Dus tòch parallel slowchatten...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:11 schreef XMN8R het volgende:
ik doe mee (net zolang tot ie dicht is)
Maar er wordt wel gewoon flink doorgeleuterd, daar...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:14 schreef XMN8R het volgende:
nope, dat is een foutje, een slordigheidje, een haastklusje@ waxxer
HEY!!!!!! STA EENS OP! HET IS POTDOMME AL 1 UUR GEWEEST LUI VARKEN!!quote:sssssst, Ang3l slaapt nog....
Kun je die anders niet meteen even naar me mailen, dat scheelt weer een hoop gerechtermuisklik en geöpslaanals.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:20 schreef xman het volgende:
Bedankt XMN8R!
Naja..ik wilde bijna het zweedse Rugbyteam in het andere topic posten, goed dat ik dat niet had gedaan!
Allemaal gespierde IBG-tjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:22 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het zweedse rugbyteam lekkerder is dan l'equipe de France
Wil je de grote foto's van die franse meneren ook hebben?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je die anders niet meteen even naar me mailen, dat scheelt weer een hoop gerechtermuisklik en geöpslaanals..
zijn die groot genoeg om er posterbehang van te maken?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je de grote foto's van die franse meneren ook hebben?
Die heb ik al opgeslagen, maar als je ze op een groter bureaubladformaat hebt, dan graag. Of ik moet mijn G_L vragen of hij het meebrengt uit Parijs.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ruilen voor een foto van jou?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
you have mailquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die heb ik al opgeslagen, maar als je ze op een groter bureaubladformaat hebt, dan graag. Of ik moet mijn G_L vragen of hij het meebrengt uit Parijs..
Ehm...misschien had ik wat specifieker moeten zijn!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit is beav dus post nou maar gauw dat rugby team..
woehahahahaha LOLquote:
Doe jij nou maar eens heel gauw De tweede Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) updaten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
woehahahahaha LOL
dit is TE grappig!
okiquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe jij nou maar eens heel gauw De tweede Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) updaten..
doe mij dan maar dezequote:
donequote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe jij nou maar eens heel gauw De tweede Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) updaten..
prima, neem ik hem welquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:49 schreef NathaN het volgende:
ik vind die linker veel te dik gespierd, eigenlijk
Dat kan soms wel handig zijn bij Rugby en andere...ehm zaken!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:49 schreef NathaN het volgende:
ik vind die linker veel te dik gespierd, eigenlijk
kijk, jij begrijpt het!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:52 schreef xman het volgende:
[..]
Dat kan soms wel handig zijn bij Rugby en andere...ehm zaken!
Great minds think alike!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kijk, jij begrijpt het!
Kogelstoten?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:52 schreef xman het volgende:
Dat kan soms wel handig zijn bij Rugby en andere...ehm zaken!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:54 schreef xman het volgende:
Great Dirty minds think alike!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kogelstoten?
look who's talking!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
we zouden eigenlijk samen moeten werken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:58 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
*Zucht* ja!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
we zouden eigenlijk samen moeten werken.
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:58 schreef beaverhausen het volgende:
look who's talking!!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:59 schreef xman het volgende:
Tsss look who's talking!![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:05 schreef xman het volgende:
[..]
?
*kusknufkroel*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:09 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Man achterin is ook leuk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:52 schreef NathaN het volgende:
de linker hiervan is dan wel weer leuk
Footoooooooooooooooowquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:36 schreef Great_Expectations het volgende:
De blonde knipsel-kt heeft met de grootst mogelijke tegenzin haar agressie uitgeleefd op mijn haar.
.
*net trug is uit heythuysen!\*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:23 schreef Cazman het volgende:
greetings vanuit Lunteren!
goeiedag Jerre. Gelukkig studeert mijn vriend in Tilburg wat weer een stuk dichterbij isquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*net trug is uit heythuysen!*
waarom w0onen onze vrienden in van die afgelegen kutdorpskes?.
goeiendag iedreen tenzamen.
Je hebt ook alles voor hem overquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:31 schreef Cazman het volgende:
Ben gewoon eens een weekendje meegegaan.
*weep*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:16 schreef NathaN het volgende:
http://www.sfgate.com/columnists/morford/
read it and weep with laughter
misschien wel te veel :/quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt ook alles voor hem over
quote:27, NRC, ambitieus, humor, sportief, vrolijk, muziek, literatuur, stijl, goed gekleed, maatschappelijk betrokken, goede baan. Zie daar enkele kenmerken van mijn persoontje.
Het enige dat eigenlijk nog ontbreekt is een lief vriendje. Herken jij je enigszins in mijn "kenmerken" en zoek jij ook naar een vriendje om samen van alles te ondernemen, reageer dan!
Binnenkort een biertje met jou?
Nou, dan moet je je GL maar gauw dumpen he?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou! [afbeelding] De Ideale Man heeft een advertentietje op Expreszo geplaatst!
[..]
gelukkig hebben we een verschillende definitie van ideaalquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou! [afbeelding] De Ideale Man heeft een advertentietje op Expreszo geplaatst!
[..]
idd, zoals goed gekleed. Wat verstaat hij onder goed gekleed?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
gelukkig hebben we een verschillende definitie van ideaal
Bewijs!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:10 schreef Ang3l het volgende:
OOPSIE!
Ik ben nog niet helemaal gewend dat het nu op pagina 7 einde verhaal is. En ik doe vaak POST, SEND, en hup weg, dus dan zie ik niet eens dat ie eicht is na mijn postr
Sowwy.....
Ja had een goede reden hoorDe Kapper!
ik zie hem nu voor me als een al kalende jongerequote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, zoals goed gekleed. Wat verstaat hij onder goed gekleed?
Nee want op dit moment is het nog spikey blond met rode punten (ofwel: omdat m'n haar geschoren en geknipt is zie je mijn originele haarkleur overal doorheen komen en bovenop is't nog rood van het verven).quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bewijs!
zeg nerd, was da nou jouw pup die ik gister zag zwalken met zijn fiets bij eindhoven beukenlaan? (hij staarde)?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:10 schreef Ang3l het volgende:
OOPSIE!
Ik ben nog niet helemaal gewend dat het nu op pagina 7 einde verhaal is. En ik doe vaak POST, SEND, en hup weg, dus dan zie ik niet eens dat ie eicht is na mijn postr
Sowwy.....
Ja had een goede reden hoorDe Kapper!
Je beschrijft nu helemaal hoe ikquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zie hem nu voor me als een al kalende jongere
die een hele grote boekenkast heeft, nooit maar dan ook echt nooit tv kijkt
klassieke muziek liefhebber is
rode wijn drinker
en uren kan ouwehoren over de meest slapverwekkende boeken
en zijn versie van goed gekleed is een overhemd met daar nog een gestreepte polo overheen
hij doet me aan iemand denkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
rode wijn drinker
en zijn versie van goed gekleed is een overhemd met daar nog een gestreepte polo overheen
Neh, pup kan niet fietsen!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg nerd, was da nou jouw pup die ik gister zag zwalken met zijn fiets bij eindhoven beukenlaan? (hij staarde)?
hij liep!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, pup kan niet fietsen!
En je was al zo smakelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Maar zodadelijk ga ik het "Bitter Sweet Chocolat" verven
wie wie wie?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je beschrijft nu helemaal hoe ikhier zie
![]()
![]()
euhm dat doen we kijken van de weekquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij doet me aan iemand denken.
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik mis tim weer enzo.
volgend eweek weer zuipen?.
straks ben ik uitverkocht heurquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm dat doen we kijken van de week
Nee hij heeft geen fietsquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij liep!!!!.
misschien lekke band ofzo en ik liep er straal langs.
Volgens mij is het een dikke vent die gewoon seks seks seks denktquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
rode wijn drinker
haha. ik moet eerst ff mijn financiele situatie checkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
straks ben ik uitverkocht heur.
haha lolquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Volgens mij is het een dikke vent die gewoon seks seks seks denkt
is datquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:23 schreef Cazman het volgende:
Volgens mij is het een dikke vent die gewoon seks seks seks denkt
Heeft ie een doppelgänger?!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:26 schreef Jerruh het volgende:
hij leek echt enorm op pup...
Mag ik die dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Heeft ie een doppelgänger?!
Sexy![]()
ja, beetje dezelfde schuchtere onchalante blik, beetje alternatief gekleed, alleen deze had een pet op..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ie een doppelgänger?!
Sexy![]()
Volgens mij is het.............................................................................................................................................................................................................................AARDVARKquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
is datniet?
mzzl caz!!! groetuh aan josti!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:36 schreef Cazman het volgende:
ben ook foetsie. tot snel!!![]()
Volgens mij worden dat littekens hoor...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de zonnenbank voor 't eerst uitgetest ....
*wijst op vuurrode "velugelachtige" plekjes op schouderbladen en vuurrood "vlindervormpje" op kont*
Dat eh... trekt toch weg he?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, dan moet je je GL maar gauw dumpen he?
Thehe, dan lijkt het net alsof ze m'n vleugels geamputeerd hebben, want ze zitten precies op die plekkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij worden dat littekens hoor...
Lijkt me een heel schattige jongen, die je hier zo beschrijft. En dat kalende, och...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
rode wijn drinker
Dat je behalve vleugels ook ooit een staartje had? Dus misschien dat je stiekum ooit een duiveltje was!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thehe, dan lijkt het net alsof ze m'n vleugels geamputeerd hebben, want ze zitten precies op die plekken
Hmm, wat betekenen die littekens op m'n bipsje dan?!
Dat is de plaats waar je gevorkte staart zat!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, wat betekenen die littekens op m'n bipsje dan?!
Het si al weggetrokkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat je behalve vleugels ook ooit een staartje had? Dus misschien dat je stiekum ooit een duiveltje was!
Of zit ik nu net te hoog?
foto!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het si al weggetrokkenGelukkig!
Xit nu met chocolademousse in m'n haar.
Nog 5 min wachten.
Chocolademousse?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het si al weggetrokkenGelukkig!
Xit nu met chocolademousse in m'n haar.
Nog 5 min wachten.
uhmmmm okayquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:59 schreef Cybart het volgende:
jeeeeeej
ik wist wel dat er iets niet klopte
afgelopen maandag was ik bij mijn beste vriend en die zei dat ie niet uitging dit weekend, want er was iets met het voetballen
gisteren sprak ik mijn beste vriendin (die al jaren met mijn beste vriend gaat), en die vertelde dat dat voetbalding gisterenavond was. maar ik meende dat ie naar een verjaardag van iemand van het voetballen moest.
belt ze net op. was het dus gisteren feestavond in de voetbalkantine en vanavond een verjaardag van iemand van het voetballen....
maar ze gaat niet met haar vriend mee en lekker met mij in de kroeg hangen
volgensmij maak ik het vager dan het is hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhmmmm okay
Zeg, kun jij je epilepsie-opwekkend icoon iets minder laten flikkeren?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhmmmm okay
Ow, kreeg je dan een epilepsie aanval ??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg, kun jij je epilepsie-opwekkend icoon iets minder laten flikkeren?
Ik heb d'r zelf geen last van, maar het is wel flink irritant. En ik geloof dat ze d'r op fok sowieso niet altijd even blij mee zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow, kreeg je dan een epilepsie aanval ??
Ja alles goed, alleen verveling slaat gauw toe.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij maak ik het vager dan het is hoor
hoe is het met mijn broerke?
wat ga jij vanaaf doen?
iuk krijg epilepsie van je icoontjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhmmmm okay
Markie...Heb jij die nieuwe van Cappella al gehoord? ... Ik vind hem erg Gigi hoor, maar wel cool.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Hallo
Tijdje niet geweest hier
een lekker relax avondjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles goed, alleen verveling slaat gauw toe.
Ik ga maar straks voor de buis hangen, dan naar idols kijken (Boris) en later nog misschien een dvd'tje pakken.
markske!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Hallo
Tijdje niet geweest hier
Gerdooow!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:10 schreef Gerdo het volgende:
Ja, hoi!.
gerdooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:10 schreef Gerdo het volgende:
Ja, hoi!.
Gerdo!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gerdooow!Of was het nou Sletdowww? Ik ben ook zo vergeetachtig...
![]()
Yaerrúúúúúúúúúúúúúhhh!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gerdooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
hoe was je werk meneer???quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Jerre
Ja, je kwam er zelf mee hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Gerdo!.
Dat luchtmacht meiske?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg gerdow: hoe ist afgelopen met da meiske??? ik ben waarachtig weer benieuwd.
Is de geweldige bijnaam die ik van mijn zogenaamde "vrienden" heb gekregen, geheel ten onrechte, dat zul je begrijpen!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, je kwam er zelf mee hoor.Of was dat nou een vriendin/vriend?
Maarja, Gerdooow dan maar, wil de huishetero niet boos maken.
Dan wil ik je voortaan graag Vruchtenyoghurt noemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:17 schreef Gerdo het volgende:
Gerdoow is ok, maar noem me zoals je wilt natuurlijk!.
Sletdooow it is!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:17 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Is de geweldige bijnaam die ik van mijn zogenaamde "vrienden" heb gekregen, geheel ten onrechte, dat zul je begrijpen!. Gerdoow is ok, maar noem me zoals je wilt natuurlijk!
.
dit klinkt als : welk vn de driehonderd?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:16 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat luchtmacht meiske?
Slerdoow!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:17 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Is de geweldige bijnaam die ik van mijn zogenaamde "vrienden" heb gekregen, geheel ten onrechte, dat zul je begrijpen!. Gerdoow is ok, maar noem me zoals je wilt natuurlijk!
.
ook hoi beaverhausenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slerdoow!!!
Nee, ken er maar 1... En helaas ken ik die naar mijn zin helemaal niet goed genoeg... Daar denkt zij alleen iets anders over...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dit klinkt als : welk vn de driehonderd?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan wil ik je voortaan graag Vruchtenyoghurt noemen..
Vruchtenyoghurt, Sletdoow, Gerdoow, dat wordt lastig!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sletdooow it is!
Beaverdinges! Hoi!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slerdoow!!!
Straks krijg je nog een identiteitscrisis!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:28 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Vruchtenyoghurt, Sletdoow, Gerdoow, dat wordt lastig!.
How comes??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb weer eens ruzie met m'n vader.
Noem me dan allemaal maar gewoon vruchtenyoghurt!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een identiteitscrisis!![]()
Het was druk en slopend, en ik was best wel brak van de avond daarvoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe was je werk meneer???
heb je de dag een beetje goped kunnen uitzingen?!
Hoi Jerruh!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ook hoi beaverhausen
aahhh! en vanavond weer uit???quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Het was druk en slopend, en ik was best wel brak van de avond daarvoor![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja Cold Mountain was echt prachtig
Vraagt ie iets, reageert ie nie meer...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:36 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Vraagt ie iets, reageert ie nie meer....
Ik zorg dat ik donderdag geheel uitgerust en ontspannen aanwezig zal zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aahhh! en vanavond weer uit???!
je doet je best in ieder geval, als je donderdag maar wakker bent.
yeah, die hard feestbeestquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik donderdag geheel uitgerust en ontspannen aanwezig zal zijn
En Ja vanavond er weer tegenaan
Het is er al weer uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
foto!!!!
Okee! Dat vonnik stiekem ook wel de leukste naam voor je!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:31 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Noem me dan allemaal maar gewoon vruchtenyoghurt!.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
fuck ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg ik wil hier weg
ik ga het weer pikzwart met metallic glans doenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is er al weer uit.
mmz, als dit chocolade moet zijn dan is't wel PURE chocolade!
pfffff. altijd pakt alles lichter uit bij mij (blond) en deze pakt DONKERDER uit! (zeker door de rode ondergrond)
Heb nu dus donkerbruin, bijna zwart haar!
Van LIVE hebben ze nu kei coole kleuren! Avantgarde heet da, en dan heb je ook zwart met allerlei glanzen, en paars en rood (en bitter-sweet chocolate, die heb ik dus). Maar ik blijf Dark Blue (ofzoiets) de mooiste vinden. Zwart met blauwe schijnquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga het weer pikzwart met metallic glans doen.
die dusquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van LIVE hebben ze nu kei coole kleuren! Avantgarde heet da, en dan heb je ook zwart met allerlei glanzen, en paars en rood (en bitter-sweet chocolate, die heb ik dus). Maar ik blijf Dark Blue (ofzoiets) de mooiste vinden. Zwart met blauwe schijnOok metallicerig
Had ik ook weleens gehad. Ook al heb ik van nature zwarthaar, maar er was wel een duidelijke blauwe gloed te zien (volgens mensen in m'n naaste omgeving dan, want ik merkte het verschil echter niet).quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwart met blauwe schijnOok metallicerig
Dan is het goed hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
.
ik las het en was het eens met het antwoord beeb.
en ik ben beetje brakjes.
Ja..ik hoorde het ook, maar ik d8 dat het een gay.nl geluidje was.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:55 schreef Cybart het volgende:
yeah yeah yeah
*usher op heb staan*
waarom heeft elke versie van Leki die ik "koop" om 3:40 een msn geluid zitten
ohjwah hoit enzo
en work that bootie?
was het"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..ik hoorde het ook, maar ik d8 dat het een gay.nl geluidje was.
nu begin ik te wijfelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..ik hoorde het ook, maar ik d8 dat het een gay.nl geluidje was.
tijd voor een Hug-ari-Kenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
fuck it, ik haat alles!
hmm toch van MSN..het geluidje dan. Van Gay.nl klinkt een beetje soft.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
was het"
prrrrrrrrring
of was het
tumtumtum?
zou anders ook erg toevallig zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmm toch van MSN..het geluidje dan. Van Gay.nl klinkt een beetje soft.
Kus danquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee
hugging won't solve anything
just say no to hugs
jahquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmm toch van MSN..het geluidje dan. Van Gay.nl klinkt een beetje soft.
Ow?? okayquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah. zon nichtengeluidje da je in barbietekenfilms verwacht :p
ik ben nog steeds een enig kindquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:17 schreef Jerruh het volgende:
jeumig, alleen maar broertjes tegenwoordig... zijn tizmo en ik echt trendsetters ofzo??
Ik heb alleen twee zussen hoor. En waar is Tizmo eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:17 schreef Jerruh het volgende:
jeumig, alleen maar broertjes tegenwoordig... zijn tizmo en ik echt trendsetters ofzo??
hehehequote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb alleen twee zussen hoor. En waar is Tizmo eigenlijk?
Metrosexueel? Nee hoor, Ron is homo en de rest is gewoon gestyled tot op t leven.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef Waxxer het volgende:
Wat veel jongens eigenlijk... en ik bemerk bij mezelf het Big Brother-effect, ik lette vorig jaar veel meer op dan dit jaar eigenlijk...
En stuk voor stuk zijn die kerels metro-seksueel zoals dat heet
Dat is geen vermoeden maar een publiek geheimquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:15 schreef Waxxer het volgende:
Ron homo?Is dat een vermoeden of geeft'ie het toe?
Alhoewel, hij flikflakte toch toen? Bij de audities?
Eerst mag JK eruit...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Er moeten er nu toch twee weg?
Maud en Boris, als ik het voor 't zeggen had en vlg week JK
*linker wangetje van GE pak*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:.
Waxxer krijgt schrijfaanvallen van Idolsquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Idols is niet G_E-proof..
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*linker wangetje van GE pak*
*rechter wangetje van GE pak*
*handen omhoog beweeg*
en....
have fun!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:34 schreef Ang3l het volgende:Ben naar de Red & Blue toe!!
ajuu lurkt?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:34 schreef ajuu het volgende:
ha, wat leuk een beaver/waxxer idols onderonsje!
(hmmmz, waxxer is nu ook al overidolsstag..)
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:34 schreef Ang3l het volgende:Ben naar de Red & Blue toe!!
Hai!! Nou ik observeer Idols meer dan dat ik er serieus naar kijk....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:34 schreef ajuu het volgende:
ha, wat leuk een beaver/waxxer idols onderonsje!
(hmmmz, waxxer is nu ook al overidolsstag..)
Waxxapappaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk je uit?
Niet met vreemde mensen mee
Geen drankjes laten staan
Let op je geld
Rij rustig
Veel plezier!!!
LOSSSSS die heupen!!!!
neequote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Boris doet mee aan Idols om dat dat zijn laatste strohalm is om nog iets in zijn leven te bereiken
Jerruh, mag ik jouw Idols-columns overnemen?Mag jij coc doen
o jeequote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!! Nou ik observeer Idols meer dan dat ik er serieus naar kijk....
een blozende ajuu?!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:38 schreef ajuu het volgende:![]()
Ik was mijn weblog even vergeten, heb al een half A4-tjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*linker wangetje van GE pak*
*rechter wangetje van GE pak*
*handen omhoog beweeg*
en....
just to make myself more attractive to youquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
een blozende ajuu?!
het blijft neequote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik was mijn weblog even vergeten, heb al een half A4-tje
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:50 schreef ajuu het volgende:
[..]
just to make myself more attractive to you
edwin jansen en erik van tijnquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:54 schreef Waxxer het volgende:
Jerney, Henk-Jan en hoe heten die andere twee jury-leden ook alweer?
*hhhhhhhhhhhhhhhh*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het blijft nee.
maar, de volgende keer als ze op de FP een columnist nodig hebben (als er sollicitatie is) moet je zeker eens mailen!!! je columns zijn goed dus je makat vast kans dan.
Oooooohhhh ja dankje!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
edwin jansen en erik van tijn
ja, maar ik ben niet dom hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En Erik is die blonde toch...?
hahahah das waar ookquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, maar ik ben niet dom hoor!
![]()
ajuu paraplu!
Ik vind het juist leuk om over homo-dingen te lezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhhhhhh*
Vind je???![]()
![]()
![]()
Nou het is wel leuk, vooral om het eens een keer niet over homodingen te hebben, want zo veel ben ik er ook niet mee bezig. Maar ik zal het in de gaten houden... dan...
Kun je iets precieser zijn in wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:16 schreef Waxxer het volgende:
Stel he, als ik heel grof doe in een stuk tekst, moet ik dat dan gewoon in mijn weblog zetten?
Ik bedenk citaten waarin erg wordt gevloekt en hele stukken van de tekst zijn eigenlijk ronduit ordinairquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je iets precieser zijn in wat je bedoelt?.
Tsja... Het hangt er vanaf waarom je zoiets denkt te moeten gebruiken. Of waarom de lezer zijn kostbare tijd zou willen opofferen om dat te lezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bedenk citaten waarin erg wordt gevloekt en hele stukken van de tekst zijn eigenlijk ronduit ordinair
Nou ik wilde even mijn woede uitenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsja... Het hangt er vanaf waarom je zoiets denkt te moeten gebruiken. Of waarom de lezer zijn kostbare tijd zou willen opofferen om dat te lezen.
"Remember that when you ask someone to read a story you've written, you're asking that person to give you a piece of his life. Minutes - hours - of his life."
Dat mag.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik wilde even mijn woede uiten
*Ook klaar is met Idols kijken*quote:Op zondag 7 maart 2004 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
Haaai! Ben ik weer!!
Meike, en terecht! Super lekkere Robin blijft nog even. Irma zat op een kruk! Kut tieners, Irma was de beste!!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Haai ik had net twee enorme WTF-momenten
Vertel ik nog welles waarover maar vrolijk me even op
Door de consternatie heb ik even niet gezien wie er weg moest bij Idols, vertel je mij dateventjes?
Nathan!! Je....bent.....jarig?!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:11 schreef NathaN het volgende:
Shit, ik ben 28...![]()
Ik heb 'm niet gelezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Nou ook voor mezelf, van je afschrijven is goed, en dan laat ik in het midden of mensen het interessant vinden. Ik ben mijn ei kwijt en schrijf. Het is leuk als anderen het lezen natuurlijk. Krijg er wel veel reacties op, tot nu toe positief..... Vind je de laatste kunnen?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Allemaal gespierde IBG-tjes.
quote:Op zondag 7 maart 2004 01:11 schreef Waxxer het volgende:
GE!! Lijd jij een leven volgens studie- en filosofieboeken??
Wat leuk. Nou gefeliciteerd lekkerdingquote:Op zondag 7 maart 2004 00:11 schreef NathaN het volgende:
Shit, ik ben 28...![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
Nathan!! Je....bent.....jarig?!
Gefe
li
citeerd!!
tnxquote:Op zondag 7 maart 2004 01:33 schreef wizarddragon het volgende:
Wat leuk. Nou gefeliciteerd lekkerding![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!! Welkom bij club 28quote:Op zondag 7 maart 2004 00:11 schreef NathaN het volgende:
Shit, ik ben 28...![]()
jaja wat een verschrikkelijk leuke collumn weer...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik wilde even mijn woede uiten
Maar het is wel een tekst dat je zegt, de volgende keer maar weer wat positiefs neerzetten
Daarom word ik volgend jaar weer 28quote:Op zondag 7 maart 2004 09:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
gefeliciteerd met je bejaardag!
nog twee jaartjes en je bent helemaal afgeschreven als oud en versleten.
![]()
Behalve voor intimi...quote:Op zondag 7 maart 2004 10:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom word ik volgend jaar weer 28
Ook danquote:Op zondag 7 maart 2004 10:12 schreef Twoflower het volgende:
Behalve voor intimi...
En wat heb je allemaal gekregen? Een rollator, een wandelstok & steunzolen?quote:Op zondag 7 maart 2004 10:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom word ik volgend jaar weer 28
Wacht maar, ik weet wanneer jij aan de beurt bent!quote:Op zondag 7 maart 2004 11:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal gekregen? Een rollator, een wandelstok & steunzolen?
quote:Op zondag 7 maart 2004 11:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal gekregen? Een rollator, een wandelstok & steunzolen Viagra?
Nog van harte gefeliciteerd, Nathan.
Ja, maar ik heb per ongeluk gedronken uit de Fontein van de Eeuwige Jeugd.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wacht maar, ik weet wanneer jij aan de beurt bent!
Agossiequote:Op zondag 7 maart 2004 12:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb per ongeluk gedronken uit de Fontein van de Eeuwige slechte kapper.
Ja idd iets met BOTOX!quote:Op zondag 7 maart 2004 12:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik bedenk me nou opeens dat [afbeelding] ook wel een beetje een face-lift smiley zou kunnen zijn..
Nah jamaar ik sprong in op de actualiteit hequote:Op zondag 7 maart 2004 09:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jaja wat een verschrikkelijk leuke collumn weer...
nee wacht... ho, stop de pers! Dit is dezelfde zuigzooi die je hier op Fok tegen kunt komen. Die stoute Amerikanen ook altijd! Foei foei foei, wat zijn ze toch weer slecht en achterlijk, en bekrompen en intolerant...
zeg Waxer, wanneer lezen we in je collumn hoe het leven van een homo eruitziet in Egypte, een van de meer Westerse moslim-landen? Of wanneer ga je ons inlichten over het feit dat daar in het Midden Oosten homoseksualiteit bij wet verboden is.
Dat is toch een stuk enger, aangezien we meer van dat soort mensen in ons land hebben dan Amerikanen. Amerikanen respecteren onze keuzes tenminste, ook al zijn ze het er niet mee eens, zaken zoals huwelijk, daar hebben de Amerikanen geen invloed op. Maar een steeds groter wordende bevolkingsgroep, moslims, die steeds strakker hun imam volgen en steeds verder "overtuigd" raken van hun religieuze gelijk, die vormen wel degelijk een gevaar voor de instelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |