Onzin !quote:Op maandag 8 maart 2004 16:38 schreef Gutnre het volgende:
Bovendien moet je het dus echt elke dag scheren als je kaal wilt... das geen doen...
Ben jij soms een vent?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:48 schreef Pearly het volgende:
[..]
Onzin !
Dat doe je allemaal in één ruk .....
Net als : ' de pil nemen, tanden poetsen, je gezicht reinigen en crémen, ontbijtje maken en koffie inschenken '.
Tijdens het douche TIJD zat om dat effe wel te doen hoor![]()
hahahahahquote:Op maandag 8 maart 2004 20:58 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ben jij soms een vent?
Ik heb daar dus niet genoeg tijd voor, bovendien krijg je allemaal pukkeltjes als je het te vaak doet...
we hebben het niet over oksels lieve poepie...quote:Op maandag 8 maart 2004 21:07 schreef Pearly het volgende:
[..]
hahahahah
Dan heb jij zeker ook geen tijd om te schijten.
je moet ook een zachte deodorant kopen voor na het scheren onder je oksels.
En je kunt beter ook niet tegen de haarrichting in scheren ... dan krijg je snel pukkels als je huid daar gevoellig voor is idd.
Dat is in een vloek en een zucht gebeurt, je stapt onder de douche, wast je haar, zet cremespoeling in je haar, even scheren, cremespoeling eruit, tanden poetsen en klaar is klara....quote:Op maandag 8 maart 2004 16:38 schreef Gutnre het volgende:
Bovendien moet je het dus echt elke dag scheren als je kaal wilt... das geen doen...
Harsen vind ik toch een stuk beter..... weken gladquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is in een vloek en een zucht gebeurt, je stapt onder de douche, wast je haar, zet cremespoeling in je haar, even scheren, cremespoeling eruit, tanden poetsen en klaar is klara....
En bultjes krijg je alleen in het begin of als je "verkeerd" scheert, ipv echt tegen de haarrichting in te scheren kan je beter diagonaal scheren om het laatste er goed af te krijgen.
Na het douchen en scheren even insmeren met zwitsal babyzalf voor geirriteerde billetjes en je bent heerlijk zacht, kaal en zonder irritatie.
Maar als je het niet mooi vind dan vind je het gewoon niet mooi.
Ja, maar daar ga ik van huilen denk ik, lijkt me erg pijnlijk om je schaamlippen te harsen, de venusheuvel lijkt me al naar, maar de schaamlippen, oei oei oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:47 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Harsen vind ik toch een stuk beter..... weken glad
hoe gaat dat gezegde: wie mooi wilt zijn ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga ik van huilen denk ik, lijkt me erg pijnlijk om je schaamlippen te harsen, de venusheuvel lijkt me al naar, maar de schaamlippen, oei oei oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
Gewoon snel trekken...valt reuze mee.....gewoon goed strak trekken, die lippen en dan 'rats' (althans, als ik mijn vrouwelijke vrienden mag geloven..). De pijn is maar ff, het genot is weken......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga ik van huilen denk ik, lijkt me erg pijnlijk om je schaamlippen te harsen, de venusheuvel lijkt me al naar, maar de schaamlippen, oei oei oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
Dit kan niet serieus zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:52 schreef SaskiaT het volgende:
Ik scheer dus helemaal niks... benen niet, oksels niet (okee, die allebei 2 x per jaar als het warm weer is) en dus ook m'n schaamhaar niet.... Veel van mijn vriendinnen doen het ook niet. Mijn vriend vindt het niet erg, althans hij heeft er nog niet over geklaagd. Het lijkt me nogal een nare bezigheid om mijn schaamhaar te scheren; als ik mijn oksels scheer gaat het al best wel irriteren. Voorlopig laat ik het dus lekker groeien;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |