quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Oftewel: henk is een racist.
Zijn jullie vulploegers een ras dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Mag jij wel nadrinken dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:47 schreef Maaikietje het volgende:
ik werk ook bij de AH
Nee, wel een "bevolkingsgroep" binnen het bedrijf.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:48 schreef Asile het volgende:
[..]
Zijn jullie vulploegers een ras dan?
ik werk nooit savonds. maar bij mij mag het wel geloof ik hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:48 schreef Mugielz het volgende:
[..]
Mag jij wel nadrinken dan?
Dus deze medewerkers deden niet aan nadrinken?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Nu komt ie net om 5 minuten voor sluitingstijd aan met de smoes dat medewerkers hebben zitten klagen dat wij wel mogen nadrinken en zij niet, terwijl zij meer uren maken.
Doen deze medewerkers nu wel aan nadrinken?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Oftewel: iedereen mag blijven nadrinken op zaterdag, behalve wij, wij zijn maar vulploegers en zijn minderwaardig ofzo
Die medewerkers zeiken dat zij zeg maar 30 uur per week maken, maar op zaterdag vrij zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:52 schreef GAULOISES het volgende:
[..]
Dus deze medewerkers deden niet aan nadrinken?
[..]
Doen deze medewerkers nu wel aan nadrinken?
Was de cavia dood dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:01 schreef Reintje het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je op vrijdagmorgen om 8 uur naar de AH ging om daar een gratis kopje koffie te nuttigen, nadat je was thuisgekomen van het stappen...
Inderdaad, Henk is een racist. En dat met die cavia van z'n dochter vorige week dan, maakt hem ook nog eens necrofiel...
Welke behoorlijke bedrijfsleider laat zijn personeel nou "nadrinken", daar komt toch altijd narigheid van, ten eerste moet iedereen nog naar huis, met de fiets of auto lopend van mij part, de tongen komen los enz...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Ik werk al een tijdje bij Albert Heijn in enschede, en en op zaterdag gaan we altijd nadrinken.
Kratje bier der bij, mooi met de afdelingsleider (dikke alcoholist) nadrinken.
Maar aangezien hij een hekel aan enkele van de vulploegers (lees: mij) heeft, zit hij altijd te zeiken dat we niet hard genoeg werken.
Nu komt ie net om 5 minuten voor sluitingstijd aan met de smoes dat medewerkers hebben zitten klagen dat wij wel mogen nadrinken en zij niet, terwijl zij meer uren maken.
Oftewel: iedereen mag blijven nadrinken op zaterdag, behalve wij, wij zijn maar vulploegers en zijn minderwaardig ofzo
Ik vind dit echt een harde kutstreek; iedereen die bij een bedrijf werkt heeft toch dezelfde rechten om te blijven nadrinken als afsluiting van de week?
Idd bij mij ook, t zal wel aan de plaats liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:50 schreef Maaikietje het volgende:
[..]
ik werk nooit savonds. maar bij mij mag het wel geloof ik hoor.
Hey moslim, weer lekker de racist-kaart aan het trekken?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:49 schreef Mugielz het volgende:
[..]
Nee, wel een "bevolkingsgroep" binnen het bedrijf.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Oftewel: iedereen mag blijven nadrinken op zaterdag, behalve wij, wij zijn maar veelplegers en zijn minderwaardig ofzo
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:49 schreef Mugielz het volgende:
[..]
Nee, wel een "bevolkingsgroep" binnen het bedrijf.
Ik heb je lijstje ff gelezen, lijkt me geen gezellig boel daarquote:Op zondag 7 maart 2004 02:11 schreef Tuvai het volgende:
Tip: werk nooit in zo'n koleresupermarkt... Ik ben d'r zelf ook pas mee gestopt want het werd me een té bezeikte boel daar bij de Jan Linders. D'r liep ook zo'n eikel rond die het nogal hoog in z'n bol had.
Ik heb zelfs een lijstje gemaakt toen ik daar weg ging, 't staat op http://www.tuvai.com/temp/linders.htm
Dat zeg ik.... Maar na al die drama verhalen en dat toch wel grappige lijstje over Jan van Linders weet ik zeker dat ik het heeeeel er goed getroffen hebquote:Kortom: zoek een goede supermarkt uit om in te werken![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:40 schreef knerpie het volgende:
Wat nou nadrinken ???????????
Ben je ook aan het voordrinken als je nog naar werk moet ??????????
Zal een lekker zooitje in die schappen geven.................
Koos kun jji ff spiegelen ???? Jahoor ....HIPS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |