Hoe haal je die rubbers weg dan? Dat is ook wel een optie, het gaat me idd om de rubbers... als ik dat afplak ben ik van mening dat ik er niet 100% lekker bij kan komen snapje.. dan ga ik me er echt aan ergeren...quote:Op zondag 7 maart 2004 18:44 schreef MouseOver het volgende:
Is het niet mogelijk om ze te laten zitten en de rubbers af te plakken? Wordt ook vrij vaak gedaan, ook al omdat de voor- en achterruit vaak gelijmd zitten. Heb zelf overigens eens voor een tussenweg gekozen door de ramen te laten zitten en het rubber eraf te halen. Later is datzelfde weer teruggezet.
Hmm, kan het me niet meer helemaal precies herinneren. Ik was niet de man van de ramen bij die auto, maar ik meen dat die dingen niet ononderbroken rondlopen maar dat ze ergens een naad hebben. Daar hebben we em losgehaald. Het was alleen een afdekrubber, het raam bleef gewoon gelijmd vastzitten. Terugplaatsen ging afaik met afwasmiddel en brute krachtquote:Op zondag 7 maart 2004 18:45 schreef t0n het volgende:
[..]
Hoe haal je die rubbers weg dan? Dat is ook wel een optie, het gaat me idd om de rubbers... als ik dat afplak ben ik van mening dat ik er niet 100% lekker bij kan komen snapje.. dan ga ik me er echt aan ergeren...
Kan je eens vertellen hoe dat werkt... ? Zijn 't twee delen rubbers ofzo?
Kijk, daar maakte ik me idd zorgen over...quote:Op maandag 8 maart 2004 16:23 schreef Foo_niks het volgende:
stukkie electriciteitsdraad eronder frummelen dat je rubber open blijft staan .
krijg je niet zo een vieze stootrand.
Je bent ook niet bang he! met je zwart.
Wat voor auto praten we eigenlijk over?
ga je hem zelf spuiten ,in een cabine of in de schuur ?
Die zwarte bdoel je?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:29 schreef ook_gek het volgende:
van wie is die nieuwe fiat
En koop dat PTssss geluid ding voor in haar auto
Normaal vond ik het altijd grappig verhalen van je te lezen.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:32 schreef t0n het volgende:
[..]
Die zwarte bdoel je?
Die's van me ma
We hadden allemaal fiat...
hebben nog wel allemaal fiat bedoel ik
Maar... Ik zie wel ff... Ze wilt wel sportdempertie![]()
Maar heb een uitlaatje besteld zonder kat... dus diemaakt ook wel goed geluid
Denken die mensen.. bwaaaa komt een bi-trutbo aan
Die V6 heb ik er ook echt voor jou gewoon opgezetquote:Op zondag 14 maart 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
die V6 er op ook
Ga je er geen vlammen op spuiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |