Het was bij mij ook voor de overschakeling naar de nieuwe software trouwens.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:58 schreef Georges het volgende:
Daar heb ik geen last van, het is alleen maar minder geworden.
Die vergroot je en dan print je ze uit en houd je ze voor je gezicht als je aan het praten bentquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:59 schreef T1andonly het volgende:
ik gebruik deze altijd
en soms![]()
altijd leuk
-en als je weet wat een tvp isquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Als je een tvp plaats midden in een gesprek.
-en als je weet waarom je geen tvp's meer hoeft te gebruikenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
-en als je weet wat een tvp is
Tja, geen search hè...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn op zich al meer topics over geweest, maar goed, het blijft leuk. Ik gebruik several times a day deze:
Ik vin emquote:Echt met de handjes naast de oortjes en dan een paar keer op en neer zeg maarIk denk wel dat zulke afwijkingen in de crew ernstiger zijn dan bij users.
Roflquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn op zich al meer topics over geweest, maar goed, het blijft leuk. Ik gebruik several times a day deze:
Echt met de handjes naast de oortjes en dan een paar keer op en neer zeg maarIk denk wel dat zulke afwijkingen in de crew ernstiger zijn dan bij users.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:59 schreef Dagonet het volgende:
Als je je nick wilt zeggen als iemand naar je naam vraagt.
gewoon gezichtsuitdrukking...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vergroot je en dan print je ze uit en houd je ze voor je gezicht als je aan het praten bent?
Ik ken jou niet eens, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk wel dat zulke afwijkingen in de crew ernstiger zijn dan bij users.
Als je dat in je eentje gaat doen ben je volgens mij verder heen dan als je dat in gezelschap doet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:05 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Rofldie heb ik ook wel eens gedaan tijdens een pulp fiction scene, maar wel toen er niemand anders aanwezig was
Dat is hopelijk niet echt gebeurd...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:11 schreef Sidekick het volgende:
...je een condoleance-register gaat gebruiken als fotoboek.
Ik zit niet teveel op Fok! natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is hopelijk niet echt gebeurd...
Dat lijkt me dan een teken dat je niet genoeg op Fok! zitquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:07 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik ken jou niet eens, kun je nagaan.
Natuurlijk niet, je bent alleen maar in alle topics in POL te vinden en je hebt maar een slordige 20000 posts.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zit niet teveel op Fok! natuurlijk.
Kijk nou kunnen we pratenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:18 schreef static het volgende:
Ik roep wel eens 'On Topic' tijdens een meeting.
Ik heb twee keer zoveel gepost hier als jij.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat lijkt me dan een teken dat je niet genoeg op Fok! zit
Je weet al wat een newbie is, de eerste symptomen zullen waarschijnlijk niet lang meer op zich laten wachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:26 schreef Umbabarauma het volgende:
Ik ben een newbie, ik heb die verschijnselen gelukkig nog niet..
Die postaantallen had ik natuurlijk allang gezien Coraquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:29 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik heb twee keer zoveel gepost hier als jij.
Jij vindt je hier na een blauwe maandag al tot de oude garde horen?
Sorry.![]()
Kut, daar heb ik de laatste tijd ook wel es last vanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
je irl smileys wilt gaan gebruiken in gesprekken met mensen. Dat overkwam mij dus laatst.
Wat voor gevolgen heeft overmatig gebruik van FOK! voor jullie?![]()
Nou ja, ik gebruik deze nick sowieso al jaren dus zo vreemd is het eigenlijk niet. De standaard nick die ik gebruik is nu m'n standaard spelling van de naam geworden (vandaar dat ik die hier ook niet gebruik)quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:59 schreef FoN het volgende:
Ik mis altijd de ctlr + F-functie in een gesprek of boek : /
En de ":P" irl gebruiken.... En dan niet als hoe je normaal je tong uitsteekt natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:03 schreef chip_h het volgende:
lol / rofl zeggen als je moet lachen
Nee hoor, ik ben namenlijk heel normaalquote:Op zaterdag 6 maart 2004 07:32 schreef Zenith4ever het volgende:
ik gebruik "LOL" in het echt, is dat ziek?
Ja, ik ook, maar ook mensen v buiten Fok! (en GoT) zie ik dat doen...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:37 schreef teknomist het volgende:
Ik gebruik de Fok!smilies in MSN-gesprekken.
Doe ik somsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:03 schreef chip_h het volgende:
Like I said before:quote:Op zaterdag 6 maart 2004 07:31 schreef Goodfellow het volgende:
Smiley's IRL gebruiken ? hoe flik je dat dan ?
op een papiertje tekenen ?
quote:Echt met de handjes naast de oortjes en dan een paar keer op en neer.![]()
Die zien er leip uit in msn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:37 schreef teknomist het volgende:
Bij mij zien ze er heel mooi uit...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:48 schreef Sphere het volgende:
[..]
Die zien er leip uit in msn.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:41 schreef Breuls het volgende:
En m'n broertje heb ik ooit "OMFG" horen zeggen.(als woord, dus niet letter voor letter)
Ik denk eigenlijk dat Mijn (...) wat doe je??!! gewoon vrij normaal taalgebruik is. Het is toch *ergens vandaan* op het forum terechtgekomen. Maar ik gebruik ook weleens opzettelijk forum-achtige termen. Bijvoorbeeld als een incident per ongeluk twee keer gelogd is in ons helpdesksysteem "Dubbel, (link naar ander callnummer), Slotje."quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:48 schreef MutZ het volgende:
Ik gebruik idd erg vaak smileys... Te vaak... Ook "mijn ... wat doe je" gebruik ik heel vaak... Maar een heleboel vrienden van mij zijn users en die gebruiken dezelfde uitdrukkingen... Wij begrijpen elkaar dus wel...![]()
Pas hoorde ik ook een hele leuke... Baggergesprek, slotje...
Doe ik ook, ik hoor best veel mensen dat doen, dus laten we maar stellen dat het geen ziek gedrag is.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 07:32 schreef Zenith4ever het volgende:
Nee... Bij ons is dat gewoon een standaarduitdrukking die ik al kon voordat ik op FOK! zat... Een Duitse vriend van mij gebruikt het ook en hij kent geen Nederlands, dus hij is geen FOK!ker...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 07:32 schreef Zenith4ever het volgende:
Hoe doe je dat dan? Bij mij worden ze opgerekt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mij zien ze er heel mooi uit...
Ben je van de ICQ afgestapt?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:17 schreef Sphere het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Bij mij worden ze opgerekt.
Ik wilde zeggen MSN dan stuur ik je wel ff een ra'rbestand, maar mn schijf is op zn bek gegaan dus dat gaat ff nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:17 schreef Sphere het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Bij mij worden ze opgerekt.
Oh, dat zou geweldig zijn. sphere@fok.nl mag ook hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen MSN dan stuur ik je wel ff een ra'rbestand, maar mn schijf is op zn bek gegaan dus dat gaat ff niet
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ben je van de ICQ afgestapt?
Ik ook!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:37 schreef teknomist het volgende:
Hehehe, die gebruik ik ookquote:Op zondag 7 maart 2004 02:09 schreef Piro het volgende:
Ik gebruikHuillie, ontopic, optiefen, slotje, spam, en dat soort foktermen in het dagelijks leven.
Pity me.
quote:Op zondag 7 maart 2004 02:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh god, ik bedenk me nu ineens dat ik laatst eens "TS begint" heb gezegd...
mee eens en overmatig irl dequote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:03 schreef chip_h het volgende:
Ik ook al...quote:Op zondag 7 maart 2004 03:09 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik ook
ik ook hoor dat valt dus wel meequote:Op zondag 7 maart 2004 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Huilie is toch vrij normaal taalgebruik? Ik zeg ook geregeld tegen mensen dat het huilies zijnen er kijkt nooit iemand raar
Laughing Out Loud kennen ze in veel landen jah, maar veel Nederlanders denken dat er gewoon het nederlandse woord lol in de zin van plezier mee wordt bedoeld...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee... Bij ons is dat gewoon een standaarduitdrukking die ik al kon voordat ik op FOK! zat... Een Duitse vriend van mij gebruikt het ook en hij kent geen Nederlands, dus hij is geen FOK!ker...
Daarvoor hoef ik niet dronken te zijn... Zovaak als ik denk van: oh, ik moet zo nog ff naar dat topic kijken...quote:Op zondag 7 maart 2004 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je een topic hebt geopend over hoe je weet dat je teveel op Fok! zit en je dan jezelf midden in de nacht tijdens het stappen met je met alcohol doordrenkte hersens afvraagt of je topic nog een beetje loopt...
Een voorbeeld van afgelopen nacht dus...
Klopt, dat heb ik normaal ook. Het verbazende vind ik dat ik tijdens het stappen over dat soort dingen na ga denken, het was supergezellig, ik was ketsdronken en dan ga ik me afvragen of het topic nog een beetje loopt... Dat is toch best erg, of niet dan?quote:Op zondag 7 maart 2004 22:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet dronken te zijn... Zovaak als ik denk van: oh, ik moet zo nog ff naar dat topic kijken...
Ben ik nu officieel ontn00bt danquote:Op zondag 7 maart 2004 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Grrrrrrrr, dat betekent alleen maar dat je geen Ignorant n00b meer bent![]()
Heb ik ook weleens gehad:quote:Op zondag 7 maart 2004 20:49 schreef Echoes het volgende:
ik wil in het dagelijks leven als er iets mis gaat nog welleens CTRL-Z doen. Alhoewel dat niet direkt iets met Fok te maken heeft.
Control-f in een boekenwinkel...om te kijken waar hij stondquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:59 schreef FoN het volgende:
Ik mis altijd de ctlr + F-functie in een gesprek of boek : /
Nope... Zo'n opmerking bewijst altijd maar weer dat je nog steeds newbie bent...quote:Op zondag 7 maart 2004 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik nu officieel ontn00bt dan?
Het feit dat jouw antwoord precies het antwoord is wat ik verwachtte bewijst dan echter wel weer dat ik toch al aardig thuis ben op fok!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nope... Zo'n opmerking bewijst altijd maar weer dat je nog steeds newbie bent...
Dat is JUIST komisch als niemand het snapt, alleen niet te vaak natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
*via ander topic*
Het overkomt mij ook veel te vaak dat ik 'mijn [..] wat doe je' roep, en dat is absoluut niet grappig als je niet op fok zit.
Daar kijken mensen mij ook altijd scheef op aanquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
*via ander topic*
Het overkomt mij ook veel te vaak dat ik 'mijn [..] wat doe je' roep, en dat is absoluut niet grappig als je niet op fok zit.
gamenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:18 schreef kippiej het volgende:
De search niet kunnen vinden als ik mijn agenda zoek
Op school, bij de tafelvoetbal kreten als "w00t, n00bx0r, 0wn4gE!, gebruiken
Veel mensen kijken me vreemd aan, als ik in de mediatheek op school in een scheur lig om het zoveelste baggertopic
Ik kan maar niet begrijpen hoe mensne het zo lang kunnen uithouden achter hun pc, als ze nieteens een Fok!-account hebben. WTF doen ze dan al die tijd online ?!
Nee, uitspreken tuuk!!! DUBBELE PUNT PEEEEEEE!!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 07:31 schreef Goodfellow het volgende:
Smiley's IRL gebruiken ? hoe flik je dat dan ?
op een papiertje tekenen ?
Je moet nog een hoop lerenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:26 schreef BrauN het volgende:
Pff mensen die in het dagelijks leven "slotje, baggertopic, lol, wtf, stfu" etc. roepen moeten echt een keer gecontroleerd worden. Hoe een nerd ben je dan geworden? Grappig is het niet want de mensen waar je het tegen roept snappen er toch weinig van...
Nee, die dingen wil ik juist niet lerenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet nog een hoop leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |