Hoe haal je die rubbers weg dan? Dat is ook wel een optie, het gaat me idd om de rubbers... als ik dat afplak ben ik van mening dat ik er niet 100% lekker bij kan komen snapje.. dan ga ik me er echt aan ergeren...quote:Op zondag 7 maart 2004 18:44 schreef MouseOver het volgende:
Is het niet mogelijk om ze te laten zitten en de rubbers af te plakken? Wordt ook vrij vaak gedaan, ook al omdat de voor- en achterruit vaak gelijmd zitten. Heb zelf overigens eens voor een tussenweg gekozen door de ramen te laten zitten en het rubber eraf te halen. Later is datzelfde weer teruggezet.
Hmm, kan het me niet meer helemaal precies herinneren. Ik was niet de man van de ramen bij die auto, maar ik meen dat die dingen niet ononderbroken rondlopen maar dat ze ergens een naad hebben. Daar hebben we em losgehaald. Het was alleen een afdekrubber, het raam bleef gewoon gelijmd vastzitten. Terugplaatsen ging afaik met afwasmiddel en brute krachtquote:Op zondag 7 maart 2004 18:45 schreef t0n het volgende:
[..]
Hoe haal je die rubbers weg dan? Dat is ook wel een optie, het gaat me idd om de rubbers... als ik dat afplak ben ik van mening dat ik er niet 100% lekker bij kan komen snapje.. dan ga ik me er echt aan ergeren...
Kan je eens vertellen hoe dat werkt... ? Zijn 't twee delen rubbers ofzo?
Kijk, daar maakte ik me idd zorgen over...quote:Op maandag 8 maart 2004 16:23 schreef Foo_niks het volgende:
stukkie electriciteitsdraad eronder frummelen dat je rubber open blijft staan .
krijg je niet zo een vieze stootrand.
Je bent ook niet bang he! met je zwart.
Wat voor auto praten we eigenlijk over?
ga je hem zelf spuiten ,in een cabine of in de schuur ?
Die zwarte bdoel je?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:29 schreef ook_gek het volgende:
van wie is die nieuwe fiat
En koop dat PTssss geluid ding voor in haar auto
Normaal vond ik het altijd grappig verhalen van je te lezen.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:32 schreef t0n het volgende:
[..]
Die zwarte bdoel je?
Die's van me ma
We hadden allemaal fiat...
hebben nog wel allemaal fiat bedoel ik
Maar... Ik zie wel ff... Ze wilt wel sportdempertie![]()
Maar heb een uitlaatje besteld zonder kat... dus diemaakt ook wel goed geluid
Denken die mensen.. bwaaaa komt een bi-trutbo aan
Die V6 heb ik er ook echt voor jou gewoon opgezetquote:Op zondag 14 maart 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
die V6 er op ook
Ga je er geen vlammen op spuiten
Tip: als je de auto zo "buiten" onder de carport gaat spuiten, moet je dat doen tijdens of direct ná een regenbui. Dan zit er namelijk heel weinig stof in de lucht. En maak de tegelvloer ook ff nat met een tuinslang, ook tegen evt. opwaaiend stof. Ik ken ook iemand die als-tie zulke spuitklusjes had, een drainageslang (zo'n flexibele slang met allemaal kleine gaatjes er in) op een oude stofzuiger aansloot, en deze slang in de lengterichting onder de auto legde. Ook tegen het stof.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:23 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik spuit hem onder me carpoort, met een compressor...
Ik maak de carpoort dicht dmv groot oranje zeil, je kent 't zeil vast wel.
Geweldig ditquote:Op zondag 14 maart 2004 21:51 schreef t0n het volgende:
njah daar kwam ik pas achter toen ik 't potje open deed..
was naar de doeland gegaan onder 't motto...
'ff kijken of ze auto primer hebben' njah... dan hadden ze dus
Dus zodoende
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:05 schreef t0n het volgende:
[..]
Die V6 heb ik er ook echt voor jou gewoon opgezet![]()
Staat op z,n achterruit en op de motorkap.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:06 schreef Kolkie het volgende:
hehehe
noobvraag: ik mis dat hele v6 verhaal? waar staat dat?
Nou... Heb overal en nergens gehoord dat als je de motorruimte gewoon de originele kleur laat dat dat allemaal niet hoeft... Als dat wel zo is... heb me vriendin een probleemquote:Op zondag 14 maart 2004 23:20 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Tip: als je de auto zo "buiten" onder de carport gaat spuiten, moet je dat doen tijdens of direct ná een regenbui. Dan zit er namelijk heel weinig stof in de lucht. En maak de tegelvloer ook ff nat met een tuinslang, ook tegen evt. opwaaiend stof. Ik ken ook iemand die als-tie zulke spuitklusjes had, een drainageslang (zo'n flexibele slang met allemaal kleine gaatjes er in) op een oude stofzuiger aansloot, en deze slang in de lengterichting onder de auto legde. Ook tegen het stof.
Ben trouwens wel benieuwd naar het eindresultaat. Laat je de auto ook door de RDW herkeuren i.v.m. de nieuwe kleur? Misschien dat dit anders een probleem oplevert bij de APK of zo (De auto wijkt straks tenslotte af van de gegevens op het kentekenbewijs).
Ach man... weer een ervaring rijkerquote:Op zondag 14 maart 2004 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geweldig dit
Dit is nou echt niks voor jou
[..]
Njah... vind ze denk ik niet zo'n tof iets...quote:dank u
Nu aan de zeikant ook_gek spuiten
Acht op me raam (naja 't plastic) gespoten....quote:Op maandag 15 maart 2004 00:06 schreef Kolkie het volgende:
hehehe
noobvraag: ik mis dat hele v6 verhaal? waar staat dat?
Nouwe... Je moet echt wel heel goed en heel fijn schuurpapier gebruiken...quote:vraag aan de t0n: wat voor een schuurpapier gebruik je hiervoor? Kheb namelijk toestemming van p om me uit te leven op zijn ouwe vw-bus (ding zit onder de roestplekjes (geen rot gelukkig) en is vorige keer heeeeeeeeeeel slecht door hem gespoten (wil ik dus beter doen, of iig een poging tot). Maar die meuk moet dus geschuurd worden en dat moet natuurlijk niet onnodig moeilijk gaan.
Gebruik dan ook een stof kapjequote:Op maandag 15 maart 2004 08:39 schreef t0n het volgende:
verhaal
Op zondag kan je geen stofkappies kopenquote:Op maandag 15 maart 2004 09:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een stof kapje
En weet je vriendin veel wie ook_Gek os
Hij rijdt Fiat (Tipo 'Turbo'quote:Op maandag 15 maart 2004 09:15 schreef Steve-O2 het volgende:
FIAT ,Ibiza![]()
Dit is de primer laag.. (metaal primer)quote:Op maandag 15 maart 2004 09:55 schreef Metro2005 het volgende:
spuit je dat nou zelf joh? en met welke verf doe je dat?
ziet er wel goed uit
Ja hier bij de autostyle dealer hebben ze van die stickers zoquote:Op maandag 15 maart 2004 09:38 schreef Tjabbo het volgende:
gaaf projectje t0n.
En een paar vlammen aan de zijkant zou wel tof zijn. gewoon van die standaardvlammen templates uitprinten (stond wel ergens een linkie naartoe via het photoshoptopic).zwart-wit inverteren en netjes uit het a4-tje de vormen uitknippen.![]()
Ook gewoon roze doen dan die vlammen
Dan gaat iedereen zwaaien naar haarquote:Op maandag 15 maart 2004 09:05 schreef t0n het volgende:
Ja, dan denkt ze dat me vriendin ook_gek is...
Nou wil niet zeiken maar het heeft wat weg van de tuin bewateren.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:55 schreef Metro2005 het volgende:
spuit je dat nou zelf joh? en met welke verf doe je dat?
ziet er wel goed uit
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:43 schreef DakDuuf het volgende:
geweldig, zo zie j maar weer dat dr wellieve mensjes op deze aardkloot rondlopen.. ook omdat foo_niks wat handige en bruikbare tips geeft... supersz.. keep upt tha good work aight
Zou jij niet doen hé?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:46 schreef StefanP het volgende:
Stoer man dat je dat ding gewoon zelf spuit.
Ik ben dus bezig met meer licht aan het maken, maar denk dat je wat moeite hebt met lezen.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:05 schreef _VoiD_ het volgende:
ik heb het vermoeden dat het een beetje bobbelig eruit ziet als het klaar is.....
Je hebt echt geen licht daaro terwijl dat erg belangrijk is. Moet je er straks maar eens met een TL bakkie langsschijnen, dan zie je de bobbels zitten....
En volgens mij heb je ook "wat" plekjes gemist (dak, deur, achterspatbord).
Als je het goed wil doen moet je em echt compleet strippen en dan alles stuk voor stuk spuiten. Maar daar moet je dan net de ruimte voor hebben.
Altijd héquote:Op maandag 15 maart 2004 23:05 schreef _VoiD_ het volgende:
ik heb het vermoeden dat het een beetje bobbelig eruit ziet als het klaar is.....
Je hebt echt geen licht daaro terwijl dat erg belangrijk is. Moet je er straks maar eens met een TL bakkie langsschijnen, dan zie je de bobbels zitten....
En volgens mij heb je ook "wat" plekjes gemist (dak, deur, achterspatbord).
Als je het goed wil doen moet je em echt compleet strippen en dan alles stuk voor stuk spuiten. Maar daar moet je dan net de ruimte voor hebben.
Get the cancer.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:11 schreef Little_Meanie het volgende:
Get a life
t0n en ik hebben besloten dat als deze auto klaar is. Dat we dan die van jou gaan doen.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:46 schreef StefanP het volgende:
Stoer man dat je dat ding gewoon zelf spuit.
Dus de eerste laag primer kun je er gewoon maar zo opflikkeren? Een goed begin is het halve werk....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:27 schreef t0n het volgende:
En .... eerste laag primer.. zegt je dat iets? 't blijkt wel dat je enorm veel van spuiten weet...![]()
niet grappigquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:27 schreef t0n het volgende:
Get the cancer.
Mijn topic, wat doeje?quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
niet grappig
Ja maar zo van, ik heb er tog op gereplied,quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:21 schreef t0n het volgende:
[..]
Mijn topic, wat doeje?
Oooh mij god. Ga je mee doen danquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:18 schreef t0n het volgende:
Het is kut weer
Dus ben niet bezig geweest vandaag...
Heel misschien morgen, maar ook dat hangt van 't weer af... en van me lichaam, het is Avond Carnaval hier... Lekker slap excuus om me eigen levenloos te zuipen![]()
En heb vandaag geen tijd gehad, moest me RedBull zeepkist design maken
Maar ik houd jullie op de hoogte
Hij zal wel bezig zijn...quote:Op zondag 21 maart 2004 17:01 schreef jp84 het volgende:
nog wat gedaan vandaag
ik heb t0n gemeetquote:Op zondag 21 maart 2004 18:12 schreef Foo_niks het volgende:
en nog steeds niet vertellen wat voor soort verf hij gebruikt, he
Anders konden we hem er even doorheen loodsen![]()
Ja ik ga mee doen, heb me design al opgestuurd naar zequote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oooh mij god. Ga je mee doen dan
Dit word een drama
Het is dat ik niet dood wil. Maar anders had ik mee gereden![]()
Ik heb op dit moment 'metaal primer' gebruikt van Flexa.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:12 schreef Foo_niks het volgende:
en nog steeds niet vertellen wat voor soort verf hij gebruikt, he
Anders konden we hem er even doorheen loodsen![]()
Ik gebruik geen waterverf man... vinger verfquote:Op zondag 21 maart 2004 18:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb t0n gemeet![]()
Daarom denk ik ook dat hij water verf gebruikt
t0n is goed![]()
hehe jij bent er ook niet veel meer he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:30 schreef Metalfreak het volgende:
Goed bezig zeg! Heeft wel wat, zo'n doe-het-zelf project
Hij is te druk met z'n CRX rijdend te houdenquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehe jij bent er ook niet veel meer he?
Wie heeft het over geld in een wagen steken, die blikken verf zijn net zo duur als een tank benzine.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:08 schreef hifonics het volgende:
geld in zo een wagen steken is toch doodzonde
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Er bestaat zelfs de kans dat ik tijdelijk in die auto ga rijden
Als me tipo nou eerder verkocht is dan geplanned![]()
That's the spirit!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:23 schreef t0n het volgende:
[..]
Wie heeft het over geld in een wagen steken, die blikken verf zijn net zo duur als een tank benzine.
Ik kan veel zelf... En ik heb er lol in... dus ik vind het alles behalve doodzonde. Eerder enorm amusant.
Als je nou het hele topic doorleest zie je dat het de eerste auto voor m'n ex wordt...quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:25 schreef hifonics het volgende:
ik had zelf een iets mooiere wagen genomen
vind hem een beetje te oud
Hehehe... Zaterdag jongens... Zaterdag...quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:58 schreef RRRobert het volgende:
[..]![]()
[..]
That's the spirit!!!
RRRobert blijft dit topic aandachtig volgen
Ik krijg af en toe wat help van Dionydos1 maar die heeft een bedrijf en werkt dus ook veel in 't weekend...quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:43 schreef ook_gek het volgende:
Meesterlijke auto
Help iemand je er nog bij of niet?
Want ik weet zeker dat je dan dubbel ligt _o-
Zo iets als dit moeten jij en ik echt niet samen doen
Dan komt de hele buurt kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:33 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe wat help van Dionydos1 maar die heeft een bedrijf en werkt dus ook veel in 't weekend...
Nee écht als wij dat ding bouwde...
en jij ookquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan komt de hele buurt kijken
Ik weet zeker dat de hele straat dan groen is. En je auto niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Mochten jullie ooit een mini meet houden, dan ga ik mee, ik wil die lol niet missen
nee... 10 april E-nogwat... in de raiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sping ik eindelijk eens op groen met m,n haarquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:46 schreef t0n het volgende:
[..]
en jij ook![]()
Ja hallo dit is dus niet de afspraak hequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:29 schreef t0n het volgende:
goed.. Ik ben 20 maar ach
Hey... Vandaag kut dag gehad, de verf was niet 100% meer en ik had hem veel te veel verdunt...
Dus nu moet ik even kijken of ik nog meer ga primeren of gelijk ga lakken...
Het ziet er niet slecht uit, maar ook niet perfect.
Het is iig heel veel werk nog... Maar ach..
Kortom, kut dag gehad, gevoel dat ik niets gedaan heb.
Maar fotos plaatsen ga ik nu ook niet doen, want ik ga stappen en nuecken
foto's volgen morgen
Ja de tering voor je !quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hallo dit is dus niet de afspraak he
FOTO,S willen we hebben
Oh en 20 en 21 Lekker belangrijk.
Ik help je wel. Foto,s van neukenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:16 schreef t0n het volgende:
[..]
Ja de tering voor je !
Fok of stappen... neuken en stappen of Fok...
Goh... Moeilijke keuze
foto's van het neuken?quote:Op maandag 29 maart 2004 08:54 schreef t0n het volgende:
Gisteren ff geen tijd voor gehad, ik zal vanavond eens kijken of ik 't red.
hier wel hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:19 schreef ook_gek het volgende:
Leuk die foto,s
Ze doen het niet
Suf gerukte kijk eens wat ik er na neer zettenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:46 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
hier wel hoor
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef ook_gek het volgende:
oh nu wel. Kon het knopje niet vinden om de foto,s aan te zetten
Ziet er leuk uit t0n. Alleen nog geen ook_gek ergens kunnen vinden
Het is de primer die je zietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:12 schreef DakDuuf het volgende:
de tering wat een gruwelijk groene auto... lijkt verdomt veel op d kleur van mn jas.... Jongens... als ik nou een plein beschikbaar stel... potjes bier dr bij, tv (voetbal) willen jullie/jij dan alsjeblieft hiero kome en alles gaan verbouwen aan die oto?.... Volgns mi j lach ik mij helemaal d tering
Jij hebt t0n en mij niet samen mee gemaaktquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef j3r het volgende:
@t0n
Ik dacht 't altijd al.. maar je bent echt nie goed bij je hoofd!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:18 schreef t0n het volgende:
Me Piranha Bagera met 50 pk..
Wat lach je?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vraag ook_gek om hulp danquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:25 schreef t0n het volgende:
topicbasher
Goed, voor die auto komt geen topic, boot wel. Maar eerst die ride van me ex maar af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vraag ook_gek om hulp dan
voor me ex... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die maggie hebben![]()
Trekt je straat nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:18 schreef t0n het volgende:
ook_gek, ben blij dat je ver weg woont man![]()
Anders was het echt altijd een tering zooitje hier...
whehequote:Op woensdag 31 maart 2004 00:29 schreef t0n het volgende:
[..]
voor me ex... ?
Die maggie hebben
Dreft........quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:21 schreef Kolkie het volgende:
ontvetten -> waarmee doe je dat?
met wasbenzine.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:21 schreef Kolkie het volgende:
ontvetten -> waarmee doe je dat?
me ex is er nog niet helemaal uit of 't wel zo die biezen worden, dus ik zie 't wel...quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:19 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
met wasbenzine.
Als je synthetische aflak gebruikt niet meer dan 10 % verdunnen met wasbenzine ,is vluchtiger dan terptine droogt dus sneller.
tweecomponentenlak met spotverdunning of accellerator gebruiken ,heb je een droogtijd van een uur.
Zoutrouens eerst je biezen spuiten zwart over roze gaat gemakkelijker dan
andersom
ik lees net deze opmerking pas... je moet me ff van de grond afrapen hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Suf gerukte kijk eens wat ik er na neer zetten
[..]
1 Thee lepeltjequote:Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dreft........![]()
wat voor lak heb je gekocht?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:52 schreef t0n het volgende:
Heb vandaag de lak gekocht, was wel even schrikken zeg....
Goed.
Enzo ferrari lakquote:Op donderdag 8 april 2004 19:08 schreef jp84 het volgende:
[..]
wat voor lak heb je gekocht?
ja maar wat voor lak, 2k? water? enz.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Enzo ferrari lak![]()
mag ik vragen wat je hiermee bedoeld???quote:Op donderdag 8 april 2004 17:52 schreef t0n het volgende:
Goed, los van het lage nivo op PTA (met name in de mod sectie).
Je gaat off topic.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je hiermee bedoeld???
spui dan gewoon je kritiek ipv wegblijven, weten wij wat we verkeerd doen en jij bent je ei kwijt....
het lijkt erop dat hij dit nog als enigste leest dus daarom vraag ik het hiero aangezien ik best benieuwd ben wat er verkeerd gedaan is.....quote:Op donderdag 8 april 2004 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je gaat off topic.
Je moet dit bespreken in het FB topic
Je moet het goeie VB geven boefjequote:Op donderdag 8 april 2004 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het lijkt erop dat hij dit nog als enigste leest dus daarom vraag ik het hiero aangezien ik best benieuwd ben wat er verkeerd gedaan is.....
Mierenneukerquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
enige![]()
Nou écht dus niet héquote:Op maandag 12 april 2004 20:59 schreef ook_gek het volgende:
Mooi t0n.
Wanneer gaan we die jeep spuiten dan
Hoe zit het met de apk van dat ding?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:56 schreef t0n het volgende:
Dikke update.
Het project is gestopt, de auto gaat volgende week zaterdag naar de sloop.
Rede hiervoor is privé maar ik denk dat 9 van de 10 het wel weet.
Nu komt het project 'boot' heel erg snel aan de beurt.
Ook ben ik bezig om mijnHonda
Civic
te stylen, maar dat is een langdurig project.
Goed, de ibiza mag ook weg voor 40 euro
Mankeert niets aan, zit zelfs nieuwe uitlaat bij.
Alleen de kleur is dan niet helemaal wat je wilt
Voor info / vragen: t0nchr@zonnet.nl / msn t0nc@hotmail.com
no thnx.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:19 schreef t0n het volgende:
Moet je hem hebben?
Auto is écht goed geschikt voor de cross![]()
http://t0n.fotopic.net/c170142.htmlquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:33 schreef StephanL het volgende:
Pics van de Civic?
Van alles... Heb al cupspiegels liggen, witte lampies (knippers) zitten er al op, eind v/d maand verlagen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit!
Wat moet eraan gebeuren precies?
handgrepen in de deur ook nog in kleur?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:53 schreef t0n het volgende:
[..]
Van alles... Heb al cupspiegels liggen, witte lampies (knippers) zitten er al op, eind v/d maand verlagen...
Alles, maar wel subtiel, geen 'sjonnie ride'.
Maar wel een 'tonnie ride'quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:53 schreef t0n het volgende:
[..]
Van alles... Heb al cupspiegels liggen, witte lampies (knippers) zitten er al op, eind v/d maand verlagen...
Alles, maar wel subtiel, geen 'sjonnie ride'.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar wel een 'tonnie ride'![]()
typefout? bedoel je niet "stage 4" ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:38 schreef t0n het volgende:
Oh, de huidige staat, is page 4.
als je een lascursus gaat volgen, gok ik zo dat je een opel gaat kopenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:06 schreef Kolkie het volgende:
Tipo is zekers verkocht ofnie. Maakt niet uit want ook bij mij zijn de plannen verandert. Ik wil eerst een lascursus doen (rolkooi, restaureren van klassiekers) en BE-rijbewijs halen
.
Ik kan vanavond wel even kijken voor je, geloof nog onder de 150dkm.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:57 schreef B_BOY het volgende:
km stand weet je zeker ook niet. ik ga ff overleggen met een maat van me je hoort ut nog.
Je moet primer altijd gebruiken anders hecht de verf niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:54 schreef MouseOver het volgende:
Heb het hele topic nog eens doorgelezen en ik ben nu toch een beetje nieuwsgierig waarom je eigenlijk primer gebruikt hebt. Is het niet mogelijk om de oorspronkelijke lak op te schuren en hier met de nieuwe lak overheen te spuiten?
Het kost je een verzekering, en wegenbelastingquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:19 schreef hifonics het volgende:
istie nou nog te koop en wat kost dat ding om hem helemaal rijklaar te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |