abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17572071
Kaal of kammen ?

Ik zeg Kaal
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_17577298
Ik vind kaal bij mezlef niet mooi.
Voel ik me net zo'n klein meisje.
Maar beharing van mn onderarmen tot mn kuiten is ook niks.

Bovendien moet je het dus echt elke dag scheren als je kaal wilt... das geen doen...
  maandag 8 maart 2004 @ 20:48:44 #28
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_17583162
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:38 schreef Gutnre het volgende:

Bovendien moet je het dus echt elke dag scheren als je kaal wilt... das geen doen...
Onzin !
Dat doe je allemaal in één ruk .....
Net als : ' de pil nemen, tanden poetsen, je gezicht reinigen en crémen, ontbijtje maken en koffie inschenken '.
Tijdens het douche TIJD zat om dat effe wel te doen hoor
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_17583505
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:48 schreef Pearly het volgende:

[..]

Onzin !
Dat doe je allemaal in één ruk .....
Net als : ' de pil nemen, tanden poetsen, je gezicht reinigen en crémen, ontbijtje maken en koffie inschenken '.
Tijdens het douche TIJD zat om dat effe wel te doen hoor
Ben jij soms een vent?
Ik heb daar dus niet genoeg tijd voor, bovendien krijg je allemaal pukkeltjes als je het te vaak doet...
  maandag 8 maart 2004 @ 21:05:03 #30
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17583713
Ik knip m'n schaamhaar ook weg, das relaxter voor een vrouwtje als ze je pijpt. Ik heb hier ook discussies over gehad en alle vrouwen waren het daar mee eens.
Al mijn maten scheren hun ballen trouwens helemaal kaal, alleen staat dat bij mij niet ivm behaarde benen.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  maandag 8 maart 2004 @ 21:07:08 #31
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_17583792
quote:
Op maandag 8 maart 2004 20:58 schreef Gutnre het volgende:

[..]

Ben jij soms een vent?
Ik heb daar dus niet genoeg tijd voor, bovendien krijg je allemaal pukkeltjes als je het te vaak doet...
hahahahah

Dan heb jij zeker ook geen tijd om te schijten.
je moet ook een zachte deodorant kopen voor na het scheren onder je oksels.
En je kunt beter ook niet tegen de haarrichting in scheren ... dan krijg je snel pukkels als je huid daar gevoellig voor is idd.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  maandag 8 maart 2004 @ 23:21:48 #32
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17588086
Ik scheer ook iedere dag of om de dag, in 4 minuten alles kaal, terwijl mn cremespoeling inwerkt.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17588681
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:07 schreef Pearly het volgende:

[..]

hahahahah

Dan heb jij zeker ook geen tijd om te schijten.
je moet ook een zachte deodorant kopen voor na het scheren onder je oksels.
En je kunt beter ook niet tegen de haarrichting in scheren ... dan krijg je snel pukkels als je huid daar gevoellig voor is idd.
we hebben het niet over oksels lieve poepie...
Oksels is stukje taart
pi_17590419
kaal of kammen...... is eigenlijk puur een kwestie van smaak.
maar mocht je voorkeur uitgaan naar een behaard onderdeel, hou de boel dan in godsnaam netjes! koop die tondeuse of schaar of scheermes of wat dan ook en laat het niet zomaar in het wilde weg groeien!!
pi_17590525
Kaal, hou het zelf ook zo.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 09:21:38 #36
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_17591803
Bij dames glad of een streepje/figuurtje (hartje, pijltje).

Ikzelf scheer ook alles, lekker glad. M'n vriendin is er iig erg blij mee.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_17591917
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:38 schreef Gutnre het volgende:
Dat is in een vloek en een zucht gebeurt, je stapt onder de douche, wast je haar, zet cremespoeling in je haar, even scheren, cremespoeling eruit, tanden poetsen en klaar is klara....

En bultjes krijg je alleen in het begin of als je "verkeerd" scheert, ipv echt tegen de haarrichting in te scheren kan je beter diagonaal scheren om het laatste er goed af te krijgen.
Na het douchen en scheren even insmeren met zwitsal babyzalf voor geirriteerde billetjes en je bent heerlijk zacht, kaal en zonder irritatie.

Maar als je het niet mooi vind dan vind je het gewoon niet mooi.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17591963
* t0n = kaal
vriendin = kaal

feeling =
  dinsdag 9 maart 2004 @ 09:39:49 #39
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_17591978
quote:
Op zondag 7 maart 2004 02:46 schreef AMADEUZ het volgende:
Aub geen ontplofte mol.
, , !
pi_17591989
beetje haar is wel ok.
geen haar ook.
een jungle niet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17596609
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 09:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is in een vloek en een zucht gebeurt, je stapt onder de douche, wast je haar, zet cremespoeling in je haar, even scheren, cremespoeling eruit, tanden poetsen en klaar is klara....

En bultjes krijg je alleen in het begin of als je "verkeerd" scheert, ipv echt tegen de haarrichting in te scheren kan je beter diagonaal scheren om het laatste er goed af te krijgen.
Na het douchen en scheren even insmeren met zwitsal babyzalf voor geirriteerde billetjes en je bent heerlijk zacht, kaal en zonder irritatie.

Maar als je het niet mooi vind dan vind je het gewoon niet mooi.
Harsen vind ik toch een stuk beter..... weken glad
pi_17596692
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:47 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Harsen vind ik toch een stuk beter..... weken glad
Ja, maar daar ga ik van huilen denk ik, lijkt me erg pijnlijk om je schaamlippen te harsen, de venusheuvel lijkt me al naar, maar de schaamlippen, oei oei oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17597023
Ah de vrouwelijke jongetjes laten weer van zich horen. Als man al je schaamhaar wegscheren daar moet ik bijna een beetje van kotsen
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:05:16 #44
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_17597026
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, maar daar ga ik van huilen denk ik, lijkt me erg pijnlijk om je schaamlippen te harsen, de venusheuvel lijkt me al naar, maar de schaamlippen, oei oei oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
hoe gaat dat gezegde: wie mooi wilt zijn ...
pi_17601742
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Gewoon snel trekken...valt reuze mee.....gewoon goed strak trekken, die lippen en dan 'rats' (althans, als ik mijn vrouwelijke vrienden mag geloven..). De pijn is maar ff, het genot is weken......
pi_17602775
Lang leve de Veet, werkt perfect. Even erop smeren, 5 min in laten trekken (niet langer anders gaat het pijndoen) en onder de douche. Prima, twee weken lang kaal! Vindt mijn meisje ook fijner...

Altijd leuk om die kop te zien bij de kassadame van Kruidvat...
pi_17604462
Ik scheer dus helemaal niks... benen niet, oksels niet (okee, die allebei 2 x per jaar als het warm weer is) en dus ook m'n schaamhaar niet.... Veel van mijn vriendinnen doen het ook niet. Mijn vriend vindt het niet erg, althans hij heeft er nog niet over geklaagd. Het lijkt me nogal een nare bezigheid om mijn schaamhaar te scheren; als ik mijn oksels scheer gaat het al best wel irriteren. Voorlopig laat ik het dus lekker groeien;)
pi_17605067
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 18:52 schreef SaskiaT het volgende:
Ik scheer dus helemaal niks... benen niet, oksels niet (okee, die allebei 2 x per jaar als het warm weer is) en dus ook m'n schaamhaar niet.... Veel van mijn vriendinnen doen het ook niet. Mijn vriend vindt het niet erg, althans hij heeft er nog niet over geklaagd. Het lijkt me nogal een nare bezigheid om mijn schaamhaar te scheren; als ik mijn oksels scheer gaat het al best wel irriteren. Voorlopig laat ik het dus lekker groeien;)
Dit kan niet serieus zijn
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17605247
een lijntje lijkt me prima
  woensdag 10 maart 2004 @ 13:50:35 #50
50166 Heli0s
Semper Idem
pi_17621502
Het liefst helemaal kaal. Maar een streepje mag ook.
It is said that power corrupts, but actually it's more true that power attracts the corruptible. The sane are usually attracted by other things than power.
David Brin (1950 - )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')