ik ga het weer pikzwart met metallic glans doenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is er al weer uit.
mmz, als dit chocolade moet zijn dan is't wel PURE chocolade!
pfffff. altijd pakt alles lichter uit bij mij (blond) en deze pakt DONKERDER uit! (zeker door de rode ondergrond)
Heb nu dus donkerbruin, bijna zwart haar!
Van LIVE hebben ze nu kei coole kleuren! Avantgarde heet da, en dan heb je ook zwart met allerlei glanzen, en paars en rood (en bitter-sweet chocolate, die heb ik dus). Maar ik blijf Dark Blue (ofzoiets) de mooiste vinden. Zwart met blauwe schijnquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga het weer pikzwart met metallic glans doen.
die dusquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van LIVE hebben ze nu kei coole kleuren! Avantgarde heet da, en dan heb je ook zwart met allerlei glanzen, en paars en rood (en bitter-sweet chocolate, die heb ik dus). Maar ik blijf Dark Blue (ofzoiets) de mooiste vinden. Zwart met blauwe schijnOok metallicerig
Had ik ook weleens gehad. Ook al heb ik van nature zwarthaar, maar er was wel een duidelijke blauwe gloed te zien (volgens mensen in m'n naaste omgeving dan, want ik merkte het verschil echter niet).quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwart met blauwe schijnOok metallicerig
Dan is het goed hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
ik las het en was het eens met het antwoord beeb.
en ik ben beetje brakjes.
Ja..ik hoorde het ook, maar ik d8 dat het een gay.nl geluidje was.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:55 schreef Cybart het volgende:
yeah yeah yeah
*usher op heb staan*
waarom heeft elke versie van Leki die ik "koop" om 3:40 een msn geluid zitten
ohjwah hoit enzo
en work that bootie?
was het"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..ik hoorde het ook, maar ik d8 dat het een gay.nl geluidje was.
nu begin ik te wijfelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..ik hoorde het ook, maar ik d8 dat het een gay.nl geluidje was.
tijd voor een Hug-ari-Kenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
fuck it, ik haat alles!
hmm toch van MSN..het geluidje dan. Van Gay.nl klinkt een beetje soft.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was het"
prrrrrrrrring
of was het
tumtumtum?
zou anders ook erg toevallig zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmm toch van MSN..het geluidje dan. Van Gay.nl klinkt een beetje soft.
Kus danquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee
hugging won't solve anything
just say no to hugs
jahquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmm toch van MSN..het geluidje dan. Van Gay.nl klinkt een beetje soft.
Ow?? okayquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah. zon nichtengeluidje da je in barbietekenfilms verwacht :p
ik ben nog steeds een enig kindquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:17 schreef Jerruh het volgende:
jeumig, alleen maar broertjes tegenwoordig... zijn tizmo en ik echt trendsetters ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |