Kijk met jouw kan ik praten!quote:een beetje heen en weer weelies maken
Ga dan met andere jongens om die het geld niet hebben voor een brommer ofzoquote:Op zondag 7 maart 2004 17:15 schreef soorroos het volgende:
ja ieder z'n ding maar ik sleep (omdat k weet dat jongens daar geen reet aan vinden) jongens niet mee om te gaan winkelen, maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
vind ik altijd wel leuk.. is wel grappig hoe trots ze dan kunnen zijn, en dan wil ik me best even interesseren daarvoorquote:Op zondag 7 maart 2004 17:15 schreef soorroos het volgende:
maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
goh ja zou kunnen maar wil ik daar bijna al mijn vriendschappen met jongens voor opgeven en het uitmaken met mijn vriend(denkerderdenkerderdenkerdedenker) tuurlijk niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:31 schreef Unneoetech het volgende:
[..]
Ga dan met andere jongens om die het geld niet hebben voor een brommer ofzo
Een meisje dat er iets van snaptquote:Op zondag 7 maart 2004 17:07 schreef lovegrrl het volgende:
zelfde als dat de meeste jongens niet snappen waarom de meeste meisjes uuren kunnen winkelen, alle winkels af kunnen en willen struinen om uiteindelijk bij de eerste weer terug te komen.. en zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden
ik zou niet echt een verklaring weten, mss geeft het een kick als ie wéér iets sneller gaat, en weer wat beter slide enzo, en omdat ze het leuk vinden om aan dingen te sleutelen en vaak technisch aangelegd zijn... ieder zijn ding
hahaha dat zijn nou typisch van die stoere binkies die de hele tijd 'cool' moeten doen (ter compensatie van het een of het ander (zeg ik maar altijd))quote:Op zondag 7 maart 2004 17:15 schreef soorroos het volgende:
ja ieder z'n ding maar ik sleep (omdat k weet dat jongens daar geen reet aan vinden) jongens niet mee om te gaan winkelen, maar er word wel van mij verwacht te kijken naar hoe zij cool doen op hun brommer en me nog te vermaken ook...
helemaal mee ens, ik had het niet beter kunnen zeggen.....quote:Op zondag 7 maart 2004 21:18 schreef yup het volgende:
[..]
Een meisje dat er iets van snapt
Jongens zijn vaak over het algemeen technischer, en hebben interesse in de techniek, vrouwen hebben schijt aan de techniek zolang het maar mooi is (voor hun) en het maar rijd...
Verder zijn jongens gestoorder, en vrouwen eerder volwassenen, vandaar dat een auto verzekeren voor een jonge vrouw makkelijker is dan voor een jongeman
En nog jongens zijn zoals ik al zei, gestoorder, en willen vaak snel zijn, welke jongen wilt er nu met 45 km/u op een brommert rijden? Opvoeren die hap!
En niet elke jongen houd ervan om te klooien aan brommers hoor... net zoals dat niet elke jongen (meeste wel) gek is op voetbal. Snappie?
Je moest ook wel even 5 fuckin hele minuten eventjes op een muurtje zitten.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:07 schreef soorroos het volgende:
[..]
goh ja zou kunnen maar wil ik daar bijna al mijn vriendschappen met jongens voor opgeven en het uitmaken met mijn vriend(denkerderdenkerderdenkerdedenker) tuurlijk niet.k vind t alleen zo stront irritant dat ik als k ergens in me eentje naar hun zit te kijken terwijl ze aan t klote zijn met hun brommers en er geen eind aan komt er nog steeds vanuit word gegaan dat ik me vermaakt heb.
![]()
![]()
huh wat oja heeeel mooie donut...
![]()
![]()
lieve schat zo bedoelde ik t niet want dat is een voorbeeld ja ik veervelde me maar daarvoor ook eigenlijk de hele tijd al en k gooide t op fok omdat k er geen hol van begrijp dat je er bijna(!!!!!!!!) altijd mee bezig bent. tuurlijk doe je ding maar ik zie je maar één keer per week en dan vind k t ook wel leuk om ergens mee bezig te zijn wat mij ook intereseert sorry hoor k zal de volgende keer wel me mond houden als k een mening heb.quote:Op maandag 8 maart 2004 01:40 schreef nevetS het volgende:
[..]
Je moest ook wel even 5 fuckin hele minuten eventjes op een muurtje zitten.
God goddegod, ik liet je wel even 5 minuten alleen terwijl je wel bijna 70 uur hier was.
Laten we effe overdrijven en het meteen op Fok! gooien.
Relaxed weer, super.![]()
Maar weer terug naar R&P ?
Hoezo verveel je je, je zat er wel 5 hele minuten, maar das nog tot daar aan toe. Maar als ik je vraag of je het leuk had dit weekend ja en amen klikken en ondertussen hier komen janken op dit board.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:20 schreef soorroos het volgende:
[..]
lieve schat zo bedoelde ik t niet want dat is een voorbeeld ja ik veervelde me maar daarvoor ook eigenlijk de hele tijd al en k gooide t op fok omdat k er geen hol van begrijp dat je er bijna(!!!!!!!!) altijd mee bezig bent. tuurlijk doe je ding maar ik zie je maar één keer per week en dan vind k t ook wel leuk om ergens mee bezig te zijn wat mij ook intereseert sorry hoor k zal de volgende keer wel me mond houden als k een mening heb.
Luisteren naar wat het baasje zegt hé.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:20 schreef soorroos het volgende:
[..]
lieve schat zo bedoelde ik t niet want dat is een voorbeeld ja ik veervelde me maar daarvoor ook eigenlijk de hele tijd al en k gooide t op fok omdat k er geen hol van begrijp dat je er bijna(!!!!!!!!) altijd mee bezig bent. tuurlijk doe je ding maar ik zie je maar één keer per week en dan vind k t ook wel leuk om ergens mee bezig te zijn wat mij ook intereseert sorry hoor k zal de volgende keer wel me mond houden als k een mening heb.
Motoren zijn pas leuke brommersquote:Op maandag 8 maart 2004 19:29 schreef E- het volgende:
brommers, niets aan man
Kijk met jou kan ik praten, alleen heeft mijn hobby erin geresulteerd dat mijn scooter een project is geworden en ik net als 2 en half jaar geleden weer driftig aan het fietsen ben. En me eerlijk gezegd wel erger aan de gemiddelde scooteraar,...quote:Op maandag 8 maart 2004 19:33 schreef CreativeMind het volgende:
Na 16 jaar zelf energie geleverd te moeten hebben om vooruit te komen mag je eindelijk een echt gemotoriseerd voertuig besturen. Je actieradius wordt vertienvoudigd zonder dat je afhankelijk bent van je papie en mamie ofOV
. Dat is gewoon gaaf.
Verder is 45km gewoon absoluut geen snelheid. Dat rij je met een gemiddelde wielrenfiets ook. Daarom worden ze met bosjes opgevoerd. Sommigen vinden het een kick om zo veel mogelijk pk's uit een 50cctje te halen. Stel je voor, zo'n zuigertje gaat makkelijk 10.000 keer per minuut op en neer. Dat is 166 keer per seconde. Dat soort dingen zijn gewoon vet.
35 km p/h is al genoeg voor een dodelijk ongeval... (en dan praat ik alleen nog over motorrijders in een beschermende pak met een goede helm, laat staan de gemiddelde kutkneus die die niet eens fatsoenlijk met ± 3pk en 90 kg om kan gaan en met een al 10 jaar geleden afgeschreven helm en lekker aan korte broek en t-shirt rond rijdt...)quote:Op maandag 8 maart 2004 19:33 schreef CreativeMind het volgende:
Verder is 45km gewoon absoluut geen snelheid. Dat rij je met een gemiddelde wielrenfiets ook.
hey hey heyquote:Op maandag 8 maart 2004 19:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
3pk en 90 kg
Gast, relaxquote:Op maandag 8 maart 2004 19:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
35 km p/h is al genoeg voor een dodelijk ongeval... (en dan praat ik alleen nog over motorrijders in een beschermende pak met een goede helm, laat staan de gemiddelde kutkneus die die niet eens fatsoenlijk met ± 3pk en 90 kg om kan gaan en met een al 10 jaar geleden afgeschreven helm en lekker aan korte broek en t-shirt rond rijdt...)
En om 45 km p/h te rijden met een wielrenfiets moet je ook wielrenfiets conditie hebben, en dagelijks heel wat kilometertjes trainen, wil je dat op een langere rit vol kunnen houden...
hey hey... 35 kilo en +-4,5 pkquote:Op maandag 8 maart 2004 19:48 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
hey hey hey19 pk hé en 95 kg
Maja das niet voor op de openbare weg natuurlijk, en zeker niet in alleen een tshirt.
Maarja je hebt wel gelijk, sommige mensen GRRR.
Doe je goedquote:Op maandag 8 maart 2004 22:01 schreef Youp het volgende:
[..]
hey hey... 35 kilo en +-4,5 pkover n tijdje 12pk
(ook niet voor dagelijks gebruik
)
Ik heb helemaal geen jah en amen geklikt (quote:Op maandag 8 maart 2004 19:27 schreef nevetS het volgende:
[..]
Hoezo verveel je je, je zat er wel 5 hele minuten, maar das nog tot daar aan toe. Maar als ik je vraag of je het leuk had dit weekend ja en amen klikken en ondertussen hier komen janken op dit board.
En kom eens op msn, hoef ik hier niet te blaten
Sjonge jonge als we zo gaan redeneren ken ik er nog wel een paar.... 35 km/u dan kun je ook niet meer even flink doortrappen op je fiets...stel je voor dat je frontaal tegen een muur fietstquote:Op maandag 8 maart 2004 19:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
35 km p/h is al genoeg voor een dodelijk ongeval... (en dan praat ik alleen nog over motorrijders in een beschermende pak met een goede helm, laat staan de gemiddelde kutkneus die die niet eens fatsoenlijk met ± 3pk en 90 kg om kan gaan en met een al 10 jaar geleden afgeschreven helm en lekker aan korte broek en t-shirt rond rijdt...)
En om 45 km p/h te rijden met een wielrenfiets moet je ook wielrenfiets conditie hebben, en dagelijks heel wat kilometertjes trainen, wil je dat op een langere rit vol kunnen houden...
Het gaat m niet om het moraalriddergehalte, maar het feit dat een hoop jongeren totaal niet beseffen wat ze doen... sim-pel (en wat is er nou nog lekkerder dan af en toe het gas doorhalen met de motorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:23 schreef GWD het volgende:
[..]
Sjonge jonge als we zo gaan redeneren ken ik er nog wel een paar.... 35 km/u dan kun je ook niet meer even flink doortrappen op je fiets...stel je voor dat je frontaal tegen een muur fietst
Als ik mezelf doodrij doe ik het liever goed dan dat ze achteraf over me zullen praten als: "goh die tim zeg, zichzelf doodgereden met 35km/u ... ja met zijn auto de sloot in geraakt explosie, niks van hem over"...
Neej dan maar, hij vloog met 280 op de teller over de snelweg, maar werd afgesneden door een vrachtwagen, werd 3 banen overgelanceerd en de auto ontplofte terwijl hij nog in de lucht was... dat is pas een dood, daar haal de ook de krant mee hè
*the fine art of Vespa tuning*quote:Op maandag 8 maart 2004 22:06 schreef zinloos het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
HAHAHAquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:45 schreef nevetS het volgende:
Anders unblock je me ff trut
Motorrijders zijn veel leuker dan brommerrijdertjes hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 23:19 schreef soorroos het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen jah en amen geklikt () ik heb je verteld dat ik me verveelde maar blijkbaar kwam dat niet over. en ik jank niet en ik zei toch al dat ik me al eerder verveelde ooit wellis gehoord van ook naar andere luisteren en ik ben nu op msn maar jij niet
![]()
nevets heeft ook een motor hij mag er alleen nog niet op rijden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Motorrijders zijn veel leuker dan brommerrijdertjes hoor
Verkering?
Zo te zien houdt je relatie toch geen stand met nevetS
Kneus.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:45 schreef nevetS het volgende:
hoezo kneus, jij kan toch niet ruiken dat ik m helemaal niet had geblockt en dat ie gewoon zn ogen moest gebruiken?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:42 schreef Piro het volgende:
[..]
Kneus.
Nee, het is lekker om tegen je vriendin zo'n toon aan te slaan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:53 schreef soorroos het volgende:
[..]
hoezo kneus, jij kan toch niet ruiken dat ik m helemaal niet had geblockt en dat ie gewoon zn ogen moest gebruiken?
bemoei je met je eigen zakenquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:09 schreef Piro het volgende:
[..]
Nee, het is lekker om tegen je vriendin zo'n toon aan te slaan.
Flikker op snotaap, in de gebiedende wijs praten doe je maar thuis met je moeder, en niet met mij.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:41 schreef rew- het volgende:
[..]
bemoei je met je eigen zaken![]()
oh mijn god, zo iets zeg je toch niet op fok tegen je vriendin,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:45 schreef nevetS het volgende:
omfg, zo praat jij met je vriendin?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:45 schreef nevetS het volgende:
dat is nieteens olie verversenquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:10 schreef erikkll het volgende:
ik heb een scooter.
en ik doe er niets aan. alleen olie verversen. en standaard onderhoud als bougies vervangen.
de rest mag de fietsenmaker doen. (die doet ook brommers/scooters)
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:50 schreef blup het volgende:
[..]
omfg, zo praat jij met je vriendin?
Je boft met haar dat ze dat pikt...
Kneusje..
Onze held:
[afbeelding]
Ploegje samenstellen?.
da's stoer manquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat hebben meisjes met roken?
Waar komt deze opmerking zo ineens vandaan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat hebben meisjes met roken?
quote:Op zondag 7 maart 2004 17:07 schreef lovegrrl het volgende:
zelfde als dat de meeste jongens niet snappen waarom de meeste meisjes uuren kunnen winkelen, alle winkels af kunnen en willen struinen om uiteindelijk bij de eerste weer terug te komen..
Omdat bijna alle meiden roken..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:24 schreef nevetS het volgende:
[..]
Waar komt deze opmerking zo ineens vandaan?
Open je eigen topic man![]()
dan zijn bijna alle meiden stoerquote:Op maandag 15 maart 2004 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat bijna alle meiden roken..
je mag er maar 30quote:Op maandag 15 maart 2004 15:02 schreef Redbaron het volgende:
scooters zijn gaaf..totdat de politie je elke keer pakt als ze je zien rijden met 75 op f*cking rustige wegen en dan een half jaar scooter kwijt bent. Dat is best wel klote...en 45 is toch niet echt hard...
we mogen nu eenmaal op de weg rijden tussen de autos die mooi 50/60km/h rijden...en dan wij met 45 ertussen..en de politie enzo maar pleiten voor een veiliger verkeer. 2 dingen die niet by elkaar passen.
heb binnenkort mijn scooter in originele staat en dan verkope en voor de auto gaanrijbewijs heb ik al
alleen dan net jammer dat de meid die dit topic heeft geopend niet rooktquote:Op maandag 15 maart 2004 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat bijna alle meiden roken..
Wahahah ! Jerry Jerry ! Lijkt wel een talkshow hier !quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:45 schreef nevetS het volgende:
Dan weet je dus wat je te wachten staat.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:22 schreef soorroos het volgende:
moter heeft ie nu al mag ie alleen nog niet op rijden
Goedzo, houden zo!quote:Op maandag 15 maart 2004 17:01 schreef soorroos het volgende:
[..]
alleen dan net jammer dat de meid die dit topic heeft geopend niet rookt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |