Opdrinken lijkt mij beter.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je mag vast wel op het Suikerfeest komen. En als die meneer een schaap gaat slachten op zijn balkon, dan mag jij het bloed opvangen!.
Dat maatschappij, dat zijn wij.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:26 schreef TimmyAsd het volgende:
lekkere reacties weer hier
daar is weinig van te merken..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat maatschappij, dat zijn wij..
Vraag ik me ook af. Alles kits Omkron.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:24 schreef Omkron het volgende:
En.. hoe zit het nu met het wattenstaafje..?
[afbeelding]
Daarom heeft kastanova het tasje ook bewaard en niet in de container gedumpt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:27 schreef TimmyAsd het volgende:
daar is weinig van te merken..
wees blij dat je uberhaupt nog leeft, de kans dat je nu een kogel in je kop had is natuurlijk stukken groter!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:29 schreef DarkElf het volgende:
wat had je dan verwacht?
wees blij dat niet half marrokostanië op je stoep stond om je te beschuldigen van diefstal en aanranding van hun geeerde zus etc...
euhhh jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarom heeft kastanova het tasje ook bewaard en niet in de container gedumpt..
Wat is 'ie lief, hè?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarom heeft kastanova het tasje ook bewaard en niet in de container gedumpt..
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ kAsTaNoVa dÛh LiEfStÛh!!!_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:33 schreef SuperUli het volgende:
Wat is 'ie lief, hè?
Na het telefoontje van die vent spookte wel even door m'n hoofd dat 1 van haar broers het topic van gisteren had gelezen en erewraak kwam nemenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:30 schreef TimmyAsd het volgende:
wees blij dat je uberhaupt nog leeft, de kans dat je nu een kogel in je kop had is natuurlijk stukken groter!
Dat heb ik er natuurlijk ingelaten, ik wist iemand niet welke culturele betekenis en belang het voor haar kon hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:35 schreef Omkron het volgende:
Krijgen we hier nog bericht over het wattenstaafje of hoe zit het...? [afbeelding]
Weet je zeker dat het geen uitstrijkje was als voorloper op een clitoris besnijdenis?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat heb ik er natuurlijk ingelaten, ik wist iemand niet welke culturele betekenis en belang het voor haar kon hebben.
Tja, ik heb geen ervaring met "gevonden" spullen die teruggebracht werden en toch al 3 portemonnee's met pasjes en adres en 2 leren jassen van 400 piek per stuk (ook met adres erin) "kwijtgeraakt"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:43 schreef ClioSporT het volgende:
alsof elke nederlander wel de 10% vindersloon "regel" hanteert
Ik heb niet gerokenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet je zeker dat het geen uitstrijkje was als voorloper op een clitoris besnijdenis?.
Keek ze geil?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb niet geroken.
Nee, eerder ongemakkelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keek ze geil?
Maar goed dat je niet geroken hebt dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, eerder ongemakkelijk.
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:01 schreef rickywilliams het volgende:
trouwes, waren topic over allochtonen niet verboden
Topics over allochtonen verboden?? Ohh als iemand negatief praat over een 1 allochtoon is het meteen discriminatie en mag er niets meer gepost worden op een openbaar forum over welke allochtoon dan ook. Sorry vergetenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:01 schreef rickywilliams het volgende:
blablaals het een NL'er was geweest had iedereen niet zo gezeken
trouwes, waren topic over allochtonen niet verboden
Ondankbaarheid is je "beloning"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:07 schreef kastanova het volgende:
Kennen ze in die cultuur het principe van beloningen niet of kan ik vanavond nog een bord couscous ofzo verwachten
'quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ondankbaarheid is je "beloning".
kinderachtigquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar dit is een topic over een handtasje
Zat er ook een wattenstaafje bij die gsm?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:27 schreef milagro het volgende:
Mijn zoon kreeg een cadeaubon voor 15 euro voor het retourneren van een gevonden gsm
De meneer was zo verbaasd en dankbaar dat er nog eerlijke vinders waren.
Ik heb mij zoon zijn " Ik ben dan wel wit maar ik ben toch echt een allochtoon" t-shirt aan laten trekken toen hij zijn belongin ging ophalen, kreeg hij nog een extra cadeabon, want zijn eerlijkheid is dan wel inene dubbel uniek
Leuk, hè
Nee, de eigenaar was een autochtoon en een vent.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zat er ook een wattenstaafje bij die gsm?
Hebben die nooit vieze oren dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, de eigenaar was een autochtoon en een vent.
Jawel maar die gebruiken uitgeklapte paperclipsquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben die nooit vieze oren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |