Hij zingt niet zo goed nee, maar ik irriteer me nog het meeste aan zijn gedrag. Weet niet wat het is, maar ik heb het niet zo op hem.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Robin exit, graag.
Dat is ook geen zingen te noemen wat hij doet.
Hij staat er maar met z'n handje op en neer te gaan als hij zingt, hij doet raar, hij heeft geen mooie stem, kan amper Engels spreken. 'Maar ja, het is zo'n lekker ding he.'quote:Op zondag 7 maart 2004 12:38 schreef BVO het volgende:
Hij zingt niet zo goed nee, maar ik irriteer me nog het meeste aan zijn gedrag. Weet niet wat het is, maar ik heb het niet zo op hem.
Als ze puur op de zangkwaliteiten zouden letten zou hij er ook niet meer zijn nuquote:Op zondag 7 maart 2004 12:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij staat er maar met z'n handje op en neer te gaan als hij zingt, hij doet raar, hij heeft geen mooie stem, kan amper Engels spreken. 'Maar ja, het is zo'n lekker ding he.'
Marlies ook?quote:Op zondag 7 maart 2004 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Van de overigen mag iedereen weg, maakt niet uit wie.
quote:Op zondag 7 maart 2004 12:47 schreef khazad het volgende:
Alice, wat een uitermate vervelend figuur is dat, brrrr
Ik ben niet zo weg van Marlies nee. Wel van Alicequote:Op zondag 7 maart 2004 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Marlies ook?
idd, vind hem verschrikkelijk saai.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:42 schreef varkentje het volgende:
ron toont echt geen gevoel..eruit ermee
Dat is toch degene die met haar lichaam schildertquote:Op zondag 7 maart 2004 15:25 schreef BVO het volgende:
Van de afvallers was niet alleen Frank aanwezig, ookElisaar
was er. Ze kwam haar goede vriendin Meike aanmoedigen. Heeft helaas niet geholpen
Ja, maar ze doet nog wel meer hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 15:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is toch degene die met haar lichaam schildert
Zoals??? ik vond het trws wel raar dat ze eerst (theater enzo) vet mooi zong... en in de workshop was het nie om aan te hore.. jammer .. tis een leuk/apart meisjeequote:Op zondag 7 maart 2004 15:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar ze doet nog wel meer hoor.
Ze doet een lerarenopleiding voor Kunstgeschiedenis, ze buikdanst en als het allemaal meezit gaan we haar ook nog op tv zienquote:Op zondag 7 maart 2004 15:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zoals??? ik vond het trws wel raar dat ze eerst (theater enzo) vet mooi zong... en in de workshop was het nie om aan te hore.. jammer .. tis een leuk/apart meisjee
Toe maar.... nou ik ben beniewd hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doet een lerarenopleiding voor Kunstgeschiedenis, ze buikdanst en als het allemaal meezit gaan we haar ook nog op tv zien
Van mij hoeven we die trut niet meer te zien. Vond het echt vreselijk om ernaar te kijken, met haar gezeik over haar lenzen continu. Hoe verwacht je ooit te gaan zingen voor duizenden mensen als je je lenzen telkens uit doet.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doet een lerarenopleiding voor Kunstgeschiedenis, ze buikdanst en als het allemaal meezit gaan we haar ook nog op tv zien
Die foto blijft meesterlijkquote:Op zondag 7 maart 2004 17:32 schreef -Hans- het volgende:
Alice reageert vol ongeloof op haar uitschakeling.
[afbeelding]
" maar maar ik ben de beste !!!11 hoe kan ik nou uitgeschakeld zijn??!!! "
Maar je gaat wel kijkenquote:Op zondag 7 maart 2004 19:06 schreef dunn0w het volgende:
ik vind het onzin 'Idols, the day after" ... echt triest........ lekker het concept uitmelken .. ja daar zijn ze goed in..... kvond dat het gister avond al zo lang duurde.. en dan vandaag nog een x
precies.. daar is idols toch voor.... voor mij in ieder geval welquote:Op zondag 7 maart 2004 20:39 schreef Astridj0h het volgende:
hmm Robin is me gister idd echt zwaaaaar afgevallen, van dat (ook al neppe maar toch nog wel aandoenlijke) "verlegen lieve jochie" was niks meer over! Hij zong ook nog slecht en ik heb braak neigingen bij velvet, dus dat helpt hem ook niet. Wat vind die gozer zich zelf een kadootje zeg "ik wil niet arrogant doen hoor maarreehhhh ik kan natuurlijk WEL heel goed een idol zijn *kots*
Mag Alice er van mij nog wel ronde in blijven dan
(en straks stug day after show kijken uiteraard.... heb je tenminste weer wat te zeiken)
Het is net een humpback whale die een baltskreet uitstootquote:Op zondag 7 maart 2004 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Die foto blijft meesterlijk
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:45 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Het is net een humpback whale die een baltskreet uitstoot
Ze heeft het verdientquote:Op zondag 7 maart 2004 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Arme Alice, allemaal zo gemeen over haar, lol!
Meike boeit me niet.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:58 schreef R_ON het volgende:
The day after.
Strax op 4.
Nou, ik vind haar toch best wel eerlijk. Ze was heel realistisch.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Meike boeit me niet..
Meike mag mij altijd boeien...quote:Op zondag 7 maart 2004 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Meike boeit me niet..
Wat is daar mis mee? Ik woon ook in een oud schoolpand, prachtige ruime kamers met een hoog plafond, betere kamer had ik niet kunnen vindenquote:Op zondag 7 maart 2004 21:14 schreef dunn0w het volgende:
Welcome to the crib of Meike... eeen School???
helemaal niets mis mee.. maar tis nogal uitzonderlijk ... lijkt mij.... of wonen er zo veel mensen in een school ?quote:Op maandag 8 maart 2004 09:31 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik woon ook in een oud schoolpand, prachtige ruime kamers met een hoog plafond, betere kamer had ik niet kunnen vinden
Bij mij wonen er in totaal 48 mensen in voormalige klaslokalen (die zijn in 2en gesplitst) en kantoren. De boel is gewoon een beetje verbouwd zodat het benodigde sanitair ook allemaal aanwezig is. Prima manier om leegstaande gebouwen opnieuw te gebruikenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
helemaal niets mis mee.. maar tis nogal uitzonderlijk ... lijkt mij.... of wonen er zo veel mensen in een school ?... het lijkt me best relexed hoor.. lekker veel ruimte enso
Kan je zien hoeveel er in een jaar wel niet kan veranderenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:39 schreef funmaster het volgende:
Vandaag is Jamai trouwens 1 jaar Idol 2004
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:39 schreef funmaster het volgende:
Vandaag is Jamai trouwens 1 jaar Idol 2004
Elisaar is echt leuk op die foto. Ze moet vaker lachen...quote:Op maandag 8 maart 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
Doe ns normaalquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:49 schreef Dizer het volgende:
Mag ik even zeggen dat dit jaar de idols kandidaten 1000x beter zijn dan die van vorig jaar!!
Met de nadruk op de fantastische performance van:
Robin.
Het klonk werkelijk nergens naar en het lijkt me ook een erg vervelend mannetje. Nee, dan heb ik liever Jim eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:53 schreef Dizer het volgende:
He Robin was echt goed hoor! Ik zie hem zo in een band!!
Ja, Jim ja. Ik vind hem vele malen beter zingen dan Robin en het lijkt me bovendien nog een erg aardige jongen. Robin vind ik gewoon niks.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:03 schreef Dizer het volgende:
Jim.....ZEI JE NOU JIM?????!!!
Dat meen je gewoon niet. Hij was misschien niet de beste, maar JIM???!!!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:06 schreef BVO het volgende:
Ik ben trouwens géén fan van Jim
Kvind dat je maud onderwardeert. Irma spettert idd. Hoe kan die nou in de gevarenzone terecht komen...??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef Magics het volgende:
Linkje naar de video van I've got the music in me :
http://www.rtl.nl/system/(...)single.avi_plain.xml
Zo tegen het einde mocht Meike best een lang stuk alleen zingen, en ik moet zeggen........dat was best goed.
Irma : Spettert geweldig tijdens dit optreden
Boris: supergoed
Alice: Goed
Ron : Goed
Eric:
Maud : Matig
Marlies : supergoed
JK : Matig
Robin: Megaslecht !
Luister (en huiver bij sommigen) zelf maar
Moronquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:49 schreef Dizer het volgende:
Mag ik even zeggen dat dit jaar de idols kandidaten 1000x beter zijn dan die van vorig jaar!!
Boris,
Maud,
Eric !! (Zeker de topper van de avond)
Marlies,
Irma,
Robin.
Ja, maar gooi eerst eric dr uit zeg. Die vent kan niet eens zingen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:02 schreef typ-miep het volgende:
Alice mag eruit! Echt idem dito.....
Spoor jij wel helemaal. Die eerste noot alleen al klonk alsof de batterijen in mn oude walkman met cassetebandjes bijna opwaren. Vals ! En dat dansje... ja sorry hoor die 4 pasjes kan iedereen toch nadoen? Is echt niks byzonders aan. Vast wel een sympathieke jongen, maar dat boeit me echt niet voor idols. DRUIT met hem !quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:49 schreef Dizer het volgende:
Eric !! (Zeker de topper van de avond)
Alice, is niet leuk, is mega-iritant en kan niet geweldig zingen, dus ik hoop dat zij er als eerste uitvliegt..quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:56 schreef sproetie het volgende:
Erik gaat eruit denk ik. Oké hij is leuk en ziet er goed uit, maar zingen kan hij helaas niet.
Ik kan me niet herinneren dat ik haar heb zien janken en ik heb alle afleveringen gezien.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:30 schreef Lady_J het volgende:
Alice vind ik VRESELIJK! Zingt niet goed, gedraagt zich irritant, in mijn ogen niet speciaal of mooi om te zien. En ik heb d'r nou al 3 keer zien janken en ik haat die wijven die altijd maar in janken uitbarsten. Alice..... wegwezen aub!
Jawel joh!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:26 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik haar heb zien janken en ik heb alle afleveringen gezien.
Ja, maar een idool hoeft niet PERSE knap te zijn... maar je moets 'iets' hebben... en dat heeft boris naar mijn mening wel.... maar of hij wint...quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:05 schreef Taurus het volgende:
Waarom willen zoveel mensen dat Boris wint?Vind 'm nou niet bepaald aantrekkelijk.. toch wel een belangrijk punt bij een idool dacht ik zo. Krijgen we weer zo'n Jamai.
Nee doe dan maar Ron of Irma![]()
Sorry hoor , Boris is dan wel niet zo superknap hij is wel een beetje knap. Schandalig dat je hem met Jamai, die megalelijk is, durft te vergelijkenquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:05 schreef Taurus het volgende:
Waarom willen zoveel mensen dat Boris wint?Vind 'm nou niet bepaald aantrekkelijk.. toch wel een belangrijk punt bij een idool dacht ik zo. Krijgen we weer zo'n Jamai.
zelfs jamai vind ik niet MEGA lelijk.... hijs niet knap .. dat zeker nie... maaar hij heeft wel uitstraling..quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:14 schreef Magics het volgende:
[..]
Sorry hoor , Boris is dan wel niet zo superknap hij is wel een beetje knap. Schandalig dat je hem met Jamai, die megalelijk is, durft te vergelijken
Zet volgende keer even je bril op als je Idols kijkt..quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:05 schreef Taurus het volgende:
Krijgen we weer zo'n Jamai.
Hahaha!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:05 schreef Taurus het volgende:
Yep. Ron is een lekker ding.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:52 schreef mia_wallace het volgende:
[..]
Hahaha!
Ja hoor, Ron is echt een lekker ding![]()
Twee-eiige tweeling?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:37 schreef CJ het volgende:
Alleen z'n tweelingbroer is een beetje... urhm... z'n tegenpool...![]()
Duhquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Twee-eiige tweeling?.
He ja, laten we de mensen met talent er het eerst uitgooienquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Echt ik wil zo graag dat Maud of Boris eruit vliegen!
Van volgend jaar alvast ?? Leuk, ik wist dat er bij idols al veel vantevoren bekend was maar dat nu al de kandidaten van volgend jaar bekend zijn .......quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:23 schreef BVO het volgende:
Is het een idee als ik een vervolg op het Idols Tournament van volgend jaar maak?
Het Feedbacktopic is trouwens verdwenen.
Beetje te gehaastquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:31 schreef Magics het volgende:
[..]
Van volgend jaar alvast ?? Leuk, ik wist dat er bij idols al veel vantevoren bekend was maar dat nu al de kandidaten van volgend jaar bekend zijn .......![]()
Hier ben ik het dus vrijwel helemaal mee eensquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:30 schreef Lady_J het volgende:
Marlies vind ik dus HELEMAAL niets....
Ik vind het vervelend om naar d'r te kijken. Ze heeft zo'n "viezige" uitstraling. (Klinkt lullig maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) Van mij mag ze weg.
JK vind ik leuk, geen winnaar of zo maar ik hoop dat hij er nog een tijdje in blijft.
Eric vind ik het ook wel apart doen. Hij kan niet heel goed zingen maar hij heeft in mijn ogen meer de x-factor dan dat heksje Marlies.
Maud zingt goed en is een leuk meisje om te zien. Moet er voorlopig nog niet uit.
Ron is een beetje saai. Weinig over te melden.![]()
Robin is een lekker dingen zal daardoor nog wel ver komen. Wil hem ook nog wel een paar keer wat anders horen zingen dus die moet voorlopig nog blijven.
Boris is gewoon goed. Hij is met grote voorsprong op de rest mijn favoriet tot nu toe. Hij is niet heel knap om te zien of zo maar hij heeft wel iets wat best sexy is....![]()
Irma vind ik ook heel goed zingen, veel volume. Snap er geen moer van dat zij op de kruk zat afgelopen zaterdag.![]()
Alice vind ik VRESELIJK! Zingt niet goed, gedraagt zich irritant, in mijn ogen niet speciaal of mooi om te zien. En ik heb d'r nou al 3 keer zien janken en ik haat die wijven die altijd maar in janken uitbarsten. Alice..... wegwezen aub!
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:13 schreef MyMilkshake het volgende:
Boris is aantrekkelijk door z'n sensuele performance, hitsige manier van dansen en z'n heerlijke stem
ben ik het mee eens, hij moet vooral niet TE gaan doen l..!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:47 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
nou alleen die heerlijke stem heb ik kunnen ontdekken (die ik overigens liever beschrijf als een erg goede stem), verder vond ik er weinig sensueels en hitsigs aan....
Dat vind ik namelijk nou het grootste minpunt aan boris, dat ie denkt dat ie lekker is en daarom "sensueel en hitsig" kan/moet gaan dansen. Dus boris als je nog een hogere notering wilt op mijn lijstje, doe dan maar een beetje gewoon (ofzoiets).![]()
Persoonlijk vind ik beide creaties niet zo geweldig... maar ach ja... verder doet tie het goedquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:13 schreef Cee het volgende:
Hmm. Sommigen vinden 'm net TE gewoon en relaxed, en anderen vinden net dat ie gewoon moet doen. Ah, Boris, 't is nooit goed. Kom maar hier, ik troost je wel. Zet je wel je wollen muts weer op? Dat staat leuker dan 't gordijnen-kapsel.
Daarom juistquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:54 schreef Mark-Idols het volgende:
één valse noot en zij kan gaan.
Dat Denise hem maar mag winnenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:19 schreef SCH het volgende:
ik ga lekker naar de duitse finale kijken vanavond
vanavond zijn we van alice verlost (hoop ik)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
Nog een goede 2 uur
-edit- Doet ie het weer niet
Bij BB4 was mijn keuze ook wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Elli moet DSDS winnen!
Wat ik me laatst bedacht: stel nou dat Marlies en Irma in de finale komen. Dan zitten daar 2 heldinnen. En dan weet ik echt niet voor wie ik moet zijn, dan maakt het me niks uit. Dan krijg je zo'n BB4-finalegevoel..
Dan heb ik liever dat Marlies of Irma tegenover iemand anders komt. Boris of Maud ofzo. Dan weet ik tenminste voor wie ik moet zijn.
DSDSquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Elli moet DSDS winnen!
Wat ik me laatst bedacht: stel nou dat Marlies en Irma in de finale komen. Dan zitten daar 2 heldinnen. En dan weet ik echt niet voor wie ik moet zijn, dan maakt het me niks uit. Dan krijg je zo'n BB4-finalegevoel..
Dan heb ik liever dat Marlies of Irma tegenover iemand anders komt. Boris of Maud ofzo. Dan weet ik tenminste voor wie ik moet zijn.
Deutschland sucht den Superstar, de Duitse Idols, is vanavond de finale van. Ik ben trouwens voor Denisequote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:26 schreef funmaster het volgende:
[..]
DSDS
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:28 schreef kingmob het volgende:
Ik bid voor Boris, maar weet dat het Alice wordt. Misselijke gast die Boris, bah, begrijp niet waarom iedereen in z'n showtje trapt.
Of het gaat volgens het Jim-principe (Persoon zit elke week op de kruk, maar gaat toch door)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:28 schreef kingmob het volgende:
Ik bid voor Boris, maar weet dat het Alice wordt. Misselijke gast die Boris, bah, begrijp niet waarom iedereen in z'n showtje trapt.
Oja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Deutschland sucht den Superstar, de Duitse Idols, is vanavond de finale van. Ik ben trouwens voor Denise.
vies??? Haha hoezo dat dan......hihiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:38 schreef dunn0w het volgende:
Marlies vind ik der zo 'viezig' uit zien
Dat gevoel had ik ook al bij de workshop..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:38 schreef dunn0w het volgende:
Ja, maar vorige week was haar uiterlijk iets beter. Ik vind Marlies trouwens ook geen goede stem hebben.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:38 schreef dunn0w het volgende:
Ja, ik ga er zo maar weer klaar voor zittenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:47 schreef Magics het volgende:
Nog 13 minuten !!
Ik vind het thema juist niet zo leukquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Verwacht best veelk van deze uitzending, gezien het thema.
Op een forum.. mag je zoiets zeggen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook al bij de workshop..
maar ik vond het lullig om te zeggen![]()
Nee, dat vind ik juist weer niksquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind het thema juist niet zo leuk
Ik wacht op Nederlandstalig![]()
Annabel
Ja maar ik vind het zielig als ze meeleest!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Op een forum.. mag je zoiets zeggen...![]()
Ik hou ook niet van Nederlandstalig, maar ik vind het grappig als je weer al die accenten erdoor heen hoort, net als vorig jaarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik juist weer niks. Ik houd wel van die Motown-muziek eigenlijk.
Bas was toen echt dramatisch weet ik nogquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van Nederlandstalig, maar ik vind het grappig als je weer al die accenten erdoor heen hoort, net als vorig jaar![]()
Is wel een thema dat je maar moet liggen trouwens, kan me voorstellen dat sommigen er niet zo blij mee waren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:52 schreef funmaster het volgende:
Thema is vanavond: Motown.
Elliquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Deutschland sucht den Superstar, de Duitse Idols, is vanavond de finale van. Ik ben trouwens voor Denise.
zijn de idolskoekjes lekker??? Ik heb z enog niet op namelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:54 schreef funmaster het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor!
Met cola en Idols koekjes!
Zijn die er dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn de idolskoekjes lekker??? Ik heb z enog niet op namelijk
3 uur ja....we zijn eigenlijk gek!!! Hahaha.,......maar het is wel leuk! Zo lang Idols tv!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:56 schreef dunn0w het volgende:
helemaal klaar... lekker 3 UUR tv kijke![]()
![]()
Ze zijn heerlijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn de idolskoekjes lekker??? Ik heb z enog niet op namelijk
geldbiwkwie??? Zit er choco tussen???quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:58 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk!
Ze smaken naar die zakjes Geldbiskwie
Haha zo gaat het hier thuis ook vaakquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit boven en mijn vriend zit beneden....hij haat idols en heeft maar een star trek film opgezet
en dat nog 8 weken lang! Vind hij echt leuk! Not! hahahaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Haha zo gaat het hier thuis ook vaak![]()
Ow ja dsds ik kijk het volgende week zaterdagochtend maarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ondertussen ook nog CSI en DSDS!
Ik denk niet dat hij de enige is in Nederlandquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat nog 8 weken lang! Vind hij echt leuk! Not! hahaha
ach vorig jaar is het ook allemaal goed gekomen.....hihiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij de enige is in Nederland. Ik voorspel een toename van de echtscheidingen
![]()
Is finale vanavondquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja dsds ik kijk het volgende week zaterdagochtend maar
Ik moet Idols opnemen en kijken
Moi 36936quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:00 schreef BVO het volgende:
Nog 7 posts en ik zit aan de 2000Ik ga trouwens ook maar langzaam aan naar de tv toe
Gelukkif maarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach vorig jaar is het ook allemaal goed gekomen.....hihi
ja ik weet hetquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Is finale vanavond
Oeh, das wel heel veelquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Moi 36936.
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vrees dat ik er ook niet de hele avond ben. M'n ouders zijn thuis (}:|.) en ze vinden het irritant als ik de hele avond zit te rammen op het toetsenbord.
Ik baal er zelf wel van, want op Fok! is het gezelliger dan bij m'n ouders.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:04 schreef schatje het volgende:
Komt helemaal goed.
jha jij ook en nu maar hopen dat alice erin blijft!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:04 schreef BVO het volgende:
En ik ga naar mijn tv toe. Veel plezier allemaal![]()
quote:jha jij ook en nu maar hopen dat alice erin blijft!
Het arme kind had zo'n mooi haar.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:09 schreef schatje het volgende:
Maud ziet er echt vreselijk uit. Mijn god zeg. Dat kan echt niet hoor.
Idd, wat een verschil met vorig week zegquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het arme kind had zo'n mooi haar.
Zekers leuk, maar het lijkt mij persoonlijk een erg lastig thema. Het is wel een thema wat goed bij JK zou kunnen passen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:12 schreef misterDre het volgende:
[..]
Das wel leuk
Marlies is er juist op vooruit gegaan vind ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Marlies
Whahahahaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:14 schreef femmerink het volgende:
Wij willen tieten zien!
Marlies houdt zich iig staandequote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers leuk, maar het lijkt mij persoonlijk een erg lastig thema. Het is wel een thema wat goed bij JK zou kunnen passen.
aha Marlies eerst?
Ze doet me denkgen aan Georgina Verbaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet 't niet hoor, maar ik zie Marlies duidelijk niet hét idool gaat worden. Ze kan wel aardig zingen, maar voor de rest ...
En ik echt HOT!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Oh ja, ik vind allice er echt *not* uit zien.
Pop kan ze zingen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet 't niet hoor, maar ik zie Marlies duidelijk niet hét idool gaat worden. Ze kan wel aardig zingen, maar voor de rest ...
ook zo'n non-idool.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:18 schreef Scope het volgende:
[..]
Ze doet me denkgen aan Georgina Verbaan.
Nee, de idol wordt ze niet....maar ach ze komt er toch welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, why?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Creedence Clearwater Revival, da's rock. Toch?
opzouten met je x-factor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pop kan ze zingen.
Rock kan ze zingen.
Motown heeft ze bewezen ook te kunnen.
Ze heeft een superperformance.
Ze heeft de X-factor.
Ze is apart, niet 13 in een dozijn.
Ik zie juist echt een heel goed idool in haar.
Ik niet echt. Ze is overal wat middelmaat in eigenlijk. En ze is alles behalve mooi.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie juist echt een heel goed idool in haar.
10 min reclame ^ O^quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Robin na de reclame
Daar hebben we Scope weerquote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:19 schreef Scope het volgende:
Alice? Alice? Who the fuck is Alice?!
Sorry kan het niet laten![]()
klopt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:19 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee, de idol wordt ze niet....maar ach ze komt er toch wel![]()
Zout jij anders even op met je negatieve gezeur.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
opzouten met je x-factor.
en niet 13-in-het-dozijn wil niet zeggen dat 't dan per definitie een idool is.
Mooi! heb er nu al zin aan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
10 min reclame ^ O^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |