wil je er over praten?quote:Op zondag 7 maart 2004 09:57 schreef Kroketeer het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb een nachtmerrie gehad over Alice... brrrr..
thnx ik zal het eens gaan lezen....quote:Op zondag 7 maart 2004 09:57 schreef Toeps het volgende:
Idols - Hind
Hier was alles nog leuk...
Idols - Hind
Maar nog op dezelfde blz begint het gedonder.
Hmm, hij verwijst niet door naar de posts. Anyway, het staat al op bladzijde 1.
Lieverd, vooruit, omdat jij er zo naar vraagt.quote:Op zondag 7 maart 2004 09:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
wil je er over praten?
Wat moet dat vreselijk geweest zijn....quote:Op zondag 7 maart 2004 10:05 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Lieverd, vooruit, omdat jij er zo naar vraagt.. Ik zat in het midden van een pikdonkere kamer op een oude houten stoel. Opeens kwamen uit de vier windrichtingen een Alice. Voor mij een Alice, achter mij een Alice, links van mij een Alice en rechts van mij een Alice. En opeens begonnen ze te draaien om mij heen en ze keken heel gemeen en begonnen te lachen. Ik kon niets doen, ik was verstijfd. Opeens veranderden ze langzaam in stinkdieren en toen schrok ik wakker. Ik was helemaal bezweet...
Dank je, dank je.quote:Op zondag 7 maart 2004 10:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat moet dat vreselijk geweest zijn...... ik hoop voor je dat je vannacht wel weer rustig kan slapen
![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 10:05 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Lieverd, vooruit, omdat jij er zo naar vraagt.. Ik zat in het midden van een pikdonkere kamer op een oude houten stoel. Opeens kwamen uit de vier windrichtingen een Alice. Voor mij een Alice, achter mij een Alice, links van mij een Alice en rechts van mij een Alice. En opeens begonnen ze te draaien om mij heen en ze keken heel gemeen en begonnen te lachen. Ik kon niets doen, ik was verstijfd. Opeens veranderden ze langzaam in stinkdieren en toen schrok ik wakker. Ik was helemaal bezweet...
Dat vraag ik me nou ook af. Hij was gisteren toch wel zo godsgruwelijk slecht!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:00 schreef mliez het volgende:
Wat zien die mensen toch in Eric??
Ja is ook zo... maar het is zo slecht.. dat het aandoenlijk is...quote:Op zondag 7 maart 2004 10:32 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook af. Hij was gisteren toch wel zo godsgruwelijk slecht!
quote:Op zondag 7 maart 2004 12:02 schreef starbuck het volgende:
ik ben wel benieuwd wie van de overige kandidaten dat geintje met alice hebben uitgehaald, De gel uit haar gelpotje stiekum vervangen door frituurvet.
*snik* *snotter* Ja die had wel wat meer in zijn mars.quote:Ergens, in een huisje in Volendam, zit Nick Schilder in een hoekje te huilen, denkend aan 'wat had kunnen zijn', als die overbodige Meike niet had meegedaan. En ik huil met 'm mee.
quote:Op zondag 7 maart 2004 09:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Nee ik wil jou fansite niet, ik wil alleen de officiële fansite" is dus niet arrogant, maar mysterieus? Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |