Levergriep mag ook wel ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:05 schreef stinkie het volgende:
Is een griepje ook goed?
Ja, en met de dood en met sex en met Anouk en met kleine vrouwen en met tieten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:07 schreef Xtreem het volgende:
JIj hebt een obsessie met kanker of niet? * Xtreem zou het je bijna gaan gunnen
Dus feitelijk neuk jij graag kleine vrouwen met tieten die zijn overleden aan de kanker, bij voorkeur als ze Anouk heten? Begrijp ik je zo goed?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:07 schreef Xtreem het volgende:
JIj hebt een obsessie met kanker of niet? * Xtreem zou het je bijna gaan gunnen</div></blockquote> Ja, en met de dood en met sex en met Anouk en met kleine vrouwen en met tieten.
Wat is het probleem?
Dat ik je ook sex met een kleine dode vrouw met dikke tieten gun.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:07 schreef Xtreem het volgende:
JIj hebt een obsessie met kanker of niet? * Xtreem zou het je bijna gaan gunnen</div></blockquote> Ja, en met de dood en met sex en met Anouk en met kleine vrouwen en met tieten.
Wat is het probleem?
Ja, bijna.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:12 schreef stinkie het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
Wat is het probleem?</div></blockquote> Dus feitelijk neuk jij graag kleine vrouwen met tieten die zijn overleden aan de kanker, bij voorkeur als ze Anouk heten? Begrijp ik je zo goed?
Nacrofiel toch ?quote:Wat is het probleem?</div></blockquote> Dus feitelijk neuk jij graag kleine vrouwen met tieten die zijn overleden aan de kanker, bij voorkeur als ze Anouk heten? Begrijp ik je zo goed?
Hoi. Ik mis een obsessie.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
Wat is het probleem?
is het niet nEcrofiel?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nacrofiel toch ?
Uhm... Oude weerloze vrouwtjes uit de randstad die ik eerst bevries met mijn ogen en daarna hun geilheid laat botvieren op mijn 25% indo-bloed bedoelde ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:31 schreef Insomaniac het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
Wat is het probleem?</div></blockquote> Hoi. Ik mis een obsessie.
.gif ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef Intxaurraga het volgende:
gif
Oh! da mag juh niej segguh!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:04 schreef R2cksson het volgende:
Kanker.
Hopelijk zaait het uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |