Dus tòch parallel slowchatten...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:11 schreef XMN8R het volgende:
ik doe mee (net zolang tot ie dicht is)
Maar er wordt wel gewoon flink doorgeleuterd, daar...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:14 schreef XMN8R het volgende:
nope, dat is een foutje, een slordigheidje, een haastklusje@ waxxer
HEY!!!!!! STA EENS OP! HET IS POTDOMME AL 1 UUR GEWEEST LUI VARKEN!!quote:sssssst, Ang3l slaapt nog....
Kun je die anders niet meteen even naar me mailen, dat scheelt weer een hoop gerechtermuisklik en geöpslaanals.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:20 schreef xman het volgende:
Bedankt XMN8R!
Naja..ik wilde bijna het zweedse Rugbyteam in het andere topic posten, goed dat ik dat niet had gedaan!
Allemaal gespierde IBG-tjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:22 schreef beaverhausen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het zweedse rugbyteam lekkerder is dan l'equipe de France
Wil je de grote foto's van die franse meneren ook hebben?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je die anders niet meteen even naar me mailen, dat scheelt weer een hoop gerechtermuisklik en geöpslaanals..
zijn die groot genoeg om er posterbehang van te maken?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je de grote foto's van die franse meneren ook hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |