Nee, ja zag ze elkaar nog een kus op de mond geven in de aftitelingquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:52 schreef Copycat het volgende:
Meende te (willen0 zien dat de
YES
van Marlies Irma ietwat raakte
.
Had haar iig niet op de kruk verwacht...
Laten we het hopen. Misschien zijn de Goden ons dan beter gezindquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:52 schreef Lamb het volgende:
[..]
Volgende week.
Ja, waarschijnlijk hebben wel meer mensen zo gedachtquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik dacht dat voor Irma stemmen niet nodig was, omdat anderen dat wel zouden doen. Dat is het punt misschien.
Vind je? Ik vind het een ontzettend lekker ding. Ze mag van mij bij de laatste 3 komenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:51 schreef Kroketeer het volgende:
Ik had liever gezien dat die ALICE eruit moest! Gadver wat een irritant wijf is dat zeg.
Nee ik ook zeker niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:52 schreef Copycat het volgende:
Meende te (willen0 zien dat de
YES
van Marlies Irma ietwat raakte
.
Had haar iig niet op de kruk verwacht...
Ja echt een kutwijf zeg.. Maarja des te leuker volgende week.. Jankende Alice.. dan zal ze echt wel oprotten met die arrogante rotkop van haar..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:51 schreef Kroketeer het volgende:
Ik had liever gezien dat die ALICE eruit moest! Gadver wat een irritant wijf is dat zeg.
Kan ik beter doorslapen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers! met waarschijnlijk een dominant Ferrari.![]()
Daar teken ik voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:52 schreef Lamb het volgende:
[..]
Volgende week.
Jep. Ze heeft verreweg de beste stem van allemaal. Ook beter dan Boris.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Irma had gewoon een verkeerde song keuze
Alsof het mij interesseert of het wel of geen lekker ding is. Ik heb wat dat betreft ook niets op haar tegen, maar daarvoor kijk ik niet naar Idols. Ze is een irritante arrogante del zonder enig zangtalent. Weg ermee dus. Misschien dat een baantje achter het raam haar wel zal staan, het uiterlijk zal dan in ieder geval geen bezwaar zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een ontzettend lekker ding. Ze mag van mij bij de laatste 3 komen
ook ja, ben al vergeten welk liedje t was... maar dat was dus bij Alice ook zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Irma had gewoon een verkeerde song keuze
Ik check het waarschijnlijk gewoon vanuit mijn bed, als ik al wakker kan blijven.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kan ik beter doorslapen.![]()
Ik twijfel nog of ik het vanuit m'n nest kijk of in 't f1 topic ga zitten spammen..
off-topic
En zo is het! Weg met die FAKE Alice.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:47 schreef schatje het volgende:
[..]
De volgende keer wordt er met haar afgerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |