodat het geen problemen geeft tijdens het wassen ..

[ Bericht 8% gewijzigd door vinsbergen op 11-03-2004 10:04:28 (*typo) ]
l a u w e g a s t e e e h
pi_17652390
Ik terug naar de WE en ik mocht wat nieuws uitzoeken! Wat een geweldige service. Nu maar hopen dat mn kleren het lang genoeg volhouden. Mischien kan ik binnenkort wel ff een paar pics erop zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')