Moest je me net maar het voordeel van de tweifel gevenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat snel![]()
.
Nee, het moet wel eerlijk gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Moest je me net maar het voordeel van de tweifel geven
Jaja, ik begrijp het al..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, het moet wel eerlijk gaan.
Irma vond ik niet zo super, op de een of andere manier kwam ze (op mij) schreeuwerig over, te druk. Ook door de keus van 't liedje. terwijl ze echt 'n prachtige stem heeft. Erg jammer..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Irma was verreweg de beste, opmerkingen ?
Ja hoor lieverdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind je mij toch beter hè
Stem...dat is de enige stem waarvan ik em echt mooi en anders vind.....maar dat is mijn mening natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Vertel..
Wederom zijn we het eens!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef schatje het volgende:
Eigenlijk doen alleen de dame's het leuk, met uitzondering van Meike dan.
Ik dacht precies hetzelfde! Daar is Fok toch voor?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef funmaster het volgende:
"Wil je chatten met andere Idols-fans?
Stuur dan ID CHAT naar 2200 Post op Fokforum!"
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef funmaster het volgende:
"Wil je chatten met andere Idols-fans?
Stuur dan ID CHAT naar 2200 Post op Fokforum!"
lolquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Game on![]()
Jaja, ik ben toch wel eerder![]()
ROFLquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:50 schreef miendobbelsteen het volgende:
Alice en Meike + ook Erik mogen er van mij meteen uit
[afbeelding]
Mijne voor vanavond:quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:49 schreef LeBeau het volgende:
Iemand behalve mij een top 10?
01. Irma
02. Boris
03. Maud
04. Ron
05. Marlies
06. Robin
07. Alice
08. Eric
09. JK
10. Meike
Robin was wel weer erg lekker hoor.
En Alice?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef schatje het volgende:
Eigenlijk doen alleen de dame's het leuk, met uitzondering van Meike dan.
Slim van ze.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:50 schreef Magics het volgende:
Uhmmm dr zei net iemand dat er maar 2 smsjes doorkomen ! Dat is dus om Breezah geweld tegen te gaan. Alleen dit vertellen ze er niet bij, SMIECHTEN bij HMG !
Ik vond hem slecht.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
Vonden jullie JK nou écht slecht of hebben jullie gewoon wat tegen hem?![]()
Ik heb wat tegen 'm. Ik vond 'm niet slecht.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
Hij doet me gewoon niks, hij maakt totaal geen indruk op me, gewoon iemand die geen bijzondere stem heeft, fijn om eventjes naar te luisteren. Ook besteed hij veel tijd aan zijn uiterlijk, maar dat komt ook totaal niet goed op me over, alhoewel ik hem er vanavond beter uit vond zien dan in voorgaande afleveringen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
Ik heb niks tegen hem. Het lijkt me eigenlijk best een toffe gozerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:52 schreef BVO het volgende:
Ja. Erg ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:54 schreef femmerink het volgende:
[..]
![]()
Ja, en daarom koos 19% ook voor hem.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen de echte rede waarom hij er in zit (er moet een neger bij) staat me tegen.
Ik vond 'm ook zeker niet slecht vanavond.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:56 schreef Lamb het volgende:
[..]
Ja. Erg ofzo?
Hij heeft geen geweldige stem nee, maar hij bracht het hartstikke leuk en veelbelovend, en hij heeft gewoon een hele leuke uitstraling. Hij sprong er gewoon uit voor mij.
Jaja...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en daarom koos 19% ook voor hem.
Irene gaat robin natuurlijk weer aansmeren.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:57 schreef Toeps het volgende:
Irene Moors gaat zich er weer in mengen. Aan haar hebben we ook Jamai te danken.
Ja lekker hequote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:01 schreef Toeps het volgende:
Alice is wel mega-doos zeg!
we komen het tog niet eerder dan 23:45u te weten dankzij al dat gezeur van tooske en reinout..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:01 schreef Frasier het volgende:
Nog een half uur
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:05 schreef Magics het volgende:
Ik heb net ook ff op Meike gestemdomdat ik haar toch best leuk over vind komen backstage......Maar meer nog om zo te zorgen dat Eric niet verder komt
![]()
Ja hahaha, ik vond haar echt heel slecht maar ik haat Eric gewoon.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
.
Nogal jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:01 schreef Toeps het volgende:
Alice is wel mega-doos zeg!
Kom je daar NU pas achter?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:08 schreef Frasier het volgende:
Oh natuurlijk, op Yorin gaat 't gewoon verder
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:09 schreef funmaster het volgende:
[..]
Kom je daar NU pas achter?![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:05 schreef Magics het volgende:
Ik heb net ook ff op Meike gestemdomdat ik haar toch best leuk over vind komen backstage......Maar meer nog om zo te zorgen dat Eric niet verder komt
![]()
tsssk...jij hebt lef!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:05 schreef Magics het volgende:
![]()
Blijven dromen, meid. Arm kind.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:10 schreef Magics het volgende:
Als ze nog een keer mochten zou Meike de sterren vd hemel zingen
Maud praat grappig!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:08 schreef Magics het volgende:
Maud praat wel bekakt trouwens man !
Tom, vergeet nou niet dat Robin erg lekker is en er niet uit mag omdat wij liefhebbers van leuke mannen ook wat willen. Ego tripper.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een Top 10:
1. Marlies.
2. Irma.
3. Maud.
4. Boris.
5. Alice.
6. Ron.
--------------------Hieronder mag iedereen er van mij uit.
7. JK.
8. Robin.
9. Eric.
10. Meike.
Precies!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:12 schreef P-Style het volgende:
Weetje wat ik zo goed vind aan de huidige selectie Idols-finalisten? Ze hebben dit jaar tenminste allemaal een fastoenlijke leeftijd! Er zitten nu geen kindjes meer tussen en iedereen is 18+... de meeste zelfs 20+ (nog beter) als ik me niet vergis! Ook zitten er nu meer (niet véél meer) mensen tussen de finalisten die indruk op mij maken, dan vorig jaar. En nou maar hopen dat de "juiste" mensen afvallen!
*Ook heeft gedaan*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:12 schreef Frasier het volgende:
Ik stem ondertussen nog een keer op Alice![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:14 schreef Cee het volgende:
Als ik geen Kazaa had en 16 was, natuurlijk. Maar toch...
Sorry, maar dan ga je maar lekker soppen op Boris ofzo. Hij kan NIET zingen. En daar gaat het toch om.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:13 schreef LeBeau het volgende:
Tom, vergeet nou niet dat Robin erg lekker is en er niet uit mag omdat wij liefhebbers van leuke mannen ook wat willen. Ego tripper.
Valt weinig te soppen hoor bij hemquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry, maar dan ga je maar lekker soppen op Boris ofzo. Hij kan NIET zingen. En daar gaat het toch om.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:16 schreef PeterRabbit het volgende:
*ook op Eric gestemd heeft![]()
![]()
Nou ja. Daar heb ik dan verder ook geen boodschap aan ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:17 schreef Frasier het volgende:
Valt weinig te soppen hoor bij hem
Hmmm... 10 kandidaten ... Hier heb je ¤10,- volgende week krijg je ¤9,-quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik wil trouwens een Euro voor iedere keer dat Arnie op die kruk zit, z'n kruis tentoonstelt en zegt: "vanmiddag bij de repetities..."
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry, maar dan ga je maar lekker soppen op Boris ofzo.
Ik had het ook gemist, maar volgens mij is het iets waarvan hij denkt dat het in de uitzending was, terwijl dat niet zo was.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:20 schreef bofkont het volgende:
Beetje laat misschien, maar waarom bood Boris nou precies zijn excuses aan?? .. ik had het even gemist..![]()
Over 9 minuten jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:21 schreef schatje het volgende:
Nu weer naar RTL zappen??
Ja, dat zag ik net ookquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:22 schreef ilona-scuderia het volgende:De sms- winnaar stond net op het scherm, die komt uit Roermond
En dat terwijl Tooske vlak daarvoor zei dat er nog ge-smst kon worden...
Ik was ze anders al weer vergeten hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, Dooske doet net alsof we de kandidaten nog nooit gezien hebben.
"Jongens, dit zijn ze "
Schandaal! We worden belazerd!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:22 schreef ilona-scuderia het volgende:De sms- winnaar stond net op het scherm, die komt uit Roermond
en je kunt nog steeds stemmen ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:22 schreef ilona-scuderia het volgende:De sms- winnaar stond net op het scherm, die komt uit Roermond
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik was ze anders al weer vergeten hoor![]()
Ze geilt op negers hoor...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dooske, lach niet zo overdreven.
Geef die neger wat te etenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:24 schreef funmaster het volgende:
JK: "Ik heb honger"
Ik trap er niet in hoor!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:26 schreef Magics het volgende:
haha we worden belazerd !!
We? Ik heb niet gebeld of gesms't hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:26 schreef Magics het volgende:
haha we worden belazerd !!
Nee, da's Jerney.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:25 schreef Toeps het volgende:
Ze geilt op negers hoor...
Tooske is getrouwd geweest met een neger hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, da's Jerney.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geef die neger wat te eten
Zap de negerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:25 schreef Magics het volgende:
zap
Oh?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:28 schreef bofkont het volgende:
Boris is zó mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu doet ze het met Bastiaan Ragas.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:27 schreef Toeps het volgende:
Tooske is getrouwd geweest met een neger hoor.![]()
Ben ik ff blij dat ik die serie niet volg.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:27 schreef Frasier het volgende:
Alice krijgt een rol in GTST
En tóch geilquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:29 schreef bofkont het volgende:
Alice is echt triest, ze is dom, arrogant en irriteert me![]()
Alleen jammer dat ie aan Idols meedoetquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:28 schreef bofkont het volgende:
Boris is zó mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh?
Sorry ik zie het echt niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:30 schreef bofkont het volgende:
[..]
Ja echt, kijk maar!!
![]()
Dan ben je geen bofkontquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:29 schreef bofkont het volgende:
Alice is echt triest, ze is dom, arrogant en irriteert me![]()
Nog niemand.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:30 schreef Georges het volgende:
Wie heeft er gewonnen eigenlijk?
Tsja smaken verschillen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:29 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
En tóch geil.
Ja, vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is er nou zo fantastisch aan Boris
Niets eigenlijk. Hij zingt wel goed, maar is toch te gewoontjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is er nou zo fantastisch aan Boris
Soort Hind dus, ben benieuwd of het met Boris net zo gaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Niets eigenlijk. Hij zingt wel goed, maar is toch te gewoontjes.
Nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
zijn de lijnen al dicht? (omdat ze al aan 't neuzelen zijn over stemmen tellen)
Stop een snoepje in Tooske d'r smoeltje.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:33 schreef SpleeffY het volgende:
Get over dat snoepje, Tooske. Grap is uitgewerkt!
Ja iddquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:33 schreef SpleeffY het volgende:
Get over dat snoepje, Tooske. Grap is uitgewerkt!
* SpleeffY wel wat in de aanbieding heeftquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Stop een snoepje in Tooske d'r smoeltje.
Dan duurt het nog wel een paar uurquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:35 schreef Toeps het volgende:
Ja hoor, lijnen dicht. Ze gaan nu stemmen tellen. Met de hand of zo?
Ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:36 schreef SpleeffY het volgende:
Ik lette even niet op?! Zei Edwin dat Irma op de stoel zou komen?
?!
ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:36 schreef SpleeffY het volgende:
?!
Ja!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:36 schreef SpleeffY het volgende:
?!
Belachelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:36 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:37 schreef bofkont het volgende:
hahahahaha dat had die arrogante trut echt niet verwacht... haha, ik hoop echt zij er uit gaat. (ik heb het natuurlijk over die walgelijke Alice)![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:36 schreef SpleeffY het volgende:
?!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als de sms-winnaar daadwerkelijk uit Roermond komt, dan ben ik benieuwd of ze die fout er bij de herhaling uitknippen
Zoniet, dan span ik een rechtszaak tegen Idols aan...
Amstel hiero.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ookBavaria
![]()
nee joh, eerst nog uitleggen hoe het precies gaat he die uitslag!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
oh nou komt het
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:40 schreef schatje het volgende:
Geweldig, die geit moet op de stoel![]()
.
Echt??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Moet Alice al huilen?
Zou vet zijn!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt??
Heerlijk![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |