Het was bij mij ook voor de overschakeling naar de nieuwe software trouwens.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:58 schreef Georges het volgende:
Daar heb ik geen last van, het is alleen maar minder geworden.
Die vergroot je en dan print je ze uit en houd je ze voor je gezicht als je aan het praten bentquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:59 schreef T1andonly het volgende:
ik gebruik deze altijd
en soms![]()
altijd leuk
-en als je weet wat een tvp isquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:01 schreef Intxaurraga het volgende:
Als je een tvp plaats midden in een gesprek.
-en als je weet waarom je geen tvp's meer hoeft te gebruikenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
-en als je weet wat een tvp is
Tja, geen search hè...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn op zich al meer topics over geweest, maar goed, het blijft leuk. Ik gebruik several times a day deze:
Ik vin emquote:Echt met de handjes naast de oortjes en dan een paar keer op en neer zeg maarIk denk wel dat zulke afwijkingen in de crew ernstiger zijn dan bij users.
Roflquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn op zich al meer topics over geweest, maar goed, het blijft leuk. Ik gebruik several times a day deze:
Echt met de handjes naast de oortjes en dan een paar keer op en neer zeg maarIk denk wel dat zulke afwijkingen in de crew ernstiger zijn dan bij users.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:59 schreef Dagonet het volgende:
Als je je nick wilt zeggen als iemand naar je naam vraagt.
gewoon gezichtsuitdrukking...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vergroot je en dan print je ze uit en houd je ze voor je gezicht als je aan het praten bent?
Ik ken jou niet eens, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk wel dat zulke afwijkingen in de crew ernstiger zijn dan bij users.
Als je dat in je eentje gaat doen ben je volgens mij verder heen dan als je dat in gezelschap doet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:05 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Rofldie heb ik ook wel eens gedaan tijdens een pulp fiction scene, maar wel toen er niemand anders aanwezig was
Dat is hopelijk niet echt gebeurd...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:11 schreef Sidekick het volgende:
...je een condoleance-register gaat gebruiken als fotoboek.
Ik zit niet teveel op Fok! natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is hopelijk niet echt gebeurd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |