Na 2 jaar NWS is het niet vreemd dat je het wat rustiger aan wil doen, me dunkt.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
LIT en bug
Nee dat stelt veel voor
LIT komt geen hond, bug gaat binnen no-time dicht.
iek, salvad0r is gehacked door boe!quote:Op zondag 7 maart 2004 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
LIT en bug
Nee dat stelt veel voor
Ga eens op de A2 spelen jij?quote:Op zondag 7 maart 2004 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
LIT en bug
Nee dat stelt veel voor
Ooo je bent gewoon een eikel van jezelf? Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ben helemaal niet gehacked door boe
Heet rob stiekem joke?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:43 schreef Meki het volgende:
Bedankt Robh Kom nooit meer terug
Joke veel succes met je nieuwe baan
quote:Op zondag 7 maart 2004 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
Dankbaar voor de vele jaren waarin wij van zijn goedheid en levensblijheid mochten genieten, delen wij u mede dat onze lieve moderator 'robh' vrij onverwacht van ons is heengegaan.
ROBH
* Groningen, 3 december 2002.
† Groningen, 07 maart 2004.
Wij nemen afscheid van hem met gevoel van dankbaarheid en vreugde.
Gelieve geen bloemen of rouwkransen. Als 'robh' ergens een hekel aan had is het wel medelijden. Voor de familie die 'robh' nooit zag, is er geen rouwplechtigheid. Die gratis koffie halen jullie maar elders!
'Pim zou het zo gewild hebben.'
Hij heeft nu een andere kloon geloof ik.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat wordt lachen met R. Jensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |