ik ook...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:29 schreef snowqueen911 het volgende:
IK HEB ZE ALLEMAAL: DE NICCI FRENCH BOEKEN WOEI
....er is ook nog zoiets als een bieb...;) dus als de prijs een probleem is...quote:Op zondag 5 juni 2005 01:16 schreef valentinerne het volgende:
Ik heb er nog geen een gelezen. Misschien dat ik dat nu wel ga doen om dat ze nu in hardback leverbaar zijn voor 10 euro
Ik heb een tic met boeken, Als ik iets gelezen heb dan wil ik het in mijn boekenkast hebben staanquote:Op zondag 5 juni 2005 18:53 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
....er is ook nog zoiets als een bieb...;) dus als de prijs een probleem is...
Heyy psst je caps staat aanquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:29 schreef snowqueen911 het volgende:
IK HEB ZE ALLEMAAL: DE NICCI FRENCH BOEKEN WOEI
quote:
quote:Nina Landry woont met haar twee kinderen op Sandling Island, een kleine gemeenschap die wordt omringd door troosteloze vlakten en de Noordzee. Nina viert haar veertigste verjaardag en haar tienerdochter, Charlie, heeft een surprise party georganiseerd. Iedereen is aanwezig, behalve Charlie zelf. Niemand lijkt te weten waar zij is.
Nina gaat naar haar op zoek en bezorgdheid maakt al snel plaats voor de ergste nachtmerrie van elke ouder. Is Charlie weggelopen? Of is er iets rampzaligs gebeurd? En waarom neemt niemand haar verdwijning serieus? Terwijl de seconden van deze decemberdag voorbijtikken, komt Nina in een wanhopige strijd terecht die haar in conflict brengt met vrienden, buren, de politie en zelfs met haar eigen gezond verstand.
Tijdens deze angstaanjagende uren beseft Nina hoe weinig ze weet van haar dochters leven en moet ze haar eigen grenzen overschrijden om Charlie te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
De beste Nicci French imho.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:12 schreef deedeetee het volgende:
Wat vonden jullie van Verloren ?![]()
Ik heb 'm gekocht met een boekenbon en heb 'm in een ruk uitgelezen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |