uhhhh, wat bedoel je ?? :Squote:Op zondag 7 maart 2004 17:36 schreef Inquistor87 het volgende:
Aantal posts: 1 (gemiddeld 81 per dag)
Dat doet ie netjes.
En het worden en meerquote:Op zondag 7 maart 2004 17:36 schreef Inquistor87 het volgende:
Aantal posts: 1 (gemiddeld 81 per dag)
Dat doet ie netjes.
"Wat vind u van de zoetheid v/h product?"quote:Op zondag 7 maart 2004 17:35 schreef A_Nanda het volgende:
Hmm done, maar ik mis een belangrijke vraag: vind u het drankje lekker?
Antwoord: nee
Veel te zoet
En als je dit niet bent, mag je hem dan nog wel invullen?quote:Beste consument van Bacardi Breezer®,
Wat een spammerquote:Op zondag 7 maart 2004 17:41 schreef hooiberg het volgende:
[..]
En het worden en meer![]()
3 (gemiddeld 194 per dag)
1 post gedaan maar wel gemiddeld 81 per dagquote:Op zondag 7 maart 2004 17:38 schreef Gijz het volgende:
[..]
uhhhh, wat bedoel je ?? :S
u betaalTquote:Vindt u dat u betaald voor het imago van het drankje?
Als je representatief wilt zijn, moet je even naar TMF toegaan en daar die link doorspammen, en gelijk zeggen stuur dit door op msn en zet je status op online. Dan ben je pas representatief nu niet....quote:Op zondag 7 maart 2004 17:48 schreef Gijz het volgende:
En we moeten er zoveel omdat het de beter representatief is voor de gehele doelgroep.
Heb ik gedaan. Maar op TMF mag je niet elke keer dezelfde tekst neerpasten. En iets aanpassen hielp ook al niet. En sowieso denkt iedereen daar maar aan 1 ding:quote:Op zondag 7 maart 2004 17:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Als je representatief wilt zijn, moet je even naar TMF toegaan en daar die link doorspammen, en gelijk zeggen stuur dit door op msn en zet je status op online. Dan ben je pas representatief nu niet....
Zeg dan ik ga naakt voor de webcam dansen als je dit aan minstens 20 mensen doorstuurt, ik heb een speciale tracker ingebouwd dus ik kan bijhouden of je dit doet.... werkt altijdquote:Op zondag 7 maart 2004 17:56 schreef Gijz het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Maar op TMF mag je niet elke keer dezelfde tekst neerpasten. En iets aanpassen hielp ook al niet. En sowieso denkt iedereen daar maar aan 1 ding:
sex![]()
Op msn heb ik net mn nick veranderd...
Hopend nu nog meer enquetes te kunnen krijgen....
Dat mag hier trouwens ook nietquote:Op zondag 7 maart 2004 17:56 schreef Gijz het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Maar op TMF mag je niet elke keer dezelfde tekst neerpasten.
Moet je eerst aannemelijk maken dat je 'n smakelijke jongedame bentquote:Op zondag 7 maart 2004 17:58 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Zeg dan ik ga naakt voor de webcam dansen als je dit aan minstens 20 mensen doorstuurt, ik heb een speciale tracker ingebouwd dus ik kan bijhouden of je dit doet.... werkt altijd.
www.hotmail.com -> lekkere_chick1987@hotmail.com en tadaaaaquote:Op zondag 7 maart 2004 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eerst aannemelijk maken dat je 'n smakelijke jongedame bent
Hoe staat de teller nu? In plaats van dat we lekker allerlei spam-technieken gaan lopen bekwebbelen
Duizend is ook erg veel hoor. Aan 150 zou je wel genoeg moeten hebben, op zich.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:25 schreef Gijz het volgende:
178 staat de teller nu..
al bijna de 1000
Ik heb ook nog een paar dagen te gaan dus..
quote:Op zondag 7 maart 2004 17:40 schreef funmaster het volgende:
Ik heb hem ingevuld
Wel ooit gedronken???quote:Op zondag 7 maart 2004 17:55 schreef Etcetera het volgende:
Ingevuld. Drink nooit Breezers, maar wel braaf ingevuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |