bek dicht modehomo,quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:55 schreef EvisU87 het volgende:
Een sloeberige skater, als ik ergens niet tegen kan is dat het wel... Ga es werken ofzo, dan kan je tenminste die lelijke kleding nieuw kopen zwerver
laat dat soort mensen in hun eige sop gaarkooken.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:57 schreef Spiller het volgende:
Zegt meneer die shirtjes van 200 euro koopt welke vervolgens niet passen :/
Ga jij eerst is nadenken alvorens andere mensen voor zwerver uit te maken omdat ze efficient met hun geld omgaan.
uit 87, en dan die nickname.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:55 schreef EvisU87 het volgende:
Een sloeberige skater, als ik ergens niet tegen kan is dat het wel... Ga es werken ofzo, dan kan je tenminste die lelijke kleding nieuw kopen zwerver
Haha je hebt geen geld voor nieuwe overseas, maar hebt wel veel evisu liggen? Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef datachild het volgende:
[..]
bek dicht modehomo,
ga zelf een baan zoeken , ik heb all werk,
trouwens dat logo wat je heb bij je naam is evisu toch ?
heb ik zat van ligen maar vind het GAY en lelijk daarom draag ik het niet!
En nog iets ik vraag om broeken die nieuw zijn of 1 keer gedragen dus nog steeds vrijwel nieuw.
..gedist..
No offence maar Evisu is het dus totaal NIET meer. Skatekledig is trouwens ook niet mijn ding.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:58 schreef EvisU87 het volgende:
[..]
Haha je hebt geen geld voor nieuwe overseas, maar hebt wel veel evisu liggen? Geloof je het zelf?En ik heb een baan, verdien trouwens ook veel meer dan jou kan ik je vertellen.
zeik niet zo , als iemand een trui heeft of wat dan ook en die draagt em niet meer maar hij is nog goed waarom zou je em dan niet kopen voor een prijsje, dan heeft die persoon van wie die trui was weer wat geld ervoor en heeft weer ruimte in de kast , en iemand anders is er blij meequote:Op zondag 7 maart 2004 13:58 schreef EvisU87 het volgende:
[..]
Haha je hebt geen geld voor nieuwe overseas, maar hebt wel veel evisu liggen? Geloof je het zelf?En ik heb een baan, verdien trouwens ook veel meer dan jou kan ik je vertellen.
Ok een baan heb je dan *zeg je*quote:Op zondag 7 maart 2004 13:58 schreef EvisU87 het volgende:
[..]
rofl, je bent op zoek naar overzeas kleding en noemt hém een modehomo?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef datachild het volgende:
[..]
bek dicht modehomo,
En nog iets ik vraag om broeken die nieuw zijn of 1 keer gedragen dus nog steeds vrijwel nieuw.
..gedist..
Moet ik een leven zoeken? Jij bent hier degeen die een beetje je tijd zit te verdoen op een forum. Ik ben hier alleen maar om een shirt te verkopen. Maar ik ga me er niet meer mee bemoeien nu.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:33 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ok een baan heb je dan *zeg je*
Nu alleen nog een leven![]()
Als je nl een leven had zou je je niet zo druk maken om anderen.
Of heb je gewoon een enorm minderwaardigheids complex ??![]()
![]()
*nu weer ontopic aub*
gedist had je nou niet moeten zegge, maar over het algemeen, zijn juist overseas tog juist de goedkopere skatebroeken (ik draag ze neit, maar wel skatekleding dus weet het wel ongeveer d8 ik). Nouja, goedkopere , gewoon de standaard broek, zoals je die ook bij de H&M hebt zeg maar, niet duur en over te krijgen, dus waarom heb je dan wel evisu liggen? (no offence)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef datachild het volgende:
[..]
bek dicht modehomo,
..gedist..
WAT ben jij een KNEUS... DAT jij nou al je geld uitgeeft aan kleren , hoeft hij dat nog niet te doen, en je weet NIX van zijn baan dus hou je BEK echt.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:58 schreef EvisU87 het volgende:
[..]
Hebben we NOG zo een Randdebiel, ik ben ook skater, en tog weet ik zeker dat ik er net zo goed, zo niet BETER dan jij bij zit. (pappie is dokter enzo, oom werkte bij shell enzo, andre oom is bankier enzo.) En tog ben ik een skater, en draag ik " skateklere" . Je kan iemand NIEt echt aan zijn uiterlijk beoordelen sukkel!quote:whhaha ben je al skater, heb je ook nog eens geen geld voor skatekleren
dan is mijn vraag aan jou:
hoe arm ben jij....
nieuwe sloeberkledingquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:55 schreef EvisU87 het volgende:
Ik zeg toch nergens dat ik alleen maar Evisu draag enzow. Ik draag eiglijk meer replay dan evisu hoor, evisu is vaak toch nog iets te duur voor me hoor, maar af en toe een broek of shirt kan wel. Ik vind het alleen vervelend als mensen om 2ehands kleding gaan vragen, helemaal bij een merk als overseas die zo en zo al goedkoop is, en dan dat ze dan ook nog es gaan zeggen dat ze veel evisu in de kast hebben hangenquote:Op maandag 8 maart 2004 12:52 schreef Psych het volgende:
Evisu, ga je andere topics verneuken, je hebt nou niet bepaald iets bijgedragen... ik denk dat het vrij cheap is om jezelf Evisu te noemen, en helemaal zo'n user icon. Doet me denken aan een wannabe rijk iemand die heel trots is dat hij Evisu draagt. Schijt ik draag ook Evisu al vind ik het een beetje te breezah achtig, draag wat je wilt maar ga niet overal rondschreeuwen dat je zo super blij met met je Evisu kleren.
Met dat laatste ben ik het zeker met je eens, daar loopt ie hard te crappen. Maaruhh laten we hopen dat magneet of tulp snel wakker wordt en al onze offtopic berichten wegknikkert!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:08 schreef EvisU87 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik alleen maar Evisu draag enzow. Ik draag eiglijk meer replay dan evisu hoor, evisu is vaak toch nog iets te duur voor me hoor, maar af en toe een broek of shirt kan wel. Ik vind het alleen vervelend als mensen om 2ehands kleding gaan vragen, helemaal bij een merk als overseas die zo en zo al goedkoop is, en dan dat ze dan ook nog es gaan zeggen dat ze veel evisu in de kast hebben hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |