Of hij heeft veel tandenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:38 schreef existenz het volgende:
Je bent gewoon langzaam
Oopsss, ben toch echt een zij!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Of hij heeft veel tanden
Maar ze zullen die twee minuten toch niet zo maar hebben ingesteld??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:48 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook niet genoeg aan die 2 minuten. Stom dat je het zelf niet kan instellen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:39 schreef Kaizen het volgende:
Ik schat dat ik zo'n 5 minuten bezig ben.
Wat boeit mij dat nou??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:53 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Maar ze zullen die twee minuten toch niet zo maar hebben ingesteld??
Tuurlijk!Die troep tussen je tanden wordt er zomaar tussen uit geweekt zeker??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:46 schreef SiGNe het volgende:
Beter te lang dan te kort
En natuurlijk ook niet te hard poetsen, lichte druk op de tanden is meer dan genoeg (de tandpasta doet het eigenlijke werk, de borstel is alleen ter applicatie![]()
Zo bedoel ik het helemaal niet, dat je achterlijk zou zijn!! Ik vraag me alleen af waar die twee minuten op slaan, het zal wel ergens op gebaseerd zijn. Ik haal het zelf alleen niet; ben langer bezig. Misschien is er op FOK! een tandheelkundestudent die het weet....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou??
Ik ben niet achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |