Tsja je moet wat over hebben voor ' onze ' alibabaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:15 schreef Dark_Killah het volgende:
WTF, Stomme kut reclame, alleen voor de laatste kandidaat.
wij zijn haar foto's niet vergeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Zie je wel die Marlies is cool! ze vergat een stuk.
Zouden ze er zitten? (bij de notaris)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
toch jammer dat ze niet ff een item met Bas en Joël tussendoor hebben.
Ja, en dan krijg je een bedanksms'je van Ron ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Magics het volgende:
Ik ga trouwens op Alice stemmen, want ik vond haar best goed.
Een vriendin van me gaat meedoen aan de Bachelor. Ze is niet van plan die kerel in te gaan palmen maar ziet een gratis vakantie naar zuid-afrika wel zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef funmaster het volgende:
Morgen het huwelijk van de Bacholorette....... alsof dat mensen intresseert zeg
Nee, net als de accountant die vorig jaar niet mocht meekijken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:18 schreef funmaster het volgende:
[..]
Zouden ze er zitten? (bij de notaris)
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Magics het volgende:
Die foto's was ze ook ff ' vergeten 'quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
wij zijn haar foto's niet vergeten.
Voor mij sprong Irma er wel degelijk tussenuit, maar ze had een niet zo gangbaar nummer. De laatste keer dat ze optrad in Idols spetterde ze ook van het scherm. Zij en Boris zijn de uitschieters ditjaar. Zal me benieuwen of het bellende publiek dit jaar wel echt op kwaliteit gaat letten en niet alleen op mooie koppies.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Magics het volgende:
Ik vond tot nu toe echt niemand ECHT goed vanavond. Vorig jaar wilde Hind er nog wel eens tussenuit springen, maar nu zijn ze allemaal maar zozo, en we hebben alleen uitschieters naar beneden.
OKay succesquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Magics het volgende:
"Bekroond met 11 Oscars"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
LoTR, moet daar nog reclame voor gemaakt worden?
Ik dacht, komt die DVD nu alquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
LoTR, moet daar nog reclame voor gemaakt worden?
Idd vind ik Irma er ook echt tussenuit springen. Voor mij de beste!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij sprong Irma er wel degelijk tussenuit, maar ze had een niet zo gangbaar nummer. De laatste keer dat ze optrad in Idols spetterde ze ook van het scherm. Zij en Boris zijn de uitschieters ditjaar. Zal me benieuwen of het bellende publiek dit jaar wel echt op kwaliteit gaat letten en niet alleen op mooie koppies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |