Ben ik het wel mee eens ja. Maar er is meer nodig om te kunnen winnen. Laat hij de volgende keer dan een wat zwaarder nummer kiezen!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat geweldige uitstraling
Zeker Rexonaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Een deodorant, hahahahaha grappig jog. Gebruik je lul man.
Ga uit de kleren !!!1111quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef Magics het volgende:
MArlies verras me !
Loopt jou Idols een half uur voor ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef Georges het volgende:
Boris was ook slecht zeg.
Past wel bij haar, ook zo'n sexy image..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Typische keuze van Marlies ............
Haha, ja ik kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:Ik denk gelijk weer aan die foto's als ik haar zie
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Past wel bij haar, ook zo'n sexy image..
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Past wel bij haar, ook zo'n sexy image..
Waarom zou hij een zwaarder nummer kiezen. Hij heeft een sfeervolle stem.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Maar er is meer nodig om te kunnen winnen. Laat hij de volgende keer dan een wat zwaarder nummer kiezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |