Ik ben nog steeds aan het ontzwangeren hoor En ook ik ga het niet over de kilo's hebben
![]()
Bij Bo en nu weer bij Janneke heb ik ook van die vreselijke zweetaanvallen. Echte opvliegers. Ineens begreep ik waar oudere mensen die in de overgang zijn het over hebben. Echt vreselijk vind ik het. Na deze zwangerschap heb ik het gelukkig minder als na mijn eerste.
De vergeetachtigheid heb ik nog steeds.
En verder voel ik me gewoon anders. Bij Bo had ik dat ook, maar nu helemaal. Ik schijn nu ook een schildklierprobleem te hebben (hoor ik als ik eind van de maand weer bijde internist moet zijn) maar dat schijnt vaker voor te komen na eren zwangerschap.
Wat ik na deze bevalling nog een tidj ehb gehad en bij de eerste niet, is af en toe in me broek piesen
![]()
Kleine beetjes hoor
![]()
Ik heb dan ook veel langer en intensiefer de bekkenbodemspieren moeten trainen. Na een 2e bevalling die kort op de eerste is, hoor je dit vaker. En ook als je een zwaar kindje gekregen heb is de kans groter vertelde mijn verloskundige. Ik was best angstig dat dit blijvend zou zijn. Maar gelukkig is dit wel over gegaan.
En verder de blaasonstekingen...pfff heb er weer 1. Die heb ik na elke bevalling meerdere malen gekregen. Waarschijnlijk van het catheterisren.
Doordat ik best ziek ben nu, heb ik ook het gevoel niet echt aan het ontzwangeren toe te komen. Klinkt een beetje gek alsof je er bewust mee bezig ben ofzo, maar zo voelt het echt. Bij het ontzwangeren hoort voor mij ook een stukje loslaten. Het stukje bevallen, het stukje baby enz. En nu bij Janneke merk ik dat ik erg vasthou aan het baby zijn omdat ik zoveel moet missen omdat ik het niet zelf kan. En daardoor wil ik eigenlijk dat ze een beetje stilstaat als het ware. Niks ernstigs verder hoor
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!