O, ik ben niet zo up to date met de gang van zaken op fok de laatste tijd, toch maar eens het een en ander gaan lezen dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:13 schreef Ole het volgende:
dacht ik ook wel!
Maar niet lang meer in de Sam sam las ik...![]()
Ik las het.. Ach ja too badquote:Op dinsdag 23 maart 2004 03:16 schreef Ole het volgende:
was net pas vandaag gepost..
Dat valt best mee, vandaag een mooie bommelding in de stad, het kan allemaal nog heerlijk tegenvallen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:28 schreef Lamon het volgende:
Nostalgie, nostalgie, nostalgie, over de dagen van weleer.
Het spookt zo mooi, maar ze zijn geweest en komen nooit weer.
Statistiek is echt een eitje. Ik had voor wiskunde B een 4 en voor statistiek(universitair op een betafaculteit) een 9. Maar ik leef wel met je mee hoor!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wie zit er om half 4 's nachts aan een statistiekopdracht te werken?
Ik had voor wiskunde B2 iets voldoenderigs, maar ik ben gewoon lui.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 03:36 schreef ullie het volgende:
[..]
Statistiek is echt een eitje. Ik had voor wiskunde B een 4 en voor statistiek(universitair op een betafaculteit) een 9. Maar ik leef wel met je mee hoor!
Laat sjun het doen. Die is op dit moment klaagbaak aan het reorganiseren, dus het kan wel den ik..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 03:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had voor wiskunde B2 iets voldoenderigs, maar ik ben gewoon lui.
Ik heb zo mijn trots. En zo heeft die arme jongen ook eens een verzetje in KLB.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 03:55 schreef What het volgende:
[..]
Laat sjun het doen. Die is op dit moment klaagbaak aan het reorganiseren, dus het kan wel den ik..
Ah dat schept een band. Ik denk dat 90 % van de posters hier die kwaliteit bezit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 03:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik had voor wiskunde B2 iets voldoenderigs, maar ik ben gewoon lui.
Daar heb ik aan zitten denken, vooral ook omdat dat college me aanspreekt, maar ik weet pas op het laatst of ik kan. En als ik kan, dan kom ik rechtstreeks naar college, niet mee eten enzo.. (quote:Op vrijdag 26 maart 2004 03:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kom je trouwens 5 april ook gezellig college volgen in het kader van de polmeet, What?
Goed voor de pluriformiteit en zo.
Nee, ik ook niet. Ik heb volgens mij een tentamen de dag daarna (statistiek, zelfs) dus het wordt college volgen, misschien nog even naborrelen, en dan weer aan de studie.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 04:14 schreef What het volgende:
[..]
Daar heb ik aan zitten denken, vooral ook omdat dat college me aanspreekt, maar ik weet pas op het laatst of ik kan. En als ik kan, dan kom ik rechtstreeks naar college, niet mee eten enzo.. () (
)
Zoiets had ik ook in mind.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 04:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
misschien nog even naborrelen
Truste!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 04:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is genoeg voor vandaag. Morgen op tijd op om het af te maken, en dan weekend.
Welterusten allemaal.
Ik ben lang. Als in: behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 04:24 schreef What het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook in mind.
Als ik kom, kan je mij herkennen aan een rode roos in mijn knoopsgat, een krant onder mijn arm en een donkere zonnebril.
{verspreid dit signalement svp niet teveel onder de POL-users..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |