Denk hetquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef raptorix het volgende:
Een travestiete moslim, moet die nou een hoofddoekje dragen? Dat vraag ik me nou al de hele dag af.
Verbannen en vertoeft nu illegaal in ONZ.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:04 schreef Sidekick het volgende:
Is dit topic uitgezet, of is het bij voorbaat al opgevangen in de regio?
Maar met behoud van cultuur?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verbannen en vertoeft nu illegaal in ONZ.
Assimilasy!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar met behoud van cultuur?
Jaij rascist!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Assimilasy!
Maar met compenserende leugens, uiteraard.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zonder VN-mandaat
Heerlijk, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Linkse media hè
Kafir kafir!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
Praat Nederlands! (vingertje)
Een POL-topic in ONZ!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verbannen en vertoeft nu illegaal in ONZ.
Gelukkig zijn we in ONZ anders moest ik nog serieus tegen jou ingaan ookquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heerlijk, gelukkig wel.
Want als het rechts was, dan was nederland op de rand van de afgrond, waren alle allochtonen moordenaars en verkrachters.
Rechts en rationaliteit zijn vér te zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |