Mijn god, het is nog een Fok!-smiley ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:58 schreef Modus het volgende:,
.
Er gaat een wereld voor me open.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:00 schreef Gorro het volgende:
Ik krijg opeens zin om The Exorcist te kijken...
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:00 schreef Gorro het volgende:
Ik krijg opeens zin om The Exorcist te kijken...
wie zijn dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:36 schreef mamamiep het volgende:
Zijn we fan van Irma. Van Boris toch
?
Idols. Als baggarfanaat zou je dat toch moeten weten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
wie zijn dat eigenlijk?
maar dat is niet zo slecht dat het leuk wordquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Idols. Als baggarfanaat zou je dat toch moeten weten.
Boris is overrated.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:36 schreef mamamiep het volgende:
Zijn we fan van Irma. Van Boris toch
?
Kan je RTL4 niet ontvangenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Idols. Als baggarfanaat zou je dat toch moeten weten.
Ik kan het niet ontvangen en ik wist het zelfs.Is die Boris altijd een man geweest?
Ik ken ze welquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:27 schreef California het volgende:
Sinds wanneer is dit een baggertopic?
Kutsmileys en plaatjes van mensen die niemand kent..
Niks mis met IDO.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:28 schreef mamamiep het volgende:
Dit wordt trouwens een verkapte IDO.
in Belgie mischien nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:27 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Kan je RTL4 niet ontvangen
Oh jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
in Belgie mischien niet
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, dit is toch FTR en niet het homoforum.
Tot vanavond dan.quote:Dan wil ik graag even melden dat ik vorige week Big Fish heb gezien, gisteren Lost in Translation, en dat ik vanavond naar een dubbelvoorstelling van The Killing van Kubrick en het daarvan afgeleide Reservoir Dogs van Tarantino ga.
Daarom juist.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:39 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja, IR: hoe komt je ooit op je ondertitelJe hebt bruin haar en bent ook niet in de lente jarig
.
Tja, ik vond ze allebei behoorlijk goed. BIll Murray is natuurlijk altijd geweldig, en datquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:46 schreef California het volgende:
[..]
[afbeelding].
[..]
Tot vanavond dan.
Wat vond je van die andere twee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |